Сайтове за колективно пазаруване – да обсъдим сделките – тема 21

  • 47 068
  • 730
  •   1
Отговори
# 435
  • Мнения: 151
Според мен подобни парочистачки само замазват и мокрят, но не чистят. Имала съм, но друг модел - замина на боклука!" Освежаване на дамаски и килими" - друг път! Нали само се разкисва мръсотията отгоре, а няма какво да я изсмуче, за да я премахне. И помислете какво става като свърши водата за парата, а сте насред чистенето! Или пък кабелът не достига до там, където трябва. Не бих си взела такова нещо дори безплатно да ми го дават.

аз за качества не говоря. Да тя не смуче първо се минава с прахосмукачка. Аз бях взела на свекървата назаем за 4 - 5 месеца и бях очарована. Вкъщи става свежо и килимите светват. За майка с пълзящо бебе по-хубаво няма. Не това ме интересуваше, а по-скоро дали е оригинален стийм  моп и има ли някаква уловка в тая оферта?

# 436
  • София
  • Мнения: 3 610
Боже, Боже, г-жо Александрова... Нима на това казвате коледна украса на торта ??? Стандартна торта и пльоснати отгоре играчки за елха ?!?!?!?!?! Това ли е оригиналната украса, която се предлага за първи път? Моля, не ни правете на малоумни, тези коледни играчки ги има в китайските магазини, за стотинки ...  ooooh!


# 437
  • София
  • Мнения: 3 610
Боже, Боже, г-жо Александрова... Нима на това казвате коледна украса на торта ??? Стандартна торта и пльоснати отгоре играчки за елха ?!?!?!?!?! Това ли е оригиналната украса, която се предлага за първи път? Моля, не ни правете на малоумни, тези коледни играчки ги има в китайските магазини, за стотинки ...  ooooh!


Г-жо Александрова, не разбрахте ли, че колкото повече се опитвате да замажете гафа, толкова повече се разсмърдява от нескопосаните Ви оправдания? Определено Ви липсват качествата, необходими за заеманата от Вас длъжност. Има мнооооого да се учите, ако искате да печелите. С такива служители като Вас "Лагуна" няма да просперира, особено в днешните условия.




# 438
  • София
  • Мнения: 3 610
Г-жо Александрова, не разбрахте ли, че колкото повече се опитвате да замажете гафа, толкова повече се разсмърдява от нескопосаните Ви оправдания? Определено Ви липсват качествата, необходими за заеманата от Вас длъжност. Има мнооооого да се учите, ако искате да печелите. С такива служители като Вас "Лагуна" няма да просперира, особено в днешните условия.

# 439
  • София
  • Мнения: 692
Г-жо Александрова,
за мен въпроса с тортите ще приключи когато си получа обратно парите. Както писах вчера, вашите служители бяха любезни с мен и веднага предложиха(след като получа ваучерите ) да им изпратя данните и банковата сметка.
Обидата ми обаче е голяма, защото посещавам Лагуна, почти от откриването им и мисля, че би трябвало да ценят клиентите си. Колко по- простичко и лесно би било да се извините и те от своя страна да предложат бонус. Тогава бих задържала ваучерите и бих останала техен клиент Peace

# 440
  • Sofia
  • Мнения: 45
От Колектива бях получила следното писмо:
 
 Здравей,

Получаваш това писмо, защото си закупил ваучер за сделка
"Разтапящо ванилово удоволствие - цяла еклерова торта за 10 лв,
вместо за 24 лв, в кулинарна работилница "Antony's"!
Във връзка с по-доброто обслужване и удовлетвореност от услугата,
искаме да те уведомим, че срока на валидност на сделката се удължава
с 1 (един) месец. До сега срока бе 12.11.2011 г., след удължаването
срока е до 12.12.2011 г. включително.



  Ако от Колектива твърдят, че срока е изтекъл, то наистина лъжат. Какво можем да предприемем в случая?!?!

Бооооже, точно този мейл търсех и бях убедена, че срока е до 12.12. Кажете какво да правим като лъжат?!!!!!!!!! #Cussing out

# 441
  • и тук и там :)
  • Мнения: 628
http://grabo.bg/sofia/lazerno-podmladiavane-ot-legrano-s-90-namalenie-0f2dwrk

kякой има ли мнение за тази оферта?!
Вече има близо 200 продадени ваучера  Shocked    дали въобще да се засилвам да си купувам, кога ли ще обслужат всички?!!!! newsm78

# 442
  • София
  • Мнения: 692
И още нещо към г-жа Александрова, аз не съм получавала мейл от Колектива, както твърдите.
Спирам да спамя по тази тема, че форума ще се бъгне от 'сладко'

# 443
  • Мнения: 1
Момичета, мисля, че малко преекспонирате проблема, но това е мое мнение, като страничен наблюдател. Самият факт, че от Колектива влизат тук и ви отговарят публично, показва колко уважават клиентите си. Не е нужно да ги нападате така. Всеки вижда лошите неща, като се случват, а никога не споменаваме добрите, които са в пъти повече. Хора сме, грешим...  Peace


А сега... мнения за този хотел?

