Карфур МАМЯТ клиентите

  • 9 840
  • 69
  •   1
Отговори
# 60
  • Мнения: 176
Ти си правата, подай жалба в КЗП. Но по-ниската цена в брошура ли е обявена? Снабди се с нея. Съвсем скоро, по празниците, имаше изявление на Директора на КЗП, в което казваше, че най-честите нарушения през годината на търговците са били точно тези - обявена една цена, а се таксува на  друга и промотиране на стоки, които се оказва, че липсват в магазина. Бяха го нарекли недобра търговска практика. Peace

Лидл така ме загубиха като клиентка. Каквото го рекламират като намалено все го няма.

# 61
  • Мнения: 527
Ти си правата, подай жалба в КЗП. Но по-ниската цена в брошура ли е обявена? Снабди се с нея. Съвсем скоро, по празниците, имаше изявление на Директора на КЗП, в което казваше, че най-честите нарушения през годината на търговците са били точно тези - обявена една цена, а се таксува на  друга и промотиране на стоки, които се оказва, че липсват в магазина. Бяха го нарекли недобра търговска практика. Peace

Лидл така ме загубиха като клиентка. Каквото го рекламират като намалено все го няма.

Да, това важи за тях с пълна сила. А другият проблем е с Карфур. А видяхте ли новият им магазин на Славейков каква пародия е?

# 62
  • Мнения: 221
По-ниската цена е на опаковката на тарелката, продуктът не е промоционален и го няма в брушура. Става въпрос за опаковано от магазина месо и на самият етикет на тарелката е посочена цена за килограм и съответно крайна цена. На касата обаче излезе друга цена(по-висока) за килограм и съответно и крайната беше друга. Става въпрос за Била - много съм разочарована от наглото отношение на персонала  Confused

# 63
  • Мнения: 527
Ами отново смятам, че е добре да пуснеш жалба в КЗП, но и направи снимка на продукта и етикета, да се вижда хубаво бар-кода. Заедно с касовата бележка. Да може по някакъв начин да се докаже, че тази  касова бележка е за това месо, защото те както виждаш са много нагли и е възможно да кажат, че не става въпрос за него.

# 64
  • Мнения: 50
Моят сблъсък с разликата в цените беше с едни круши. На етикет една цена, при разтеглянето на кантара доста по-висока. На информация любезно ми обясниха, че грешно съм ги разтеглила, при положение, че с колежката 5 мин. се пулехме срещу кантара да открием единственият бутон с круши   Laughing. Възстановиха ми разликата.
Друго ме озадачи, обаче. Купих си пакет с брашно. След няколко дни мъжът ми забеляза, че на опаковката има етикет с надпис: "Помощ от ЕС. Продуктът не е предназначен за продажба."
Така ме хвана яд че си бях хвърлила касовия бон. Имат ли право на такива продажби?

# 65
  • Мнения: 527
Моят сблъсък с разликата в цените беше с едни круши. На етикет една цена, при разтеглянето на кантара доста по-висока. На информация любезно ми обясниха, че грешно съм ги разтеглила, при положение, че с колежката 5 мин. се пулехме срещу кантара да открием единственият бутон с круши   Laughing. Възстановиха ми разликата.
Друго ме озадачи, обаче. Купих си пакет с брашно. След няколко дни мъжът ми забеляза, че на опаковката има етикет с надпис: "Помощ от ЕС. Продуктът не е предназначен за продажба."
Така ме хвана яд че си бях хвърлила касовия бон. Имат ли право на такива продажби?

За брашното можеш веднага да сигнализираш КЗП и Агенцията по безопасност на храните, предполагам или МЗ.

Е, толкова са нагли, че край нямат! От всичко трябва да се печели. Money

# 66
  • Мнения: 50
За съжаление не пазя касовият бон и няма как да докажа, че съм го купила от там. Но следващият път като отида ще се огледам за такива продукти.

# 67
  • Мнения: 0
Карфур са си измамници, много пъти бях чела тук, че правят номера на касата и се убедих, че е така. Преди седмица огромен скандал стана на касата и то не с намалени стоки, а на редовни цени. Всичко се разигра за 3 лв., но мен ме хвана яд. Имах и други покупки и между тях едно пакетче слънчоглед ( 0.85 ст.) и на касата виждам, че се маркира като някакъв си фъстък за 3.90 лв. и казах веднага на касиерката (видима възраст 60 г.) и тя "Ама това е фъстък, няма грешка" и аз се засмях и показах пак пакета да види, че е слънчоглед и тя спори, че е фъстък  Laughing Казах "добре" да не бавя хората зад мен и я попитах не мога ли да го върна още на касата, тя каза "Не, на информация". Хубаво отивам аз на информация, там казаха, че е наистина слънчоглед, а не е фъстък, аз си казах там, че за разиграването и т.н. ще си подам жалба в КЗП и какво им било наредено.. да взимат касовите бележки, за да може да ми върнат парите !? Ок, гранде скандал как те ще ми взимат документа, който установява моята покупка, като там не е само прочутия слънчоглед, а и другите ми покупки. Да вика управител и дърпахме касовата бележка (аз и момичето на информация).. това е абсолютно незаконно! Върнаха ми накрая касовата бележка след скандал с мениджър ли не знам какво се води това чудо, което се появи.  И това в Бургас. Чудо.. Повече там няма да пазарувам.

# 68
  • Мнения: 48 031
Хмм, много пъти съм връщала, сменяла или оспорвала неща на касата в The mall в София- правят си копие на бележката,задраскват си, ако трябва нещо по бележката, попълва се протокол и т.н., но винаги, ама ивинаги са си ми връщали касовата бележка

# 69
  • Мнения: 0
Работя с Карфур, както и с други търговски вериги, и ще ви кажа, че такъв хаос, какъвто цари в Карфур, никъде другаде няма. Служителите им (администрацията имам предвид) са избирани сякаш с конкурс за тъпота. Липсва каквато и да е система в работата и координация между отделите. Нямат единна комп. система за стокови наличности, цени и т.н. или ако имат, не я ползват.
Мога роман да напиша за Карфур, даже днес пак се ядосвах с тях, заради една доставка, където оставиха нашия човек да чака 6 часа на студа, заради тяхна документална грешка.
В Карфур никой за нищо не отговаря и никой нищо не знае, така че подобни случаи като на авторката на темата не ме учудват.




Съгласен съм с теб. Аз също  работя с тях и съм крайно разочарован от отдел "Прием" в Карфур - Варна. Там на истина са избирани с конкурс по тъпота и наглост. Чакане с часове да се накани някой от 10 човека да излезе да приеме , и още толкова е нужно на фръцлата в кабинката да ти оформи документите. И не ги интересува, че имаш още 30-40 обекта да минеш. Като им кажеш да побързат, едва ли не им бъркаш в гъза с боксова ръкавица.

Общи условия

Активация на акаунт