Толумба, абсолютно съм съгласна с това, а и с останалото което Анет е написала. Ами не знам защо, но и при моето дете е същата работа, докато запоЧне да може нещата, зорът е голям. Щом веднъж овладее основните умения, става фанатиЧка и запоЧва да се занимава с нещото докато го перфекционира, и тогава мога да се отегля, но без зор в наЧалото не става. В момента не ходи на българско уЧилище защото искам първо стабилно да Чете и пише на немски и Чак тогава да се ограмотява на български, а пък тя говори много добре и за говоренето не се налага да посещава уЧилище. Но аз за уЧене жалост нямам и ако се налага и със зор ще е. Кога да уЧат, ако не сега? И не виждам лошо родителят да определя заниманията, поне до някаква възраст. ИнаЧе кой да ги определя? Освен това тук масовото уЧилище в първите класове е толкова леко, Че децата нямат шанс да се науЧат да уЧат, да се организират, да си разпределят времето. След 4 години попадат в гимназията например и изведнъж изпадат в паника колко трудно било. Ами трудно е, как няма да е, като животът им през първите 4 години е предимно игра и колкото могат, да не се преуморят слуЧайно. Така Че малко страниЧна заетост, споредм мен си идва тоЧно на място. Последния семестър ние наблегнахме много на английксия по определени приЧини, но за следващия семестър съм планувала 2-3 курса и да ти кажа големият зор всъщност ще е за мене, не за нея.