От Франция до България - превоз на покупките ни (6)

  • 37 103
  • 754
  •   1
Отговори
# 300
  • София
  • Мнения: 9 517
  Извинявам се,но не по никакъв начин не мога да разбера къде е тази пратка:
Chère Madame,Je suis heureux de vous annoncer que ce 16 novembre 2011 nous avons éxpédié votrecolis N°Exped: 8G1141197935.  Qté Désignation article  Référence  Code
Някой би ли ми помогнал да разбера  Praynig
не можеш да разбереш по никакъв начин, но можеш да разбереш, колко тежи...

изпратена е на 16-ти ноември, моите наблюдения са, че Колиеко (с къщичката) са доста бързи, така че остава да се надяваш, че до 21-ви е получена и да чакаш с нетърпение списъка на франсето утре (ако поръчваш с франсето, естествено)  Peace

# 301
  • Бургас
  • Мнения: 382

Мисля си и в/у това "полицията е задържала пратки"...  #Cussing out гадно, ама защо не Wink Не съм на "ти" с правосъдието във Франция, но нали тук, ако нещо е веществено доказателство го задържат в някакъв склад Wink ...преди време то ТВто даваха как разни коли стоят с години ...
аз също мисля, че е напълно възможно. странното е как така има неплатени поръчки само при единия превозвач.

# 302
  • Мнения: 429
Ха такааа, експедирали ми и сивата чантичка подарък, а пък масата е на 4 стъпка. И сега дилемата да си пусна ли още една масичка или да чакам тази, Франсето нещо не ми звучат никак успокояващо  newsm78

# 303
  • София
  • Мнения: 1 225
  Извинявам се,но не по никакъв начин не мога да разбера къде е тази пратка:
Chère Madame,Je suis heureux de vous annoncer que ce 16 novembre 2011 nous avons éxpédié votrecolis N°Exped: 8G1141197935.  Qté Désignation article  Référence  Code
Някой би ли ми помогнал да разбера  Praynig

Това не е колисимо №.

Призовам да не се изказват крайни мнения.Само времето ще покаже какво ще се случи с пратките.Да гадаем сега е излишно. Peace

# 304
  • Мнения: 876
Дзвер,благодаря мила   bouquet На адреса на Франсето е изпратена и стискам палци до утре  Mr. Green

# 305
  • Варна
  • Мнения: 7 081
И от там се почна ...дълго е за обясняване, но съм убедена 99%, че някоя се зарадва на пакет с 11 артикула мъжки и дамски дрехи. Wink
Щом си толкова убедена, супер некорктно беше да си прибереш парите от ЛР  Shocked Трябваше не да си пишеш на тях 3 месеца, а да направиш тук разследване, СД да ти дадат адрес на който са пратили нещата и да си ги искаш. Потресена съм от постъпките ви, и от тая дето ти е взела дрехите и от теб  ooooh!
О това съм го пропуснала. Simple Smile
Жива и здрава да си, не си слагай на сърце чужди проблеми. Peace
Вече писах, че е е дълго а и излишно да обяснявам всичко което направихме трите засегнати страни за да се стигне до решение. 3 месеца продължи.. и независим арбитър все решението. Спя спокойно.

# 306
  • Мнения: 685
Кредитна карта никога съм нямала, НО...чувала/чела съм, че могат да станат злоупотреби - да, да ти "хакнат" картата и бля-бля..ама пък чак такива хакерки за по 2 парцала/парфюма да сме, въобще не ми се вярва  ooooh! ooooh! то да не е така лесно да се получи, както да си измислиш 10на цифрен номер и да го напишеш...нали и името на картодържателя, и номера на картата трябва да съвпадат...Как има злоупотреби?  Shocked
[

Някои сайтове запаметяват данните на картата, ако не отметнеш боксчето, да не го правят, после остава да нацелиш 3-цифрения код от гърба на картата, знам ли...вероятно има някакви възможности, айде да не даваме идеи  Wink

Hug Добре де, запаметяват, ама само на компа, на който съм ползвала картата и ако съм влезнала със същия ник...
 newsm43 Хакерки!
 Mr. Green

