Виваком - голяма простотия!

  • 10 177
  • 31
  •   1
Отговори
# 15
  • Ямбол
  • Мнения: 28 236
....
Проблемите възникват, когато се пропуснат въпросните срокове.
И когато не се чете какво подписват.

Аз искам да питам, как мога да си проверявам включените минути, които са към различни оператори? На *123# ми ги дава общо.

# 16
  • Мнения: 132
....
Проблемите възникват, когато се пропуснат въпросните срокове.
И когато не се чете какво подписват.

Аз искам да питам, как мога да си проверявам включените минути, които са към различни оператори? На *123# ми ги дава общо.

Нямат такава опция, мошенници-всеки път трябва да се обаждаш на опрератор, за да провериш, към кой колко минути точно ти остават #Cussing out

# 17
  • Мнения: 1
cecunka76 - Молбите за отказ изобщо не се пращат към кол центъра (123), а към различен отдел. Вярно е, че понякога стават грешки или забавяния, обаче служителите също нямат интерес да мотаят клиентите. Да не бъдем злонамерени    Simple Smile Wink

# 18
  • Мнения: 2 785
Не съм злонамерена, когато попитахме защо не ни даващ входящ номер - отговора беше това не е жалба. Когато попитах как тогава да съм сигурна, че молбата ни е попаднала където трябва, отговора беше - звъните на 123 и проверявате, а ще ви дадат и един код.Е звънихме на 123 - такава молба няма. Втори път ходене до офиса - пак пращане на молбта по емейл. След 1 ден проверка на 123 - отново я няма. Следва ново посещение в офиса - трето пращане - след 1 ден проверка на 123 - е там беше.Да не говорим че едно обаждане на 123 ти отнема поне половин час приказки с безброй оператори докато попаднеш на този,който ти трябва.След като повече от 3 години съм била коректен клиент, не съм бавила сметки, при положение, че не могат да ми осигурят качествена услуга на новият ми адрес, не виждам защо ще ме мотаят, ще ми се мусят и др.подобни екстри. Да уточня, че не съм повишавала тон, не съм се държала грубо. Аз просто исках с едно отиване да си пусна молбата и да знам, че всичко е наред.Когато си коректен очакваш в отговор същото. 

# 19
  • видин
  • Мнения: 358
Искам да споделя какво ми се случи вчера.
Отивам в офис на ВИВАКОМ да  си получа едни 2 лв, които имат да ми връщат от прекратен договор за стационарен телефон и да сключа нов договор - този път за мобилен интернет . Предварително съм прочела от сайта им,че трябва да се платят авансово 20 лв, които са приспадат после от втората и третата сметка. Когато вкараха данните ми в системата се оказа ,че точно и конкретно за моята персона се иска още и 30 лв допълнителен депозит. Естествено ,че не ми обясниха защо. Не им дължа нищо,всички задължения към тях са плащани навреме. Дори ми върнаха пари. Наложи се мъжа ми да сключи договора. На него не му поискаха допълнителен депозит. А сега де!? Аз работя по трудов договор, нямам кредити, дори заплатат ми е малко по-голяма от неговата. Явно съм им в някакъв черен списък, защото когато нещо не ми харесва от услугите им, пиша възражения и жалби.
Чудя се дали мога да сесирам някаква комисия например тази по дискриминация. Защото излиза, че ако си писал жалба вече си компрометиран и трябва да плащаш повече.
Естествено, че написах писмо до ВИВАКОМ, ще видим какво ще ми отговорят.

# 20
  • Мнения: 1
Хм, по принцип от кредитен отдел искат допълнителна предплата, ако имаш задължение към друг оператор, ако не си живял постоянно в страната или пък ако си на по-малко от 20-21 години...Но не винаги е логично  Simple Smile Честно казано и трите мобилни оператора си имат криви страни за изправяне, но за съжаление нещата се случват бавно Simple Smile

# 21
  • Мнения: 897

Сега съм твърдо решена да подам жалба във Виваком, защото се чувствам излъгана, а съм техен лоялен клиент от повече от 10 години.   Twisted Evil
Те Глобул едва направиха 10, но щом казваш Виваком / Вивател  са повече от 10 години.  Laughing Laughing

По темата- Направи жалба срещу служителя за некоректно обслужване.

