Маркова козметика на изненадващо ниска цена - enzo.bg

  • 120 406
  • 696
  •   1
Отговори
# 585
  • In transit
  • Мнения: 14 195
Видяхте ли новите цени в Ензо?  Laughing Тези хора се излагат!!
Цените са намалени!Със стотинки,но все пак си е намаление WinkПомня доста от цените и се радвам че сега са надолу...Не виждам с какво се излагат Rolling Eyes Напротив!Когато купим повече неща,тези стотинки се превръщат в спестени левове Wink Иначе и без мейл за пратена поръчка,аз си я чакам.Все до десетина дена ще дойде!Свикнала съм с това като купувам от Ибей с посредническа фирма.Тогава никакви мейли не ми пращат и изведнъж хоп,нещата са тук Laughing

не се надявай...днес поръчах с новите "намаления", ама накрая ми закръгли сметката в мой ущърб.  Пак някое недомислие е за мен това.

# 586
# 587
  • Мнения: 683
Да де, само че мен така не ме устройва. В работата ми е забранено ползването на личен телефон и трябва да знам точно кой ден да очкавам нещата, за да си вкарам телефона нелегално и да следя за обаждане. Crossing Arms

# 588
  • Пловдив
  • Мнения: 692
Въпрос към получилите продукти от сайта:
Поръчката в дена , който са ви казали по телефона ли я получихте или по-рано/по-късно?

# 589
  • София
  • Мнения: 5 696
Въпрос към получилите продукти от сайта:
Поръчката в дена , който са ви казали по телефона ли я получихте или по-рано/по-късно?
Не съм имала телефонно обаждане от сайта. На самия продукт има срок на доставка и наистина получих тогава - пишеше доставка за 5 дни, като денят на поръчката си го броих за първи, въпреки че беше късен следобед, а получих на петия ден. Сутринта преди доставката имах смс от Спиди, както и ми звънна самият куриер на път за адреса.

# 590
  • Мнения: 371
В крайна сметка доволни ли сте от продуктите,които получавате?Оригинални ли са....?  bouquet

# 591
  • Мнения: 372
В крайна сметка доволни ли сте от продуктите,които получавате?Оригинални ли са....?  bouquet

До тук няма недоволни.   Peace

# 592
  • Мнения: 125
Момичета, някоя от вас да си е поръчала и изпробвала тази маска? Интересува ме дали е оригинална.

# 593
  • в 1001-та нощ
  • Мнения: 16 678
Аз поръчаx вчера, но все още нямам меил от които да разбера кога ще получа поръчката. Получих само един за потвърждаване на поръчката, но пишеше че ще пратят още един. Такъв за сега няма.

Аз не получих първия път, не чакам и сега.   Wink
Очаквах поне обаждане, още повече, че писах, че искам поръчката до офис на куриерската фирма.
Ще взема аз да се обадя, защото явно така няма да стане. 

за да е по-евтина самата доставка или за да ти е по-удобно за вземане

следващия път може би направо трябва да посочиш адреса на офиса с уточнение за вземане от там  Heart Eyes

# 594
  • Чукарландия
  • Мнения: 4 779
Днес пуснах втора поръчка. Имаше промоционални продукти за мен, като регистриран клиент, харесах си една маска за коса и я метнах в кошницата. Намалението спрямо цената в сайта беше с 3 лв. Обаче накрая при фактурирането, маската се оказа, че не е на промоционална цена, а на цената с 3 лв. по-скъпа. Обадих се и им казах, какъв е проблема, не можаха да ми обяснят защо се е получило така, но иначе бяха много любезни, отказах маската, не, че ме бъркат тези три лева, но маската не ми е спешна или належаща, коригираха ми фактурата и ми съобщиха да си чакам поръчката към края на другата седмица. Може би е повече като дни, но имайки предвид, че съм от провинцията, доставката няма как да е като за Сф. Peace

# 595
  • Мнения: 116
Ох, да споделя, че съм много нещастна Sad С такова желание си направих поръчката в неделя вечерта, че не искам да ви разказвам дори. И днес вече не издържах и се обадих, че от 2 дни ми стои със статус "Уредена". И едно мило момче ми обясни по телефона, че поръчката ми ще дойде другата седмица - вторник или сряда Sad Попитах го за срока на доставка (според сайта между 2-5 дни) и той ми каза, че има някакво забавяне на доставката от Германия (там им бил склада!), която не може да ми обясни на какво се дължи. Беше мил и си ми каза, че няма смисъл да ме залъгва, но аз пак съм си нещастна че ще чакам чаааак до другата седмица Sad
Дано да си заслужава чакането Simple Smile

# 596
  • Чукарландия
  • Мнения: 4 779
Ох, да споделя, че съм много нещастна Sad С такова желание си направих поръчката в неделя вечерта, че не искам да ви разказвам дори. И днес вече не издържах и се обадих, че от 2 дни ми стои със статус "Уредена". И едно мило момче ми обясни по телефона, че поръчката ми ще дойде другата седмица - вторник или сряда Sad Попитах го за срока на доставка (според сайта между 2-5 дни) и той ми каза, че има някакво забавяне на доставката от Германия (там им бил склада!), която не може да ми обясни на какво се дължи. Беше мил и си ми каза, че няма смисъл да ме залъгва, но аз пак съм си нещастна че ще чакам чаааак до другата седмица Sad
Дано да си заслужава чакането Simple Smile

Заслужава си, повярвай ми! Поне при мен си заслужаваше, е с дребни забележки, но се ядва, какви по-големи ... сме яли! Peace

# 597
  • Мнения: 116
Еми ще си чакам и това е Simple Smile Simple Smile Като чета, че всички са доволни и се успокоявам  Mr. Green

# 598
  • Мнения: 41
Днес пуснах втора поръчка. Имаше промоционални продукти за мен, като регистриран клиент, харесах си една маска за коса и я метнах в кошницата. Намалението спрямо цената в сайта беше с 3 лв. Обаче накрая при фактурирането, маската се оказа, че не е на промоционална цена, а на цената с 3 лв. по-скъпа. Обадих се и им казах, какъв е проблема, не можаха да ми обяснят защо се е получило така, но иначе бяха много любезни, отказах маската, не, че ме бъркат тези три лева, но маската не ми е спешна или належаща, коригираха ми фактурата и ми съобщиха да си чакам поръчката към края на другата седмица. Може би е повече като дни, но имайки предвид, че съм от провинцията, доставката няма как да е като за Сф. Peace
            BBeLLa,извиняваи ако въпроса ми е глупав,но каде ти излизат тези промоционални продукти като регистриран клиент,аз не намирам такива опции newsm78?

# 599
  • На острова
  • Мнения: 1 297
Ей, я не ревете, аз какво да кажа, като си чакам поръчката от 20-ти май  Joy

Последна редакция: чт, 07 юни 2012, 22:51 от MiaGia

Общи условия

Активация на акаунт