Карфур МАМЯТ клиентите

  • 9 841
  • 69
  •   1
Отговори
# 45
  • Мнения: 5 539
Работя с Карфур, както и с други търговски вериги, и ще ви кажа, че такъв хаос, какъвто цари в Карфур, никъде другаде няма. Служителите им (администрацията имам предвид) са избирани сякаш с конкурс за тъпота. Липсва каквато и да е система в работата и координация между отделите. Нямат единна комп. система за стокови наличности, цени и т.н. или ако имат, не я ползват.
Мога роман да напиша за Карфур, даже днес пак се ядосвах с тях, заради една доставка, където оставиха нашия човек да чака 6 часа на студа, заради тяхна документална грешка.
В Карфур никой за нищо не отговаря и никой нищо не знае, така че подобни случаи като на авторката на темата не ме учудват.

# 46
  • Мнения: 8 962
И аз съм много разочарована от Карфур.
Чак пък толкова елементарно да се опитват да те изпързалят.... Адски са некоректни!
Не знам за брошурите и печатните грешки - въпреки че то много удобно така да си "измиеш ръцете" с един надпис, че не носиш отговорност.  Rolling Eyes

Многократно ни се е случвало при пазаруване в Карфур цените на продуктите по рафтовете да се разминават с по повече от 30% на касата.
Последно за бутилка вино се наложи да платя почти двойно, тъй като тарикатите разменили местата на двата вида Розе. Който се мине - мине!  #Cussing out Явно политиката на веригата почива на този подъл принцип!

Ами не им прави чест според мен!  Crossing Arms

# 47
  • Мнения: X
Приятел наскоро сподели, че отишъл за гуми по оферта от брошурата. На щанда гумите били с 10 лв. по- скъпи...Искали да ги маркират така, но той се разправял и му върнали разликата. Значи- ако мине...пак печатна грешка: бля- бля... Аз не смятам, че авторката е невъзпитана, напротив- най -вероятно е сдържала гнева си пред хората, защото Е възпитана. Та, сега излива разочарованието си тук. Аз й благодаря, защото ето и тук от темата и от случая с гумите вече стриктно ще гледам цените и касовата бележка на място.
Желая успех, явно наистина трябва да си отстояваме правата. Разчитат да ни писне или да не ни се занимава...
Инзче разбира се, че и на др. места се случва и че е възможно да са грешки и ненарочни изцепки, но чак пък така често...да обърнат внимание!

# 48
  • Мнения: 2 073
OOO, и ние вчера бяхме в Карфур, Пловдив. Поне на 3 стоки цената на щанда не съвпадаше с оригиналната.
Имаше възглавнички уж по 1 лв, а те - 3 лв. Взех голям долен чаршаф за 15.99, а при проверката се оказа 16.99 лв. и това е защото единичните са 15.99 лв, но бяха всички на едно място без 2 етикет. За мен това е подвеждащо.
Като магазин ми хареса - има всичко, но трябва да си изключитено бдителен и да проверяваш всяко едно нещо, което ти маркират  Peace


# 49
  • Мнения: 527
Е, от последните постове е видно, че явно е "случайна" грешка, или "печатна" и не е нарочно??? Mr. Green Ама тази грешка се случва на всички, не само на мен, щото съм много невъзпитана Mr. Green,  и в София, и в Пловдив, па и в Брюксел, както се видя по-горе!

Ама аз вече получих забрана от съфорумци  Mr. Green да посещавам тези крадци. Щото трябвало да им благодаря затова, че са ме окрали пладнешки и да се отнасям към тях като към кралски особи.

# 50
  • Мнения: 169
А аз съм недоволна от отношението на касиерките във Варна.Карат те да се чувстваш все едно за нещо си им длъжен.

# 51
  • Бургас
  • Мнения: 357
От едно пазаруване имах три продукта с различна цена на касовата бележка от тази на рафта...това в Карфура в Бургас   Sick ... видях в последствие като излезнах..не се върнах..но си имам едно на ум  Money

# 52
  • Мнения: 1 525
От щанда за козметика. Промоция на шампоани от марка "Х". Ако вземеш един от 400 мл, и един от 250 мл, то втория е подарък.
Исках да попитам правилно съм разбрала, но нямаше кого да попитам.
Имаше представители на матка "А", марка "Б" и т.н.
Предвидливо обаче на касата попитах дали е така, и каква е била уловката  Simple Smile
Да, така е, но ако вземеш от един и същи вид. Е, аз от къде да знам, че е така?!
Ако не бях попитала, вместо 4,50 лв., щях да платя 9 лв.
Отказах се.

