Сайтове за колективно пазаруване – да обсъдим сделките – тема 26

  • 75 318
  • 722
  •   1
Отговори
# 210
  • Мнения: 2 854
Момичета, някоя от вас има ли впечатления от това:
http://eha.bg/dR6x

66% отстъпка за маникюр с лак Gelish, 4 декорации и отстраняване на лака само за 11.90 лв. вместо за 35 лв. от работилница за красота Хармония

Четох недобри мнения за този салон, но за маникюристката не намерих... Rolling Eyes

Или евентуално мнения за това?
http://perfektina.com/Top-oferti-Ceni-Vaucheri-za-namalenie-Mani … ~0~offer=10001547

Последна редакция: нд, 29 апр 2012, 12:19 от utopia

# 211
  • София
  • Мнения: 6 554
Вчера измиха колата в автомивка Витоша. Доволна съм. Попитах за пране на салон, човекът ми каза цената, но добави да изчакам, че скоро ще пуснат ваучери, с което определено ме спечели. Ще пуснат пак и за комплексно почистване във Вип оферта.

# 212
  • Мнения: 3 823
Момичета, някоя от вас има ли впечатления от това:
http://eha.bg/dR6x

66% отстъпка за маникюр с лак Gelish, 4 декорации и отстраняване на лака само за 11.90 лв. вместо за 35 лв. от работилница за красота Хармония

Четох недобри мнения за този салон, но за маникюристката не намерих... Rolling Eyes


Маникюристките са 2. Тук имаше оплаквания от едната, как говорила през цялото време по тел. докато работи. Вярвам, че не е тази, при която ходя аз, защото съм доволна.

# 213
  • София
  • Мнения: 8 970
Днес си използвахме ваучерите за мелбите Рафи, много сме доволни, аз даже трудно се справих с мелбата Grinning

# 214
  • София
  • Мнения: 4 585
Дадох ваучера за маникюр! Дано остане доволна девойката  Hug


Много ме зарадва жеста ти!

Записах си час за сряда, бяха крайно нелюбезни по телефона, да видим какво ще стане на място   bouquet

И аз съм в четвъртък сутринта. Надявам се да сме доволни, защото .... както съм яхнала метлата напоследък.... Mr. Green

Последна редакция: пн, 30 апр 2012, 09:18 от Спокойна

# 215
  • Мнения: 39
Ооп предполагам тук е мястото да споделя отзив от почистване на фирма Свежест Ем с ваучер от Колектива - почистване е силна дума, да го наречем забърсване.
Това е линк към офертата: http://bg.kolektiva.net/sofia/svezhest-pochistvane-po-domovete-100kv.html
Описвам детайлно какво свършиха:

 - Почистване на подове с твърди настилки (гранит, мозайка, теракот, PVC, ламиниран и естествен паркет); прахосмукиране; влажно забърсване със специализиран препарат; горе долу
 - Почистване на подове с меки настилки (мокет и килими) - прохосмукиране; ок
 - Професионално машинно изпиране на меки настилки и тапицерии (1 бр. килим, 1 бр. диван, 2 бр. фотьойли, 2 бр. табуретки и 4 кухненски стола); това е единствено, от което сме доволни, вероятно защото го направиха с машина
 - Почистване на мебели (бюра, маси, шкафове, рафтове, етажерки, врати, первази и други); просто забърсване на праха и то без да си дават много зор
 - Професионално машинно почистване, дезинфекция и дезодориране на санитарно-хигиенните помещения (под, стени, тоалетна чиния, писоар, мивка, вана, душ кабина); услугата се извършва със специализирани, екологично чисти професионални препарати и професионална машина “Kerher”. не сме доволни от почистването на банята. не видях дали е с машина или не, но сама за по-кратко време постигам по-добри резултати без да се напъвам много. беше чистено, но не беше почистено
 - Почистване на кухненски бокс - външно измиване и обезмасляване на кухненски плотове, шкафове, ел. уреди, абсорбатори и други; момичето забърса шкафовете с един сух парцал и толкова. върнах ги от вратата за почистване на плота. абсорбатора не беше пипнат даже
Отстраняване на паяжини; ОК
Изпразване на кошчета за хартия и боклук и санитарни кофи; не го направиха
Подмяна пликчета на кошчета за отпадъци; не
Почистване на подпрозоречни первази; не всички
Почистване, измиване и полиране на стъклени витрини (на мебели), стъклени входни врати и преградни стени (без външни прозорци); не
Почистване на контакти, ключове, осветителни тела, корнизи; не, или поне не видимо
Почистване на компютърна и ел. техника със специализиран препарат; не
Почистване на дървени ламперии и врати. уж ги бърсаха, но имаха петна; според мен просто ги минаха пак с някакъв сух парцал, колкото да се каже че е бърсано

