Пейпал - помощ! - 6-та тема

  • 43 887
  • 746
  •   1
Отговори
# 615
  • Мнения: 0
ами от 2003 година е сайта.с висок cashout са но са перфектни за рекламиране с географска насоченост на рекламите и т.н.-аз поне съм много доволен-до тези дни де...
едва ли скамна точно като реших да се ъпгрейдна.
така и ще направя-последен мейл и утре пускам диспута.
лека вечер и благодаря много за помощта.

# 616
  • Мнения: 0
отворих диспут-дадоха срок до 14.06.2012 сайта да отговори.и след това диспута се затварял автоматично.само за ескалирането нещо не разбрах-ако сайта до 14.06 не отговори мога да ескалирам диспута?и реално каква полза ще имам от това?

# 617
  • Мнения: 314
Момичета, моля за помощ  Praynig

Получих една пратка от един китайски сайт за техника - /карта памет, MP5 Player и т.н./, обаче се оказа, че плейърът не работи. Батерията му е повредена. Първо опитахме с други кабели, нищо не ставаше, после го отнесохме на майстор, той видя, че проблемът е в батерията.
Писах на сайта, казват да си оправим както можем, въобще не се наеха да помогнат по някакъв начин.

Искам да отворя диспут, обаче не знам как точно да го опиша - дали да го причисля към стоки, неотговарящи на описанието??? Исках да им го пратим, но те не искат да го сменят. Какво да правя???  Rolling Eyes

Съгласна съм да го дадем да ни го поправят тук в БГ, но поне за сметка на китайците ...


Лошото е, че е подарък за детето - за РД, а той въобще не може да се ползва. Как да обясня на детето, че трябва да чака и не може да играе с него....

# 618
  • Мнения: 5 790
отворих диспут-дадоха срок до 14.06.2012 сайта да отговори.и след това диспута се затварял автоматично.само за ескалирането нещо не разбрах-ако сайта до 14.06 не отговори мога да ескалирам диспута?и реално каква полза ще имам от това?

Дават ви срок да се разберете помежду си. Ако до 14.06 не се разберете, вие ще трябва да ескалирате диспута. Това означава, че прекратявате комуникацията със сайта и предавате случая на Пейпал. Пейпал трябва да решат диспута в полза на една от страните.

Момичета, моля за помощ  Praynig

Получих една пратка от един китайски сайт за техника - /карта памет, MP5 Player и т.н./, обаче се оказа, че плейърът не работи. Батерията му е повредена. Първо опитахме с други кабели, нищо не ставаше, после го отнесохме на майстор, той видя, че проблемът е в батерията.
Писах на сайта, казват да си оправим както можем, въобще не се наеха да помогнат по някакъв начин.

Искам да отворя диспут, обаче не знам как точно да го опиша - дали да го причисля към стоки, неотговарящи на описанието??? Исках да им го пратим, но те не искат да го сменят. Какво да правя???  Rolling Eyes

Съгласна съм да го дадем да ни го поправят тук в БГ, но поне за сметка на китайците ...


Лошото е, че е подарък за детето - за РД, а той въобще не може да се ползва. Как да обясня на детето, че трябва да чака и не може да играе с него....

Пусни им диспут за неполучена стока, ако пакетът няма тракинг номер. Да се оправят... много нагли взеха да стават китайчетата.

# 619
  • Мнения: 0
хм-интересно-точно сега ми писаха от съпорта.извиниха се за закъснението.дадоха ми 200 кредита за реклама,ъпгрейднаха ми акаунта и $1 в баланса за неудобството и закъснението...
Алекс.мога да затварям диспута вече или да изчакам и от paypal мейл.

# 620
  • Мнения: 5 790
Ако всичко е наред /т.е всичките ви претенции са удовлетворени/ може да затворите случая. Но не и преди това. Ако те са изпълнили своята част от сделката, за която са получили пари от вас, може да затворите диспута. Предполагам, че не трябва да ви връщат пари.

# 621
  • Мнения: 0
да -точно така.всичко за което платих е направено.дори и малко повече...
благодаря ви много за помощта.стана точно това което написахте в началото-при отваряне на диспута и парите се намериха.
още един път ви благодаря.

# 622
  • Мнения: 314

Пусни им диспут за неполучена стока, ако пакетът няма тракинг номер. Да се оправят... много нагли взеха да стават китайчетата.

Благодаря за отзива, но в кореспонденцията си със сайта всичко си пише, няма как да излъжа, че е неполучена пратката....  Rolling Eyes
Какво да направя?

П.П. има тракинг номер - забравих да напиша

# 623
  • Мнения: 5 790
Нямате много полезни ходове.
Пускате диспут за стока, неотговаряща на описанието. Китайчетата или траят, или се опъват.
И в двата случая е лошо, защото за да ви върнат парите, трябва да върнете стоката.
Ако върнете стоката, може и да не си получите парите.
Може да се опитате да претендирате за частично връщане на пари, с които да си платите ремонта на стоката. Но пък е много вероятно да ви поискат мнение от оторизиран сервиз, което писмено да предоставите на Пейпал.
Не е приятна ситуацията, за съжаление.

Borian Radev, радвам се, че нещата се наредиха при вас! Успех!

# 624
  • Мнения: 116
Защо в профила ми излиза,че картата е верифицирана,като тази новата не съм я верифицирала?Първата,която ми премахнаха от профила от ПП беше,но новата не е.На различни банки са.

# 625
  • Бургас
  • Мнения: 294
Цитат
Как да си усвоя 1.50 Евро, които ми върнаха след потвърждаването на картата, които стоят на баланса ми. Стоят си от 3-4 месеца поне, плащала съм много пъти (в паунди и щатски долари), не се дърпат автоматично.
Не стана като промених валутата в баланса. Пак остаха след плащането. Другия път ще опитам да променя някак валутата на плащаната стока. Ама то след двойна врътка сигурна ще е набутване.

# 626
  • Мнения: 5 790
Защо в профила ми излиза,че картата е верифицирана,като тази новата не съм я верифицирала?Първата,която ми премахнаха от профила от ПП беше,но новата не е.На различни банки са.

Може само да се радвате!  Laughing

# 627
  • Мнения: 116
Защо в профила ми излиза,че картата е верифицирана,като тази новата не съм я верифицирала?Първата,която ми премахнаха от профила от ПП беше,но новата не е.На различни банки са.

Може само да се радвате!  Laughing



Притеснявам се да не възникне проблем от това,но дано всичко е наред  Simple Smile

# 628
  • Мнения: 5 790
Няма, дишай спокойно.

# 629
  • Мнения: 314
Нямате много полезни ходове.
Пускате диспут за стока, неотговаряща на описанието. Китайчетата или траят, или се опъват.
И в двата случая е лошо, защото за да ви върнат парите, трябва да върнете стоката.
Ако върнете стоката, може и да не си получите парите.
Може да се опитате да претендирате за частично връщане на пари, с които да си платите ремонта на стоката. Но пък е много вероятно да ви поискат мнение от оторизиран сервиз, което писмено да предоставите на Пейпал.
Не е приятна ситуацията, за съжаление.



Пуснах диспут, сайтът предложи частична компенсация за ремонта, което донякъде ни устройва пред нищо - аз се съгласих, но понеже ми е за първи път, не трябваше ли да изчакам да преведат първо парите или след като го има черно на бяло предложението им и моето съгласие, няма от какво да се притеснявам, че няма да ги дадат прим.  Rolling Eyes???

Общи условия

Активация на акаунт