От Франция до България-превоз на покупките ни (11)

  • 40 448
  • 735
  •   1
Отговори
# 465
  • Sofia
  • Мнения: 5 035
Извинявам се ако е обсъждано вече, но има ли превозвач, който мога да ползвам за поръчка от Blancheporte понеже не откривам такъв. Писах на Смарт Деливъри, отговор нямам.

# 466
  • София
  • Мнения: 9 517
Извинявам се ако е обсъждано вече, но има ли превозвач, който мога да ползвам за поръчка от Blancheporte понеже не откривам такъв. Писах на Смарт Деливъри, отговор нямам.
Бланчепорте приемаха български карти, доколкото помня - имам поръчка от тях  Peace

проверик - патила съм с Виза електрон

# 467
  • Мнения: 790
Опитвам се да разбера тарифите на еконт, които са побликувани на сайта на франсето, ама нещо немога да схвана.

http://www.francetobg.net/bg/tarifi/

Някой може ли да ми каже, ако съм поръчала пратката си до офис на еконт в моя град и пратката ми е около 4 кг. колко горе долу ще трябва да заплатя? В първата таблица изглежда, че сумата ще е 4 лв. докато в следващата таблица в колонка 2, сумата е 6 лв.

Не ми е толкова важна сумата, колкото искам да разбера логиката. 4, 6 или може би 10 лв, ще ми струва доставката? (наясно съм, че отгоре се начислява и такса от 1-2%)

Благодаря на отзовалите се!   bouquet

# 468
  • Мнения: 81
Извинявам се ако е обсъждано вече, но има ли превозвач, който мога да ползвам за поръчка от Blancheporte понеже не откривам такъв. Писах на Смарт Деливъри, отговор нямам.
Проблемът с този магазин май не е картата, а това, че нямат място във формата за регистрация за адрес фактуриране Tired
Писах им на Смарт, казах им, че мога да им изпратя извлечение за плащане по карта..дано приемат поръчката, защото се регистрирах директно с техен адрес...каквото стане Whistling

# 469
  • София
  • Мнения: 9 517
Извинявам се ако е обсъждано вече, но има ли превозвач, който мога да ползвам за поръчка от Blancheporte понеже не откривам такъв. Писах на Смарт Деливъри, отговор нямам.
Проблемът с този магазин май не е картата, а това, че нямат място във формата за регистрация за адрес фактуриране Tired
Писах им на Смарт, казах им, че мога да им изпратя извлечение за плащане по карта..дано приемат поръчката, защото се регистрирах директно с техен адрес...каквото стане Whistling
Няма проблем с магазина - регистрираш се с друг адрес, а при поръчката заявяваш получаване на втори адрес - адреса на Смарта  Peace

# 470
  • Мнения: 219
Момичета, тези от вас които поръчват чрез Франсето, нали не трябва да пращаме допълнително някаква информация по кой начин да ни изпратят поръчкте? Тоест куриерска или пощенска услуга?

Преди когато още не попълвахме заявка за всяка доставка нямаше проблем, заявяването беше еднократно. А сега трябва просто да чакаме или нещо да направим?

# 471
  • Мнения: 127
Момичета, тези от вас които поръчват чрез Франсето, нали не трябва да пращаме допълнително някаква информация по кой начин да ни изпратят поръчкте? Тоест куриерска или пощенска услуга?

Преди когато още не попълвахме заявка за всяка доставка нямаше проблем, заявяването беше еднократно. А сега трябва просто да чакаме или нещо да направим?


Сега се попълва заявка за всяка поръчка http://www.francetobg.net/bg/zajavi-dostavka/.
Според мен ползват началните регистрации където си заявила как да ти доставят поръчката - дали с Еконт или с Български пощи.

# 472
  • Beyond the Frontiers
  • Мнения: 5 498
Имам питане относно Смарт деливъри - в поръчките има един номер на кашон, в Ларедутските поръчки нямам номер за проследяване, защото са с БД, а само Colis nº 20120255175351. Този номер ли имат в предвид от Смарт и на имейл ли трябва да им го пратя?

# 473
  • Варна
  • Мнения: 7 081
Galactic Voyager , не им трябва colis номера, шом е без колисимо, номера на поръчката е достатъчен. А него си написала в заявката за транспорт. п.п. статуса 'чака номер на кашон" ще се промени едва когато получат и регистрират пакета ти при тях.

БебОле, горната таблица е за пощенска услуга на Еконт, отдолу е за куриерска. Виж каква си заявила и съответно колко струва.

# 474
  • Beyond the Frontiers
  • Мнения: 5 498
Galactic Voyager , не им трябва colis номера, шом е без колисимо, номера на поръчката е достатъчен. А него си написала в заявката за транспорт. п.п. статуса 'чака номер на кашон" ще се промени едва когато получат и регистрират пакета ти при тях.

БебОле, горната таблица е за пощенска услуга на Еконт, отдолу е за куриерска. Виж каква си заявила и съответно колко струва.

 Peace мерси

# 475
  • Мнения: 790
БебОле, горната таблица е за пощенска услуга на Еконт, отдолу е за куриерска. Виж каква си заявила и съответно колко струва.

Мерси!

# 476
  • Мнения: 3 714
Когато поръчвам с Франсето, от моя профил и този на мъжа ми, но искам всичко да е на мое име и да ми обединят пратките, в адреса за получаване въвеждам моите имена, нали?
На Франсето като пускам заявака за поръчка от профила на мъжа ми, също трябва да я пусна от моята поща с моите имена, нали?

# 477
  • на морето
  • Мнения: 1 499
От Смарт всички ли ви се промениха статусите на поръчките?Моята все още чака номер на кашон.Вече взех да се притеснявам да не се е загубила някъде.Пусната е на 7.01,а е изпратена на 11.01.Мисля,че всичко си е наред с поръчката и не съм объркала.Даже имам имейл на 12.01,че поръчката е изпратена:

Je suis heureux de vous annoncer que ce 11 janvier 2012 nous avons éxpédié votre
colis N°Exped: 8G1141378412.

  Qté Désignation article  Référence  Code                                     
   1  CHECHE                237.0530    0                                     
   1  CARDIGAN              980.9244    126                                   
   1  5 POCHES              742.3810    44                                     


Celui-ci sera livré directement à votre domicile.

Le délai d'acheminement moyen constaté est de 10 jours environ.

Vous pourrez suivre l'évolution de votre commande sur www.laredoute.fr.
Dans la rubrique "Suivre mes commandes", en haut de la page d'accueil.

Merci de votre confiance et à bientôt !.

Cordialement.

Guillaume SURMONT
Relation Clients

А Смарт все още не отговарят на писмата ми.

# 478
  • Русе
  • Мнения: 112
В заявката за доставка на франсето кой номер се записва - номер commande /който дават веднага/ или colis /който е на 6-та стъпка? Аз пуснах с номер поръчка , но докато е време да се корегирам че да не чакам напразно  Simple Smile

# 479
  • София
  • Мнения: 9 517
dodi, и моите чакат номер на кашон, а имам поръчка, доставена на 17-ти, обаче СД бяха публикували съобщение, че са натоварили 90% от поръчките поради липса на място, така че може аз и ти да сме къръците  Wink

между другото поръчката ит е изпратена на 11.01, но с бавна поща, със срок на доставка 10 дни, така че спокойно може да е стигнала на 21-ви  Peace

Общи условия

Активация на акаунт