Открадната и източена карта на UniCreditBulbanк - какво мога да направя?

  • 24 061
  • 220
  •   1
Отговори
# 120
  • София
  • Мнения: 4 650
mari_eta, Рокси е структурирала добре искането/жалбата ти. Спокойно можеш да я пуснеш на мейла, който ти дадох - спестяваш си контакта със служителите, разкарването, а и по двата пътя жалбата ти ще стигне до едни и същи служители. В мейла отбележи, че искаш писмен отговор на адрес посочен от теб, в случай че държиш на това.

# 121
  • ГОре на черешата...
  • Мнения: 11 511
Ироник, тъкмо приспах малкия и седнах да пиша - значи да напиша на мейла също става? Честно, направо не ми се ходи пак в банката - ех, само ако можех да ви покажа как ме гледат...все едно съм крадец, днес даже ми повишиха тон, когато настоявах за тези разпечатки с часовете, едва ли не ще ме изгонят...почувствах се толкова малка и нищожна...

# 122
  • Мнения: 141

Издадоха ми разпечатка на трансакциите само като суми, без никакви часове - при тях имали само такава информация, останалата - централно, т.е. в София. 

Този път на телефона беше мъж, доста по-любезен, и той ми даде тези данни - за броя, сумата и точния час на трансакциите. Същото днес ми потвърди следователят на база вече взета от полицията разпечатка.
Добре де, след като оня мъж е видял часовете, защо не може да се разпечата, а след това ти казват, че информацията за часовете е централно-София.Или наистина там попадаш на некомпетентни служители  или искат да се измъкнат, или един на друг не знаят каква информация ти дават.

# 123
  • ГОре на черешата...
  • Мнения: 11 511
Телефонът, от който получих информацията е 0700 18 484 - предполагам това е централа в София.На него звънях да ми блокират картите. Даде ми го охраната в магазина. Тук, в клона на банката казват - при нас нямаме такава информация, всичко е в София.

# 124
  • Мнения: X

пп.не знам какво се има предвид с 'часовник на камерата', но банкоматът за да работи, значи има връзка с Борика, а щом има връзка с БОРИКА, значи и часът, който дава на транзакциите е абсолютно коректен. Той не е някаква самостоятелна машина, а предава данните към Борика, откъдето пък би трябвало да ги вижда и банковия служител в 'София' , та с две думи е абсолютно невъзможно да има разминаване.
  Peace

Освен това камерата на банкомата ги е заснела - същите двама м***ла от магазина са.

Записът от камерата като час трябва да съвпада с часа на транзакцията.
Аз не се съмнявам в коректността на часа от банкомата, а на камерата.

# 125
  • Мнения: 4 018
Ироник, тъкмо приспах малкия и седнах да пиша - значи да напиша на мейла също става? Честно, направо не ми се ходи пак в банката - ех, само ако можех да ви покажа как ме гледат...все едно съм крадец, днес даже ми повишиха тон, когато настоявах за тези разпечатки с часовете, едва ли не ще ме изгонят...почувствах се толкова малка и нищожна...
Моят съвет е да напишеш жалбата така както Рокси ти я конструира, и да я подадеш лично. Ако трябва поискай да се срещнеш с директора на клона и му я дай на него.  Peace Искай един екземпляр и за теб с входящия номер. Не знам как е в Уникредит, но при нас в подобни случаи се попълва рекламация за транзакциите, които оспорваш. Всъщност пише се рекламация за всяка транзакция по отделно, всяка рекламация се входира и се изпраща към съотвения отдел в централата на банката. Рекламацията е готова бланка, в която клиента описва дата, час на транзакцията, описание на обстоятелствата и т.н.

# 126
  • ГОре на черешата...
  • Мнения: 11 511
Каприс, благодаря  bouquet!
Написах я, днес на обяд ще я занеса.
Ще питам и за такава рекламация, обаче как ще стане като в нашия клон не ми дават час на транзакцията - незнам Rolling Eyes.

