От Франция до България - превоз на покупките ни (6)

  • 36 278
  • 754
  •   1
Отговори
# 600
  • Варна
  • Мнения: 1 190
Защото сред пратките би могло да има неплатени или платени с фалшиви кредитни карти, каквото е всъщност обвинението и до изясняване на ситуацията процедират така. Аз така разбирам ситуацията след като говорих с Даниела. И е супер безмислено да се коментира повече, поне до понеделник, когато ще мине делото и надявам се Ева ще пусне по-актуална информация.

# 601
  • Мнения: 0
Благодаря на Ева за информацията която имаше и която сподели с всички нас тук във форума.Всички ние, които сме потърпевши ще очакваме обаче отговор от Франсето (дано да е по скоро) за това какво ТОЧНО се случва с пратките (парите) ни.

Междувременно в суивито ми излезе че 3 -те ми пратки за който споделих вчера че имам номера за проследяване в Колисимо, вече са със статус  Colis nº 2011..........................non distribué, retourné par le transporteur le 25/11/2011 en SO COLISSIMO Nº 6Q............................(suivez ce colis sur www.colissimo.fr), а срещу съответната картинка със стоката пише следното  Retourné par le transporteur le 25/11/2011.

Това незнам до колко ме успокоява, че поне не са приети на адреса и не са задържани от полицията, а са върнати в Ларедут, но поне са платени с Paypal и се надявам че скоро ще ми бъдат възстановени парите Money (не са никак малко, а и са на приятелка).

Силно се надявам да има скоро развръзка на нещата /положителна за нас/ Praynig, а Даниела я моля поне да разкаже това което тя знае по случая и да отговори на няколкото въпроси, които имаме.

П.С. Знам, че не й е лесно в момента, аз също се занимавам с транспорт и знам че е трудно, но като си се хванал на хорото, ще трябва да го играеш до край.

На всички ВАС във форума Ви пожелавам да си пестим нервите, да изразходваме енергията си за по - хубави и положителни неща и да изкараме един хубав уикенд.

# 602
  • София
  • Мнения: 1 713
Добре де, като гледам списъка на пристигналите неща повечето са от Ив Роше, и май точно това са проблемните поръчки. Май ларедутските ни пратки излишно седят задържани.

Информация, та информация.....ако имаха, щяха да дадат. Много добре знаят за недоволството и нетърпението ни. Ще чакаме, какво да направим.

# 603
  • Мнения: 0
Благодаря за отговорите, сега чак разбрах, че пратките не са при тях... Peace

# 604
  • Мнения: 441
Намирам за трогателен начина по който клиенти на конкурентната фирма-Смарт Деливъри и самата фирма, реагира на проблема с Франсето. Благодарим ви за загрижеността, а може би и някаква по-голяма заслуга има тази фирма, за да заслужи нашата благодарност  Wink
mimiska, по отношение на твоя постинг, ще кажа само следното:
Откъде си сигурна, че СД не могат да имат такъв проблем? Откъде си толкова сигурна, че те са напълно легални?
И нима с този превозвач нямате никакви проблеми? Моята лична статистика сочи обратното-недоставени пратка, липсваща комуникация и според мен напоследък явна тенденция за пренасочване на голяма вълна клиенти към Франсето.
По отношение на доверието-ами да, имаме им доверие, иначе как бихме поверили стока за толкова хиляди левове в техни ръце...
Та вие, които явно сте си задавали въпроса къде си пращате поръчките, за разлика от нас, каква яснота имате по въпроса? Какво знаете за СД? Лесно е да злорадстваш, трудно е да подкрепиш другия в труден момент.
Много се радвам за вас, че имате възможност от сухия бряг да гледате как се борят другите с вълните, но нямаме нужда от вашите излишни коментари в тази тема, с нищо не ни помагате.
И да сме толкова сгрешили, няма вие да ни оправите кашата. Затова-айде, нема нужда  Stop
Та понеже ми е ясно накъде биете, аз лично с оглед на така създалата се ситуация смятам за пълен абсурд да тръгна да си дублирам поръчките на адреса на СД, който може да "гръмне" всеки момент! Бих си ги пуснала само с директна доставка, ако сметна за изгодно, което на дадения етап не е така.
Същото бих посъветвала и всички останали-не се поддавайте на паниката да не изгорите втори път!
За мен е положителен момент това, че пратките ни не се връщат на сайта, а се задържат на адреса от полицията, това означава, че при добър развой на събитията имаме надежда да си ги получим. Да се надяваме, че ще стане точно така.
За масова конфискация на пратки мисля, че няма смисъл да говорим, трябва да е налице доказано престъпление, и то с нас съучастници, иначе нарушават и нашите права, а ние не сме обвиняеми по никой показател, поне засега.
Освен това, замислихте ли за това, че е възможно Даниела просто да не разполага с повече информация от тази, която е дала? Очевидно се води разследване, а полицията няма практика да информира този, който разследва какво точно търси  Wink Обвиненията се повдигат след приключване на предварителното разследване. Да изчакаме понеделник, тогава много от нещата ще се изяснят.
П.п.: Сега видях, че статуса на едната пратка, която има номер за проследяване е като на Daniela 82 - може би е върната на сайта. Ами пак добре, значи скоро ще ни върнат паричките  Wink

