От Франция до България- превоз на покупките ни (10)

  • 38 545
  • 713
  •   1
Отговори
# 600
  • София
  • Мнения: 29
И аз на това разчита, макар най-много да ме бърка такса обработка. Другото което е, притеснява ме как ще се вмъкна в 100х100см за пакета Wink

# 601
  • Мнения: 1 803
Получих си едното пакетче днес по Еконт, платих си и 10,76лв. (бисквитки и бонбони за децата + подарък от сайта - плюшено кученце) в описанието на пакета пише Дрехи...
И за другото, което най-вероятно са оставили във франция ще платя толкова!
Та тотала ми за доставка на двата малки пакета ще излезе повече отколкото съм изхарчила за двете поръчки! Благодарение на някой резсеян служител на СД, който не ги е натоварил заедно от Фр, въпреки че са пристигнали на 26.12.2011, и липсата на по-малкото пакетче е открита след като са ми пратили мейла с дължимата сума и на двата пакета, които даже бяха и са със статус В България  Crazy
Те това ми беше поръчването със Смарт Деливъри, много умни излязоха...
Сега съм в очакване да пристигне  и курса им от тая седмица и да се моля да не са ми затрили в неизвестното поръчката, която уж беше тук, а се оказа, че я няма  Tired

# 602
  • Мнения: 1 548
Франсето БГ отново е на линия, дори имат нова графа в която попълват пристигналите поръчки на френски адрес http://www.francetobg.net/bg/pristignali-vv-frantsija/, за тези които имат вече пристигнали поръчки ЧЕСТИТО. Party

# 603
  • София
  • Мнения: 2 296
Франсето БГ отново е на линия, дори имат нова графа в която попълват пристигналите поръчки на френски адрес http://www.francetobg.net/bg/pristignali-vv-frantsija/, за тези които имат вече пристигнали поръчки ЧЕСТИТО. Party
Е, това е супер! Очаквам до ден-два и аз да се появя в списъка!  Party

# 604
  • Мнения: 360
В сайта на Francetobg виждам промяна - въвеждат заявка за доставка за всяка направена поръчка.

"1.2. Когато получите номер на поръчката ( № Commande), изтеглете заявка за доставка: http://www.francetobg.net/bg/zajavi-dostavka/ , попълнете я и ни я изпратете на е- мейл: francetobg@gmail.com. В рамките на 2 работни дни ще получите потвърждение за приемане на заявката Ви. Заявка попълвате за всяка отделна поръчка, която сте направили!

Read more: http://www.francetobg.net/bg/services/"

# 605
  • Варна
  • Мнения: 18 976
Уф, аз затова ги предпочитах... По-малко бумащина. Confused

# 606
  • Мнения: 43
Уф, аз затова ги предпочитах... По-малко бумащина. Confused
И аз  Sad

# 607
  • Мнения: 623
За да не продължавам темата за ИР, ще пиша тук.
Получих си липсващите пратки от ИР със СД. Получих и една от куриерите, за която нямах втори мейл (втория път). За моя радост нямам платени липси, но липсва мъжкия сет, както си и предполагахме. Не мисля, че може да имаме претенции за нещо, което не сме платили, така че аз приключвам отношенията си с тях.  #2gunfire
Но ще продължа с антикампанията, защото може да си получих нещата, но останах разочарована, недоволна и дискриминирана - най-малкото затова, че има момичета, прецакани с платени неща

# 608
  • София
  • Мнения: 2 296
Цитат
Chиre Madame, Cher Monsieur,
Nous faisons suite а votre commande de produits de beautй Yves Rocher que vous avez passй sur notre site www.yves-rocher.fr.
Nous souhaitons vous informer que votre commande est en cours de prйparation. Ainsi, dиs la validation du rиglement de votre commande, celle-ci sera expйdiйe а votre domicile via la sociйtй Smart Delivery. Nous vous invitons а la contacter via son site: www.smartdelivery.org ou а l'adresse: info@smartdelivery.org au plus vite afin de transmettre les informations nйcessaires pour la livraison а votre domicile en Bulgarie.
Si toutefois, vous ne recevez pas votre colis et que le montant de votre commande a bien йtй prйlevй, vous serez bien йvidemment remboursй. Pour ce faire, nous avons besoin de vos coordonnйes exactes soit : votre nom, prйnom, adresse, le numйro de cliente, le montant et la date de la commande, l'avis d'expйdition du colis que vous avez reзu par email, une copie du compte sur lequel le montant de la commande apparaissant a йtй prйlevй ainsi que le numйro du compte.
Vous pouvez nous envoyer ces informations а l'adresse postale : Yves Rocher 56201 La Gacilly Cedex FRANCE ou bien par email а cette adresse. Dиs ces informations validйes, nous procйderons au remboursement.

