1АЕГ-ИНФОРМАЦИЯ

  • 195 203
  • 1 605
  •   1
Отговори
# 480
  • София
  • Мнения: 4 278
Предполагам, че ще са обявени на входа. Иначе ми е много любопитно да видя новия кабинет с интерактивната дъска, която, по думите на сина ми била много хубава, но не знаел за какво е  Laughing

# 481
  • 1st floor
  • Мнения: 9 857
Родителската мина. Капка оцеля ли? Mr. Green

# 482
  • Мнения: 561
Родителската мина. Капка оцеля ли? Mr. Green
Не питай. Всичко започна добре, вървеше спокойно до де не зададох въпрос.  Mr. Green
Прие го твърде лично, което много ме изненада и стана доста неприятно. Само да не си го отнесе нашинкия, че първата й работа бе да пита кое ми е ненагледното... Mr. Green
Разчитам изцяло на репутацията й, че ги научава децата, така че просто се надявам с другото(шаша) да се справят  и да е за добро.

# 483
  • 1st floor
  • Мнения: 9 857
Знаех си, че ще изпусна екшъна във вашата стая!  Mr. Green Нашата РС беше мноооогоооо скучна! Crossing Arms

# 484
  • Мнения: 3 440
Е, тя е съвсем наясно, че от година на година "формираните до голяма степен" осмокласници са все по-мамини и все по-ненагледни. Да бяха и все по-умни, и все по-възпитани... Ама няма.
Нали не сте си помислили, че ще кажете "хоп" и тя ще скочи?

# 485
  • Мнения: 15 326
То в началото на годината са скучни РС,после започва екшънът. Laughing

# 486
  • София, Младост 2
  • Мнения: 8 374
Аз все повече се убеждавам, че госпожа Николова има сериозни проблеми с комуникирането и представянето на всички фронтове - което вероятно е причината да остава тотално неразбрана. А това е жалко, защото в интерес на истината, в началото на родителската среща ми направи доста по-приятно впечатление. Но в момента, в който се направи опит за излагане на проблеми, комуникацията спря дотам - тотален отказ да изслуша какво се казва и да отговори на родителски притеснения и впечатления дори про форма. А това все пак е първа родителска среща и е необходимо да има диалог, дори да не е много приятен - все пак идеята е да работим заедно родители и учител. Опитът за обсъждане беше тотално пресечен с изказването, че е много огорчена, след което се фръцна и отиде зад всички чинове... просто наистина невъзможна комуникация.

Да уточня, че в случая става въпрос за разменени 3 (три) реплики - не за дълги диалози, спорове или каквото и да е от сорта. Да не говорим, че е странно да започваш родителска среща с думите "сигурна съм, че съм обект на вашата искрена родителска омраза", след което да си "огорчена", че същите родители не одобряват подходите ти... Да си спестя ли какво впечатление прави въпросът "Не, не, вие ми кажете как се казва вашето дете, кое е, кажете" - към родител, който е задал въпрос, който очевидно не ти е приятен. Какво трябва да си помисли въпросният родител за отношението към неговото дете после? Въобще, всеки плах опит за някакво добро впечатление беше тотално изтрит накрая от неадекватно поведение.

Господинът по БЕЛ обаче е супер готин Mr. Green Математичката... явно доста ще се препуска из материала, защото учебникът бил за 4 часа седмично, а те имали 3 и съответно трябвало да решават много задачи вкъщи Mr. Green Пък аз си мислех, че поне това ще сме отървали Mr. Green

# 487
  • Sofia
  • Мнения: 1 494
Ако това е тема за АЕГ, а не само за 8-ми клас на АЕГ, бих могла и аз да се включа.
Странно е, че много родители и ученици мечтаят за елитно училище с елитни преподаватели и елитни ученици, в което, ако може, да не се учи много.  Shocked

# 488
  • Мнения: 561
Ако това е тема за АЕГ, а не само за 8-ми клас на АЕГ, бих могла и аз да се включа.
Странно е, че много родители и ученици мечтаят за елитно училище с елитни преподаватели и елитни ученици, в което, ако може, да не се учи много.  Shocked
Явно тук става някакво недоразумение. Никой не недоволства от факта, че децата учат много и са натоварени. Става въпрос за неясни правила, което подтиска децата и не е свързано с ученето. Много от тях са молили родителите им да не се обаждат на родителската, за да нямат после проблеми.  Shocked И сега треперят, че утре ще си го отнесат, защото някакъв родител си е позволил да зададе въпрос.
А поведението на класната тази вечер беше неадекватно, невъзпитано и озадачаващо.
Ама няма какво повече да го дъвчем - да си върши работата, както знае. Аз съм сигурен, че децата ще се справят, защото са и умни, и възпитани, и ненагледни. Wink

