За колко време ви свършва заплатата?

  • 58 579
  • 765
  •   1
Отговори
# 405
  • Мнения: 9 990
Примери мога да давам до утре, при това с уговорката, че до преди няма и 2 години съм била твърдо против емиграцията ..... В момента все още снова между двата бряга единствено заради бизнеса на мъжа ми, моята работа с малко зор и добра логистика може да се върши и дистанционно, при неговата обаче няма как. Това, контактите, изграденото до момента на местна почва, клиентите и не на последно място най-близките ми роднини - ако имаше как да ги телепортирам, отдавна щях да съм спряла и да си късам нервите, и да навъртам хиляди километри през няколко месеца.

 Peace
Горе-долу така се развива и при нас живота,с разликата, че аз работата си от някъде другаде не мога да върша на този етап, така е съпругът ми, а аз го следвам реално.Или ще го, ще видим, но той живее на двата бряга от около 4 години.Още на първата беше убеден в това, което пишеш и ти, по ред причини, подобни на твоите досега не сме се пренесли "официално" всички, но клоним натам.Въпрос на още малко време може би.И знаеш ли-аз бях против, докато само слушах какво ми говори той.Мислех си, че преувеличава.Докато не тръгнах с него...и не видях с очите си за какво става въпрос.

# 406
  • Бургас
  • Мнения: 1 203
За съжаление управляващите ще ни прогонят от държавата с безумните си изказвания и решения и явно подобряването на положението /не знам само чие положение - нашето или тяхното може би/ е само в техните очи и джобове, нашите са си все така скъсани и празни на втори-трети ден след вземане на заплатата.
Накъдето и да мръдне човек, плаща.То не е за тоалетна, не е за Синя зона и т.н.Наскоро нашите бяха на гости тук в Бургас и татко се опита да намери място за паркиране, където не е Синя зона /защото в родния град няма такова нещо, както и в други по-малки градове/и като му казах, че няма да намери, ми се опули насреща, но си е така.И всъщност аз не мога да разбера какъв е смисъла на синята зона, която наравиха дори и в най-затънтените улички с многобройни дупки и неуреден вид.Та ако някой знае, нека да сподели целта на СЗ.

# 407
  • Мнения: 5 710
целта на синята зона е да се паркира за кратко и да се ограничава броя на колите в периметъра
другата цел е, общината да събира пари, защото й трябват

когато човек не може да си позволи нещо не си го позволява, а не го приема за право, което му е отнето. нито е задължително да имаме коли, нито да паркираме на най-удобното за нас място , след като не можем да си го позволим. животът е несправедлив

# 408
  • Мнения: 3 882
за плащането на паркинга от Запада го взехме , там навсякъде се плаща и в малките градчета се също , тук поне това е безплатно , все още .

# 409
  • Мнения: 5 710
не знам откъде са го взели, но е логично да се взимат някакви мерки при толкова коли, трафик, замърсяване
едно време жигулата  я паркирах където си искам, коли малко и по списък и по 1 на фамилия-  сега ако не е тази синя зона сме имали проблем да си влезем в къщи, защото всеки смята, че е рожденно право да паркира точно там, където на него му е удобно.
нали искаме ред - ето ред. и пак сме недоволни, щото се плащало.
 

# 410
  • София
  • Мнения: 19 494
А, то оставаше и синя зона да няма, та хептен да не можем да се разминем в центъра от коли. Много по-скъпа трябва да стане зоната, а трябва да има и места, където изобщо да не може да се паркира. Аз работя в центъра и спрях да ходя с кола на работа, не е такава драма. Ако ми се наложи да съм с колата - или спирам далече, или си плащам, това е положението.
Специално за колите, мнението ми е, че в момента е прекалено евтино човек да се придвижва с кола из града и това си е сериозен проблем, и за въздуха, който дишаме, и за безопасността ни като участници в движението.

