Q&A
Обобщени въпроси и отговори от темата *
Как можем да проследим движението на поръчка от френския адрес на превозвача до България?
Какво е проблемът с електронния кабинет на Франсетто?
Какви са отзивите за услугите на Smart Delivery?
* Предложените въпроси и отговори се генерират машинно от автоматизиран езиков модел на база потребителските мнения в темата. Генерираното съдържание може да е непълно, неактуално, подвеждащо или неподходящо. Вашите оценки спомагат за подобряване на модела и неговото усъвършенстване.
-
Как можем да проследим движението на поръчка от френския адрес на превозвача до България?
Можете да проследите движението на поръчката от френския адрес на превозвача до България, като получите номер за проследяване от уебсайта на съответния превозвач. След като пратката бъде отбелязана като доставена, това означава, че е пристигнала в местния пощенски клон и предстои доставка до вашия адрес.
-
Какво е проблемът с електронния кабинет на Франсетто?
Проблемът с електронния кабинет на Франсетто се състои в това, че не показва всички пощенски пратки. Това може да се дължи на бъг в системата, който предотвратява показването на всички пратки, получени чрез Франсетто. Този проблем може да доведе до объркване и безпокойство сред клиентите, тъй като те не могат да видят цялата си кореспонденция в кабинета.
-
Какви са отзивите за услугите на Smart Delivery?
-
Какви са мненията за Smart Delivery?
-
Какво означава статусът "чака номер на кашон" в моя профил за Smart Delivery?