Искрено и лично за строгостта

  • 12 796
  • 216
  •   1
Отговори
# 150
  • София
  • Мнения: 1 682
За да получиш педагогическо образование и право да преподаваш, караш стаж въз основа, на който ти поставят оценка и без него не можеш да се дипломираш и да станеш учител.

# 151
  • София
  • Мнения: 62 595
то без стаж не можеш да вземеш и диплома по меддицина, също и по право, или по фризьорство! Тук ставаше въпрос за това, че след дипломирането, няма нови, няма стари, няма опитни, няма неопитни, а всички работят на равна нога.

# 152
  • Мнения: 1 959
Нормално е да се работи на равна нога.
В професионалната подкрепа и "качествения контрол" беше въпросът. Все пак с деца работят.

Последна редакция: нд, 15 апр 2012, 01:28 от zlatnata tolumba

# 153
  • Мнения: X
В СМГ съм имала учители, постигнали същото като колегата на автора без да стигат до извращение като нея
това, което прави тази учителка говори за злобно и комплексирано същество, което се опиянява от собствената си власт
а не съзнава, че това я прави жалка

# 154
  • София
  • Мнения: 62 595
Нормално е да се работи на равна нога.
В професионалната подкрепа и "качествения контрол" беше въпросът. Все пак с деца работят.

Ще го контролират, ако е заложено според йерархията в училището. Но не може просто защото някой е млад новопостъпил учител, да вземат да го контролират колегите. Ако някой трябва да оценява работата му, това е директорът като пряк началник.  Ако са ме писали "младши учител", ще има някой от старшите, който ще ми е "старши", но аз трябва да го знам, не може всеки с по-голям стаж или възраст от мен да ме контролира. за подкрепата е пак мътна работа, много хора наричат контрола подкрепа.

# 155
  • Мнения: X
За много от форума не е тайна, че съм начинаещ учител

То хубаво си учител, но нещо за абзаци и подобни да си чувал? Не можах да изчета първото ти писание Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes

# 156
  • Kопенхаген
  • Мнения: 663
Снощи гледах великолепен филм ,, Предай нататък ,,.
Хареса ми начина по който учителя успя да заинтригува децата нищо, че диалога му с тях беше почти на академично ниво. Постави своите изисквания за държание в час и ги предизвика да мислят глобално нищо, че бяха едва 12 годишни.
Ако една част от БГ учителите, започнат да преподават малко по разчупено извън стандартното изпяване на урока, децата все повече ще задържат интерес и любопитство по дадения предмет. Simple Smile

# 157
  • Мнения: 4 560
Евала на учителката че е успяла да ги накара да учат.
Това с многото домашни ми идва прекалено.

Когато бях ученичка имахме млад учител по география. Успяваше да се справи с всички. Толкова увлекателно разказваше че много малко хора бягаха от часовете му. Северозападна България била Северозападнала казваше и повечето се съгласяваха с него. Много лесно разбираемо обясняваше.
Имахме и една кучка по химия, която освен петте си любимци държеше останалите в страх. Според нея ако не ѝ разбираш безценния предмет значи си уникално тъп и няма нужда да ти се обяснява.В крайна сметка преобладаващите оценки за срока бяха тройка и четворка.  Tired

# 158
  • Мнения: 1 959
Нормално е да се работи на равна нога.
В професионалната подкрепа и "качествения контрол" беше въпросът. Все пак с деца работят.

Ще го контролират, ако е заложено според йерархията в училището. Но не може просто защото някой е млад новопостъпил учител, да вземат да го контролират колегите. Ако някой трябва да оценява работата му, това е директорът като пряк началник.  Ако са ме писали "младши учител", ще има някой от старшите, който ще ми е "старши", но аз трябва да го знам, не може всеки с по-голям стаж или възраст от мен да ме контролира. за подкрепата е пак мътна работа, много хора наричат контрола подкрепа.