# 444
  • Мнения: 21 602
Момичета, мисля, че малко преекспонирате проблема, но това е мое мнение, като страничен наблюдател. Самият факт, че от Колектива влизат тук и ви отговарят публично, показва колко уважават клиентите си. Не е нужно да ги нападате така. Всеки вижда лошите неща, като се случват, а никога не споменаваме добрите, които са в пъти повече. Хора сме, грешим...  Peace


А сега... мнения за този хотел?
Уважението към клиентите се изразява по друг начин, това тук е нескопосан опит да се спаси накърнено реноме. Дотук прочетох само, че нито Колектива, нито Лагуна са в грешка, а объркването идва от потребителите, което категорично не споделям. Самия факт, че снимките и описанията на офертата са променени, а и се отговаря в индивидуални мейли, че парите ще бъдат възстановени навежда на мисълта, че нещо не е както трябва и сега се правят опити за замазване  на некоректно поведение - дали на Лагуна или на Колектива или солидарно от двете дружества - това е друг въпрос. Както вече писах тук въпросът не е в няколкото левчета в повече, предполагам че всеки от нас би могъл да си купи каквато иска торта на редовна цена. Стига да е решил, че го иска, а не да го лъжат, че това е 50% намаление.  И аз мисля, че проблемите, когато възникват в такива случаи трябва да се разискват и това не е "прекспониране". Иначе ще си даваме левчетата, ще ни казват от тук, че нещо сме се объркали ние и всичко ще си тече по старому. До следващия път.

# 445
  • в света на неограничените измерения
  • Мнения: 258
http://grabo.bg/sofia/lazerno-podmladiavane-ot-legrano-s-90-namalenie-0f2dwrk

kякой има ли мнение за тази оферта?!
Вече има близо 200 продадени ваучера  Shocked    дали въобще да се засилвам да си купувам, кога ли ще обслужат всички?!!!! newsm78

Не се безпокой, тя процедурата трае 2-3 минути, но и ефектът е право порпоционален на времето. Тоест - никакъв  Mr. Green
Няколко пъти пиша, че съм изключително разочарована от тази процедура в Legrano.
А и обявената  цена е ..... нямам думи.  Naughty

Последна редакция: пт, 09 дек 2011, 23:11 от vanvel

# 446
  • Мнения: 0
Добър вечер, дами,
ще си позволя в един, надявам се, не прекалено дълъг пост да дам информация на всеки, който е коментирал сделката с тортите на виенски салон "Лагуна"
Уважаема assholer, за повече от 1 година откакто Колектива България е на пазара, компанията е направила всичко възможно да заеме и да държи лидерското място с най-добрите си предложения. Това може да се проследи изключително лесно, защото със сигурност съфорумките помнят мегасделката от миналогодишния октомври с ваучерите за билет за кино в Синеплекс с пуканки за 2,90 лв., когато продадохме над 6000 ваучера за 72 часа.  Както и над 1400 ваучера за масаж с есенциални масла или повече от 1000 за подстригване и сешоар в Арлет Енерджи. Ще припомня само и прекрасното лятно предложение за 5 дни в Катарино, което предостави възможност на над 1000 човека да се посетят този известен луксозен комплекс. Тези числа със сигурност ни поставят на друго ниво от "другите 150 сайта, в които се въртят оферти предимно на измамниците от ЕНСО  и се продават по 5  ваучера за намаление". От първата тема, която стартира миналата зима, внимателно следя всеки ден мнението на посетителите на форума и това ми помага много във всекидневната ми работа и да бъдем винаги в крак с изискванията и желанията на потребителите. Написаният от мен днес по-рано пост е в израз на желанието ни да предоставяме винаги най-удовлетворяващата услуга на всички, които са избрали да купят ваучер от нас, защото за нас това е основна корпоративна ценност. Nikitali за съжаление не е обърнала внимание на факта, че това е коледна или новогодишна шоколадова или с баварски крем еклерова торта, която до момента не е предлагана като цяла такава. В салона на Лагуна има само парчета от този вид. Конкретно "този вид торти", както тя описва, го няма в БГ меню. Именно поради тази причина, днес по-рано изпратихме имейл с информация относно самата торта до всички, които са поръчали ваучер, защото знаем, че след като човек направи поръчката много лесно и бързо забравя какво точно е пишело в сделката.
Ако нашето писмо е било възприето като спам, моля всички за извинение, но бе направено с най-добри намерения. Нашето забързано всекидневие не ни оставя възможност винаги да обръщаме внимание на всички дребни детайли и затова съм била неведнъж свидетел, за съжаление, на случайното или "безкористно" въвеждането в заблуждение на съфорумките от бързото четене по диагонал на написаното в условията на много от предложенията на сайтовете за колективно пазаруване.
Благодаря, assholer, за добронамереността.
Уважаема july1993 - шоколадова или с баварски крем еклерова торта с декорация за Коледа наистина се предлага за пръв път във виенски салон Лагуна. Предишният път от сладкарницата са предлагали за 14 февруари торта с украса. Така че "оригиналната украса, която се предлага за първи път?" е наистина такава. Цената на една такава украса зависи от факта, че тя не трябва по никакъв начин да влияе на вкусовите качества  - такава от "китайските магазини, за стотинки ..." със сигурност няма да ви я поднесат, най-малкото защото не биха искали да навредят на името си.
Аз не съм служител на сладкарница Лагуна, а на сайта, който предоставя поле за реклама и възможност за нови клиенти, предлагайки сделката с тортата. Стараем се винаги да описваме по-възможно най-разбираемия и ясен начин условията и детайлите на сделките, които предлагаме, защото знаем колко са чувствителни клиентите и колко много държат на доброто обслужване и високо качество. Моята работа - на Community Manager, е да информирам, а не да продавам. Разбирам вашето негодувание, но именно заради удовлетвореността на нашите клиенти, бих искала да подчертая, че сме направили възможното необходимата информация да достигне до всички потребители. Желанието ни за първокласно обгрижване е причината за т.нар. от вас "нескопосаните Ви оправдания". които в същност са просто уточнения.
И още нещо към г-жа Александрова, аз не съм получавала мейл от Колектива, както твърдите.
Спирам да спамя по тази тема, че форума ще се бъгне от 'сладко'
Уважаема Ranick, мейлът с тази информация е изпратен малко след 2,37 ч. днес следобяд. Ако желаете ми изпратете на лични съобщения вашата поща, за да мога да ви препратя писмото, което сме пуснали.
Извинения се поднасят, когато си виновен. Виновни според нас няма, защото предлаганата на сайта торта е продукт, който досега не е имал аналог.
Въпреки това, бих искала да поднеса извиненията си на всеки, който се е почувствал подведен.
Желая ви хубава вечер, дами.

