1. В Кауфланд - избирам нещо от почистващите препарати, една служителка странично ме блъсна с една метална стълба, като почти не ме събори. Нито я бях видяла, нито тя каза някаква дума с която да се преместя, направо ме удари със стълбата. Аз се отместих, като помислих, че иска да мине нанякъде. Но не - тя я постави точно пред мен . Аз и казах, че избирам нещо и така не мога да видя и взема нищо. При което получих отговор, че тя трябвало да си свърши работата и нямала време да ме чака Аз и отвърнах ,че приоритет на магазина би трябвало клиентът да напазарува и да си остави парите в него, откъдето би дошла и нейната заплата. Получих злобен поглед и нещо от рода да си гледам работата, но стълбата не беше преместена. Съответно не купих нищо от този сектор.
2. В Карфур , един младеж едва не ме събори, влачейки един пълен палет с бира / срагат ги върху някакви метални колички и ги влачат / . Като чух шума, успях само да се обърна и той се блъсна в мен. Аз трябвало бързо да се отместя Бях с превръзка на единият крак , заради разтегнато сухожилие, едвам вървях ! Намя извинявайте, няма нищо А сигурно в целия магазин имаше не повече от 10 човека, беше рано сутрин и единственото свободно място от което да мине беше през мен
Това са най-драстичните случки. Имам и други. Като в магазин за дрехи, когато посегнах да разгледам някаква дреха и тази ,която подрежда почти я издърпа от ръцете ми за да я сгъне , бях единственият клиент в магазина и всичко друго беше подредено вече. Нямаше търпение и аз да си тръгва вероятно.
Или много обичам като пазарувам, да мине чистачката точно под моите крака, защото това е единственият момент в който може да го стори. И винаги получавам отговора - ами аз си върша работата. Ами върши си а, но защо трябва да гониш клиентите не ми е ясно. Изобщо съм с мног олошо впечатление от обслужващия персонал. Искам да кажа ,че съм дълбоко неконфликтен човек и по всякакъв начин се опитвам да избягвам разправии, но имам чувството ,че много от тези хора го правят нарочно, защото не си харесват работата и се чудят как да дразнят пазаруващите.
Не съм за тази работа, аз съм много чучвствителна и приемам лично всички дебили, които се изреждат, но нямам избор-имам нужда от заплатата си, така че трябва да ги търпя.
За мен това изречение изчерпва темата. Ако смяташ клиентите на супермаркета ви за дебили, то тази работа наистина не е за теб