Честито на шофьорите - фарове цяла година

  • 21 736
  • 475
  •   1
Отговори
# 465
  • Мнения: 23 097
При шофьори олигофрени, какъв ефект точно да се отчете от светенето...
Крушка 1път съм сменила на единия фар за 2г.

# 466
  • Мнения: 24 467
Какво стана, отчетохте ли ефект от светенето? Изключая нарасналите продажби на крушки Н4, Н7 и горива.

Разбира се, че ефект няма да има осезаем от половинчати мерки. Никога не съм се съмнявала в това.

# 467
  • Мнения: 599
Какво стана, отчетохте ли ефект от светенето? Изключая нарасналите продажби на крушки Н4, Н7 и горива.

Такива икономични и дребнави като тебе не си пускат фаровете и по тъмно, щото 3 капки гориво..... са си 3 капки Crazy
3а първи път смених крушка на единия фар на 6-тата година.
Ефект има, ра3бира се. Практиката ми го пока3ва, особено когато някой не си е пуснал фаровете на таралясника. При новите коли няма как да се случи, 3ащото при тях си светят постоянно.

# 468
  • Мнения: 755
Какво стана, отчетохте ли ефект от светенето? Изключая нарасналите продажби на крушки Н4, Н7 и горива.

Не съм сменял крушки аз от две години поне.  Thinking Т.е. от както съм с тази кола. Не разбирам какво ви притеснява в карането на фарове?

# 469
  • Мнения: 4 785
Ние сменяхме яко ксенон, а то крушката и смяната стъпваше на 100+ лв. Накрая махнахме ксенона, сложихме хубави обикновени крушки и си свиркаме  Laughing 15 лв. е крушката от по-хубавите, всяка година да горят и двете са 30 лв., а те не горят толкова често Wink

В града, в слънчев ден няма ефект от фаровете, проблемът е в съвестността на шофьорите, всеки си тълкува свободно какво е слънчево време, кога трябва да има фарове, кое е извън града и т.н., затова целогодишно и си решаваме проблема, мое мнение.

# 470
  • Мнения: 728
Ползата е, че като отидеш лятото в Гърция на море можеш да разпознаеш отдалеч коя кола е българска. А реалната полза за икономиката е, че доста банкноти по 20 лева смениха собственика си.

# 471
  • Мнения: 755
Не е така. В Гърция само гърците не карат на фарове. Румънци, македонци, сърби и германци са като нас-на фарове.

# 472
  • Мнения: 8 986
Ето го резултата:
 

Справка T43         
ПТП (с пострадали, с материални щети), загинали и ранени         
по 'Осветеност'         
за страната         
За периода от 01.01.2013 до 31.12.2013         
Осветеност   ПТП   Загин.   Ранени
ДНЕВНО         36564   361    6385
ИЗКУСТВЕНО   6218   44   1083
СУМРАК           1048   25   285
ТЪМНИНА           3658   171   1017
Общо :        47488   601   8770


Справка T43         
ПТП (с пострадали), загинали и ранени         
по 'Осветеност'         
за страната         
За периода от 01.01.2012 до 31.12.2012         
Осветеност   ПТП   Загин.   Ранени
ДНЕВНО          4806   355   5889
ИЗКУСТВЕНО  825   52   957
СУМРАК           240   26   276
ТЪМНИНА           846   168   1071
Общо :         6717 601   8193


ПТП (с пострадали), загинали и ранени         
по 'Осветеност'         
за страната         
За периода от 01/01/2011 до 31/12/2011         
Осветеност   ПТП   Загин.   Ранени
ДНЕВНО          4799   369   5927
ИЗКУСТВЕНО   797   64   997
СУМРАК          210   34   256
ТЪМНИНА          834   191   1121
Общо :         6640   658   8301
         
http://dokkpbdp.mvr.bg/Statistics/default.htmftp://



Последна редакция: пт, 24 окт 2014, 12:10 от нова

# 473
  • София
  • Мнения: 3 356
Не е възможна такава разлика 2012 - 2013 - или е грешка, или има промяна на методиката.


ето от НСИ
http://statlib.nsi.bg:8181/isisbgstat/ssp/fulltext.asp?content=/ … 2_1_2013_2014.pdf
тук 2012 - 46842, 2013 - 47639

# 474
  • Мнения: 8 986
То си е написано, 2013 са включени и тези с материалните щети.
Но има и разбивка само на ПТП с жертви и ранени за всяка година, болдвала съм дневните ПТП, очевидно не намаляват.

# 475
  • Мнения: 24 467
Е, то едва ли човек с що- годе нормален разсъдък смята, че едните дневни фарове ще намалят, сами по себе си, броя на ПТП.
В темата /и в редица други/ пише подробно какви са причините, има си достатъчно грамотни анализи от специалисти, дневните крушки не са сред решаването на проблема, обаче.
Аз искам да посоча един от основните проблеми за последната година, обаче- ВАС реши, че с мобилни камери не могат да се засичат нарушения на скоростта и да се издават фишове и се върна едновремешната практика с актовете и катаджиите, дето изскачат иззад храстите. Сега хората, които тъкмо посвикнаха, че могат да бъдат засечени на всяко място, пак си подкараха с високата скорост, а при нея и при шофирането в пияно състояние и като елха да светиш- все тая.

Общи условия

Активация на акаунт