Математически турнири - 11

  • 108 450
  • 752
  •   1
Отговори
# 585
  • София
  • Мнения: 1 154
Общо за София има 23 промени (22 резултата са сменени (класиране СМГ), вкл. 1 с цели 42 т. и 2 деца са добавени (резултати НПМГ)).

Последна редакция: пт, 11 ное 2011, 11:23 от Master

# 586
  • Мнения: 338
За да спрете със споровете по 20-та задача ето ви две различни верни решения:

Ето това е едното решение (дадено вече от Кармела):

     пон.        втор.       сряда        четв.

A   К1/P1      K2/P4     K3/P3        K4/P2

Б   К2/P1      K1/P4    K4/P3         K3/P2

В   K1/P2      K2/P3    K4/P4         K3/P1

Г   K2/P2      K1/P3    K3/P4         K4/P1


А ето ви още едно:

A   К1/P2      K2/P4     K3/P3        K4/P1

Б   К2/P1      K1/P4    K4/P3         K3/P2

В   K1/P2      K2/P3    K4/P4         K3/P1

Г   K2/P1      K1/P3    K3/P4         K4/P2


Така, че решението наистина е Д/не може да се определи.

# 587
  • София
  • Мнения: 2 300
Общо за София има 22 промени (21 резултата са сменени, вкл. 1 с цели 42 т. и едно дете е добавено).

Нямам идея. Явно ползваме различни източници.

# 588
  • София
  • Мнения: 2 300
За да спрете със споровете по 20-та задача ето ви две различни верни решения:

Ето това е едното решение (дадено вече от Кармела):
...
А ето ви още едно:

A   К1/P2      K2/P4     K3/P3        K4/P1

Б   К2/P1      K1/P4    K4/P3         K3/P2

В   K1/P2      K2/P3    K4/P4         K3/P1

Г   K2/P1      K1/P3    K3/P4         K4/P2


Така, че решението наистина е Д/не може да се определи.


А кой кога преподава Р1 на К1 и Р2 на К2? И какво значение има, че В иска да преподава Р2 в К1 в понеделник, след като във втория вариант А явно е решил да не се съобразява с В?

Последна редакция: пт, 11 ное 2011, 11:21 от elfi

# 589
  • София
  • Мнения: 1 659
М-да, при тези тълкувания К1 не изучава P1, K2 не изучава P2,
за сметка на това на някои P2 и P1 се преподават и като СИП, и като ЗИП;
а и никъде не е казано, че всеки от учителите като е "изявил желание", то е било удовлетворено -
може останалите да са му отговорили "гледай си работата".
Тогава пък колко решения могат да се намерят ...

В сферата на сериозното - има нещо гнило в Дания - второ състезание за
петокласници тази година, пак сбъркани отговори и преподреждане на класирането  Crossing Arms

# 590
  • Мнения: 338
Мдаааа. А уж го проверих....  Joy

Наистина в условието никъде не пише, че на всеки клас трябва да му бъде преподавано по всеки предмет... За това и не забелязах, че никой не преподава Р1 на К1 и Р2 на К2. Но тази засечка на А и В в понеделник нещо не я видях...  Laughing

Разсъждавайки в тази посока... никъде в условието пък и не пише, че в един и същи ден един и същи клас не може да има един и същи предмет, т.е. да го имат два пъти. Така, че и второто решение на теория отговаря на условията в задачата. Тъпа работа...
Може би наистина трябваше тази задача да не я броят в резултатите като некоректно зададена.

Последна редакция: пт, 11 ное 2011, 11:34 от kumchowalcho

# 591
  • София
  • Мнения: 2 300
...
може останалите да са му отговорили "гледай си работата".
...

 Joy
Така де. Откъде накъде В ще си избира два предмета и два дни...

# 592
  • Мнения: 338
Като цяло ми е много интересно какво обяснение за задачата биха дали съставителите й. Но май няма такъв случай в историята някой съставител да е обяснявал как се решава задачата му.

# 593
  • София
  • Мнения: 7 673
Имам въпрос към тези, чиито деца се явяват от години на ЧХ.
Имало ли е такъв фал и друг път?
За КМС и ВМС вече знам. При тях е традиция да допускат неточности и некоректности и да не си признават. Но ЧХ?....

# 594
  • Мнения: X
Имам въпрос към тези, чиито деца се явяват от години на ЧХ.
Имало ли е такъв фал и друг път?
Пресен пример от миналата година. От организаторите беше подаден грешен отговор на задача от темата за 3-4 клас. Наложи се преоценяване на работите на децата.
Познай къде беше открита и коментирана грешката. Mr. Green
Знам, че е имало анулирана задача в една от предходните години. В момента не се сещам коя точно.

В сферата на сериозното - има нещо гнило в Дания - второ състезание за
петокласници тази година, пак сбъркани отговори и преподреждане на класирането  Crossing Arms
От вчера си задавам въпроса какво гласят на петокласниците организаторите на Салабашев.  Grinning

# 595
  • София
  • Мнения: 7 673
Познай къде беше открита и коментирана грешката. Mr. Green
Абе то и на СМБ я открихме поне два пъти, ама те не паднаха по гръб.
Добре, че поне за някого сме авторитет.  Joy

# 596
  • Sofia
  • Мнения: 2 869
Ооо, Иринче , с организаторите на КМС и ВМС не може да се спори. Снощи се дзверих на една задача от КМС 2005 за 2 клас / мисля , че беше 6, с едни цветни моливи/. Ами ако се решава по метода от читанката / с всички възможни комбинации/, отговорът е един. Да , но като правилен е даден съвсем нелогичен отговор / поне според мен/. Учим децата на дадени неща , а после се оказва , че не са правилни.

# 597
  • Мнения: 4
Благодаря за обясненията. Не съм имала намерение да предизвикам спор, а да намеря точното  решение на задачата.

# 598
  • София
  • Мнения: 7 673
Ооо, Иринче , с организаторите на КМС и ВМС не може да се спори. Снощи се дзверих на една задача от КМС 2005 за 2 клас / мисля , че беше 6, с едни цветни моливи/. Ами ако се решава по метода от читанката / с всички възможни комбинации/, отговорът е един. Да , но като правилен е даден съвсем нелогичен отговор / поне според мен/. Учим децата на дадени неща , а после се оказва , че не са правилни.
Не им прави чест обаче. Поне да си признаят, да не объркват децата. В тази работа трябва и малко достойнство все пак.

# 599
  • София
  • Мнения: 1 154
В 107 ОУ има изнесени резултатите от СМТ.

Общи условия

Активация на акаунт