Какво повече няма да купя - Тема 3

  • 93 378
  • 763
  •   1
Отговори
# 540
  • Мнения: 527
Вчера в Кауфланд кафето на Едушо беше с промо етикет 3.9лв. На касата се оказа, че е 5.95лв. Поисках да ми върнат разликата . Не можело. Трябвало цялата сума. Поисках да дойд Управител.чаках го 45 мин., замръзнах, мота се 15 тина минути и накрая тя пак реши да ми връща цялата сума. Па к дойде онзи сополанко и на въпрос защо ми губят времето и, че заради тях съм принудена да седя  45мин  там ми отговори, че ще седя колкото е необходимо. Такова нахалство е безумно. Стават все по-нагли, безочливи и арогантни. Този беше абсолютно пишлеме. Нооооо това не му пречи да е изключително цинично. #2gunfire #2gunfire #2gunfire

# 541
  • Мнения: 172
Вчера в Кауфланд кафето на Едушо беше с промо етикет 3.9лв. На касата се оказа, че е 5.95лв. Поисках да ми върнат разликата . Не можело. Трябвало цялата сума. Поисках да дойд Управител.чаках го 45 мин., замръзнах, мота се 15 тина минути и накрая тя пак реши да ми връща цялата сума. Па к дойде онзи сополанко и на въпрос защо ми губят времето и, че заради тях съм принудена да седя  45мин  там ми отговори, че ще седя колкото е необходимо. Такова нахалство е безумно. Стават все по-нагли, безочливи и арогантни. Този беше абсолютно пишлеме. Нооооо това не му пречи да е изключително цинично. #2gunfire #2gunfire #2gunfire
И з такъв момент звъниш на телефона за връзка с управлението на Кауфланд и проблемът
вероятно ще се реши. Миналата седмица влязох в един търговски обект  в мола да си купя нещ за 2лв с банкнота от 10лв и нямаха да ми върнат/ама с тон ми го казаха/. Много ме болеше главата и  Twisted Evil . Извиках управителката - и тя ми се стресна, че не било тяхна работа да търсят дребни, като съм искала да си купя да си разваля парите. Когато я попитах ако днес всеки влезе с по 10 лв те ще върнат всички ли?, ми отговори , да не съм разсъждавала много. Много подпалих  Twisted Evil и звъннах на управлението им в Сф ... и получих подарък. Спечелиха ме като постоянен клиент  Peace Еми в крайна сметка не може да се държат така. И аз съм работила в магазини, не съм си позволявала лукса да връщам хората. Та мисълта ми беше, че понякога на някой като му закачат табелка "управител" и мисли, че е Бог...ама не е ... има хора над него и щом той не си върши работата бързо могат да го заменят. В тази криза, вместо да къткат всеки клиент и да си пазят хляба, те се подиграват с тези, от които идват заплатите им.
 Вече ми омръзна да ми се катерят по главата. Аз не се държа грубо и арогантно с хората , очаквам и те да не се държат така. Ако не срещна разбиране от човека отсреща го търся по-нагоре по етажите докато попадна на човек, на когото му пука за работата му.

# 542
  • София
  • Мнения: 3 612
Вчера в Кауфланд кафето на Едушо беше с промо етикет 3.9лв. На касата се оказа, че е 5.95лв. Поисках да ми върнат разликата . Не можело. Трябвало цялата сума. Поисках да дойд Управител.чаках го 45 мин., замръзнах, мота се 15 тина минути и накрая тя пак реши да ми връща цялата сума. Па к дойде онзи сополанко и на въпрос защо ми губят времето и, че заради тях съм принудена да седя  45мин  там ми отговори, че ще седя колкото е необходимо. Такова нахалство е безумно. Стават все по-нагли, безочливи и арогантни. Този беше абсолютно пишлеме. Нооооо това не му пречи да е изключително цинично. #2gunfire #2gunfire #2gunfire
И з такъв момент звъниш на телефона за връзка с управлението на Кауфланд и проблемът
вероятно ще се реши. Миналата седмица влязох в един търговски обект  в мола да си купя нещ за 2лв с банкнота от 10лв и нямаха да ми върнат/ама с тон ми го казаха/. Много ме болеше главата и  Twisted Evil . Извиках управителката - и тя ми се стресна, че не било тяхна работа да търсят дребни, като съм искала да си купя да си разваля парите. Когато я попитах ако днес всеки влезе с по 10 лв те ще върнат всички ли?, ми отговори , да не съм разсъждавала много. Много подпалих  Twisted Evil и звъннах на управлението им в Сф ... и получих подарък. Спечелиха ме като постоянен клиент  Peace Еми в крайна сметка не може да се държат така. И аз съм работила в магазини, не съм си позволявала лукса да връщам хората. Та мисълта ми беше, че понякога на някой като му закачат табелка "управител" и мисли, че е Бог...ама не е ... има хора над него и щом той не си върши работата бързо могат да го заменят. В тази криза, вместо да къткат всеки клиент и да си пазят хляба, те се подиграват с тези, от които идват заплатите им.
 Вече ми омръзна да ми се катерят по главата. Аз не се държа грубо и арогантно с хората , очаквам и те да не се държат така. Ако не срещна разбиране от човека отсреща го търся по-нагоре по етажите докато попадна на човек, на когото му пука за работата му.
Само така. Подивявам като чуя думите: "хайде, сега не се разправяй, да те слушат хората." Очаква се да подвия опашка и да си тръгна. Много овчи народ има и затова разни пикльовци си позволяват да държат неподходящ тон, като че ли в къщата му сме влезли без позволение. Ако всички държим на човешко отношение, си мисля, че ще е по-друго.  Peace

