Математически турнири - 15

  • 100 978
  • 762
  •   1
Отговори
# 420
  • Хасково
  • Мнения: 726
http://www.riobg.com/start.php?RIO_NUMBER=26
Тук са и резултатите от Хасково...за 4 клас са убиствени. Струва ми се че проверяващите са се престарали.

# 421
  • Мнения: 820
И на мен ми изглеждат много ниски резултатите за 4 клас.Мисля,че миналата година имаше по-високи резултати като цяло!Не мога да преценя дали задачите тази година са били по-трудни или просто такова е нивото на децата сега,знам ли...

# 422
  • Мнения: 40
Синът ми твърдеше , че е решил и трите задачи, след като ги проверихме се оказа, че при първата има грешка при пресмятането, на втората бе стигнал до верния отговор но по начин различен от посочените в критериите за оценяване, третата я е решил и има 17 точки, така че смятам, че всичко му е оценено, в никакъв случай не е ощетен, а с Кенгурото в Пазарджик какво става, някой знае ли?

# 423
  • Мнения: 668
Влизаам отново с молба към вас:

Моля, ако някой има задачите за математическото състезание "Знам и мога" - Русе, 2011г, 1ви клас да даде линк или на лични Praynig

# 424
  • Мнения: 31
Нещо не намирам в нет-а задачите от турнир "А.Попов" в Шумен от стари години - на техния сайт има от 2000г., от 2009 и 2011 г., и на още едно място намерих от 2007г. - но всички (освен 2011г.) са без отговори. Ако някой знае от къде може да се намерят от стари години, моля за помощ!
Интересуват ме за 2010, 2008, 2006, 2005 и т.н. за 4-ти и 6-ти клас, както и .. отговорите за тези класове за 2000, 2007, 2009, ако някой ги има. 
МОЛЯ

# 425
  • Мнения: 1 131
Някой дали може да ми каже от колко часа започва утре Великденското? Намирам противоречиво инфо.

# 426
  • Варна
  • Мнения: 19 011
Някой дали може да ми каже от колко часа започва утре Великденското? Намирам противоречиво инфо.
В 10:00 часа. Поне във Варна.

# 427
  • София
  • Мнения: 1 507
В 125-то също започва в 10.

# 428
  • София
  • Мнения: 3 824
В сайта на 119 има разпределение на участниците по кабинети, обаче не пише начален час. Имам спомен че е 10, но вече не съм сигурна. На квитанцията нищо не пише, в сайта им също.
Който иска да види разпределението, тук е: http://www.119sou.com/

# 429
  • Мнения: 1 131
Успях да се свържа със 119, наистина е от 10.00 часа. Много 10х на всички.

# 430
  • Sumen, Shumen, Bulgaria
  • Мнения: 835
Нещо не намирам в нет-а задачите от турнир "А.Попов" в Шумен от стари години - на техния сайт има от 2000г., от 2009 и 2011 г., и на още едно място намерих от 2007г. - но всички (освен 2011г.) са без отговори. Ако някой знае от къде може да се намерят от стари години, моля за помощ!
Интересуват ме за 2010, 2008, 2006, 2005 и т.н. за 4-ти и 6-ти клас, както и .. отговорите за тези класове за 2000, 2007, 2009, ако някой ги има. 
МОЛЯ

# 431
  • Sumen, Shumen, Bulgaria
  • Мнения: 835
Нещо не намирам в нет-а задачите от турнир "А.Попов" в Шумен от стари години - на техния сайт има от 2000г., от 2009 и 2011 г., и на още едно място намерих от 2007г. - но всички (освен 2011г.) са без отговори. Ако някой знае от къде може да се намерят от стари години, моля за помощ!
Интересуват ме за 2010, 2008, 2006, 2005 и т.н. за 4-ти и 6-ти клас, както и .. отговорите за тези класове за 2000, 2007, 2009, ако някой ги има. 
МОЛЯ
Няма ги никъде в нета, освен тези които споменавате. Вероятно като апокрифни може да ги имат преподаватели по математика, които са водили ученици през годините.

