Съвети за Бизнес 16

  • 62 418
  • 737
  •   1
Отговори
# 210
  • Мнения: 116
А според мен направете нови снимки с по-красиво представени обиците. На тези картончета не е много представително. Успех! Hug


Подкрепям и добавям,че може да пробвате с цветни картончета,избрани така че да подчертаят бижуто и по-прецизни снимки.Така ми седят все едно са случайно захвърлени.Може ако не цена,поне името на авторката с красив шрифт да напишете.И да ти кажа-обмислете името дали е подходящо на време,защото мине ли 100-те фена,не може да се сменя.Моята страница така си остана с работното име...

# 211
  • На дивана, под юргана
  • Мнения: 569
За клиента е по-удобно и/или евтино да плати по банков път или онлайн нерядко.
Банковото плащане е ясно. Онлайн е въпрос на приоритети какво ще се избере,

ПП Според мен махни снимиите, които не са на фокус.

Според мен, в България най-много се работи с наложен платеж. И клиентите вероятно се чувстват по-спокойни така - получават стоката и плащат. Чел съм доста оплаквания за направени поръчки в електронни магазини, които отлежават със седмици и изобщо никой и не ги обслужва...
Банковите преводи според мен не са вариант, освен ако клиентът не ползва електронно банкиране. Но това не премахва риска от необслужваните поръчки.
За плащане онлайн таксите за разплащанията са ужасно високи - те клиентите "цепят стотинката на две" и гледат къде ще им излезне с 10 стотинки по-евтино, а не къде е по-сигурно...
Такива са моите наблюдения поне...

# 212
  • най-шареното място
  • Мнения: 8 197
Да, подкрепям наблюденията.

Вярно е, че наложеният платеж е предпочитан заради плащането след пристигането на пратката.
Онлайн плащанията са удобни като време. Банковите при банкиране онлайн. И двете когато пазариш за някой друг. Онлайн плащането ако е пейпал е за смека на продавача като цена за услугата. Но клиента плаща на банката за сметката си нещо обикновено.
Наложеният платеж не е евтина услуга сравнена с другите. Единственото й  сигурно предимство е гаранцията за доставка. Това компенсира другите неудобства за много клиенти. При някой магазини без никакви данни това я прави задължителна.

# 213
  • Мнения: X
pls1, понеже в момента имам две Facebook групи, ще ти дам няколко съвета, ако позволиш.

1. пуснете си реклама във Facebook. Не се притеснявай, никак не е скъпо, когато плащаш на клик. Планираш си бюджет по 1 долар на ден /това е минимумът/ и набираш фенове. Плюсовете са, че идват хора, които наистина проявяват интерес и няма да ги дразни това, което ще се публикува на стената им, когато постваш нещо.

2. Слагането на снимки не помога. Не и в този вид, не и по този начин. Всеки ден правете по 1 снимка на 1 вид обеци, закачени на уши, не на картонче. Нека моделът да е с облекло /шал/ шапка с цвета на обеците или нещо подобно. Знам, че нямате възможност и време да правите професионални снимки, не и за артикули, които са по левче и не правите хиляди продажби, за да си струват вложенията. Но все пак трябва да имат вид нещата. Постването на снимка на един артикул всеки ден означава пост на стената на феновете ти всеки ден - съответно напомняне за вас всеки ден.

3. Задължително цени. Най-дразнещото е да гледаш неща, които ти харесват и не знаеш колко струват. А вашите неща, които видях, бих си ги купила всичките. Жокер: ако искам да купя сега, кой е начинът да стигнеш веднага до мен, без ЛС тук. Вече съм фен на групата ви, мисли как да ми продадеш във ФБ среда  Wink

4. След като искам да ги купя, улеснете пътя за продажбата. Мейл, телефон, възможности като цяло. Когато някой поръча, задължително трябва да се обадите за потвърждение в рамките на няколко часа!!! Не ден, не два, не в рамките на седмицата. За Интернет продажбата от този непрофесионален тип е най-важно доверието. Трябва да знам, че зад тази снимка стои човек, който наистина ще ми изпрати обеците. Когато видя добро обслужване и коректност, ще те препоръчам на всичките си приятелки. Абе, принципът БГ мама, както се казва, но това е най-важното.

