Обвиняват ни в 7класна мания, само да ни видят на кандидат-студентската кампания

  • 45 174
  • 780
  •   1
Отговори
# 195
  • Мнения: 243
 А така.... А ние какво да правим - Момче с БАЛ 34,464?
Ще стигне ли за 1-ва Немска?

# 196
  • София
  • Мнения: 1 659
Определено ви изпуснах последните дни...

liebesbar, просто си невероятна, такова настроение създаваш със заглавията и
оформлението на темите,   bouquet

Страшно благодаря на хакерите за таблицата с оценките   bouquet, сега вече знам точно
какво е направило детето на матурите, дори и с отнетата точка, и как й
се отразява сбърканата формула на класирането (зле  Sad, а е 13-та по сбор от точки в София,
поиграх си с таблицата тази сутрин
).


Аз предлагам да помогнем на журналистите за конференцията в понеделник и да ги подготвим с един списък от въпроси, които да зададат на МОМН. Например:

1. Защо формулата за преизчисляване на точките в оценки се променя всяка година и то след като се проверят работите?
2. Защо формулата не се обявява публично?
3. Защо тази година формулата не се прилага към всички деца? (Примера за 100т.)
4. Защо статистиката за успеваемостта не се изнася веднага след резултатите, или в рамките на 1-2 дни?
     подвъпроси: а) В какво точно се състои обработката на оценките за да се формира статистиката и защо са необходими 7 дни за това?
                          б) Защо някои РИО (Варна, Пловдив) успяха да качат статистика за успеваемост още на 4.06 (това означава, че такава статистика е направена вече) и защо след няколко часа статистиката беше свалена от сайтовете?
5.Защо във всички РИО не се изнася статистиката по един и същи начин? И въобще кой определя какво трябва да включва статистиката?

И аз вярвам, че единствено в медиите ни е надеждата поне за малко справедливост.
Но как да подготвим повече от журналистите да вникнат в механизма на изготвяне на формулите,
в това че на практика в момента за болшинството се прилага една формула, а за 100-те точки друга формула  Thinking

Ако се стигне до преизчисляване на оценките от НВО, дали това ще засегне и двата предмета, или става дума само за МАТ.?
Категорично ДА -формулата е една и съща и за двата предмета

Има ли пълно шест (100 точки) по БЕЛ някъде? За София няма.
Дали все пак има шанс да се преизчислят оценките, или ще замажат с лъжи грешката си и
ще пуснат кервана да си върви, пък кучетата да си лаят  Tired

# 197
  • Мнения: 110
Възхищавам Ви се!!!Форума е уникален,  за  което Ви  БЛАГОДАРЯ!!!!  bouquet

# 198
  • Мнения: 2 176
Покрай коментарите за отнетите точки се сетих да ви питам - дават ли изобщо протоколите на двамата проверители, за да може да види човек за какво точно са отнети и колко точки? Все ми се струва, че и там нещата куцат доста, защото регламенитите и те имат пропуски.

# 199
  • София
  • Мнения: 62 595
не, не дават протоколите, само работата на детето. Това до голяма степен обезсмисля цялото упражнение, защото човек няма никаква представа какви са били основанията.

Кармела, ако детето е на 13-то място изобщо в София, без полова диференциация, значи няма никакъв проблем да влезе в немската паралелка!

# 200
  • Мнения: 2 176
не, не дават протоколите, само работата на детето. Това до голяма степен обезсмисля цялото упражнение, защото човек няма никаква представа какви са били основанията.

Абсолютно!  Peace
И защо са толкова секретни тия протоколи?  Shocked
Пак за да покрият пропуските в системата и омазаните критерии...

ПП. На теория разлика от 0.5 до 1-2 точки уж е нищо, но на практика като добавим удвояването на резултатите и..  прословутата формула, точно тя може да изяде главата на кандидат-гимназист, особено при тази огромна конкуренция в големите градове.

Последна редакция: сб, 09 юни 2012, 12:22 от lady Green

# 201
  • София
  • Мнения: 1 395
А така.... А ние какво да правим - Момче с БАЛ 34,464?
Ще стигне ли за 1-ва Немска?

На пръв поглед - да. А колко има преди него, за да приложим метода на натрупаните честоти?

