Ох, тези нови телефони!

  • 1 124 663
  • 11 718
  •   2
Отговори
# 8 190
  • Мнения: 17 546
"Много намален" е достатъчно основание да не купя електронен продукт в единична бройка... Този телефон е върнат и поправян, и са го предложили отново на доста по-ниска цена. Оказва се, че е непоправим. Wink

# 8 191
  • Стара Загора
  • Мнения: 2 760
Моя S7, купен лятото от технополис също грееше и батерията падаше от стоене в чантата ми за много кратко време. От сервиза му смениха нещо. Консултанта каза нов е все едно телефона ви.
След това само веднъж го е правил това , точно  преди един ъпдейт на андроида.

# 8 192
  • Мнения: 3 589
"Много намален" е достатъчно основание да не купя електронен продукт в единична бройка... Този телефон е върнат и поправян, и са го предложили отново на доста по-ниска цена. Оказва се, че е непоправим. Wink

Не, просто го бях харесала и моделът като цяло се оказа намален за Черния петък. Не съм взела единична бройка. За съжаление, набутах и една колежка, та заедно ги купихме. Тя е ок засега.

Нали е ясно, че ако го върна, ще го пуснат като "разопакован" продукт и някой друг ще изгори (буквално)!  Mr. Green

Не оставайте с грешно впечатление, че са направили някакъв компромис за мен. Когато се пазарува онлайн има задължителен минимален 14-дневен срок за отказ от договора като потребителят не е длъжен да дава конкретна причина за връщането. Просто Емаг, по свое желание, са  удължили този срок на 30 дни.

Скрит текст:
Така, на практика имам 3 възможности: 1) Отказвам се от договора и ми връщат парите (тук има някои ограничения, но да речем, че в случая не важат); 2) Предявявам рекламация, съгласно законовата 2-годишна гаранция, което означава ремонт -> ако не е възможен ремонт -> замяна -> ако не е възможна замяна -> връщане на пари; 3) Позовавам се на търговската гаранция (това, което Емаг са предложили), в случая - ремонт или замяна със същия или подобен продукт. Ясно е кое ще избера!  Mr. Green

Моя S7, купен лятото от технополис също грееше и батерията падаше от стоене в чантата ми за много кратко време. От сервиза му смениха нещо. Консултанта каза нов е все едно телефона ви.
След това само веднъж го е правил това , точно  преди един ъпдейт на андроида.

Ау, че този от вчера пищи за актуализация на софтуера, дали да не пробвам? Какво ще кажете? 

# 8 193
  • Мнения: 17 546
В никакъв случай не съм си помислила, че е компромис за теб! Те не са толкова бели и добри... Просто го върни, вземи си парите и си го купи от друго място.
Ясно е, че ще се пробват да го продадат пак и ще скъсат нервите на някой друг, но ти нищо не можеш да направиш против това...
Патих си с тях за телефон и стигнах до връщане на пари, от опит ти го казвам това и знам какво ми костваше.

# 8 194
  • Мнения: 2 143
А преди да предприемеш драстични мерки по връщането, набий му един заводски ресет и виж ефекта. Ако телефона грее винаги има причина. ( моят дълго време смучеше батерията за 5 часа, докато не разкарах снимките и бъгавия Media Service не се укроти )

# 8 195
  • Мнения: 17 546
Е, ти па кажи на жена да си разкара снимките от телефона... Laughing На нас са ни основно за това! Wink

# 8 196
  • Мнения: 3 589
А преди да предприемеш драстични мерки по връщането, набий му един заводски ресет и виж ефекта. Ако телефона грее винаги има причина. ( моят дълго време смучеше батерията за 5 часа, докато не разкарах снимките и бъгавия Media Service не се укроти )

Бих му набила и един шут, ама той нали е smart, та ме усети и взе, че се изстуди Grinning Сподели, моля как се прави това - връщам фабрични настройки ли или какво?

