"От утре няма да си на работа"

  • 7 967
  • 74
  •   1
Отговори
# 30
  • Мнения: 4 916
А какъв точно е въпросът, моля да бъдем осведомени свише?
Аз не съм била продавачка, следователно няма как да разбера тази корпоративна етика на продавачката и миячката, които си говорят на висок глас за клиентите, които са им минали на измитото.
В интерес на истината, колкото и да съм в близки отношения в персонала в нашия квартал, аз също не бих реагирала положително на такова неглижиране от страна на авторката.
Снощи минах по измитото в аптеката 30 минути преди края на обявеното работно време - а, някоя да беше извисила глас, а съм я навряла на съответното място.

# 31
  • Мнения: 24
Междудругото обслужващия персонал също не е цвете за мирисане-говоря си за нашия хипермаркет.Има и професионалисти, има и такива, които просто чакат заплата.
Често се случва да дойдат хората да ме питат къде точно се намира дадена стока и ме гледат едва ли не със страх, че ще ги набия, задето са ме попитали. Аз винаги ги упътвам, даже ако не съм сигурна заедно търсим, защото от позицията на клиент знам какво е да търсиш нещо.

И нещо прясно-прясно: От утре съм на нова длъжност в централния офис-явно похвалите са били повече от оплакванията. Grinning

Слънчев следобед ви пожелавам!   bouquet

# 32
  • Мнения: 5 710
Защо свише. Прочети й историята и ще разбереш:)  

Миналата седмица си бях приготвила да зареждам кафе и отидох към съответната редица стоки.
Там една от колежките ми тъкмо миеше пода.Между нас протече следния диалог.
Аз: Еййй, най-мразя като мия и някой да ми мине по измитото. Извинявай!
Тя (с усмивка): Няма проблем, не се притеснявай.


Никой не е извисил глас, момичето се е извинило на колежката си, че трябва да премине през измитото,  но пък се е появила клиентка, която да  я 'навре на съответното място" тутакси  Grinning

Смешна, честито!

# 33
  • Мнения: 4 916
Защо свише. Прочети й историята и ще разбереш:)  
...


Прочела съм. Но някой друг не е чел.

# 34
  • Ямбол
  • Мнения: 28 236
... От утре съм на нова длъжност в централния офис-явно похвалите са били повече от оплакванията.
...
Или са те сложили по-далече от клиентите Wink

Честито и дано си се поучила от грешката си!

# 35
  • Мнения: 4 916
... От утре съм на нова длъжност в централния офис-явно похвалите са били повече от оплакванията.
...
Или са те сложили по-далече от клиентите Wink

Честито и дано си се поучила от грешката си!

И аз това си помислих, не е сигурно, че е повишение.

# 36
  • Мнения: 5 710
Много сте сурови с жената

# 37
  • Мнения: 4 916
Такъв цинизъм на най-ниско ниво... да си прави сметката следващия път.

# 38
  • Мнения: X
Ее, ама сте и вие значи. Една учтива служителка ще се намери и ще го отнесе за всички груби и незаинтересовани кифли наведнъж.
Смешна, радвам се за доброто развитие на нещата, колкото и да не вярвам в добрите работни условия в хипермаркетите. Късмет!

P.S: Майка ми от немай къде преди време беше започнала работа в един супермаркет, хайде да не им правя реклама кои са точно.. Набраха доста служители преди Коледа, за да им разработят магазина и да бачкат в най-голямата лудница и после ги съкратиха наполовина. От всички служителка оставиха най-простите и арогантни същества. Любезните, чувствителните и съвестните бяха най-унизително уволнени.

# 39
  • Мнения: 4 916
Ее, ама сте и вие значи. Една учтива служителка ще се намери и ще го отнесе за всички груби и незаинтересовани кифли наведнъж.
...

Учтива към кого?
Всеки ден се извинявам на чистачката, че й стъпвам върху митото, а тя всеки ден ми отвръща, че няма проблем - това е ОК. Това аз наричам двустранно възпитание. Но не е Ок служителка да обяснява на колежката си на висок глас, че тя мразела клиентите да й стъпват на митото.

# 40
  • Мнения: X
На мен в случая реакцията на клиентката ми се струва доста дребнава. Личи си, че си е търсила повод за заяждане. В хипермаркетите особено има хиляди други по-важни неща, които не са наред и за които като клиент бих направила проблем, но да тръгна да слухтя какво си говорят служителките и да ходя да ги портя...малко параноично ми се струва.

# 41
  • Русе/София
  • Мнения: 1 826
Докато не се научим да уважаваме човека срещу нас/дори и това да е лелката на тоалетната/ винаги ще има такива теми.

# 42
  • Мнения: 4 916
На мен в случая реакцията на клиентката ми се струва доста дребнава. ...

Нищо подобно.
Две служителки са обсъждали на висок глас факта, че клиентка е минала през митото.
Това "МИТОТО" няма да стои такова цял живот.
Две сестри в онкологията обсъждат, че им остава още една мърша и свършват смяната... Все гнусотии от същия сорт.
Липса на уважение на елементарно ниво.

# 43
  • Пловдив
  • Мнения: 4 152
Здравейте  Simple Smile

Там една от колежките ми тъкмо миеше пода.Между нас протече следния диалог.
Аз: Еййй, най-мразя като мия и някой да ми мине по измитото. Извинявай!
Тя (с усмивка): Няма проблем, не се притеснявай.


В същия момент покрай нас мина една клиента, която ме чу какво казвам, обърна се и ме погледна косо.Тъй като реших, че е помислила, че говоря за нея, започнах да се обяснявам (ненужно, ама....).
Аз: Не на Вас, за себе си говорех!


Не обичам да пиша, но пък чета внимателно. Къде пише, че репликата е била към клиентка.
Добре, персонала не е трябвало да си говори, ама и реакцията на клиентката  Stop , при условие, че вежливо са и се извинили.

# 44
  • Мнения: 4 916
Елементарна психология, която е вложена в сентенцията "думам ти дъще, сещай се снахо". Така разпространена у нас.
На съвременен език "е...ти селските пръчки".

Общи условия

Активация на акаунт