Последна редакция: сб, 26 ное 2011, 09:46 от Avgusta

# 605
  • Варна
  • Мнения: 1 190
Моля френскоговорщите да ми кажат какво означава това?

Votre colis ist arrive sur son site de distribution
Localisation: Seine-Saint-Denis

На ЛР ли е върната или задържама някъде? Искам си поръчката, не искам пари  Sad Едно Лего съм си поръчала Sad

Последна редакция: сб, 26 ное 2011, 09:49 от Toni_baraboni

# 606
  • Мнения: 217
Моля френскоговорщите да ми кажат какво означава това?

Votre colis ist arrive sur son site de distribution
означава че колета ти е пристигнал в пощата и от там следва да бъде доставен до адреса.

след като го доставят статуса се променя/ но не веднага / и пише Votre colis est livre.

# 607
  • Варна
  • Мнения: 1 190
Моля френскоговорщите да ми кажат какво означава това?

Votre colis ist arrive sur son site de distribution
означава че колета ти е пристигнал в пощата и от там следва да бъде доставен до адреса.

след като го доставят статуса се променя/ но не веднага / и пише Votre colis est livre.

Ми то това май е добре, запътило ми се е конструкторчето към полицията значи  Mr. Green
Имам добро предчувствие аз  Wink Ще си получим нещата и ще зарадваме дЯцата Simple Smile

# 608
  • Мнения: 928
Моля френскоговорщите да ми кажат какво означава това?

Votre colis ist arrive sur son site de distribution
Пристигнал е в пощата, предстои да бъде извършена досавка!

Avgusta, не разбирам и една дума от написаното от теб...Не знам за какво злорадство говориш Stop Както и не видях къде някой подстрекава останалите да започнат да поръчват със СД!
Като коментар ще кажа само относно доверието към другата фирма - СД - аз лично им имам доверие, защото не се налагаше смяна на адреса n на брой пъти и най-важното - когато обявиха стартирането на дейност си имаха адрес, който ползвам и до ден днешен. Тук е мястото да припомня на всички, че когато Франсето стартира пусна обява във ФБ че си търси партньори във Франция. Нормално ли е да започваш да развиваш дейност и да нямаш сигурен човек/адрес? Или да ги наемаш/познаваш от интернет?

Също за незапознатите ще кажа - първо се води разследване, а после има дело. Не може да имаш дело, адвокат и да не знаеш в какво си обвинен!

# 609
  • Мнения: 7 337
Все повече се изнервям на французите .
Какво значи да има пратки "платени " с "фалшиви " кредитни карти .
Що за идиотски сайтове , това е показателно каква е системата им за сигурност.

# 610
  • София
  • Мнения: 2 296

Като коментар ще кажа само относно доверието към другата фирма - СД - аз лично им имам доверие, защото не се налагаше смяна на едриса n на брой пъти и най-важното - когато обявиха стартирането на дейност си имаха адрес, който ползвам и до ден днешен. Тук е мястото да припомня на всички, че когато Франсето стартира пусна обява във ФБ че си търси партньори във Франция. Нормално ли е да започваш да развиваш дейност и да нямаш сигурен човек/адрес? Или да ги наемаш/познаваш от интернет?

Също за незапознатите ще кажа - първо се води разследване, а после има дело. Не може да имаш дело, адвокат и да не знаеш в какво си обвинен!
Че защо да е ненормално?
Ти тогава защо стана техен клиент още в началото? Ако беше толкова ненормално нямаше да си, нали? Нека да не сравняваме фирмите в момента, защото нямат нищо общо.  Stop
Че и аз имам за припомняне някои неща за това как се стартира бизнес и как се привличат клиенти...

# 611
  • Мнения: 327
Аз пак не разбрах приемат ли се там поръчките ни или се връщат към Ла Редут,пари ли да чакам или подаръците,които съм поръчала.Извинете ме ,ама съм с третокласно образование и съм проста по рождение!Ако може някой да ме светне!

# 612
  • София
  • Мнения: 531
mimiska, по отношение на твоя постинг, ще кажа само следното:
Откъде си сигурна, че СД не могат да имат такъв проблем? Откъде си толкова сигурна, че те са напълно легални?

Моля? Къде съм казвала каквото и да било по отношение на СД, че дори и съм сигурна, че дори и съм толкова сигурна? Знам, че нямат проблем просто защото липсва информация за наличен проблем. Ако ще говорим с вероятности и възможности, сигурно съществува статистическа вероятност всеки един превозвач, СД в това число, да има проблеми - такива или други. Ама какво от това? А и темата не беше СД, а ФТБ.

Та вие, които явно сте си задавали въпроса къде си пращате поръчките, за разлика от нас, каква яснота имате по въпроса? Какво знаете за СД?