Общо взето сме недоволно и не си заслужават парите по ваучер, а камо ли да си платиш цялата цена. Доволни сме единствено от почистването с машина на дивана и столовете. Накарахме ги да почистят и прозорци и дограми - дограмите са ОК. За прозорците - бърсани са, но са замазани.
Та така, това беше трети ваучер, който ползвам от сайт за групово намаление, и все повече се убеждавам, че нашите търговци не стават за такива. И ако си платил за 5лв, ще получиш максимум за 5лв, нищо че уж е цена с отстъпка и тн. Вместо да използват дадената им възможност и да те спечелят като клиент и следващия път да им платиш уж реалната цена, те гледат да не се минат.

# 216
  • София
  • Мнения: 3 245
Обадих се за час за кола маска в Miss Beauty по тази оферта.
Жената, която ми вдигна, беше...не точно нелюбезна, но да речем, неприветлива. Наложи се да звъня три пъти, преди да си запиша часа. Първият път ми затвори, вторият път ми вдигна, за да ми каже, че още пътува към салона и затова ми е затворила (беше 10 часа Thinking). Тук имаше много доволни от кола маската....надявам се и аз да получа добро обслужване. Wink

# 217
  • Мнения: 3 823
Обадих се за час за кола маска в Miss Beauty по тази оферта.
Жената, която ми вдигна, беше...не точно нелюбезна, но да речем, неприветлива. Наложи се да звъня три пъти, преди да си запиша часа. Първият път ми затвори, вторият път ми вдигна, за да ми каже, че още пътува към салона и затова ми е затворила (беше 10 часа Thinking). Тук имаше много доволни от кола маската....надявам се и аз да получа добро обслужване. Wink

Дано...
Аз бях една от доволните от кола маската там - бързо и безболезнено. Отношението обаче не беше любезно, в никакъв случай. Но в крайна сметка важно е работа да се върши, а и ми е много удобно като място, затова си взех и ваучер отново.

Поради невъзможност да го ползвам, го обявих за продажба тук, но в крайна сметка го преостъпих на приятелка. Направих мечешка услуга и съжалявам!

И тя не е успяла да запише час от първия път. С груб и неприятен тон в крайна сметка се сдобила със заветния час, в определен ден и единствения свободен час в него, което не я устройвало! Тряснала й телефона с реплика от рода "Кат не Ви устройва, не се записвайте госпожо" - щот тя не можела да гадае кога е удобно за клиентите  #Crazy #Crazy... Както пише в офертата - супер мило и професионално отношение, няма що!

Със следващо позвъняване моята девойка все пак се осмелила да попита каква е продължителността на процедурата, за да се постарае някак да си организира нещата според възможностите на козметичката (!) За кола маска на зона по избор плюс почистване на лице времетраенето е 25-30 минути общо!?!!??!!! Записаните часове били през половин час!  ooooh! За какво отбиване на номера става въпрос, какво ще да е това почистване на лице, че и за кола маска да остане време в половиния час  #Crazy

В крайна сметка ваучерът ми се върна непокътнат и повече на никого не бих го предложила. Ще пиша на Лапни да ми върнат паричките. Козметика в Miss Beauty НИКОГА повече!

# 218
  • Мнения: 21 602
Аз също съм недоволна от козметичката в Miss Beauty - също от първия път не можах да си запиша час, но това не го броя за минус - случва се. Но когато отидох със записан час, чаках 30 минути, което вече беше прекалено! Салонът беше опушен от цигарен дим и препърлнен с някакли хора, от които един с еподстригвае, а другите чакаха - едва седнах. Салончето е супер тясно. Козметичната процедура мина бързо, не зная дали съм претупана, но наистина служителката е много дръпната, когато я попитах нещо за процедурата, тя ми отговори, че "не си четем правилно офертите по ваучерите" вместо да ми обясни спокойно. Никога повече няма да повторя там. Изненадана съм, защото имаше доволни тук от тях.