# 53
  • софия
  • Мнения: 2 140
Хайде и аз в клуба на разочарованите.Случвало ми се е в доста магазини да  взема стока,която се оказва в последствие по-скъпа от тази на етикета в магазина.Но на последното ни пазаруване в Карфур миналата седмица, ,,грешките" се оказаха доста.А да не говорим,че си купих коледни лампички,на чийто етикет цената беше 4.99лв,а ми ги таксуваха за 6.99лв.Оказа се,че тези лампички са щяли да бъдат в промоция на по-ниската цена,ама след няколко дни. ooooh!Е,хубаво де,ами да им бяха сложили актуалната за момента цена.Сложи ли ми те цена за в бъдеще време и народа купува и се радва.

# 54
  • София
  • Мнения: 965
По принцип пазаруваме от там, но снощи така се ядосах!!!
Купихме си вино Черга с чаша на промоция уж за 9 и нещо..после в бележката 12.90 ...е направо побеснях (при условие че само виното без чаша струваше 7 и нещо)  За жалост го видях чак вкъщи иначеееееее #2gunfire

# 55
  • София
  • Мнения: 869
пазарувам чат пат от там но винаги си проверявам бележката след касата защото редовно ми надписват неща и то за по 20-30 лева.
нагли са! и въпреки това магазина им е пълен.

# 56
  • Мнения: 176
винаги следя на каква цена излиза маркираното, а в последствие си проверявам касовия бон. Ако има разминаване съм първа на информация. Вече ме познават Mr. Green

# 57
  • Мнения: 1
Ако някой се интересува от телефона на Карфур в The Mall София - връзка с клиенти  - 02/846 03 00. Между другото съм била свидетел, че при направена рекламация, връщат парите: един мъж беше донесъл чистачки, които не ставали на неговата кола, и въпреки, че бяха очевидно ползвани, му върнаха парите.  Но ще видим утре дали ще ми върнат парите за развален хранителен продукт, който закупих тази вечер. И дали занапред ще поемам риска да купувам пакетирани френски сирена.

# 58
  • Мнения: 221
Момичета, може ли да ми посочите закона, в който пише, че търговците са длъжни да продадат дадена стока на обявена от тях цена, макар и сгрешена. Днес в един магазин категорично ми заявиха, че нямало такъв закон и не могат да ми върнат разликата. На опакованата от тях стока имаше една цена за кг, а на касата излезе друга. Казаха ми, че могат или да ми преопаковат стоката с другата цена или да я върна. Не ми се занимаваше да обикалям други магазини и исках просто да ми възстановят получилата се разлика като им казах, че според закона са длъжни. Съответно управителя взе да ме убеждава, че нямало такъв закон и това го знаел със сигурност. В крайна сметка ми заяви, че в техния магазин нямало практика да възстановяват разлики - или се взема на по-високата цена, или се връща стоката. Ще подам жалба, но искам да съм сигурна, че аз съм правата.
Благодаря ви   bouquet

# 59
  • Мнения: 527
Момичета, може ли да ми посочите закона, в който пише, че търговците са длъжни да продадат дадена стока на обявена от тях цена, макар и сгрешена. Днес в един магазин категорично ми заявиха, че нямало такъв закон и не могат да ми върнат разликата. На опакованата от тях стока имаше една цена за кг, а на касата излезе друга. Казаха ми, че могат или да ми преопаковат стоката с другата цена или да я върна. Не ми се занимаваше да обикалям други магазини и исках просто да ми възстановят получилата се разлика като им казах, че според закона са длъжни. Съответно управителя взе да ме убеждава, че нямало такъв закон и това го знаел със сигурност. В крайна сметка ми заяви, че в техния магазин нямало практика да възстановяват разлики - или се взема на по-високата цена, или се връща стоката. Ще подам жалба, но искам да съм сигурна, че аз съм правата.
Благодаря ви   bouquet


Ти си правата, подай жалба в КЗП. Но по-ниската цена в брошура ли е обявена? Снабди се с нея. Съвсем скоро, по празниците, имаше изявление на Директора на КЗП, в което казваше, че най-честите нарушения през годината на търговците са били точно тези - обявена една цена, а се таксува на  друга и промотиране на стоки, които се оказва, че липсват в магазина. Бяха го нарекли недобра търговска практика. Peace

Общи условия

Активация на акаунт