От Англия до България - превоз и закупуване на поръчките ни - 5

  • 51 239
  • 748
  •   1
Отговори
# 705
  • Мнения: 60
имам две пратки до uktobg , но нищо не е пристигнало , за съжаление ,
направо се разочаровам ...

# 706
  • Мнения: 9
имам две пратки до uktobg , но нищо не е пристигнало , за съжаление ,
направо се разочаровам ...
Отбелязани ли са ,че са доставени на англ.адрес newsm78
Аз съм много доволна засега даже пратка, която е доставена в деня на курса (05.04) пътува към бг Peace

# 707
  • Мнения: 23
Май на всички изпратиха sms-си и мейли Габко.Така се надявах,че имам пратка от Спортдирект,понеже е получена на 31.03,а камиона уж тръгна на 01.04.Пратката е на моя приятелка а тя направо ме изяде.Ако някой има само килограми,без смс-си да пише,че да ме зарадва.

# 708
  • Мнения: 685
Пчеличката77, все пак камионите се товарят ден-два преди самото тръгване Wink може да не са я натоварили тогава.

Гъбите са сложили много неща в Пратки без име на получател.
...аз също нямам мейл и отразена пратка Sad

# 709
  • Мнения: 23
Пчеличката77, все пак камионите се товарят ден-два преди самото тръгване Wink може да не са я натоварили тогава.

Гъбите са сложили много неща в Пратки без име на получател.
...аз също нямам мейл и отразена пратка Sad
Благодаря много но и там  уви няма нищо.Понеже друг път ми се е случвало да получа пратка пристигнала същия ден,но този път не ме огря.В предния курс имах пак пратка от тях,на която не се разбираше нито буква от адреса(голям дъжд ще да е валял),но Г. ми ги изпратиха без проблем  Simple Smile

# 710
  • Мнения: 1 210
Има ли доволни от Ук2Бг? И дали отразяват  получените пратки в УК,макар и да са  без тракинг номер  newsm78

# 711
  • Мнения: 1 668
Има ли доволни от Ук2Бг? И дали отразяват  получените пратки в УК,макар и да са  без тракинг номер  newsm78

Да и да!

# 712
  • Мнения: 1 210
Има ли доволни от Ук2Бг? И дали отразяват  получените пратки в УК,макар и да са  без тракинг номер  newsm78

Да и да!
Смехуркова, мерсиии   bouquet А имат ли определени часове за раздаване или нещата могат да се получават по всяко време през седмицата?

# 713
  • Мнения: 1 668
В Пловдив всеки делничен ден от 10 до 18ч, за Сф само в определени дни и часове.

# 714
  • Мнения: 590
Момичета, на мой колега от Гъбко са загубили една пратка  от ибей, накрайници за сигнален кабел. Ако някой я е получил по  грешка, моля, нека да ми пише на лични.

# 715
  • в 1001-та нощ
  • Мнения: 16 432
мисля, че мернах нещо подобно в пратките без получател, там погледнахте ли  newsm78

# 716
  • Пловдив
  • Мнения: 5
Момичета, прочетохте ли какво нещастие е случило с последния курс на Емпреса http://empresa.forumi-bg.com/viewtopic.php?t=1670&sid=660e92 … 383c376388da482c9. Горките хора!!! Sad

# 717
  • Къде ли не
  • Мнения: 690
Има ли  проверен превозвач за София, който да не смята на обемно тегло? Искам да поръчам едно колело, не е тежко и ще ми излезе много солена доставката, ако се смята на обемно тегло! Ето го колелото ако някой го интересува : http://www.decathlon.co.uk/16quot-pirabike-id_8173586.html#

Последна редакция: вт, 10 апр 2012, 10:03 от enimna

# 718
  • софия
  • Мнения: 25 482
Момичета, прочетохте ли какво нещастие е случило с последния курс на Емпреса http://empresa.forumi-bg.com/viewtopic.php?t=1670&sid=660e92 … 383c376388da482c9. Горките хора!!! Sad
За да се прочете трябва регистрация.

# 719
  • Пловдив
  • Мнения: 5
Момичета, прочетохте ли какво нещастие е случило с последния курс на Емпреса http://empresa.forumi-bg.com/viewtopic.php?t=1670&sid=660e92 … 383c376388da482c9. Горките хора!!! Sad
За да се прочете трябва регистрация.
Здравейте,

Не е лесно да се напише това, което следва...

Но със съжаление Ви съобщаваме, че курс 04.04 няма да има.

Ужасната за всички нас новина уви е реалност - камионът, с който е превозван багажът ни се възпламени в движение и изгоря изцяло на територията на Германия - на път за България http://www.ffpassau.de/index.php?fw=sch ... n&eid=5306

Ние, като Ваш посредник, сме се наели да превозим и съхраним Вашите стоки до доброто им и навременно получаване от Вас, нашите клиенти. Ние в Empresa.mail винаги сме се стремяли да бъдем лоялна фирма към клиентите си, и въпреки катастрофалните за всички нас последици, ТВЪРДО заставаме зад клиентите си, последствията и загубите, които всички ние ще претърпим.

Затова и се обръщаме към Вас нашите клиенти с молба да проверите пратките, които сте очаквали да пристигнат при нас в периода от 28.03 до 03.04.

С приоритет за възстановяване на суми за покупки ще бъдат пратките на хора, които са получили или ще получат Тракинг номера за пратките им получени при нас за съответния период.

Това не означава, че хората които получават пратките си с обикновената поща и без проследяващ номер няма да бъдат обезщетени. Ние ще направим всичко възможно и което е по силите ни да овъзмездим всички наши клиенти които не са си получили пратките за този период. За целта Ви молим, да изчакаме пристигането на пратките от курс 12.04.

Молим всички да изискат тракинг номера за пратките си. След като Ви бъдат предоставени ги изпратете на мейл izgoreli_pratki@abv.bg със ПейПал фактурата (или директното плащане с карта) + линк към покупката. Ако е от магазин – копие на извлечението, предоставено като потвърждение за направената поръчка.

Надяваме се както ние сме лоялни към Вас, да получим и същото от Ваша страна.

Ние винаги ще отстояваме и ще защитаваме Вашите интереси и ще дадем всичко от себе си те да са на първо място.



С Уважение:
Екипът на Empresa.mail

Общи условия

Активация на акаунт