Пазаруване от френски сайтове - 4

  • 58 087
  • 740
  •   1
Отговори
# 135
  • Мнения: 218
 Aз платих с карта и парите ми са блокирани от 19 и не са изтеглени, сега трябва да се свързвам с тех ли?

# 136
  • Мнения: 47
Може и за мен да става въпрос,защото преди 2 дни пуснах куриерска от ДЖ и нещо май обурках с плащане и т.н.И сега като влезнах в пощата си видях че в писмото от ДЖ за експедие на поръчката има опция "плати",а когато я пущах пак си попълвах номера на Виза-та.Та както и да е,попълних ги пак,дано да няма проблеми  Outta Joint


ето така изглежда сега след като платих

Последна редакция: чт, 21 юни 2012, 14:25 от nadq_tay

# 137
  • Мнения: 7 337
Сега погледнах имам една неплатена от 09,05.  за следващите са си дръпнали парите.
Плащам я днес.От ДЖ е това.

# 138
  • Мнения: 218
Сега погледнах имам една неплатена от 09,05.  за следващите са си дръпнали парите.
Плащам я днес.От ДЖ е това.
И какво значи неплатена имам блокирани пари, трябва ли да я плащам пак?

# 139
  • Мнения: 470
Може и за мен да става въпрос,защото преди 2 дни пуснах куриерска от ДЖ и нещо май обурках с плащане и т.н.И сега като влезнах в пощата си видях че в писмото от ДЖ за експедие на поръчката има опция "плати",а когато я пущах пак си попълвах номера на Виза-та.Та както и да е,попълних ги пак,дано да няма проблеми  Outta Joint


ето така изглежда сега след като платих
Точно тука, когато изпратят поръчката и под колонката  Etat facture пише payée /платено/, а в другата Montant reste à payer (€) - 000 - значи са поръчката е платена, ако вместо 0 има сума, значи не е./не са си изтеглили сумите/
 Всеки може да  провери дали са изтеглени сумите или не.
А под надписа на тази колонка Distributeur , пише La Poste - кликваш и се отваря колисимо - къде е поръчката, дали е пристигнала на адреса.
Аз не успях да платя с ПП???? newsm78

Последна редакция: чт, 21 юни 2012, 15:04 от ina21

# 140
  • Мнения: 47
за пръв и последен път поръчвам нещо "на сляпо" ,т.е. без да имам и понятие от сайта.знам,че никой не е длъжн да ме учи как да си поръчвам,но  Whistling продължавам си с ларедут,там поне си знам как.

# 141
  • плевен
  • Мнения: 33
как да вляза в суивито за ДЖ   става въпросо и  къде да видя клиентския номер които ми иска за да вляза   bouquet

# 142
  • Мнения: 470
как да вляза в суивито за ДЖ   става въпросо и  къде да видя клиентския номер които ми иска за да вляза   bouquet
В потвърдителния  имейл.

# 143
  • плевен
  • Мнения: 33
как да вляза в суивито за ДЖ   става въпросо и  къде да видя клиентския номер които ми иска за да вляза   bouquet
В потвърдителния  имейл.
   имам само 1 меил който ми пратиха веднага след поръчката и там няма клиент номер друг мейл ли трябва да ми пратят  bouquet        благодаря Hug

Последна редакция: чт, 21 юни 2012, 15:27 от evelin8388

# 144
  • Мнения: 390
как да вляза в суивито за ДЖ   става въпросо и  къде да видя клиентския номер които ми иска за да вляза   bouquet
В потвърдителния  имейл.
    имам само 1 меил който ми пратиха веднага след поръчката и там няма клиент номер друг мейл ли трябва да ми пратят  bouquet

Ще получиш мейл като ти пратят поръчката, там ще си видиш номера.

# 145
  • Мнения: 277
Сега влязох в суивито и видях че едната ми поръчка от началото на юни не е доставена и се връща към сайта,а аз я чакам да дойде.Има ли някой друг с подобен проблем от 7.06.
Чакам с нетърпение мейловете от Франсето.

# 146
  • Мнения: 470
как да вляза в суивито за ДЖ   става въпросо и  къде да видя клиентския номер които ми иска за да вляза   bouquet
В потвърдителния  имейл.
    имам само 1 меил който ми пратиха веднага след поръчката и там няма клиент номер друг мейл ли трябва да ми пратят  bouquet        благодаря Hug
Да, ще получиш преди да ти изпратят пратката,посочват ти кл.номер, нещата, които си поръчала и къде да провериш и проследиш пратката си/като при Рошето/
Marzi Pan    bouquet е отговорила

# 147
  • Мнения: 47
На вниманието на клиентите ни, направили поръчки в магазини, където са се регистрирали с нашия френски адрес( Jours Heureux, Daniel Jouvance, Dr.Pierre Ricaud, Edition Atlas, Blancheporte, ID Perfumes)! Моля, проверете дали плащанията по тези поръчки са преминали успешно! Ако някое плащане не е преминало, непременно се свържете с магазина, където е направена поръчката и уредете задълженията си! В противен случай ще Ви начислят значителна лихва и ще Ви предадат на  финансовите инспекции на съответните магазини. Незабавно преустановете поръчките от магазини, където сте регистрирани с нашия френски адрес, за да се избегнат евентуални преплитания на акаунти и неуредени плащания! Общия адрес за регистрация на много клиенти създава объркване в системите на някои магазини.
На адреса ни пристигат писма за неуредени(непреминали) плащания за поръчки на наши клиенти с призиви да се свържат със съответните магазини и да уредят плащанията си. Писмата сме изпратили до съответните клиенти и сега е тяхно задължение да уредят задълженията си.
Регистрациите Ви в магазините трябва да са с Вашия български адрес! Нашият френски адрес посочвайте само като адрес за доставка!
Благодарим за разбирането!   

--
FrancetoBG          това получих току що         
само,че в ДЖ нещо немога да регна с бг адрес  newsm78

# 148
  • София
  • Мнения: 1 225

само,че в ДЖ нещо немога да регна с бг адрес  newsm78

В ДЖ не става да напишем БГ адрес.

За моята поръчка от 18.06 платена с ПП днес са си изтеглили парите. Peace

# 149
  • София
  • Мнения: 6 103
Аз не успявам и в Dr.Pierre Ricaud да въведа за персонални данни адрес в БГ. Сега какво спира се пазаруването и от тези сайтове ли?

Общи условия

Активация на акаунт