Съгласявам се със всяка дума. За тези неща трябва да си има официален и одобрен ред.

# 159
  • Мнения: 741
Евала на учителката че е успяла да ги накара да учат.
С този подход докога ли? А стимулът? А нещо за трайни резултати или траен интерес към предмета? А ефектът на бумеранга, както беше споменала една съфорумка?

# 160
  • Мнения: 4 560
А по-добре ли е тотална незаинтересованост към предмета и училището да е моден подиум с хвалене кой какво има?

# 161
  • Мнения: 741
Естел, това е друга тема.  Peace  Изкушаваш ме, много мога да пиша за нея, защото прекалено много неща ме възмущават...  Tired  Но няма да развалям темата на Argent.

# 162
  • Kопенхаген
  • Мнения: 663
А по-добре ли е тотална незаинтересованост към предмета и училището да е моден подиум с хвалене кой какво има?
Съгласна съм с казаното от Естел. На децата, трябва по някакъв начин да им се вмени, че училището е място, в което имат задължения и ангажименти. Фриволното държание е допустимо в междучасията и извън училище.
В час трябва да се оказва необходимото уважение към учителя и неговия предмет, за да няма учители- зверове, психясали, изверги и т.н. не се сещам за всички изброени думи по адрес на въпросната госпожа.
Навярно въобще не е лесно когато имаш в час 2- 3ма лигоча, които по всякакъв начин гледат да провалят начинанието, колкото и забавно да искаш да преподаваш.

# 163
  • Мнения: 329
Анджали, пиши за каквото искаш. Темата не е лично моя, тя е за всички. Освен това не гледам на темите, които пускам, като на лични предмети или вещи, за да смятам, че някой ще ми ги развали. Simple Smile

А по-добре ли е тотална незаинтересованост към предмета и училището да е моден подиум с хвалене кой какво има?

Не е по-добре. Но аз не разбирам защо от началото до сега се залита само от една крайност до друга - от изродената строгост до тоталното безхаберие. Има и положение, което е някъде по средата и то между другото е най-често срещано в училище. И добре, че е така. Смятам го за най-здравословно.


Андариел, няма такъв регламент на по-старшите учители да им е заложено да контролират новите кадри. Както ти самата си писала по-рано, излизаш от университета с нула месеца опит и почваш да преподаваш редом до тези с тридесет години стаж. Говоря специално за учителската професия. За други сфери не се наемам да коментирам. Евентуално може да се допиташ до някой по-опитен колега за някакви конкретни съвети и напътствия ако желаеш и сте си достатъчно близки, но това в никакъв случай не е контрол от страна на по-опитния, а просто колегиална помощ.

За много от форума не е тайна, че съм начинаещ учител

То хубаво си учител, но нещо за абзаци и подобни да си чувал? Не можах да изчета първото ти писание Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes

   Не е толкова непосилно предизвикателство да се изчете първия постинг. Някои неща не могат да се кажат в рамките на три реда. Малко досадно е и още в началото съм се извинил за дългия пост, но естествено на който не му се занимава, не е длъжен да взима отношение. Написаното е смислово разделено в два абзаца. Не виждам логика в това да създам изкуствено повече.
   Нов абзац. Simple Smile Андариел, виждаш ли сега - не съм аз докачлив. Метани ли да правя на подобни изказвания, от които лъха само и единствено едно чувство, което всички се досещаме кое е. Или трябва да посрещнем с аплодисменти нахлувания тотално не по темата, само и единствено казващи следното

То хубаво си учител, но нещо за абзаци и подобни да си чувал? Не можах да изчета първото ти писание Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes
 Wink

# 164
  • Мнения: 4 300
А по-добре ли е тотална незаинтересованост към предмета и училището да е моден подиум с хвалене кой какво има?
Голяма дилема, няма що. Защо е нужно да се избира между две неприемливи злини, при положение, че съществува добър вариант?

Общи условия

Активация на акаунт