# 22
  • Мнения: 1 251
....
Проблемите възникват, когато се пропуснат въпросните срокове.
И когато не се чете какво подписват.

Аз искам да питам, как мога да си проверявам включените минути, които са към различни оператори? На *123# ми ги дава общо.


Не е точно така, аз лично винаги чета, какво подписвам. И последният път, преподписах два договора, съответно за една и за две години с Виваком, чийто клиент към от не знам си кога вече. И съответно в договора е отметнато колко време трябва да имам отстъпка от месечния абонамент. И аз решавам, че всичко е ок, щом в договора го пише. Да, ама не! След два месеца нещо реших да си разгледам онлайн фактурата и видях, че на единия номер не отчитат намаление на абонаментния план. Отивам аз с договора в офиса, където го подписах, там естествено някаква супер неадекватна служителка взе да ми говори, как нищо не можели да направят, защото еди какво си. Даже и не погледна договора, да види, че те са виновни, не аз. Естествено не оставих така нещата и писах жалба до Виваком, от там ми отговориха много бързо, че молят да приложа копие от договора, за да се види, че е при тях грешката. Вчера получих писмо, препоръчано, че много се извинявали, щели да преизчислят таксите в следващите периоди на фактурите. Сега чакам да видя ще стане ли това все пак.

Извода е, че дори и да четем това, което сме подписали, пак нещо може да е е така, както пише в договора! Много знаем там служителя дали си е довършил правилно работата по техния продукт или не, както е станало при мен вероятно.

# 23
  • Мнения: 69
Аз също съм им бясна!!!

Отиват родителите ми , възрастни хора, да си преподпишат договора за обикновения домашен телефон. Защо не се консултираха с мен предварително - не знам.
Оня (няма да казвам какъв от магазина, че не говоря нецензурни думи) ги е омотал, че те само домашен телефон не предлагат и им е набутал тройна оферта за домашен + мобилен + телевизия, за 32 лв на месец с едногодишен договор!!!  #2gunfire
На хората им трябваше само домашен, имат си по няколко мобилни, цифрова ТВ.
Не са им обяснили какво да правят с мобилния номер, а наште отказват да приемат оборудването за ТВ, т.к реално няма да ползват въобще услугата.
Как мамят само и само да си направят таргетите!!!!! #Cussing out #Cussing out
Лошото е, че Вивакомци лъжат най- вече по възрастните хора, които не са много в час с договори и т.н.нали не отдавна имаше случаи в които горките хорица дори незнаят, че са сключили договор, преди да им дойде телефончето с първата сметка.

# 24
  • Мнения: 33
Аз също съм им бясна!!!

Отиват родителите ми , възрастни хора, да си преподпишат договора за обикновения домашен телефон. Защо не се консултираха с мен предварително - не знам.
Оня (няма да казвам какъв от магазина, че не говоря нецензурни думи) ги е омотал, че те само домашен телефон не предлагат и им е набутал тройна оферта за домашен + мобилен + телевизия, за 32 лв на месец с едногодишен договор!!!  #2gunfire
На хората им трябваше само домашен, имат си по няколко мобилни, цифрова ТВ.
Не са им обяснили какво да правят с мобилния номер, а наште отказват да приемат оборудването за ТВ, т.к реално няма да ползват въобще услугата.
Как мамят само и само да си направят таргетите!!!!! #Cussing out #Cussing out
Лошото е, че Вивакомци лъжат най- вече по възрастните хора, които не са много в час с договори и т.н.нали не отдавна имаше случаи в които горките хорица дори незнаят, че са сключили договор, преди да им дойде телефончето с първата сметка.


жалко е, че го правят на гърба на хорица, които едва свързват двата края, надявам се скоро време номерата йм да приключат.