# 202
  • Мнения: 243
Bganio, пред него са около 150 момчета

# 203
  • София
  • Мнения: 1 395
А така.... А ние какво да правим - Момче с БАЛ 34,464?
Ще стигне ли за 1-ва Немска?

Направо си е вътре.

# 204
  • София
  • Мнения: 1 659
не, не дават протоколите, само работата на детето. Това до голяма степен обезсмисля цялото упражнение, защото човек няма никаква представа какви са били основанията.

Кармела, ако детето е на 13-то място изобщо в София, без полова диференциация, значи няма никакъв проблем да влезе в немската паралелка!

13-то по сбор точки, при прилагане върху точките на схемата 3* МАТ + 1*БЕЛ става 26-та, а
когато тези точки се преобразуват в оценка, почти всички със 100 точки след умножението по три за МГ, скачат преди нея - 54-та е, играх си с табличката в Excel.
Нали за това е цялото упражнение, за това, че 100-те точки се преобразуват в оценка по
скала, при която максималният брой точки за шестица е 100, а всички останали се
преобразуват в оценка по скала, при която максималният брой точки за шестица е 102.
И всичко идва от факта, поне аз си го обяснявам така, че некои другари и другарки в МОМН не
разбират как всъщност се изработва формула за прехвърляне на точки в оценки,
че не можеш да пипаш произволно едни параметри, без това да доведе до промяна на други параметри
във вече изготвена формула.

Въпреки, че се чудя кое е по-страшно -
да е плод на некомпетентност (може ли да са толкова отчайващо тъпи  smile3511),
на престъпна небрежност ( #2gunfire)
на умишлено манипулиране (тук ми се губи смисъла  newsm78)

# 205
  • Мнения: 206
Покрай коментарите за отнетите точки се сетих да ви питам - дават ли изобщо протоколите на двамата проверители, за да може да види човек за какво точно са отнети и колко точки? Все ми се струва, че и там нещата куцат доста, защото регламенитите и те имат пропуски.
Когато разглеждах работата на дъщеря ми по математика нямаше протоколи. Ориентирахме се по тикчетата. И аз съм на мнение, че нещата куцат много с оценяването. На една от задачите вместо 1т. както е обявено в регламента са и взели 2т. А на 22 задача с координатите са и взели 6т., въпреки че вярно е посочила координатите. На чертежа е означила изток с у, а север с х (по правило трябва изток да е с х, а север с у) и съответно като е записала координатите е писала и нейните означения. Единият проверител е приел задачата за вярна, а другият не, заради буквеното означение - арбитър не е проверил незнайно защо и съответно са и взети 6 точки. Sad

# 206
  • Мнения: 2 176
Carmela Biscuit,
точно това имах предвид -  ето как се натрупват недомислиците на некои другари и другарки в МОМН . Първо не е ясно за какво са взети точки и дали има субективизъм. Няма и как да се провери, заради свръхсекретните протоколи, Можем само да гадаем по червения и зеления химикал.. И за капак - измислената им формула!  ooooh!

Ще ми се да те успокоя, защото наистина е гадно вашето положение. Дано детенцето успее да влезе в желаното у-ще.  Hug Hug

# 207
  • Пловдив
  • Мнения: 1 669
По Бел ще му оставят 5 ца на моя син , при което аз тъкмо се бях успокоила от външните оценявания че се е представил прилично и хоп тази по бел-петица. Нито една шестица няма в нашия клас, но повечето ще кандидатсват в Търговската и бел не им трябва.  Догодина няма да запиша дъщеря ми в това училище.

# 208
  • Мнения: 779
За НТГ не трябва ли БЕЛ , мисля ,че бала се сформира и с БЕл ?! newsm78

май е така : 3М+Б+А+Г

# 209
  • Пловдив
  • Мнения: 1 669
Трябва оценката от изпита по Бел - годишната оценка по бел не влиза доколкото знам.

Последна редакция: сб, 09 юни 2012, 13:23 от mdonkova

Общи условия

Активация на акаунт