Пиша, смятам и чета в Първи клас 2011/2012

  • 35 625
  • 745
  •   1
Отговори
# 420
  • Мнения: 10 547
Момичета, на 10-та задача се броят правоъгълниците, нали....квадратът включва ли се??

Не, не се брой, макар че, в книжката изглежда като правоъгълник. От линка става ясно, че е всъщност квадрат.

narcis, с най-добри чувства, но лично мен и двете забележки ме притесняват. Ако не сте доволни, сменете училището, ако и там обаче е същото, тогава?

# 421
  • Мнения: 723
Момичета, на 10-та задача се броят правоъгълниците, нали....квадратът включва ли се??

Не, не се брой, макар че, в книжката изглежда като правоъгълник. От линка става ясно, че е всъщност квадрат.
Благодаря, Касита Simple Smile,

# 422
  • София
  • Мнения: 1 426
Еластина да не виждаш квадрат в главата на робота, че моят син го е видял като квадрат и е убеден, но не е - мерихме го с линийка, правоъгълник е - тюх, тюх, тяха тази грешка му повлича и или - при грешно преброяване, за глешно ли се смята иначе вярно действие?


Лелелее верно ли е квадрат .....а ние колко се ядосвахме  Mr. Green

Ех емоции покрай тези състезания...Доволни сме от организацията в 119, бил на първия етаж. Този път си проверил задачите, но пак си имаме грешки...Слабост явно му е преброяването на геометрични фигури...
Нарцис, тези забележки ми се струват странно детински оформени някак си в стил "моля другарко...", в същото време пък първата отчита неподчинение на учителя, на порядките...Ти самата как оценяваш такова поведение и подлагаш ли го на критика? .....Според мен,ако трайно не одобряваш подхода на учителя може би трябва да смениш...учителя..

Последна редакция: сб, 10 дек 2011, 14:36 от bora

# 423
  • Варна
  • Мнения: 1 549
На всички чели - недочели искам да кажа, че сина ми прави тези неща в междучасията, само за говоренето съм казала, че говори по време на час.
На всички, които се съмняват в правилното развитие на сина ми казвам, че той е идеално развит - и физически, и психически, дори интелектуално превъзхожда много от децата в класа си, да не кажа почти всички.
От написаното от привържениците на казармения ред, още от пелените - тръпки ме побиха, явно не знаят, какво щастие е да имаш дете с по - освободен дух, неподлежащ на моделиране.
И като съм тръгнала да си казвам всичко, ето две от забележките на сина ми:
- "Владимир не си дава тефтера, за да му напиша забележка!" - тук не знам, какво да мисля, освен, че на детето му е писнало на всяка крачка да му пишат забележка;
- "Владимир реагира бурно, ако не го посоча, когато вдига ръка!" - излиза, че да не знаеш - лошо, да знаеш - пак лошо.

Явно не да знаеш е лошо, а да реагираш бурно (да си невъздържан), ако не стане на твоето - това е неприемливото за госпожата и мисля, че е напълно права с тази забележка.

# 424
  • Мнения: 10 547
bora, виж тук, дали е правоъгълник, а?  Hug

# 425
  • София
  • Мнения: 7 476
"Правоъгълникът е равнинна (двуизмерна) геометрична фигура. Правоъгълникът се дефинира като успоредник с прав ъгъл.
    В правоъгълник срещуположните страни са равни.
    В правоъгълник срещуположните ъгли са равни.
    В правоъгълник диагоналите се разполовяват от пресечната си точка.
    В правоъгълник диагоналите са равни.
    В правоъгълник страните съвпадат с височините.
    В правоъгълник пресечната точка на диагоналите е център на описаната окръжност.

Квадратът е частен случай на правоъгълник с равни страни."
И още едно:
Двуизмерна геометрична фигура с четири равни вътрешни ъгъла ще наричаме правоъгълник. Правоъгълникът е частен случай на успоредник с прав ъгъл. В един правоъгълник всяка двойка срещулежащи страни са успоредни, а всяка двойка прилежащи страни сключват прав ъгъл. Квадратът е частен случай на правоъгълник с равни прилежащи страни.