# 489
  • Мнения: 3 440
Ако това е тема за АЕГ, а не само за 8-ми клас на АЕГ, бих могла и аз да се включа.

Joy
Аз се отказвам - толкова компетентност струи от темата, че какво бих могла да кажа със скромния си опит и челен сблъсък с 4 от сегашните осмокласни класни... Представям си догодина   Laughing

... Много от тях са молили родителите им да не се обаждат на родителската, за да нямат после проблеми. ...

Или пък, за да не разберат въпросните родители, че нещата са малко по-различни ...

Ще се научите и вие, ама явно по трудния начин.

# 490
  • 1st floor
  • Мнения: 9 857


Господинът по БЕЛ обаче е супер готин Mr. Green Математичката... явно доста ще се препуска из материала, защото учебникът бил за 4 часа седмично, а те имали 3 и съответно трябвало да решават много задачи вкъщи Mr. Green Пък аз си мислех, че поне това ще сме отървали Mr. Green
И ние сме при същите преподаватели!  Laughing По математика май ще се купува допълнително сборник, от който ще дава домашни. Аз съм За! Peace
То в началото на годината са скучни РС,после започва екшънът. Laughing
Шегувах се!  Laughing По-добре скучни да са... Mr. Green

# 491
  • София, Младост 2
  • Мнения: 8 374
Joy
Аз се отказвам - толкова компетентност струи от темата, че какво бих могла да кажа със скромния си опит и челен сблъсък с 4 от сегашните осмокласни класни... Представям си догодина   Laughing

... Много от тях са молили родителите им да не се обаждат на родителската, за да нямат после проблеми. ...

Или пък, за да не разберат въпросните родители, че нещата са малко по-различни ...

Ще се научите и вие, ама явно по трудния начин.

О, да - като езиков преподавател в едно от най-желаните училища в София със 17 г стаж научих наистина нови неща. Например, че методиката, която Хайнрих Шлиман е използвал през 1850 г, за да научи английски език - заучаване на страници текст в проза наизуст - е alive and kicking в 21 в Laughing С основанието, че първото нещо, което чужденец, с когото току-що си се запознал, иска да знае, е колко километра е бреговата ивица на България и колко - сухоземната й граница.

Хайде да не си говорим за компетентности на тема, по която някои от нас имаме не челен сблъсък с преподаватели, а образование и дълъг професионален опит, става ли Peace Пък за тези 17 г в класната стая и по родителски срещи все се надявам нещичко да сме научили и за това как да отделяме доколко гледната точка на децата съвпада с реалността Rolling Eyes

# 492
  • Сфия
  • Мнения: 1 107
Na_Vesi_Pateto, какъв въпрос зададе на г-жа Николова, който толкова я засегна,ако не е тайна де, че ми стана любопитно. На нашата родителска всичко е минало нормално. Аз мисля, все още децата и преподавателите, както и родителите явно се нагаждаме едни спрямо други. Оформят се тук-таме някакви конфликти, но мисля, че всичко ще отшуми. Не мога разбра се да коментирам неща, на които не съм свидетел де.

# 493
  • Мнения: 561
Na_Vesi_Pateto, какъв въпрос зададе на г-жа Николова, който толкова я засегна,ако не е тайна де, че ми стана любопитно. На нашата родителска всичко е минало нормално. Аз мисля, все още децата и преподавателите, както и родителите явно се нагаждаме едни спрямо други. Оформят се тук-таме някакви конфликти, но мисля, че всичко ще отшуми. Не мога разбра се да коментирам неща, на които не съм свидетел де.

