Ден година храни или christmas parties по нашенски

  • 9 330
  • 55
  •   1
Отговори
# 45
  • Vienna
  • Мнения: 519
 Peace Добре правиш!

# 46
  • Мнения: 7 263
И за да "приключим" случая да кажа, че днес получих парите си обратно - та моя извод от цялата история е "Дръжте си на правата и ги отстоявайте", е естествено далеч по-добре би било да не се налага, но в това отношение избора рядко е наш!.

# 47
  • Мнения: 4 300
Алиса,[/b] май точно това е мирови съдия , за който споменах - бързо да разрешава спорове м/у граждани. Мисля, че у нас има такава възможност.
У нас се нарича арбитраж, но е много затруднено използването му.

И честно казано, аз съм "За" проверки всякакви, и изобщо не го приемам като отмъстителност. Много по лошо е да напишеш на първа страница в Клюкарника, че в еди-кое-си-заведение лъжат или готвят с развалени продукти, отколкото да им изпратиш проверка, която в крайна сметка може ( ха дано) да установи, че всичко е наред.

пп, специално гледах репортажа за Славяни по БТВ- истина ли е? Толкова пъти сме правили бг мамски партита там, яли сме и сме пили, и никога не е имало пострадали  ThinkingВинаги са били и коректни  и максимално гъвкави при резервации.

# 48
  • Мнения: 7 263

пп, специално гледах репортажа за Славяни по БТВ- истина ли е? Толкова пъти сме правили бг мамски партита там, яли сме и сме пили, и никога не е имало пострадали  ThinkingВинаги са били и коректни  и максимално гъвкави при резервации.

Може ли линк?
И аз съм учудена за Славяни, ходили сме там безброй пъти след театър най-често, да не говорим колко купони сме отразявали, лично аз ги харесвам. Без да имат големи претенции имат хубава кухня, приемливо обслужване и не напоследно място винаги гледат да направят нещата удобни за всички.

И да уточня - в цялата случка няма никакви детински чувства като "отмъстителност" или каквито и да било други номера. Става дума за съвсем проста защита на личните ми интереси и за опит да покажа на някои собственици, че клиентите също са хора.

# 49
  • Мнения: 4 300
Ето тук- http://www.btv.bg/action/predavania/hratkite/- има двете предавания, но не знам в кое става дума за Славяни. Аз гледах кратък откъс в късните новини в неделя, но през сайт в реално време, и не мога да дам линк.

# 50
  • Варна
  • Мнения: 485
Като заговорихте за ден година прави искам да ви разкажа как ни извършиха пладнешки обир по добруджански:
Празнувахме с компанията НГ в къща за гости Мария - Невена в село Безмер, Тервелско.
Освен всичко друго (ниска хигиена, лоша кухня) такива цени ни натресоха, че най-накрая празнуването в мизерната пригодена къща ни излезе колкото да празнуваме в хотел (най-малко) 3*. Ситуацията изобщо не отговаряше на първоначалните ни уговорки.
Искам само да ви кажа, че на първи януари ядохме по парченце баница за 4,00 лв., а едниния обяд беше боб на неустановено каква цена - за едното семейство беше 3,00, за другото 3,50 за третото - 4,50. Въобще жената присвиваше едното око и така пишеше сметките - хвърчащи листчета, които ние си заснехме, просто така да се забавляваме. За меню не може да става дума, ама както и казах на госпожата на ръка да беше написала какво ще ни предлага и към него да има цена, че да може да си направи сметката човек.
Най-нагло беше, че ми взе пари за едногодишната ми дъщеря, която дори спа с мен на едно легло, то дори и нямаше свободно. Не зная как може въобще да си помисли човек да взима пари за петима души, след като в стаята има само четири легла.
Често си казвам "айде карай", ама като "караме" така нищо не върви. Така че смятам да сезирам съответните институции, за да няма други излъгани като нас.

# 51
  • Мнения: 1 446
И миналата година, и тази ни удрят жестоко в сметките на коледните ни партита (служебни). За рождения ден на фирмата не знам.

Хванахме ги когато отидохме на мини коледно парти и ни надписаха 80 лева. Не ни се разправяше, дадохме по 5 лева отгоре, не бяхме дори всички колеги. Плащахме си ние. Миналата година за двойно по-малко хора (фирмата се разрастна) ни взеха луди пари, както и да ги смятахме, не можеше да сме изяли толкова.