# 447
  • Мнения: 83
От Колектива бях получила следното писмо:
 
 Здравей,

Получаваш това писмо, защото си закупил ваучер за сделка
"Разтапящо ванилово удоволствие - цяла еклерова торта за 10 лв,
вместо за 24 лв, в кулинарна работилница "Antony's"!
Във връзка с по-доброто обслужване и удовлетвореност от услугата,
искаме да те уведомим, че срока на валидност на сделката се удължава
с 1 (един) месец. До сега срока бе 12.11.2011 г., след удължаването
срока е до 12.12.2011 г. включително.



  Ако от Колектива твърдят, че срока е изтекъл, то наистина лъжат. Какво можем да предприемем в случая?!?!

Бооооже, точно този мейл търсех и бях убедена, че срока е до 12.12. Кажете какво да правим като лъжат?!!!!!!!!! #Cussing out

   Понеже, чак днес се опитах да си разпечатам ваучера по тази оферта, но не успях, тъй като пишеше че е изтекъл писах писмо на Колектива, в който ги попитах дали все още е валидно писмото което по-горе цитирах. Те ми отговориха следното:

   Здравей,
срока на ваучера е валиден до 12,12,2011 както сме ти написали в писмото. За съжаление обаче не можем да променим срока в системата. Изпращаме ти линк към ваучера, за да си го разпечаташ и използваш.



   Принтирах си ваучера и тази вечер се обадих на телефина в Антонис, за да поръчам тортата. Господинът беше много любезен. Тъй като ще взема тортата на място, а не с доставка натърти на това, че се намират в Горубляне, обясни ми  точния адрес. Не очаквам да е кой знае колко вкусна, но все пак ще я взема.

   Така че ако искаш обади се и ти директно във фирмата, за да поръчаш. Надявам се да не ти откажат.  Hug

# 448
  • Мнения: 21 602
Госпожо Александрова, понеже тук неколкократно обявихте желанието си да сте сред лидерите в този бранш, бих си позволила да Ви посъветвам, да направите необходимото за улесняване на плащането към Ваши оферти, като включите и плащане с дебитна или кредитна карта, а не само чрез другите канали. Пиша това, защото вярвам на заявената Ви воля да сте едни от най-добрите и искрено очаквам да го постигнете. Няколко пъти не успявам да платя навреме ваучер при Вас /срокът за плащане е изключително кратък и неудобен чрез Изи пей/ и го губя, съответно не ставам Ваш клиент. Това, че все пак се извинихте на заблудените клиенти е добре, може би е добре също така да се опитате да ги компенсирате /аз не съм сред тях, така че не гоня лична облага в случая/.  Лека вечер и от мен.

# 449
  • Мнения: 2 033
От Колектива купих за първи и последен път ваучери по злополучната им оферта за Синеплекс. Върнаха ми парите, след това даже не им чета офертите. Не ми се занимава с някакво тъпо надлъгване.

Аз съм възмутена от лапни, защото ги помолих за една фактура преди повече от месец, но все още не са ми издали!

Общи условия

Активация на акаунт