# 411
  • Мнения: 9 990
400 лв ми струва колата на месец.За едни-евтино, за други-не съвсем.На база средна заплата е доста по-скъпо  и причината за ползването никак не е евтинийката, а липсата на адекватен градски транспорт.
Много квартали в прекрасния ни град не са обхванати от метрото, няма и да бъдат скоро, а другите алтернативи са направо плачевни-първо като редовност и условия за път с тях, и чак после като цена.
 Peace


# 412
  • София
  • Мнения: 19 494
Джиз, на мен също някъде там ще ми дойде колата на месец, ако ходя на работа с нея. На мен ми се струва много скъпо и съм я оставила, обаче явно не е чак толкова, защото сама знаеш какъв е трафика в града.
Метро няма навсякъде факт, но ГТ общо взето има из града

# 413
  • Мнения: 368
А има ли постоянно живущи чуждени вече в София и България.
Но не един там, един тук - а да кажем някакви хора дето си работят и живеят за по-добър живот.
Примерно Сърби или пък други.
Тоест привлича ли емигранти България?
Според мен трябва България да нараства като население.
Във фирмата на мъжа ми има работници от Испания , Италия , Швейцария. Обаче фирмата не е българска , имат само офис в София.

# 414
  • Мнения: 9 990
Джиз, на мен също някъде там ще ми дойде колата на месец, ако ходя на работа с нея. На мен ми се струва много скъпо и съм я оставила, обаче явно не е чак толкова, защото сама знаеш какъв е трафика в града.
Метро няма навсякъде факт, но ГТ общо взето има из града

Бърди, има, да, ама има както ти си го написала-Общо Взето.
Случай:за да стигна до автобусната спирка-20 минути ходене пеша, по улица, защото тротоар няма.Лете-в прахта на канавката-крака-черни.Зиме-в калта или кишата или директно газиш до колене.Отиваш на спирката-след доста чакане по-често, отколкото веднага-идва някакво Подобие на автобус.Разпадащо се по-често, отколкото ново.102, например, ако си виждала как изглежда.Зиме-едва върви, лете-няма въздух вътре.После, след 10-ина минути, ако имаш късмет да са толкова-се качваш.в 102, например се случва често, шофьорът, като стъпи на бул България да пълзи, буквално, не заради зардъстване.Един светофар го минава за около 10 минути, хората стават, правят забележка, изнервят се-ама на-факт е, не знам защо го правят.Пътуваме около 25 минути няколко спирчици.Общо-около час излиза едно разстояние, което аз с колата го взимам за-днес сутринта за 10 минути, като ме хвана червената вълна, а вечер в час пик, за около 30 максимум, с кесене в задръстването.

Та-общо взето е, да.Много, прекалено Общо ми иде...
За справка, в Прага направо си се запътвах към трамвая/метрото-няма по-голям кеф, ама ги има не на общо основание, а е стройна система, нормални мотриси и придвижването ти е Изчислено.
Тук, днес, имам сумарно, общо един час, в който да мина три пъти гореописания маршрут,  например-от работа до децата, с децата на тренировка, след тренировка у дома.Ако съм без кола-това са два часа и половина, аз ги нямам просто.А и децата ги нямат вече-ходят на училище, като свърши часът-има точно около 30 минути, за да стигне до тренировка, няма час.А и не са само тези занимания-то не е ходене по лекари и зъболекари-ако не съм така мобилна, означава да си пускам по ден за подобни обиколки неплатен отпуск за лични неща от този сорт-финансово е същото.

Последна редакция: чт, 05 юли 2012, 09:43 от Jizzlobber

# 415
  • Мнения: 241
не знам откъде са го взели, но е логично да се взимат някакви мерки при толкова коли, трафик, замърсяване
едно време жигулата  я паркирах където си искам, коли малко и по списък и по 1 на фамилия-  сега ако не е тази синя зона сме имали проблем да си влезем в къщи, защото всеки смята, че е рожденно право да паркира точно там, където на него му е удобно.
нали искаме ред - ето ред. и пак сме недоволни, щото се плащало.
 