 Rolling Eyes Кои ме "ние" и кои сте "вие"? Ако ти смяташ, че има някаква борба на клиентите на фирмите-превозвачи, живееш в измислен свят. Конкуренцията си е конкуренция и всеки се бори за поръчки. Това е работа на фирмите. От клиента се очаква решение. Дали е премислено или не, си остава за сметка на клиента. Нищо не знам за СД, освен това, че до момента се справя с поетите си задължения и отговорности.

Лесно е да злорадстваш, трудно е да подкрепиш другия в труден момент.
Ако си приела написаното от мен като злорадство, за мен означава, че имаш изкривена ценностна система. Лично мнение, не ангажирам никого.

Та понеже ми е ясно накъде биете, аз лично с оглед на така създалата се ситуация смятам за пълен абсурд да тръгна да си дублирам поръчките на адреса на СД, който може да "гръмне" всеки момент!
Благодаря, няма нужда да ми говориш на "Вие". Ако изобщо съм имала за цел да бия нанякъде, това е било да представя ситуацията от гледна точка на безпристрастен наблюдател. Моля да не влагаш в моите думи смисъл и ми приписваш намерения, които съществуват само в твоята глава. Ако не можеш да разбереш написаното от мен, не се мъчи, аз няма да ти се сърдя.

Аз не деля нито съфорумките, нито пазаруващите по нета на "нас" и "вас" по никакъв признак - било то стойност на поръчките, било то начин на плащане, било то използвана фирма-превозвач. За мен всички сме в кюпа и идеята е да си помагаме взаимно, когато има нужда и възможност. Доброволно. Насила хубост не става.

# 613
  • Мнения: 441
Avgusta, не разбирам и една дума от написаното от теб...Не знам за какво злорадство говориш Stop Както и не видях къде някой подстрекава останалите да започнат да поръчват със СД!
Трябва ли да започна да вадя от всички теми за Ларедут постинги на клиенти на СД от последните дни, извадки от съобщения на фирмата, в които казват, че те нямат проблем, въпроси на които се отговаря, че има и друг превозвач и той е СД, за да убедя някого в думите си? За мен дори и само постингът на  mimiska беше достатъчен, затова визирах него, той беше последната капка, която преля чашата на търпението, така да се каже. А това, че ти не си разбрала си е твой проблем, не е мой, съжалявам ако си се почувствала лично засегната от моя постинг. Единствената ми цел беше да кажа на всички, които не са пряко потърпевши, ако не могат да намерят една добра дума за подкрепа да не ни размахват назидателно пръст, не им прави чест точно в този момент да наливат масло в огъня с това колко много сме сгрешили като сме се доверили и прочие. На това казах "айде, нема нужда".

mimiska, дължа ли ти нещо или си ми направила този пълен психоанализ напълно безплатно?
Съветвам те да се въздържаш от лични квалификации, дори и във форумите-не ме знаеш, не ме познаваш, дали ми е изкривена ценностната система, живея в измислен свят и прочие най-малкото не те засяга.
Имам си право на мнение и си го изказвам, точно както направи и ти.
И като си толкова на "ти" с психологията и с желание да си помагаме, можеш ли да ми кажеш с  какво точно ни помагат твоите постинги, освен да доизнервят и без това изнервената обстановка?
И пак казвам, бъди по-внимателна с тона, разбирам какво казваш, и то много добре, мога и да ти отговоря със същия тон, но не искам...Опитвам се да внеса малко спокойствие, така го чувствам и смятам, че трябва да гледаме по-позитивно на нещата, с повече оптимизъм.
Нека всеки сам за себе си да реши как ще изчака времето до понеделник. Който иска, да си скубе косите и да се дави в самообвинения. Аз избирам да чакам със спокойствие, каквото и да стане-все ще е добре за нас-това са безценни житейски уроци, винаги по нещо научаваме от такива случки. Ето сега, ще преосмислим доверието си и това колко лесно всъщност можем да бъдем измамени, само някой да го реши и как евтиното винаги излиза по-скъпо и каква е всъщност нашата защита в такава ситуация-никаква. Като плащаш скъпата доставка до България, плащаш точно това-защита, гаранция в името на DHL. Иначе рискуваш, гаранция-Франция, както се казва. Е, риск губи, риск печели. Да видим в нашия случай как ще падне монетата. Аз мисля, че ще си получим нещата или в най-лошия случай парите обратно Wink Виждам, че и други мислят като мен  Hug

Последна редакция: сб, 26 ное 2011, 10:41 от Avgusta

# 614
  • София-Лагера
  • Мнения: 2 850
Цитат
Също за незапознатите ще кажа - първо се води разследване, а после има дело. Не може да имаш дело, адвокат и да не знаеш в какво си обвинен!
Абсолютно.
Също не виждам някой да обвинява Ева,че всички скачате да я защитавате.
Ако Даниела има бан тук ,то в ФБ няма.
А там информацията е равна на 0.
Аз ако бях собственичка на фирма да съм прекопала пътя България-Франция.

Общи условия

Активация на акаунт