Nous tenons а vous informer que la livraison de ces colis a йtй suspendue pour plusieurs raisons lйgitimes. En premier lieu, nous avons йtй victime de fraudes par le biais de paiement par cartes bancaires frauduleuses, et ce, pour un nombre important de ces commandes. En second lieu, des commandes massives de produits Yves Rocher via la France et а destination de la Bulgarie laissaient supposer la crйation d'un rйseau illйgal de ventes parallиles. Suite а ces faits, nous avons dйposй une plainte devant les autoritйs franзaises et nous nous sommes trouvйs dans l'obligation de prendre des mesures d'urgence le temps de trouver une explication а la situation. L'enjeux йtant la protection des consommateurs de l'Union Europйenne et la sйcuritй de nos produits puisque ceux-ci sont uniquement destinйs а кtre vendus dans les rйseaux de distribution officiels et agrййs par la marque.

Nous sommes sincиrement dйsolйs des dйsagrйments que cela vous a occasionnйs.

Nous vous remercions de votre comprйhension et prions de croire а l'expression de nos sentiments dйvouйs.

Cordialement,


Такива майли получавал ли е някой за "ония" поръчки?
Сега видях в другата тема, че това сте получавали преди да ги препратят на Смарт поръчките...
След това ли изпращаха новите ависи де експедисион?

Последна редакция: пн, 09 яну 2012, 16:33 от Evа

# 609
  • Мнения: 623
Ева, това беше получила Деси в отговор от адвоката на ИР. След това се задействаха и пратиха нови потвърдителни мейли, вече с адреса на Смарта

# 610
  • София
  • Мнения: 9 517
Цитат
Chиre Madame, Cher Monsieur,
.....

Cordialement,


Такива майли получавал ли е някой за "ония" поръчки?
Сега видях в другата тема, че това сте получавали преди да ги препратят на Смарт поръчките...
След това ли изпращаха новите ависи де експедисион?

аз получих такъв мейл днес,
получавам го за втори път - първия получих преди, когато и Деси го получи от адвоката - нали бях писала отговор на писмото до Нова,
не съм получавала втори мейл за повторно изпращане на поръчки, но имам три, които чакам да получа по пощата от СД,
идея си нямам за какво ми го пратиха този мейл днес  ooooh!

# 611
  • Мнения: 182
Evа, аз получих днес такъв мейл за първи път, в отговор на запитването ми за неполучените поръчки.
Взех си и аз две кашончета днес от Еконт, естествено без мъжкият Евидънс.
Все се надявах всички да са в един курс да не плащам две доставки, ама не Wink.

# 612
  • Мнения: 1
Здравейте момичета !Имам проблем със избора на доставка от Ларедут .На втора стъпка изопщо не мога да избера излиза ми доставка със лого самолет и не мога я променя МОЛЯ помогнете ми!

# 613
  • Мнения: 928
И аз получих същото писмо за една от поръчките днес, но нямам нищо изпратено от тях и получено от Смарт до момента Rolling Eyes Отдавна ги отписах, все тая ми е дали ще ми пратят нещо или не, отдавна си пуснах оспорване на транзакциите в банката Peace

# 614
  • Мнения: 685
Te@
Теа и аз от "твоята партия", уж си правих тънките сметки, че ще пристигнат заедно, за да платя по-малко вътрешна доставка, че освен на СД ползвам и Еконт (днес за кашонче под 1кг платих 5.60лв).
Получих това, което бях поръчала, в нея няма липси.

Другата поръчка пътува вече от Фр за Б-я, там ще е с липсващ артикул, за който кой знае какво ще ми пратят (ваучер, код, нещо неизползваемо) и шампоан+душгелове...че то като погледнах пак нищо съществено няма  ooooh!

Същото писмо, което и Евка, и Хриси са получили съм получила и аз.
Смятам като отговор на него да изпратя въпросите, след като получа пакета с липсите.

Общи условия

Активация на акаунт