# 426
  • Мнения: 10 547
Klemy, разбирам те, но нали и ти разбираш, че един първокласник тези неща не ги е учил? Овал и кръг за еднаква геометрична фигура ли се броят?

# 427
  • Мнения: 2 887
Моят не го е броил и аз също мисля че не трябва да се брои, друго - не е видял минусите по вертикала, така че третото уравнение не му е вярно, на 9-та е направил изчисленията а редичката отдолу не е попълнил с числата. Дано останалото да му е вярно Simple Smile.

# 428
  • София
  • Мнения: 10 221
Нарцис, защо искаш съвет след като не си готова да чуеш всякакви мнения?!
От тези две забележки аз лично бих се притеснила, в смисъл, че ги намирам за абсолютно допустими, щом като дете си ги е заслужило. Какво значи , че реагира бурно, какво прави ако не го посочи учителката? Защото ако започва да протестира- ами не го смятам за редно. За тефтера- естественно, че щом му го иска класната , то трябва да и го даде. Тя предполагам не го е попитала дали е съгласен да му напише забележка?
Ако трябва да съм честна и понеже сама си питала тук в темата- смятам, че детето има проблем с  дисциплината в клас. Ако моето прави тези неща определено бих обърнала внимание на поведението му и не бих се сърдила на учителката.
Не приемам, че не може да се въведе ред и при дете с освободен дух. Трудно е, да, знам и го усещам с дъщеря ми. Но ако освободенността и започне да граничи със своеволия ще взема необходимите мерки.
Освен това как реши, че детето ти е по-напред интелектуално от останалите? Има много стеснителни деца, които имат невероятно много знания, но в клас се срамуват и  изглеждат даже малко по-назад с нещата.
Не искам да се засягаш от поста ми, но  ти питаш за мнение и аз изказвам своето. Peace
 Моето дете на състезания няма да ходи скоро, не желае. Simple Smile

# 429
  • София
  • Мнения: 7 476
Не, защото кръг и овал нямат общо определение.
 Peace

# 430
  • Мнения: 7 837

На всички, които се съмняват в правилното развитие на сина ми казвам, че той е идеално развит - и физически, и психически, дори интелектуално превъзхожда много от децата в класа си, да не кажа почти всички.

Някой тук да е казал, че се съмнява в правилното психическо или физическо развитие на сина ти?
Аз по-скоро се съмнявам, че ти искаш да слушаш и чуваш учителката  Simple Smile Понякога, просто е нужно, вместо да нападаме, само да слушаме.
Успех.


п.п. Клеми, не че има значение, но ти ни натърти този факт, та статистиките сочат, че към пистолета в училище прибягват все деца на либерални родители.  Simple Smile

Изобщо, "либерални", "казармен ред" и т.н. силни определения, лашкате се от едната крайност в другата, само за да докажете правота. А истината е проста и не е в крайностите.

Последна редакция: сб, 10 дек 2011, 14:50 от Кейси

# 431
  • София
  • Мнения: 1 426
Между другото в книжката дето я дават по-скоро е общ случай на правоъгълник - тоест не са равни страните, а детето вика, че там бил квадрат на листа - а ние не му повярвахме. Та в крайна сметка брои ли се или не? Колко са фигурите от този вид - 5...

# 432
  • Мнения: 1 884
Между другото в книжката дето я дават по-скоро е общ случай на правоъгълник - тоест не са равни страните, а детето вика, че там бил квадрат на листа - а ние не му повярвахме. Та в крайна сметка брои ли се или не? Колко са фигурите от този вид - 5...
фигурите са 5 и главата не се брои

# 433
  • София
  • Мнения: 7 476
В такъв случай се радвам, че детето не отиде на това състезание. Ние сме й казвали, че квадратът е правоъгълник. Нали има прави ъгли...Интересно ще ми бъде наистина как ще го броят.

# 434
  • Мнения: 10 547
Klemy, броят се различните по вид фигури. Това е.

Общи условия

Активация на акаунт