5. И все пак, заслужават ли си усилията за толкова малко и евтини артикули? Аз бих обиколила всички магазинчета и дрогерии около дома си и бих им предложила да ги продават. Ще ми струва малко повече време, но пък няма да правя толкова неща онлайн за 500 артикула. Знам, че приятелката ти вече ходи на работа, но това е най-бързият начин - консигнация в малки магазинчета или направо продажба /сумите са малки/ и да не се мъчи. Всъщност тя иска да ги разпродаде или да продава и това да й е допълнителна дейност?

# 214
  • На дивана, под юргана
  • Мнения: 569
Вярно е, че наложеният платеж е...

Таксите за онлайн разплащане ги разглеждам и от двете страни - таксата за наложен платеж на Еконт, например е в пъти по-ниска от предложенията, които съм получавал от банки... И понеже, именно аз като продавач я плащам тази такса, смятам че е неоправдано висока, поне в България.

# 215
  • Мнения: 11
Благодаря мишле!   bouquet
pls1 защо не покажеш твоята страница?
http://www.facebook.com/pages/%D0%A0%D0%B0%D0%B7%D0%BB%D0%B8%D1% … D/292999117400378
ето я страницата нищо особено видях коментара по горе и все пак нямам иде които да и дам за да и помогна да си реализира нещата. Стоят и у тях а може да се опита да ги продаде все пак са вложени пари. Жената няма фотоапарат е предстои да дойде с другите неща да и ги снимам а още няма и фейсбук но ще си направи. Иначе в страницата съм публикувала нейния имеил . Не смея да сложа телефон нито цени вече поясних по - горе защо.   Просто се опитвам да и помогна.  Heart Eyes
И на мен ми харесват! Знам, че само изтънчен и грижовен човек може да се занимава с изработка на обеци. Дано бизнесът и потръгне, за да може да работи и в други насоки. Примерно картичка с бижу за хора като мен, които не носят обеци.

# 216
  • Мнения: 5 462
Вярно е, че наложеният платеж е...

Таксите за онлайн разплащане ги разглеждам и от двете страни - таксата за наложен платеж на Еконт, например е в пъти по-ниска от предложенията, които съм получавал от банки... И понеже, именно аз като продавач я плащам тази такса, смятам че е неоправдано висока, поне в България.
Щооо ?Не си ли поема куриерската такса клиента ? Shocked

# 217
  • Мнения: 4 300
Aз като съм поръчвала дребни неща ползвам наложен платеж и честно казано е най евтино. За продавача не знам как е, разбира се  Thinking
Според мен името не е кой знае колко важно, стига де не е прекалено изчанчено. Много по важно е как ги опаковате, аранжирате и снимате. И мисля е добре да се пише от какво са изработени бижутата и какъв е размерът. Това са неща, които струват малко, но се ценят.
А, и по отношение на цените-прегледайте конкуренцията, тук из форума има поне 3 споменавани фирми/марки на съфорумки, не е добре да сте драстично по евтини.

# 218
  • Мнения: 157

Чел съм доста оплаквания за направени поръчки в електронни магазини, които отлежават със седмици и изобщо никой и не ги обслужва...
А на мен ми се е случвало поне 5-6 пъти. Поръчвала съм от сайтове, които изглеждат уж живи и след това ни вест, ни кост. А съвсем наскоро ми се обадиха за едни дрешки, които поръчах лятото. Че то модата им мина, а и посред зима с лятна рокля ...
Като клиент абсолютно подкрепям наложения платеж, а и поради известни причини се е утвърдил като единствения използван начин у нас за онлайн търговия.
Ползвам наложения платеж и като продавач - на мен ми е много удобен.

# 219
  • Мнения: 17 308
Тук  (имам в предвид в САЩ) никога не се обаждат по тел, но веднага получавам потвърждение на мейла. Обаждането не го приемам като начин на потвърждение на поръчката- казвам го от позицията на човек, на който 90% от покупките са от нета ( вкл имам и поръчки от България, действаха по същия начин - потвърждение на мейла)

# 220
  • Мнения: 157
С мейли контактувам с двама от производителите - поръчвам от каталога им, пращат мейл кога и как и готово. Но като съм си поръчвала нещо за себе си, на дребно, винаги са ме "прозвънявали". Явно у нас това се е наложило като практика.