# 543
  • Мнения: 527
Вчера в Кауфланд кафето на Едушо беше с промо етикет 3.9лв. На касата се оказа, че е 5.95лв. Поисках да ми върнат разликата . Не можело. Трябвало цялата сума. Поисках да дойд Управител.чаках го 45 мин., замръзнах, мота се 15 тина минути и накрая тя пак реши да ми връща цялата сума. Па к дойде онзи сополанко и на въпрос защо ми губят времето и, че заради тях съм принудена да седя  45мин  там ми отговори, че ще седя колкото е необходимо. Такова нахалство е безумно. Стават все по-нагли, безочливи и арогантни. Този беше абсолютно пишлеме. Нооооо това не му пречи да е изключително цинично. #2gunfire #2gunfire #2gunfire
И з такъв момент звъниш на телефона за връзка с управлението на Кауфланд и проблемът
вероятно ще се реши. Миналата седмица влязох в един търговски обект  в мола да си купя нещ за 2лв с банкнота от 10лв и нямаха да ми върнат/ама с тон ми го казаха/. Много ме болеше главата и  Twisted Evil . Извиках управителката - и тя ми се стресна, че не било тяхна работа да търсят дребни, като съм искала да си купя да си разваля парите. Когато я попитах ако днес всеки влезе с по 10 лв те ще върнат всички ли?, ми отговори , да не съм разсъждавала много. Много подпалих  Twisted Evil и звъннах на управлението им в Сф ... и получих подарък. Спечелиха ме като постоянен клиент  Peace Еми в крайна сметка не може да се държат така. И аз съм работила в магазини, не съм си позволявала лукса да връщам хората. Та мисълта ми беше, че понякога на някой като му закачат табелка "управител" и мисли, че е Бог...ама не е ... има хора над него и щом той не си върши работата бързо могат да го заменят. В тази криза, вместо да къткат всеки клиент и да си пазят хляба, те се подиграват с тези, от които идват заплатите им.
 Вече ми омръзна да ми се катерят по главата. Аз не се държа грубо и арогантно с хората , очаквам и те да не се държат така. Ако не срещна разбиране от човека отсреща го търся по-нагоре по етажите докато попадна на човек, на когото му пука за работата му.
Само така. Подивявам като чуя думите: "хайде, сега не се разправяй, да те слушат хората." Очаква се да подвия опашка и да си тръгна. Много овчи народ има и затова разни пикльовци си позволяват да държат неподходящ тон, като че ли в къщата му сме влезли без позволение. Ако всички държим на човешко отношение, си мисля, че ще е по-друго.  Peace

Къде по-нагора? Единият се оказа Мишев (регионален мениджър), а  другият Николай Петков-също нередови служител. Може да съм разменила позициите на двамата, не си спомням точно. Важното е, че ръководството си позволява да се държи така. Тогава какво да говорим за персонала?

В това време беше дошъл представител на тяхна фирма подизпълнител. Възпитан и интелигентен човек. Доколкото чух им е правил поливната система. Поиска саморда остави протокол. Отговорът беше да чака да доййде управител. И така чакахме заедно. След като дойде височайшият управител му отговори, че няма техник, който да понзърди, черботата е извършена. Човекът каза, че въпросният протокол вече е утвърден от централата на Кауфланд. Въпреки това управителят продължи да твърди, че не може да го приеме. Това не е ли аротантно поведение?