Е, ти па кажи на жена да си разкара снимките от телефона... Laughing На нас са ни основно за това! Wink
Ами, така де! Grinning

Скрит текст:
Ето така изглеждаше положението като го съживих малко днес, какви са тези първи неща, които харчат толкова батерия? Имам система Android, но имам и OS Android..., SCPM Client, нищо не разбирам  Confused 

[/url]
[/img]

Последна редакция: ср, 06 дек 2017, 17:34 от FreakOnALeash

# 8 197
  • Мнения: 2 143
Е, ти па кажи на жена да си разкара снимките от телефона... Laughing На нас са ни основно за това! Wink
Аз? Да давам насока на жена? Моля те... Sunglasses
Сподели, моля как се прави това - връщам фабрични настройки ли или какво?
На Самсунга - при изключен телефон едновременно Volume Up-Home-Power On и четеш какво ти изписва. Обикновено е Factory data reset. И Wipe cache partition.

# 8 198
  • Мнения: 1 292
Андроида ти прави нещо, но го прави бясно. Може да е съответната актуализация, но може и да е каквото и да е друго. 44% от изхарчената енергия за системен процес изглежда адски много (ако продължава да пада толкова бързо). Може да е поредният проблем с бъгав софтуер на Самсунг - не е като да са го нямали и преди това, като проблем. След ресета опитай да го update-неш до последна версия на Андроида и виж дали ще продължи така. Виж коя версия е на колежката ти - може просто тя да го е update-нала преди теб и за това да няма тези проблеми.

# 8 199
  • Мнения: 3 589
Благодаря, имам следното питане във връзка с предложението за ресет и ъпдейт:

Ако ъпдейтвам телефона, това ще се отрази ли на връщането? Т.е. изискването е устройството да е в същото състояние, както при закупуване без да са налице следи от "прекомерно използване"... В този ред на мисли, ако телефонът е бил продаден с една версия на софтуера и аз го върна с по-късна актуализация, дали няма да стане проблем? Дори и ресет не би върнал старата версия на софтуера, нали?

И още нещо-ресетът ще изтрие всичко от телефона, нали? Снимки, приложения, всичко?

ПП: тази нощ системата Андроид е източила още 35 процента от батерията...

Последна редакция: чт, 07 дек 2017, 09:37 от FreakOnALeash

# 8 200
  • Мнения: 17 546
Даже, за да им върна на еМаг телефона, точно ресет направих. Да не остават следи от двудневния му престой у мен, бях си нагласила всичко по мой вкус...

# 8 201
  • Мнения: 3 589
След ресет и ъпдейт на телефона, изглежда нещата си дойдоха на мястото - телефонът е спокоен и студен, а Андроидът не източва батерията (пу-пу!). Ще го наблюдавам и ако пак направи проблем в срока за връщане, ще го върна!
Благодаря на всички, които се отзоваха с мнение и съвет! bouquet

гадняр, специални благодарности!  bouquet Да си смениш ника, не ти отива!

# 8 202
  • Мнения: 13
Здравейте,може ли да ми кажете,как да спра действието,да се правят колажи и анимации,отваряйки снимките без да искам съм натиснала,колажи,и сега не спира да ги прави и получавам известия за тях,как да спра това действие>?Благодаря ви предварително? bouquet

# 8 203
  • Мнения: 6 929
От настройките на "Галерията".

# 8 204
  • Мнения: X
Да попитам нещо - тук на работа има един Леново Vibe който е за зареждане. Не му намерих оригиналното зарядно, затова му сложих моето, но не мога да се ориентирам по знака който се показва при включване в контакта- ту батерията се зарежда, ту показва само процентите. Понеже досега на всичките ми телефони ми се е показвало с дума директно -"зарежда се",  не разбирам този телефон сега - зарежда ли се постоянно или на промеждутаци, което ще рече че е по-добре да го махна от зарядното?

Общи условия

Активация на акаунт