# 221
  • Мнения: 0
Zdraveite na vsichki mamita. Bih iskala da spodelq svoqta ideq s vas i she se radvam mnogo ako ima i drugi s moqta ideq za obmqna na opit i dobri saveti ot po starshite v biznese. Az sam si nabelqzala edno pomeshtenie ot izvestno vreme i iskam v nego da napravq skladche za kafe, slamki. chashki, barkalki i t.n. Blagodarq vi predvaritelno za otdelenoto vreme.

# 222
  • Мнения: 56
Aз като съм поръчвала дребни неща ползвам наложен платеж и честно казано е най евтино. За продавача не знам как е, разбира се  Thinking
Според мен името не е кой знае колко важно, стига де не е прекалено изчанчено. Много по важно е как ги опаковате, аранжирате и снимате. И мисля е добре да се пише от какво са изработени бижутата и какъв е размерът. Това са неща, които струват малко, но се ценят.
А, и по отношение на цените-прегледайте конкуренцията, тук из форума има поне 3 споменавани фирми/марки на съфорумки, не е добре да сте драстично по евтини.
Ооооооо нямах представа за конкурентни цени и т.н.  понеже не следя редовно форума. Отново пояснявам аз нямам никакво финансово участие в нейното дело, нито ще спечеля нещо. Само и помагам. Много добри съвети прочетох относно картончетата а може и каталог да си направи жената. ЦЕната от 1 и 50 на чифт не знам дали е ниска или добра това си е избрала а на едро искала по 1 лев. Не смеех даже да пусна снимките към страницата за да не се счита за реклама. Не съм наясно какво може и не може тук във форума  Simple Smile Съгласна съм че сега снимките изглеждат страшно неугледно и нямат никакъв търговски вид, но тази страница ще я изтрия и най - добре е да си управлява сама страницата от нейния ФБ профил като си направи такъв разбира се.
Много ви благодаря момичета  Heart Eyes  bouquet  bouquet  bouquet

Последна редакция: пн, 28 ное 2011, 09:17 от pls1

# 223
  • Мнения: X
Тук  (имам в предвид в САЩ) никога не се обаждат по тел, но веднага получавам потвърждение на мейла. Обаждането не го приемам като начин на потвърждение на поръчката- казвам го от позицията на човек, на който 90% от покупките са от нета ( вкл имам и поръчки от България, действаха по същия начин - потвърждение на мейла)

Потвърждението по мейл е съвсем нормална практика /най-добрата/, но работи за големите магазини, където се генерира автоматично, пратката се проследява онлайн и т.н. Практиката в БГ за малките магазинчета или продажби от ФБ показва, че клиентът има най-голямо доверие, когато му се обадят по телефона, поне първият път. Това съм го чувала и от други хора, които продават по този начин. Знам, че звучи не особено професионално, но все пак онлайн търговията у нас си я има тази специфика. Това, разбира се е личен опит, никой не длъжен да се съобразява с него.  Peace

# 224
  • На дивана, под юргана
  • Мнения: 569
Тук  (имам в предвид в САЩ) никога не се обаждат по тел, но веднага получавам потвърждение на мейла. Обаждането не го приемам като начин на потвърждение на поръчката- казвам го от позицията на човек, на който 90% от покупките са от нета ( вкл имам и поръчки от България, действаха по същия начин - потвърждение на мейла)

Потвърждението по мейл е съвсем нормална практика /най-добрата/, но работи за големите магазини, където се генерира автоматично, пратката се проследява онлайн и т.н. Практиката в БГ за малките магазинчета или продажби от ФБ показва, че клиентът има най-голямо доверие, когато му се обадят по телефона, поне първият път. Това съм го чувала и от други хора, които продават по този начин. Знам, че звучи не особено професионално, но все пак онлайн търговията у нас си я има тази специфика. Това, разбира се е личен опит, никой не длъжен да се съобразява с него.  Peace

Друг по-особен момент е, че понякога има и фалшиви поръчки. Ако се плаща с онлайн, не се случва, но ако е с наложен платеж... тогава доставчика гори с куриерските разходи в двете посоки. Освен това, винаги е приятно човек да чуе изненадата на клиент, поръчал преди 30 секунди, че поръчката му се потвърждава!  Grinning

Общи условия

Активация на акаунт