# 127
  • София
  • Мнения: 6 002
Нали каза, че в полицията имат детайлна справка на транзакциите с часове? Ако ти ги издиктуват, ще може да ги включиш в жалбата.  Peace

# 128
  • ГОре на черешата...
  • Мнения: 11 511
Нали каза, че в полицията имат детайлна справка на транзакциите с часове? Ако ти ги издиктуват, ще може да ги включиш в жалбата.  Peace

Записах ги в жалбата Peace.

# 129
  • Vienna
  • Мнения: 532
Хайде успех и горе главата!

# 130
  • ГОре на черешата...
  • Мнения: 11 511
За мое голямо учудване всичко в банката мина перфектно -  Shocked. Отидох при заместник управителя /управителят бил отпуск/, подадох му я и зачаках. След като я прочете внимателно /напечатах я и я оформих както трябва Flutter/, жената най-учтиво ми обясни, че вече работят по случая, сложи входящ номер и така. Остава утре да взема от полицията удостоверението, че водят разследване и да имго занеса. Оная троснатата служителка я нямаше днес.

А знаете ли къде срещнах неистов отпор - в Кауфланд. Реших и тях да ги "жална"  Mr. Green - лелееее, направо се разтрепераха и взеха да заекват. Първо го нямаше управителя, после заместникът извика началника на охраната и двете дружно в хор, без да ме изслушат наддадоха такъв вой - ама как така съм искала от тях парите /което не е вярно, ама кой да прочете - поисках да ми дадат обяснение за действията на служителката си, пуснала през служебния изход хората, които ме ограбиха, и да ми разяснят дали това е разрешено по техния правилник/. Казаха ми, че жалба не могат да приемат, никога не са приемали и изобщо нямат входящ номер ooooh!. След като най-учтиво им казах, че не могат да ми откажат да подам жалба, се отнесоха някъде за 20 мин. Говорили били с юристконсулта, не им разрешил, не приемали жалби, да подам в полицията. Бе аз искам само входящ номер да и сложите, нищо друго, не искам пари от вас, просто отговор на един въпрос, писмен при това. Последваха нови 20 мин на съвещание някъде си и като се върнаха - не можели и точка. Юрисконсултът не давал. Поисках да говоря с него и охраната ме посъветва да си намеря адвокат Close. А заместник нам си ква ми каза, че съм ставала смешна...
Е намерих си Mr. Green. Пуснах жалбата по пощата с обратна разписка, изпратих я и по имейла и сега седя тука, гадничко седя и гадничко се чудя дали пък не мога да я пратя и в Германия да речем - нали е немска верига Whistling. Какво ще кажете, а? Като съм почнала - да карам наред. Нямали входящ номер, моля ви се...някой се чудеше нещо за провинцията, кхъм Outta Joint...

# 131
  • София
  • Мнения: 2 840
Пускай молба директно и до централата с оплакване за отказ за съдействие от служителите в местния клон на фирмата. Изобщо не се съмнявай, че ще бъде разгледана и ще получиш отговор.
Вероятно ще има и санкции.
Така трябва да се действа.

Като заговори за това, та ми изникна една история, която много харесвам:

Уолмарт – една от най-мощните търговски вериги в Съединените щати. Една сутрин в един от регионалните офиси се получава писмо от клиент, в което се казва:

„Уважаеми Господин регионален директор по обслужването на клиенти,

Аз се казвам така-и-така и бях ваш клиент от повече от 20 години. Семейството ми традиционно пазарува при вас и винаги сме били изключително доволно от всички продукти, закупени във вашите магазини. Преди 6 месеца си купихме нови гуми за автомобила, но за наше голямо разочарование те вече се изтъркаха. В сервиза ни обясниха, че качеството им не е добро и затова толкова бързо са се унищожили. Бих искал да ви съобщя това, за да не се разочароват така от вашите магазини и други клиенти.

