От Франция до България-превоз на покупките ни (11)

  • 40 440
  • 735
  •   1
Отговори
# 480
  • Пловдив
  • Мнения: 1 754
И моята трябва да е при тях от 17.01., но също не ми е отразена, а и не ми отговарят...

# 481
  • Мнения: 4 916
При мен имаше разминаване от няколко дни в датата, на която според Колиссмо кашонът е бил доставен, и тази, на която от Смарт диливъри твърдят, че е пристигнал при тях.

# 482
  • София
  • Мнения: 37 655
При мен имаше разминаване от няколко дни в датата, на която според Колиссмо кашонът е бил доставен, и тази, на която от Смарт диливъри твърдят, че е пристигнал при тях.
Защото те приемат пратки по 3 дни в седмицата....мисля Rolling Eyes

# 483
  • Мнения: 25
Току що минах през офиса на СД в Младост 3 и си взех първите две поръчки от намаленията, поръчани на 11.01. Доволен съм, двете поръчки са обединени в една при смятането на теглото и заплащането на услугата.

# 484
  • Мнения: 3 714
Току що минах през офиса на СД в Младост 3 и си взех първите две поръчки от намаленията, поръчани на 11.01. Доволен съм, двете поръчки са обединени в една при смятането на теглото и заплащането на услугата.
Защо от Младост? Нали новият склад беше за поръчки направени след 15.01.11?
В Дружба вече преустановяват раздаването на поръчки и ще се вземат само от Младост, нали така?

# 485
  • Мнения: 25
Всички поръчки са в Младост, но ако поръчката Ви е преди 15.01, може да им пишете на мейла да Ви я препратят в Дружба, но ще е там след 2-3 дни. Това пише на сайта им.

# 486
  • Мнения: 3 714
Всички поръчки са в Младост, но ако поръчката Ви е преди 15.01, може да им пишете на мейла да Ви я препратят в Дружба, но ще е там след 2-3 дни. Това пише на сайта им.
Да, прочетох го на сайта, но все пак когато се правеха заявките, който искаше да е от Дружба си го посочи във формата, затова се зачудих, че трябва допълнително да го заявяваме.
Аз нямам пратки в този курс, но ще го имам в предвид за следващия.

# 487
  • Мнения: 4 916
При мен имаше разминаване от няколко дни в датата, на която според Колиссмо кашонът е бил доставен, и тази, на която от Смарт диливъри твърдят, че е пристигнал при тях.
Защото те приемат пратки по 3 дни в седмицата....мисля Rolling Eyes

Което по никакъв начин не обяснява как доставчикът го е връчил на превозвача на една дата, а превозвачът го е получил няколко дни след това.

# 488
  • София
  • Мнения: 37 655
При мен имаше разминаване от няколко дни в датата, на която според Колиссмо кашонът е бил доставен, и тази, на която от Смарт диливъри твърдят, че е пристигнал при тях.
Защото те приемат пратки по 3 дни в седмицата....мисля Rolling Eyes

Което по никакъв начин не обяснява как доставчикът го е връчил на превозвача на една дата, а превозвачът го е получил няколко дни след това.
Иииии, изниква въпросът- кой лъже? Wink

# 489
  • Мнения: 25
При мен имаше разминаване от няколко дни в датата, на която според Колиссмо кашонът е бил доставен, и тази, на която от Смарт диливъри твърдят, че е пристигнал при тях.
Защото те приемат пратки по 3 дни в седмицата....мисля Rolling Eyes

Което по никакъв начин не обяснява как доставчикът го е връчил на превозвача на една дата, а превозвачът го е получил няколко дни след това.
Иииии, изниква въпросът- кой лъже? Wink

А какво значение има толкова.  Когато получавам някаква пратка от Китай да речем , която е с код за проследяване и винаги има разлика между датата, която излиза че съм си я взел от пощата (според сайта на пощата) и действителната дата на която аз съм отишал и лично съм си взел пратката.

# 490
  • Мнения: 4 916
При мен имаше разминаване от няколко дни в датата, на която според Колиссмо кашонът е бил доставен, и тази, на която от Смарт диливъри твърдят, че е пристигнал при тях.
Защото те приемат пратки по 3 дни в седмицата....мисля Rolling Eyes

Което по никакъв начин не обяснява как доставчикът го е връчил на превозвача на една дата, а превозвачът го е получил няколко дни след това.
Иииии, изниква въпросът- кой лъже? Wink

 Peace
Предполагам, че е свързано с невъзможността да качат всички пратки в един курс и се налага да хм... обясняват, че част от тях са получени след заминаването му.

# 491
  • Мнения: 1 141

А какво значение има толкова.  Когато получавам някаква пратка от Китай да речем , която е с код за проследяване и винаги има разлика между датата, която излиза че съм си я взел от пощата (според сайта на пощата) и действителната дата на която аз съм отишал и лично съм си взел пратката.

Не че има някакво особено значение, но би било честно превозвачите да кажат, че не могат да си обновяват информацията навреме и затова има различно отразяване, а не че действително има разминаване. Щом в проследяването пише, че поръчката е доставена, това означава, че тя е вече получена от превозвача. Не сравнявай Български пощи с френските - там няма разминаване със сигурност. А кога и дали превозвачът ще успее да го отрази някъде, за да е спокоен клиента, това е друг въпрос.

# 492
  • Мнения: 324
При мен имаше разминаване от няколко дни в датата, на която според Колиссмо кашонът е бил доставен, и тази, на която от Смарт диливъри твърдят, че е пристигнал при тях.
Защото те приемат пратки по 3 дни в седмицата....мисля Rolling Eyes

Което по никакъв начин не обяснява как доставчикът го е връчил на превозвача на една дата, а превозвачът го е получил няколко дни след това.
Нали отчиташ това, че Колисимо сочи пристигането на пратката в местния пощенски клон? На адреса на доставчика може да е и след 2-3 дни, особено като се има предвид, че Смарт-а приема поръчките в определени дни.

# 493
  • Мнения: 2 231
Току що минах през офиса на СД в Младост 3 и си взех първите две поръчки от намаленията, поръчани на 11.01. Доволен съм, двете поръчки са обединени в една при смятането на теглото и заплащането на услугата.
трудно ли го намери адреса. Кажи това какво е, офис, магазин или нещо друго. Не ми стана ясно  newsm78

# 494
  • Мнения: 1 141
РингиРингиРае, Колисимо сочи не когато пратката е в пощенския клон, а когато е получена от човек на адрес. Това го знам със сигурност от хора, живеещи във Франция. Затова и има статус, че на адреса не е имало никой в някои от дните на седмицата.

Общи условия

Активация на акаунт