СЕДМОКЛАСНИК страницата с котките затвори, идва ред на Пиза да пребори...

  • 38 550
  • 744
  •   1
Отговори
# 660
  • Мнения: 2 940
Всъщност и аз не бих се учудила ако са участвали деца "с покана". Виждам няколко познати имена и всички са отлични ученици.

# 661
  • София
  • Мнения: 62 595
е, то често едно и също дете се явява на повечето олимпиади, защото някои качества са универсални и вършат работа и в математиката, и в литературата, и в биологията. Но има и деца, които са скрити лимонки и поради това, че на олимпиади нещата са малко по-различни от обичайното изпитване в клас, се представят много добре. На мен би ми било много, ама много неприятно и хич не би ме кефел учител, който за общински кръг се прави на Господ и се изживява като велик стратег, отправяйки покани и по този начин ощетявайки и демотивирайки  част от децата, при това чисто субективно. Всички деца имат право да участват, то това е и идеята на  тези олимпиади - децата да имат равен достъп и да се поощряват да участват поне на първи кръг.

# 662
  • Добрич
  • Мнения: 3 223
Честит празник на всички!  bouquet

Желая успех на тези, които имат още приемни изпити. Hug

Аз съм доста притеснена, че най- вероятно няма да ни стигне бала за там, за където се бяхме запътили. Ако беше миналата година, със сигурно щяхме да сме вътре. Сега ми се струва все по-невъзможно.
Здраве да е!

При нас е имало ужасни условия на изпитите. По мат. масово преписване, посказване, шумене.. Деси се оплака, че не е успяла да се съсредоточи. Истината е, че ученици (определно по-слаби от нея) са успели да препишат успешно от добрите математици в стаята и имат по-голям брой точки на модул 1.
Разбира се, това не е оправдание, че дъщеря ми се е издълнила на този лесен изпит. Sad

По БЕЛ пък едно момче се оплакало, че не се сещало как завършва разказът и познайте... даден му е пак теста от квестор. Shocked
И това било равен старт.

Опитвам се да мисля позитивно, но имам усещането, че всичките ни безумни усилия ще отидат на вятъра. Срината съм, честно!

Ще стискам палци, дано пък, знам ли....

# 663
  • София
  • Мнения: 5 557
Мами, не знам дали ще има  ефект, но пускайте жалби в РИО, за недобросъвестни квестори. Честно казано, има колеги, които правят безумия на такива изпити. Съжалявам, че го казвам, защото сме от една гилдия, но....
Нормалното протичане на един изпит, почти изцяло зависи от квесторите!

# 664
  • Мнения: 112
Камери нямало ли е ?

# 665
  • Мнения: 125
ganis, как оценяваш задачите от вчера, с колко са по-лесни, например цяла единица, 0,5 или нещо друго?

# 666
  • София
  • Мнения: 1 659
На сайта на НПМГ има вече таблиците за приравняване на точките от олимпиади
в оценки за кандидатстване:

http://uploads.npmg.org/tables.htm



# 667
  • Mladost
  • Мнения: 137
Мами, не знам дали ще има  ефект, но пускайте жалби в РИО, за недобросъвестни квестори. Честно казано, има колеги, които правят безумия на такива изпити. Съжалявам, че го казвам, защото сме от една гилдия, но....
Нормалното протичане на един изпит, почти изцяло зависи от квесторите!


и при нас е имало яко преписване и подсказване. Ние не сме справили блестящо 23 и 24 задача каша, но детенце беше възмутено и обезверено как деца които цяла година учебника не са срещали квесторите им диктували какво са писали нашите деца. как да и обясня да се бори с това - това е на всяка олимпиада, изпит и класно.

# 668
  • София
  • Мнения: 5 557
Лесни, лесни, но пак като четох вчера форума, установих, че се допускат грешки. Вчера казах и задачите, на които според мен ще има грешки и май познах.. Но, мисля, че последната задача трябваше да е една хубава геометрия..
Защото, какво излиза? Трудът на много деца отива напразно..
Всеки ученик знае, какви задачи е решавал по школите, с учители и пр..И сега, какво? Нито една задача с творчески елемент! Нито една! Поне според мен! 23 задача- 5 клас. 24 зад- съвсем рутинна параметрична задача. Не знам, но за мен отсявката е хубава геометрия. И то най-вече за децата, кандидатстващи за МГ. Все пак мат се утроява..
Но, ще видим тепърва. Скала, формула за преобразуване в оценки,.....

# 669
  • Mladost
  • Мнения: 137
а за НГДЕК въпроса ми беше свързан по-скоро с начина на подготовка на вашите дечица. ние сме от малък град без възможности за достъп до квалитетни учители за подготовка и дъщеря ми е мн уплашена дали ще се справи само със самоподготовка по конспекта и литературата която е препоръчана.

# 670
  • Там, където ме обичат
  • Мнения: 3 682
Истината е, че ученици (определно по-слаби от нея) са успели да препишат успешно от добрите математици в стаята и имат по-голям брой точки на модул 1.
Затова една от нашите учителки беше казала, че децата на изпита се състезават помежду си.
Повторих го на детето хиляди пъти и поне тя не е давала да препишат от нейната работа.
Тъй де, откъде накъде, уроци, труд, нерви и накрая дай да препиша, пък после се ядосвай, че има като твоя бал и сте в пряка конкуренция.

# 671
  • София
  • Мнения: 62 595
а аз сега се сетих за следващите изпити на ВО - по природните и обществените. Нещо да знаете по въпроса? Има ли нещо вярно в това, че предварително се подавали прогнозните годишни оценки в инспектората, и ако разликатта между оценката на ВО и годишната прогнозна е повече от 50 стотни, годишната се коригира и че тази година нарочно са го направили така, защото децата повече се фокусирали върху българския и математиката, а зарязвали другото? И как ще стане тази работа, като в един тест се оценява история+география, а в другата химия+физика+биология?

# 672
  • Там, където ме обичат
  • Мнения: 3 682
а аз сега се сетих за следващите изпити на ВО - по природните и обществените. Нещо да знаете по въпроса? Има ли нещо вярно в това, че предварително се подавали прогнозните годишни оценки в инспектората, и ако разликатта между оценката на ВО и годишната прогнозна е повече от 50 стотни, годишната се коригира и че тази година нарочно са го направили така, защото децата повече се фокусирали върху българския и математиката, а зарязвали другото? И как ще стане тази работа, като в един тест се оценява история+география, а в другата химия+физика+биология?
Това ВО ми е мътна Индия. И кой велик мислител е решил да обединява предметите?
По география сме добре, но пък историята - гОла вОда. Надявам се на успешно тото. Mr. Green

# 673
  • София
  • Мнения: 62 595
всичко тръгна оттам, че днес каззахме на детето, че всичко почти е свършило, зорът е минал, а то каза, че и другото му било важно, защото можело да му развали годишната оценка. Леко е протеснена, че има още много за учене и как ако се издъни на следващите ВО, това ще й съсипе удостоверението. За мен лично няма никаква логика това с коригирането на  оценките, защото първо, предметите са две и три в едно и второ, по тази логика би трябвало дете, което е с ниски резултати на математиката и българския на ВО, но с висока годишна оценка, и таам да се намаляват оценки, още повече, че вторите модули са незадължителни. Луда работа, май ще трябва да ходя до инспектората да питам.

# 674
  • Там, където ме обичат
  • Мнения: 3 682
Ако успееш нещо да разбереш, моля те да го споделиш тук, че и ние сме в невидение. newsm78

Общи условия

Активация на акаунт