Именно за това ставаше въпрос по моите представи - нагаждане.
С две думи: в рамките на една седмица госпожа Николова е обявила три пъти, че им пише двойки на целия клас.
Първият път, защото едно дете е недочуло въпроса и помолило да се повтори, вторият, защото само две деца са разбрали за едни думи, че са за домашно и третият, че  по-голяма част от класа не са разбрали за текст, който трябва да научат наизуст. В бележника е вписана само една двойка, до колкото разбрах - за текста. И проблемът не е в нея. Моят точно, единствен се е престрашил и се е възползвал от възможността да излезе и да си я поправи като е получил две шестици. Т.е - за мен въпросът, който поставих беше принципен, а не на засегната страна.

По начина, по който разсъждавам  в моя професионален план и в житейски, и в такъв като родител - видях, че очевидно има някакъв проблем в начина за даване на домашни щом повечето деца не разбират, забравят, не чуват или там каквото е. И е редно да обсъдим нещата, за да решим въпроса в интерес на децата. Нагаждане.Точка.

Попитах по какъв начин дава домашните, че децата не са разбрали и дали не може да се въведе някаква практика като даде нещо за домашно, да дава 30 сек., за да го запишат или в края на блока да го дава обобщено. Толкова.
Всичко това успях да го кажа за много дълъг период от време, тъй като  на втората ми дума избухна, започна да вика,  прекъсна ме 10 пъти с обяснението, че знае, че е невъзпитано, но се изнервила  Shocked, а аз се опитвах да я изслушвам. Първото нещо беше да ме пита на кой съм баща и като разбра, второто беше да заяви категорично, че мога да преместя сина си в друг клас  Shocked Продължи в стил, че това е недопустимо, за пръв път се случвало и както стоеше пред нас, мина зад гърба ни. Опитах се да обясня, че това не са обвинения, а ми е нужен регламент, за да знам как да следя сина си дали си е написал домашните и че съм доволен, че той е в нейния клас, на което тя грубо отговори с "да, бе, да". Въобще не слушаше какво се опитвам да кажа и обяснението за домашните беше, че децата не слушали, в голямата си част не слушали и за това не разбирали какво им е домашното. Трябвало да се научат да слушат, защото това щяло да им е полезно по време на дебати, това докато ме прекъсваше и не ми даде две последователни думи да кажа.

Това е накратко ситуацията. Резултатът е, че още вечерта вестта за скандал се разнесе светкавично из класа и децата по чата коментираха какво ще им се случи през днешния ден, а сутринта денят е започнал с дългото ми оплюване пред целия клас, обвинения в интригантство и какво ли не.

Както се казваше в една реклама - в какво сбърках ? Какво толкова попитах, че ме сполетя тази върхушка ?

Не става дума за натоварването на децата, ученето или, както  някой спомена, какво сме очаквали от т.нар. "елитни училища". Синът ми идва точно от такова училище, да не кажа най-елитното между 5-7 клас и знае какво са блокове по 80 минути, учене, дисциплина и т.н. Но въпросът с настроението в класа, отношението към предмета и училището са също важни.

Тук става въпрос за нормална родителска среща, която се прави с цел организационни въпроси, получаване на информация и решаване на възникнали проблеми, за което самата госпожа настояваше от първата среща - нещата да се поставят открито. Е, опитах се и...

Стана дълъг и досаден пост, излиза и бая като оплакване, но не е така. Излагам фактите, ние в семейството сме ги приели и синът ми знае, че трябва да учи, така както го прави от началото на годината, благодарение на г-жа Николова, което никога не съм го отричал. Не съм си позволил да уронвам престижа й пред него, да я критикувам остро и т.н., напротив защитавал съм я, че трудно да държиш изкъсо тинейджъри и да ги изучиш. Но не може да ме убедите, че подобно поведение е ОК.
Аз, общо взето, не смятам повече да се занимавам със случая.

# 494
  • София, Младост 2
  • Мнения: 8 374
а сутринта денят е започнал с дългото ми оплюване пред целия клас, обвинения в интригантство и какво ли не.

Което не е единичен случай, защото същото обсъждане на родителските решения пред целия клас и посочване с пръст на виновни се случи и миналата седмица, когато синът ми е бил изправен пред класа и пред всички е обявено как заради него и неговите родители (които не са съгласни той да има ФБ-профил) госпожата ще напусне демонстративно ФБ-групата, през която смятала да им праща материали за училище. Явно това изкарване и "изобличаване" пред строя си е маниер на работа.

Няма как да го приема за нормално, никога. Пък нека съм претенциозен родител.

Общи условия

Активация на акаунт