За какво го правят заведенията не мога да си обясня, но определено ще избягвам някои, защото наемат някакъв невъзпитан персонал от село и си мислят,че само високите им цени ще привлекат хайлайфа. Е, няма как да стане...

И за Коледа и за НГ си бяхме у нас. 8 човека на НГ се разпрахме от ядене, че и много остана (утре ще се носи в офиса) и дадохме 300 лева за ядене, пиене и фойерверки. Имаше и черен хайвер, и пишена сьомга, и суши, и скъпо уиски пихме....

Нищо не мога да "карам" вече, не ми издържат нервите на наглостта на хотелиерите и ресторантьорите.....

# 52
  • Мнения: X
Emmilly, за цената на боба копче не може никой да им каже и освен да искате касова бележка (което е ваше задължение) друго не ви остава. За това че са ви искали пари за бебето без допълнително легло обаче (не разбрах пълна цена ли) аз бих се запънала. В такива ситуации изобщо не се ядосвам, а просто не им плащам и да ходят те да се занимават с институции. Ако ми каже да платя за пет вместо за четири легла, много даже ще се зарадвам.  Mr. Green

# 53
  • Мнения: 6 206
Мили момичета, не е луд който яде баницата, а който му я дава...
Това е нивото на обслужването в цялата ни държава. И рибата мирише откъм главата. Защото държавата е пълна с пишман бизнесмени и хора, които се занимават с неща, които не разбират.
Аз съм много добър клиент, но и страшно взискателен.
Никога не се разправям, никога не се обяснявам, просто никога не виждат парите ми.
Моите пари отиват при хора, които умеят да ги ценят.
И да ви кажа много съм си щастлива и доволна.

Имала съм подобна ситуация в един бар в Пловдив - Ликьор се казва. Влизаме си ние, съвсем културно, сядаме си. И ни казват - за да седите тук, трябва да поръчате бутилка Смирноф /как решиха Смирноф, не знам/. Казваме ок, колко струва, 70 лв, може ли да си поръчаме други неща за 70 лв. Не, не може. Добре, дайте бутилката и да си поръчаме какво си искаме... Дообре.
Да но, за 70 лв може да използвате само тези 3 места, за останалите трябва да поръчате Дъмпъл или Чивас или нещо от сорта.  Shocked При положение, че им плащаме бутилката, без да я искаме и си поръчваме за около 100 лв други неща. И ставаше въпрос за 5 места общо сковани от талашит пейки, облечени с най-тънкия слой дунапрен. Обслужваше ни някаква магистралка /поне на вид такова беше момичето/. О, и ако това е било некъв вид фейсконтрол - много, много не ги разбират тези неща, първо щото си бях барната и бех с чужденци италианци, които си беха облечени по последна мода момчетата и си им личеше, че са си гъзари... Първо се ядосах, после се сетих, че съм засичала служебно на няколко пъти собственика на въпросното заведение. После спрях да се ядосвам, толкова може момчето, то му го пише на челото.
И не беше Коледа.
Намерих къде да си прекарвам чудесно времето на друго място.
От тогава са минали сигурно 5 години, не знам съществува ли това заведение още, но никога повече няма да стъпя там.

# 54
  • Варна
  • Мнения: 26
Така де, и ние повече няма да стъпим в къща за гости Мария-Невена и ще се постараем да се разчуе, за да не стъпва никой там!!!! Жалко само за жената, която готвеше и миеше, защото е много свястна и усмихната, а Невена е добруджанска обирджийка, ама такива неща ненаказани не остават!

# 55
  • Мнения: 7 171
Нередното,което виждам тук е голямото капаро.Но съм на мнение,че капаро не се връща.Ако се връща какъв е смисъла?Нали така търговецът се застрахова,че стоката/местата в ресторанта няма да останат като напразно задържани.Капарото е гаранцията за търговецът.Друг е въпросът,че такова капаро като вашето,...нямам думи.

Тук, където живея, Канада, капаро СЕ връща, обикновено ако анулираш резервацията 48 или 24 часа преди датата на резервация. В някои случаи задържат $15 или $25, но най-често връщат цялата сума. В случай на резервиране на хотел може да анулираш в последния момент, като плащаш една нощувка, но никоой няма да ти задържи цялата сума. аз си правя резервации с месеци напред, когато има изгодни оферти.
Радвам се, че проблемът на Lennyh е решен.

Общи условия

Активация на акаунт