# 219
  • Мнения: 37
Днес си използвахме ваучерите за мелбите Рафи, много сме доволни, аз даже трудно се справих с мелбата Grinning

И аз ги използвах и сме много доволни! Дано има пак оферти Simple Smile

# 220
  • София
  • Мнения: 2 001
И аз съм от недоволните от Miss Beauty. Ходих там на почистване на лице с ултразвук. Резултатът от процедурата не беше лош, но обслужването и обстановката...под всякаква критика. На мен също ми беше трудно да си запиша час, но реших, че е защото наближава крайния срок за ваучера. Беше ми предложена само една възможност по средата на деня и "добре", че бях в болнични (детето беше болно) и го оставих за малко на баща му, та успях да се вместя. Изобщо нямаше еднократни чаршафи на леглото, мърлявичко беше. Поне не чаках като отидох.

# 221
  • Sofia
  • Мнения: 5 021
Аз нямам впечатление точно от този салон, обаче не ми е удобно изискването последният записан час от тези с ваучерите да е поне 10 дни преди края на промоционалния период. Защо делят по този начин "ваучерните" с останалите часове? Това да не би да значи, че само определени фризьори (или стажанти, не зная) обслужват клиентите с ваучер? Защото никъде, където съм се боядисвала на нормални цени, пък и на промоционални не поставят такова безумно изискване.

Нормално, след толкова жалби срещу сайта в КЗП че хората не могат да си запишат час и им         "горят" ваучерите, а сайта така печели дори повече, защото като не е използван ваучера не го плаща на търговеца, а от lapni.bg отказват да връщат пари на клиентите си в тези случаи.

# 222
  • София
  • Мнения: 2 001
Аз нямам впечатление точно от този салон, обаче не ми е удобно изискването последният записан час от тези с ваучерите да е поне 10 дни преди края на промоционалния период. Защо делят по този начин "ваучерните" с останалите часове? Това да не би да значи, че само определени фризьори (или стажанти, не зная) обслужват клиентите с ваучер? Защото никъде, където съм се боядисвала на нормални цени, пък и на промоционални не поставят такова безумно изискване.
Нормално, след толкова жалби срещу сайта в КЗП че хората не могат да си запишат час и им         "горят" ваучерите, а сайта така печели дори повече, защото като не е използван ваучера не го плаща на търговеца, а от lapni.bg отказват да връщат пари на клиентите си в тези случаи.
Търговците, ако са малко по-умни, ще си удължават сроковете за записване на часове за клиентите (като вземат предварително кода на ваучера примерно) и няма да им създават проблеми, а пред сайтовете за колективно пазаруване могат да кажат, че всичките им ваучери са използвани и да си вземат парите от тях в срок.

# 223
  • София
  • Мнения: 18 265
То не е само  да кажат пред сайта, че всички ваучери са използвани.
След крайния срок ги събират  и и представят принтирани за да получат тяхната част от цената. Поне така беше със офертите от фриз. салон в който работеше дъщерята.

# 224
  • Мнения: 5
Да похваля екипа на Далавера.
Писах коментар относно малоумната козметичка от BONIC, която ме посини и обезобрази (описах подробно случая в предишната тема), и те се свързаха веднага с мен, помолиха да опиша случая.
След като подробно им го описах, те се свързали и със салона, козметичката "нямала обяснение" за случая.
Поднесоха ми извинение и казаха, че повече няма да пускат оферти за кола маска от този салон.
Радвам се, че има комуникация и се взимат мерки.  Peace

Далавера са много коректни, аз съм най-спокойна като пазарувам от техния сайт. Между другото още чакам решение на КЗП за една оферта на lapni.bg......
Далавера са страхотни! Преди време купих един ваучер за един ресторант, Fire&Ice, бях ужасена от обслужването и храната. Оплаках се на ресторанта, те се държаха доста надменно и ми се скараха едва ли не, но след това писах на Далавера и те реагираха мигновено на оплакването ми! Много добра комуникация с клиентите!

Общи условия

Активация на акаунт