От Франция до България - превоз на покупките ни (6)

  • 37 075
  • 754
  •   1
Отговори
# 375
  • София
  • Мнения: 1 225
Уф, и аз вчера пуснах поръчка, макар че бая се зачудих заради 2-та случая на "липса на човек на адреса"... карай... то парите ще ни ги върнат ако се върнат пратките в сайта, за това не ми е грижа ама малко тъпо се получи май. ще изчакаме и ще видим какво ще стане... бая сте изписали, отивам назад да проуча въпроса.
има ли начин да се смени адреса на доставката в ла редут... някой ще ми помогне ли какво значи En cours ? предполагам, че пътува вече... получих и мейл... ама гугъл транслейт май се справя доста лошо с френския...

En cours - не означава изпратена. Изписва се веднага щом нещата бъдат фактурирани на 4 стъпка,даже преди ПДФ формата на фактурата. Peace

# 376
  • Мнения: 620
Няколко поръчки имам, като две са със Смарт, две- със Франсето. Вярно, че Смарт са по-бавни, но вече получих мейл за поръчките си- пътуват към Бг. Едната ми поръчка с Франсето /смених превозвача конкретно за нея, уж да пристигне по-бързо/ е от 8,11, точно когато съобщиха, че променят адреса си и се надявам да е сред пратките, пътуващи с камиона от 18.11. Другата направих миналия ден- играчките. Възнамерявах да поръчам още няколко, сега съм доволна, че бях колеблива. Редно е превозвачът да подава редовна информация на сайта си, след като е възникнал и се разрешава подобен проблем. Убедена съм, че Даниела не е непочтен човек и вероятно е не по-малко притеснена от всички, сигурно и повече, но в момента трябва да държи клиентите си в течение. Ако някой е по-близък с нея, моля да и се обади и да внесе доза яснота в така сложилата се ситуация.
Надявам се нещата да се развият благоприятно и всички да получим поръчките си. А иначе...ще разчитаме на Пейпал да ни оправя българските бакии.  Peace

# 377
  • София
  • Мнения: 9 517
Уф, и аз вчера пуснах поръчка, макар че бая се зачудих заради 2-та случая на "липса на човек на адреса"... карай... то парите ще ни ги върнат ако се върнат пратките в сайта, за това не ми е грижа ама малко тъпо се получи май. ще изчакаме и ще видим какво ще стане... бая сте изписали, отивам назад да проуча въпроса.
има ли начин да се смени адреса на доставката в ла редут... някой ще ми помогне ли какво значи En cours ? предполагам, че пътува вече... получих и мейл... ама гугъл транслейт май се справя доста лошо с френския...

En cours - не означава изпратена. Изписва се веднага щом нещата бъдат фактурирани на 4 стъпка,даже преди ПДФ формата на фактурата. Peace
да, извинявам се, грешката е моя, Expedi е изпратена ooooh!

# 378
  • Мнения: 44
Точно това е-да се даде допълнителна яснота за развитието на нещата. От 12 часа снощи, когато са разбрали, че има проблем до сега би трябвало да има нова информация. Навсякъде има проблеми и винаги стават грешки, но да се каже примерно шанса ви да си получите поръчките е минимален, поръчвайте си нещата пак. А пък тези драми с децата ни, Коледата и т.н. са малко прекалени Grinning. Децата ни нито са оголяли, нито са останали без играчки.

Точно за това искам някой да ни информира как се развиват нещата. Това с блокираните пари е ужасно за мен, но нали е за Коледния дух....

Последна редакция: чт, 24 ное 2011, 15:50 от jeanne111

# 379
  • Мнения: 2 189
jeanne111, не всеки може да си позволи да затвори пари в поръчки, които няма да получи и тепърва да започне да търси варианти да осигури други подаръци. И все пак няма категорично становище, че няма да получим никакви поръчки. Ако се разреши проблема до ден-два, може да отидат на адрес поръчки пуснати вчера и онзи ден, които сега се експедират.

# 380
  • София
  • Мнения: 37 657
Да, момичета, да изчакаме информация от превозвача и да спрем да се въртим в сферата на вероятното.
Тема се препълва с догадки, и модовете са хора все пак Wink
В казана сме всички, няма какво да правим, освен да изчакаме логично обяснение и как ще се процедира. Да изчакаме листа на пристигналите пакети и да се отсеят момичетата със задържани поръчки.Тези с липса на човек, който да ги вземе, са в доза  по-добра светлина....

Много е кофти ситуацията...много Tired
Може развръзката да е в наша полза и всички да се радват до седмица, две Hug

# 381
  • Варна
  • Мнения: 19 059
Да, ситуацията е неприятна. Това, което ме притеснява повече, е липсата на информация в сайта на превозвача.

# 382
  • София
  • Мнения: 37 657
Да, ситуацията е неприятна. Това, което ме притеснява повече, е липсата на информация в сайта на превозвача.
Точно! Това е причината всички момичета да са сериозно притеснени Peace

# 383
  • Мнения: 359
Момичета, искам да пусна поръчка, но се чудя с кой превозвач. Досега поръчвах на Франсето, но прочетох, че са преустановили. Да знаете кой приема в момента пратки? Смарт Деливъри как са?

# 384
  • София
  • Мнения: 37 657
Момичета, искам да пусна поръчка, но се чудя с кой превозвач. Досега поръчвах на Франсето, но прочетох, че са преустановили. Да знаете кой приема в момента пратки? Смарт Деливъри как са?
Без проблем Peace

# 385
  • Мнения: 359
  bouquet Благодаря много. А как да избера COLISSIMO SUIVI 48h. Показва ми като отвори страницата само Relais Colis и gratuit  newsm78

# 386
  • Мнения: 20
Момичета, някой имал ли е подобен случай- две поръчки от ларедут, изпратени на 18-ти, в colissiomo.fr до днес ги дава несъществуващи?

Aucun colis ne correspond à vos critères de recherche. Veuillez vérifier la saisie de votre n° de colis et qu´il a été envoyé il y a moins de 30 jours

Не пакети отговарят на вашите критерии за търсене. Моля, проверете влизане Брой пакети и то е било изпратено малко от 30 дни

# 387
  • София
  • Мнения: 9 517
сигурна ли си, че са изпратени с колисимо, а не с къщичката

# 388
  • София
  • Мнения: 6 103
С къщичката са с един символ по-малко от колисимото,нали?

# 389
  • София
  • Мнения: 9 517
да, 12 символа

Общи условия

Активация на акаунт