С поздрави,
така-и-така”

На другия ден Г-н така-и-така получава в пратка по куриер 4 броя изрядни нови гуми от най-високо качество, придружени с писмо лично подписано от регионалния директор по обслужване на клиенти:

„Уважаеми Г-н така-и-така,

Искрено съжалявам, че сте се разочаровал от нашата верига магазини. Ние много ценим всеки наш клиент и бихме желали да продължите да пазарувате при нас и за в бъдеще. Като знак на нашето отношение към вас, моля приемете тези гуми, за чието качество аз лично гарантирам.

С поздрави,
Еди-кой-си
регионален директор по обслужването на клиенти

П.П. Нашата верига Уолмарт не продава автомобилни гуми.”


 Laughing Laughing Laughing

# 132
  • ГОре на черешата...
  • Мнения: 11 511
Пускай молба директно и до централата с оплакване за отказ за съдействие от служителите в местния клон на фирмата. Изобщо не се съмнявай, че ще бъде разгледана и ще получиш отговор.
Вероятно ще има и санкции.
Така трябва да се действа.

Още като се върнах следобед го направих.

# 133
  • Sofia
  • Мнения: 5 010
За мое голямо учудване всичко в банката мина перфектно -  Shocked. Отидох при заместник управителя /управителят бил отпуск/, подадох му я и зачаках. След като я прочете внимателно /напечатах я и я оформих както трябва Flutter/, жената най-учтиво ми обясни, че вече работят по случая, сложи входящ номер и така. Остава утре да взема от полицията удостоверението, че водят разследване и да имго занеса. Оная троснатата служителка я нямаше днес.

А знаете ли къде срещнах неистов отпор - в Кауфланд. Реших и тях да ги "жална"  Mr. Green - лелееее, направо се разтрепераха и взеха да заекват. Първо го нямаше управителя, после заместникът извика началника на охраната и двете дружно в хор, без да ме изслушат наддадоха такъв вой - ама как така съм искала от тях парите /което не е вярно, ама кой да прочете - поисках да ми дадат обяснение за действията на служителката си, пуснала през служебния изход хората, които ме ограбиха, и да ми разяснят дали това е разрешено по техния правилник/. Казаха ми, че жалба не могат да приемат, никога не са приемали и изобщо нямат входящ номер ooooh!. След като най-учтиво им казах, че не могат да ми откажат да подам жалба, се отнесоха някъде за 20 мин. Говорили били с юристконсулта, не им разрешил, не приемали жалби, да подам в полицията. Бе аз искам само входящ номер да и сложите, нищо друго, не искам пари от вас, просто отговор на един въпрос, писмен при това. Последваха нови 20 мин на съвещание някъде си и като се върнаха - не можели и точка. Юрисконсултът не давал. Поисках да говоря с него и охраната ме посъветва да си намеря адвокат Close. А заместник нам си ква ми каза, че съм ставала смешна...
Е намерих си Mr. Green. Пуснах жалбата по пощата с обратна разписка, изпратих я и по имейла и сега седя тука, гадничко седя и гадничко се чудя дали пък не мога да я пратя и в Германия да речем - нали е немска верига Whistling. Какво ще кажете, а? Като съм почнала - да карам наред. Нямали входящ номер, моля ви се...някой се чудеше нещо за провинцията, кхъм Outta Joint...


подадохте ли жалба в комисията по защита на потребителите? може да го направите и онлайн http://www.kzp.bg/index.php?mode=viewd&group_id=12&document_id=19

# 134
  • ГОре на черешата...
  • Мнения: 11 511
Вафличка, благодаря за идеята и линка  bouquet.
Май нищо не ми пречи Rolling Eyes...доколкото съм запозната би трябвало да приемат жалба на гражданин във всяко едно учреждение.

Общи условия

Активация на акаунт