# 307
  • на морето
  • Мнения: 1 500
Въпрос към поръчващите със СД.В сайта им в Colissimo -№ на ордер е номер на поръчката ли?И защо в списъка някои нямат такъв номер.Аз имам поръчка с къщичката и естествено нямам колисимо номер.Възможно ли е някоя от тези без № на ордер да е моята и как да разбера.Дано съм била ясна,че стана малко объркващо Simple Smile

# 308
  • Мнения: 11
dodi търси по номер на поръчката, аз така се намерих Peace

# 309
  • Мнения: 928
Въпрос към поръчващите със СД.В сайта им в Colissimo -№ на ордер е номер на поръчката ли?И защо в списъка някои нямат такъв номер.Аз имам поръчка с къщичката и естествено нямам колисимо номер.Възможно ли е някоя от тези без № на ордер да е моята и как да разбера.Дано съм била ясна,че стана малко объркващо Simple Smile
Номер на поръчката е, да! Има празни редове, тъй като предполагам това е една поръчка, разделена на 2 или 3, и има няколко отделни колисимо номера. Дори и да нямаш колисимо номер, трябва да имаш подобен номер, изпратен на мейла, ако е с къщичката. Този номер също фигурира в изброените колисимо номера. Peace

# 310
  • Мнения: 9
Въпрос към поръчващите със СД.В сайта им в Colissimo -№ на ордер е номер на поръчката ли?И защо в списъка някои нямат такъв номер.Аз имам поръчка с къщичката и естествено нямам колисимо номер.Възможно ли е някоя от тези без № на ордер да е моята и как да разбера.Дано съм била ясна,че стана малко объркващо Simple Smile

моите ги видях с commande Nº на поръчката. Едната ми беше с колисимо,другата с къщичката,и двете са там с номер на поръчката Peace

# 311
  • на морето
  • Мнения: 1 500
Благодаря ви ,момичета Hug
Няма ме.Поръчката ми е от 18.11,a Expédié le 22/11/2011.
Тези,които сте в списъка от коя дата ви са поръчките?

# 312
  • Мнения: 928
Благодаря ви ,момичета Hug
Няма ме.Поръчката ми е от 18.11
Тези,които сте в списъка от коя дата ви са поръчките?
Ако е направена на 18-ти е много рано да е в списъка. Той е за получени до 22-ри включително. Ако си я направила на 18.11., по мои изчисления най-рано може да е тръгнала на 21.11., а ако е и с къщичката, а не Колисимо доста би се забавила Peace

# 313
  • Мнения: 9
Благодаря ви ,момичета Hug
Няма ме.Поръчката ми е от 18.11,a Expédié le 22/11/2011.
Тези,които сте в списъка от коя дата ви са поръчките?
0т 16-ти

# 314
  • Мнения: 784
Тия от Франс ту Бг направо яко разиграват хората. Ако наистина има проблем с неплатени поръчки или задържани пратки, той не може да е за повече от 1 сайт - защо не спрат поръчките само от него и не тормозят хората, дето са напоръчали играчки и прочие подаръци за Коледа от други сайтове, като е ясно, че 80% от пратките им са от Ларедут, с който такива проблеми няма?! Ясно е, че не им е това проблема.

Аз лично се отказах от услугите им, защото ме подразниха точно с това - честа смяна на адреса и условията, съпроводена винаги от някакви витиевати оправдания как било по независещи от тях причини или за доброто на клиентите. Ами кажете просто - имаме нов адрес, извиняваме се за причиненото неудобство и толкова, а то едни оправдания, едни обяснения... И за да не се повтарят, всеки път обясненията им стават все по-засукани, сега вече и полицията вкараха в играта!

И още нещо - първото условие, за да въртиш такъв бизнес, е да имаш доверени хора в чужбина, а не обратното - да почнеш работата, и после да си търсиш хора да ти я вършат. Ако ставаше само с мерак и организаторски способности, щеше да има вече поне 10 фирми посредници във Франция.


Общи условия

Активация на акаунт