# 25
  • Мнения: 54
И аз преди малко пусках тема с въпрос относно тяхната игра. Ако някой знае, нека помогне:

Със сигурност повечето от вас са получили смс от 1336 за 7дневния безплатен период на включване в играта. Тъй като сега всички мобилни оператори излезоха с някакви игри, направо се ошашавих. Получих си сметката от виваком, и гледам начислени 4 седмици по 2лв абонамент за скапаната им игра, при положение, че аз даже не си спомням да съм се регистрирала! До колкото разбрах, се регистрираш чрез изпращане на обратен смс на 1336, който аз никога не съм пращала!
Спомням си, че влизах в някакъв сайт, даде ми да изиграя една игра ( за да добия представа ), като си напиша мобилния номер, но после искаше ЕГН, което аз не съм давала. Дори не съм сигурна, ако този сайт е бил от играта на Виваком, Глобул... или Мтел... Направо се ошашавих.
Как така съм се регистрирала? Моля, помогнете ми да си спомня, защото не ми е за пустите му 8 лв, но ако вземат 8лв от всеки техен абонат, нали се сещате за какво става въпрос. Мога ли да приключа договора си под този предлог, без да плащам неустойки. Или аз съм се объркала? Не искам да ставам за смях на касата, но 100% не съм си давала нито ЕГН-то, нито съм пращала обратен смс на Виваком...

# 26
  • Варна
  • Мнения: 31
....
Проблемите възникват, когато се пропуснат въпросните срокове.
И когато не се чете какво подписват....


Не е точно така. Имам договор с Ментел, сключен м. май 2010г. за срок 12 месеца. Много добре си го гледах и четох. Като наближи май 2011г. реших да подам предизвестие за развод. Отивам в техен офис и научавам, че договора ми бил за 24м  Shocked
- Е, как бе - казвам - в моя пише 12м?!
- Ми, това е госпожо, в нашата система пише 24м., няма значение какво пише на вашия!

След обаждане на оператор, оня ми вика:
-Няма проблеми, госпожо, ще коригираме ВАШЕТО копие /?!?/ на договора и ще го направим на 24м.
При което аз:
-Ми що моето бе  Shocked, коригирайте си ВАШЕТО на 12м....
Което, естествено е невъзможно за тях.

Та, не е само, че не четем...  Но никога и през ум не би ми минало, че ще ги направят различни.

То, вече не е само до четене, а и до екстрасенски способности, какво могат да ти сервират и как да те замотат

# 27
  • София
  • Мнения: 8 932
Boritarkan, много са те послъгали. Какво пише в системата им, теб хич не те касае, защото валидният документ е това, което имаш ти, подписано лично от теб. Кой, какво, как е попълвал в системата им си е техен проблем. Но ти явно не си се занимавала, иначе нямаше да имаш проблем, да прекратиш договора.

# 28
  • Варна
  • Мнения: 31
Така е, оставих ги, майка ми реши да ползва още 1 година...
То, по принцип няма как да има един договор с 2 различни екземпляра в двете страни. Не, че съм юрист, ама мисля, че би бил нищожен..
Но пак си е до нерви, време, разправии и пр, щото нямаше да го прекратят доброволно.
Вече ми е омръзнало.

# 29
  • Бургас
  • Мнения: 16
Здравейте момичета,извинявам се на авторката на темата но ще ви напиша за моя проблем Виваком и ще ви помоля за съвет как да постъпя.
Миналата година имах договор за мобилна услуга и апарат закупен на изплащане за една година.До тук добре.През м.август изплатих и последната вноска за апарата и подадох молба с входящ номер за закриване на телефонния номер.След това за месеца предизвестие платих само таксата на телефона,и на 22.09.2011г.номера беше закрит.На 15.10.2011г. получавам едно кредитно известие,че Виваком ми дължи 6,66 лв.Отивам аз до офиса да си оправим нещата и ми казват,че им дължа сумата от 44лв.по фактура издадена на 15.11.2011г.Аз такава фактура не съм получавала,те твърдят че това е остатък от телефона който съм изплащала и отказват да ми дадат разпечатка на това което съм плащала за целия период на договора /не си пазя касовите бележки с които съм плащала през тая година/.А като си подавах преди 3 м. молбата за прекратяване на договора ми казаха че всичко по лизинга е изчистено.
Моля ви за помощ смятам да пиша оплакване до директора на Виваком,което ще входират в офиса и да му опиша случая как няма от къде да им дължа тези пари,че месец след като те имат да ми връщат се получава че имам аз да им давам.
Кажете ми моля ви каде другаде мога да се оплача и какво да правя.

Общи условия

Активация на акаунт