# 432
# 433
  • София
  • Мнения: 752
Включвам се да се отчета за нашето посещение в РИО. Досега никога не сме подавали контестация, но този път още преди състезанието бях решила, ако моят математик пак има претенции, че са го „прецакали“ , ще проверим как стоят нещата. Без да съм в час със задачите им знам, че при него специално има всички предпоставки за отнемане на точки: решава често задачите по негов си нестандартен начин, но затова пък не описва добре решенията, затова пък пише ужасно грозно (много меко казано). (За разлика от някои тук, които още в 3-ти – 4-ти клас са си научили урока с описването, за което само поздравления,  bouquet „ние“ в 8-ми клас още сме мноооого далеч от това.) Обадих се на посочения телефон и си уговорих час с експерта в РИО. Жената беше изключително любезна (г-жа Стоева) и съвсем отговорно се зае със случая. Дори бях изненадана, смятах, че само ще му покаже работата със забележките по нея. Започнаха да нищят задачите и да, наистина, оказа се, че диването решило едната задача по много интересен начин (жената само възкликваше „Боже, боже, наистина е така, Боже, много ми е интересно! Laughing“,  ноооо как чертал... и как писал...ooooh!  И тя каза, че така като седи до нея и й обяснява разбира и всичко е вярно, но мисълта му просто летяла, писал „през ред“ (т.е един ред решавал наум, един ред писал) и проверителите не са го разбрали. (Какви са тия техните задачи, бре! Shocked ДEтето беше изписало 2 страници пишейки „през ред“!) Иначе трябвало да има 6 точки на тази задача (за пропуски в описанието да отнемат 1), а са му дали 2. На другата задача обаче дори експертът в РИО не можа да му схване мисълта Wink и там наистина си е за 1 точка –за верен отговор, така че общият му резултат пак не стига 16 т. , за да дадат работата му на арбитър. Помолих все пак, независимо че не се класира, да му поправят резултата, да не се чувства ощетен и тя обеща, че в протоколите ще промени оценката. (от  10 на 14 т.) Laughing.
Та искам да кажа, както и предполагах, истината се оказа по средата: едната задача наистина не са му оценили, другата наистина не я е решил, по-точно не я е доказал убедително (щото отговора го е „видял“ де). За мен беше важно наистина да разбера как стоят нещата, все пак съм родител, а младежът дали си е извадил изводи, не знам. Май не, на излизане като му казвах да види, колко е важно да пише хубаво ми отговори „Хъмм, нали видя, че жената четеше без чужда помощ“. Confused Но то е дълъг процес, да успокоя мамите на малките математици с подобни проблеми.
Само сега да не се разпалят пак страсти и да се изпокарате. Аз исках, споделяйки опита си да кажа, че наистина има смисъл човек да си търси правата, ако смята че вярно е решил задачите, но и не могат да се хвърлят безпочвени обвинения към проверителите. Това, което описах, е един пример как и откъде може да възникне неточност при оценяването. Hug

# 434
  • София
  • Мнения: 1 659
mamamilk, аз ти благодаря от сърце за споделеното, защото все едно описваш моя младеж -
вярно, още е в пети клас, но не виждам да е мръднал и на йота в разбиранията си какво
значи да опишеш решението на задача (ама съвсем като при вас е - грозно, нечетливо,
през ред-през два и често странно нестандартно). Затова и редовно му режат главата на състезания,
в които трябва да защитиш решението си.
Чудя се дали ще има полза за него да подавам контестация, защото последната задача за
пети клас - ребус, е решил и двете подусловия, но има само 2 точки (предполагам по една
за верен отговор)  newsm78. Но пък не го знам какво е писал, може и нищо смислено
и четливо да няма  Sad, въпреки че твърди, че бил писал доста ...

Общи условия

Активация на акаунт