От Франция до България- превоз на покупките ни (10)

  • 38 571
  • 713
  •   1
Отговори
# 585
  • Мнения: 3 714
geri_pam мерси за инфото, да не се тревожа значи  Hug

Информaция за курсовете на Smart Delivery


Статус курс 06.01.2012- пътува
*планувана дата на пристигане 11.01.2012г

 
Hug ще чакам да видя дали са в този курс

# 586
  • София
  • Мнения: 39

[/quote]
 Ако са били изпратени би трябвало при всички случай да са пристигнали на френски адрес, но нямам никаква информация за това. Явно пак ще се пишат имейли за неполучени поръчки. Но честно казано вече бих предпочела връщане на парите по картата,а не самите продукти, защото тези, които ми трябва не ги изпращат...

П.С. Има ли и други с получени потвърдителни имейли от 22.12.11 и не пристигнали пратки?
[/quote]

Да, има и други с НЕполучени от тези дати и близки около тях- с потвърдителни мейли... #2gunfire
Аз се преуморих вече да се надявам...искам си парите- не съм готова вече за компромиси! #Cussing out
Като чета и как не си получавате всичко...още повече ми ставя тягосно  как само се подиграват с нас! Толкова е унизителна тази ситуация само- затова че сме българи ли! Twisted Evil

# 587
  • Мнения: 1 537
Здравейте
Моля за помощ за смяната на адреса. Следвам стъпките и се опитвам да въведа адреса на СД, но като въведа пощ. код ми дава грешка. И в Ном и Преном въвеждам само моите имена/ нали така/
Ако има значение, се опитвам да сменя адреса на съществуваща ми регистрация. Нали не е задължително да си правя нова регистрация или няма как.
Благодаря предварително  Hug

# 588
  • София
  • Мнения: 9 517
не трябва да сменяш адреса на регистрацията си - той трябва да остане адреса в БГ, когато тръгнеш да поръчваш, сменяш адреса за доставка  Peace

и кода на СД го въведи ръчно - и при мен дава грешка като го копирам

и в ном и преном се пишат твоите имена и имената на Иванка Вълчева:
Nom: Имената на получателя на поръчката в България,независимо на чие име е акаунта
 Prenom:  Ivanka Valcheva

# 589
  • Мнения: 1 537
Ясно, благодаря. Мислех направо да си подготвя акаунта за намаленията  Laughing Grinning
А ако си направя нова регистрация може ли направо с фр. адрес да се регистрирам

# 590
  • Варна
  • Мнения: 18 987
Ясно, благодаря. Мислех направо да си подготвя акаунта за намаленията  Laughing Grinning
А ако си направя нова регистрация може ли направо с фр. адрес да се регистрирам

Категорично, не!

# 591
  • София
  • Мнения: 271
Не мога да намеря на Франсе-то, къде им е адреса за взимане на пратките на място.

# 592
  • Все още в къщи, но скоро може и в лудницата
  • Мнения: 8 230
Не мога да намеря на Франсе-то, къде им е адреса за взимане на пратките.

-адрес за получаване в Русе -

Соларно студио Casa del Sol на ул. Александровска 84

Работно време от 8.30- 22.00ч. без почивен ден



Read more: http://www.francetobg.net/bg/services/
 

Последна редакция: нд, 08 яну 2012, 17:10 от ДейзиГ

# 593
  • Варна
  • Мнения: 18 987
Не мога да намеря на Франсе-то, къде им е адреса за взимане на пратките.

В Русе.

# 594
  • София
  • Мнения: 271
Мерси, Хексе!

# 595
  • София
  • Мнения: 29
Добро утро на всички! Я ми кажете, правилно ли съм разбрала:
За поръчка в Ла Редут не правя никакви корекции по данните си от регистрацията. Едва след като напълня кошницата и мина към стъпка 2 на адрес за доставка записвам този на куриера, като в графа „Ном” пиша своите имена, а в „Преном” тези на лицето от съответната фирма? В този случай всички кодове си важат и примерно БД не отпада при преминаване към стъпка 2? Не можах да се ориентирам само кога трябва да се свържа с куриера- мога ли да си направя поръчката  и след това вече да коментирам с тях подробностите по доставката до БГ?

# 596
  • София
  • Мнения: 9 517
зависи, коя фирма си избрала - за Франсето попълваш твоите имена в ном и преном, а долу избираш на вниманието на и пишеш името на представителя във Франция, за СД - както си го описала.

За връзка с фирмата в БГ - регистрираш се в съответния сайт - за франсето регистрацията е еднократна, за СД се регистрираш, но след всяка поръчка попълваш заявка за транспорт, в която уточняваш, как ще платиш и как ще получиш нещата в БГ

# 597
  • Пловдив
  • Мнения: 50
Здравейте!  Не съм поръчвала от промяната на условията. Да попитам за очакваните намаления от 11 януари с коя БГ фирма поръчвате? Има ли проблеми още с Франсето? Благодаря на всички отзовали се.

# 598
  • София
  • Мнения: 29
Дзвер, страшна си!  Hug
margoto1960 , току що успях да се свържа с Франсето, няма проблеми с доставките до БГ. Един час звънях и на двата превозвача, те ми вдигнаха първи, затова-който превари, той ще завари, спирам се на тях.  Grinning

# 599
  • Пловдив
  • Мнения: 50
Много благодаря за бързия отговор. Просто искам да се подготвя за намаленията, не че имам нещо да поръчвам днес. Предполагам, че с превозвач, ще важат БД и другите условия на Ла Редут?

Общи условия

Активация на акаунт