Така трябва да е — за всяка екстра да се плаща. Например, живеещите в синя зона, за да си купят кола, първо да докажат, че имат място за паркиране: собствен гараж, или предплатено за една година място в някой платен паркинг, или да платят на общината за място за паркиране. За всяка кола, по едно място.  Wink

# 416
  • Мнения: 9 990
Пренаселиха се градовете просто, затова.Навремето пред блока нямаше още един блок, а си беше площадка.Сега, като има блок и коли към него-така е.И понеже главния ни архитект е Велик-допусна освен презастрояване/половината апартаменти пустеят, апропо!има пренасищане-но е така гъсто застроено, че наистина няма къде да си спреш колата заради това, не за друго.
Пример-нашият блок има 8 гаража и в пъти повече апартаменти.Платен паркинг около нас-няма.Подземен-също.И да искам да си платя-няма къде.В Люлин ли да отида? Sunglasses

# 417
  • Мнения: 4 300
Та-общо взето е, да.Много, прекалено Общо ми иде...
За справка, в Прага направо си се запътвах към трамвая/метрото-няма по-голям кеф, ама ги има не на общо основание, а е стройна система, нормални мотриси и придвижването ти е Изчислено.

Те тези неща първо не са без пари - и като данъци (от теб, и от другите около теб, дори другите са по важни), и като компонент в цената на имотите/наемите. Навсякъде апартамент с по добър транспорт наблизо е по скъп. И хората си калкулират наум кое им е по изгодно- по висока цена/наем или повече разходи за кола/транспорт.
Да не си мислим, че софийските проблеми са само заради некадърност на управляващите. Част от тях, като недостига на паркоместа или трафика са напълно нормални и неизбежни.

# 418
  • Мнения: 9 990
Рокси, живея в един от най-скъпите столични квартали, спряган за такъв с добра локация, инфраструктура и условия.Не най-най-но-според класацията от този род-в един от по-добрите квартали, така да се каже.. Laughing
Точно от некадърната управа е.Аз пак казвам-не искам без пари-и си плащам чинно, редовно, колкото поискат.Ето-искам да си плащам, за да спра-ама нямаааа. Laughing
Питам-как е решен въпросът в Прага, че ми стана любопитно. Thinking

# 419
  • Мнения: 4 300
Немам никаква идея за Прага:) Ама ако ме питаш за Виена ще ти кажа- един час е приетото време, в което можеш да стигнеш от една до друга точка на града в една посока, толкова важи и еднократното билетче ( маркира се с час на първата спирка, от която се качиш). Пет линии на метрото, които покриват града, но все пак само в основни направления. Налагало ми се е да сменям метро + 2 автобуса до една крайна точка ( от центъра), горе долу се вместих в единия час, а спирката, на която чаках автобуса представляваше един кол, на който виси разписание, малко тротоарче, а зад него трева ( аз стоях на тревата защото жегата беше убийствена, а от минаващите коли лъхаха около 100 градуса). Там също живеят хора:)
Говорим за много богат град, в който естествено има предостатъчно пари за градски транспорт.
Мотрисите на метрото са нови и стари, вторите без климатик ( немалка част от метрото е надземно). В автобусите не съм сигурна дали има, трамваите са също нови и стари, като климатизирани са само новите ( повече от половината). Това по лични наблюдения, които може би не са съвсем цялостни, тъй като пътувам по ограничен брой маршрути с ГТ.

пп. специално за София не знам кой квартал имаш предвид, аз живея посредата между центъра и Обеля и ми беше най удобно да карам сутрин до първата спорка на метрото, да си оставя колата там и след това да ходя  с метро до центъра. Пък нека  Обеля да е лош квартал.

Последна редакция: чт, 05 юли 2012, 10:16 от Рокси

Общи условия

Активация на акаунт