В тях е силата и парите. Изнудват българските проезводители, изнудват подизпълнителите, лъжат клиентите, заблуждават.

Казах им, че предишната вечер са ги давали по ТВ за матлините, в Хасково (и навсякъде) има проблем с  брашното, те пак ме гледаха нагло и питаха с кое, с кое?

Нямам думи Sick #2gunfire #2gunfire #2gunfire

# 544
  • София
  • Мнения: 1 386
Не е лошо да отделите някоя друга минутка за тази статийка:
http://statiite.com/2010/10/%D0%B5%D1%84%D0%B5%D0%BA%D1%82%D1%8A … 0%B0%D0%BD%D0%B4/

# 545
  • София
  • Мнения: 1 735
Четете етикетите, преди да купувате, всичката химия си я пише в общия случай. Това относно Капи-тата и другите плодови напитки.  Peace Изкуствени аромати съдържат и всички "плодови млека".
То ясно,че са химия,ама поне да е докарано на вкус.Ние обичаме сок банан на Куинс и понеже нямаше взехме на Капи. SickИначе аз доста чета по етикетите и сокове рядко купувам,но сега се налагаше.

# 546
  • Мнения: 1 243
Не е лошо да отделите някоя друга минутка за тази статийка:
http://statiite.com/2010/10/%D0%B5%D1%84%D0%B5%D0%BA%D1%82%D1%8A … 0%B0%D0%BD%D0%B4/

Не смятам, че това е така във всеки случай. Иначе - интересна гледна точка. Wink

# 547
  • Мнения: 27
 People Santa santa2Честита Нова Година! Да споделя и аз,вчера започнах да правя баницата и отворих кутия сирене"Евридика"-МПП"Сердика"-гр.Хасково НЕ КУПУВАЙТЕ! Аз се разплаках ,не е сирене ,а нещо бяло ,лепкаво ,а на вкус да се чудиш Sick там дегустатори имат ли newsm78   Да поясня, живеем в Кипър и до сега проблем със сирене не е имало. Повечето не са точно сирене ,но поне на вкус и вид ги докарват! Сирене в кутия - само от Лидъл иначе #2gunfire #2gunfire

# 548
  • в ябълковата градина
  • Мнения: 1 701
Изварата на Маджаров беше хубава едно време. Последната миришеше ужасно и беше пожълтяла, а беше в срок.
Няма да повторя грешката да я взема пак.
Последната панагюрска луканка на Маджаров от Карфур миришеше на стара сланина и лой. Също ч изхвърлих и не съм пробвала отново.
Иначе са много скъпи, а са ги развалили.

Изварата на Олимпус е хубава!

# 549
  • София
  • Мнения: 471
Изварата на Маджаров беше хубава едно време. Последната миришеше ужасно и беше пожълтяла, а беше в срок.
Няма да повторя грешката да я взема пак.
Последната панагюрска луканка на Маджаров от Карфур миришеше на стара сланина и лой. Също ч изхвърлих и не съм пробвала отново.
Иначе са много скъпи, а са ги развалили.

Изварата на Олимпус е хубава!
+!1
Не бих купила каквото и да е на марката "Народен" след ужасен на вкус и мисрис техен колбас.

# 550
  • Мнения: 108
Адела - разни кирливи консерви, не купувайте!

# 551
  • Мнения: 21 775
Леле, ако наистина са развалили Маджаров, какво ще купувам от колбасите не знам! Преди години техния салам Бургас ядяхме само, а сега и той не ми харесва. Ама така е, като не държат на реномето си, друг някой ще ги измести от пазара. Дано се намери де.....

# 552
  • Варна
  • Мнения: 2 806
Яйца 'Симона'-купихме ги от Карфур,за баницата! На финала имахме оранжева баница! Shocked Жълтъците са наситено оранжеви newsm78

# 553
  • София
  • Мнения: 4 541
Яйца 'Симона'-купихме ги от Карфур,за баницата! На финала имахме оранжева баница! Shocked Жълтъците са наситено оранжеви newsm78

Айде сега, от червени кокошки са сигурно ( сериозно)!

# 554
  • Мнения: 4 864
Да ви кажа..нещо в Карфур не ми вдъхват доверие храните Sad

Общи условия

Активация на акаунт