От Франция до България - превоз на покупките ни (16)

  • 53 287
  • 751
  •   1
Отговори
# 540
  • София
  • Мнения: 2 296
Здравейте,
Ще ви помоля за малко помощ - вчера направих поръчка в Damart до Франсето, но на втора стъпка не съм избрала Colissomo, както видях по-горе сега, а съм маркирала Livraison normale, което разбирам е проблем. Поръчката е със статус Enregistrйe. За съжаление френския език ми е доста слаб, та въпросът ми и мога ли да направя нещо сега, и какво и къде? Предварително Ви благодаря.
Нищо страшно не си направила.  Peace
Просто поръчката ти няма да пристигне с колисимо, а с обикновената поща, забавянето е от няколко дни.
А от сайта по принцип много-много не бързат с обработката и изпращането на поръчките.
Всичко ще е наред, ще си получиш поръчката, стига адреса да е правилния...  Wink

# 541
  • Мнения: 38
Здравейте,
Ще ви помоля за малко помощ - вчера направих поръчка в Damart до Франсето, но на втора стъпка не съм избрала Colissomo, както видях по-горе сега, а съм маркирала Livraison normale, което разбирам е проблем. Поръчката е със статус Enregistrйe. За съжаление френския език ми е доста слаб, та въпросът ми и мога ли да направя нещо сега, и какво и къде? Предварително Ви благодаря.
Нищо страшно не си направила.  Peace
Просто поръчката ти няма да пристигне с колисимо, а с обикновената поща, забавянето е от няколко дни.
А от сайта по принцип много-много не бързат с обработката и изпращането на поръчките.
Всичко ще е наред, ще си получиш поръчката, стига адреса да е правилния...  Wink
Eva, много ти благодаря, успокои ме. Пожелавам на всички страхотни покупки от sale- те които предстоят-

# 542
  • Мнения: 1 852
Здравейте,
Ще ви помоля за малко помощ - вчера направих поръчка в Damart до Франсето, но на втора стъпка не съм избрала Colissomo, както видях по-горе сега, а съм маркирала Livraison normale, което разбирам е проблем. Поръчката е със статус Enregistrйe. За съжаление френския език ми е доста слаб, та въпросът ми и мога ли да направя нещо сега, и какво и къде? Предварително Ви благодаря.
Нищо страшно не си направила.  Peace
Просто поръчката ти няма да пристигне с колисимо, а с обикновената поща, забавянето е от няколко дни.
А от сайта по принцип много-много не бързат с обработката и изпращането на поръчките.
Всичко ще е наред, ще си получиш поръчката, стига адреса да е правилния...  Wink
Eva, много ти благодаря, успокои ме. Пожелавам на всички страхотни покупки от sale- те които предстоят-


винаги това съм избирала при поръчките си от Дамарт - всички са пристигали безпроблемно до мен  Heart Eyes

# 543
  • Мнения: 35
Здравейте,
използвам кода за елека, дава ми БД, но на втора стъпка имам и къщичката и колисимото.Ще поръчвам с превозвач. Кое да избера от двете?
Благодаря предварително  bouquet

Последна редакция: вт, 08 яну 2013, 14:34 от Nunche

# 544
  • Мнения: 686
Здравейте,
използвам кода за елека, дава ми БД, но на втора стъпка имам и къщичката и колисимото.Ще поръчвам с превозвач. Кое да избера от двете?
Благодаря предварително  bouquet


Трябва да избереш къщичката. При мен на колисимото не излиза mon domicile, а някакви други опции и друг адрес, различен от този на превозвача. В първия момент се зарадвах, че с подарък ще имаме по-бързата доставка с колисимото, но според мен е до някакъв офис на фирмата. Така че не бих рискувала и по-добре според мен да се избира къщичката.

# 545
  • Мнения: 5 834
СД си работят,нали? Нещо важно има ли,освен преди време,че цената се изчислява за всеки започнат кг по 3 лв. Друго нещо? Благодаря Simple Smile

# 546
  • pomorie
  • Мнения: 850
в ларедут не ми приема номер на клиента както е показано че се изписва в страницата на превозвача смартделивъри,как да го запиша

# 547
  • Мнения: 2
Моля момичетата с изчезналите поръчки да споделят какво се случва с тях?!
За моята имам пуснат диспут в пейпал, паралелно си пишем със Сабине. Жената следва процедури но ми отговаря бързо на въпросите.... последно обаче почти 2 седмици чака от 'получателя на френския адрес' да и върне попълнена и подписана някаква форма. Засега това не се случва...
Всичко това за поръчка без подарък т.е. с номер и доставена отдавна според френските пощи, не и според Франсето обаче. Но те не вземат участие  в случващото се ... трябва да им докажа, че са я получили. Но обвиняват френските пощи в лъжа... та и срещу документ, че пратката е получена от представител на фирмата която ползват, пак не е сигурно, че ще признаят грешка...

и аз не получих 2 поръчки на стойност над 200 евро при проследяването ми излиза че са предадени на франсето, пуснах диспут делата приключиха на 29 ти декември и все още нямам отговор дали ще ми възстановят парите , ако някой има подобен проблем моля да ми пише какво се случва, благодаря  Cry

# 548
  • Варна
  • Мнения: 7 085
На мен ми възстановиха парите от пейпал, къде потъна кашона не се разбра, не беше малък.
С какво решение приключиха твоите диспути в пейпал... какъв отговор чакаш?

# 549
  • Мнения: 2
На мен ми възстановиха парите от пейпал, къде потъна кашона не се разбра, не беше малък.
С какво решение приключиха твоите диспути в пейпал... какъв отговор чакаш?
приключиха на 29 ти декември и до сега нямам отговор, на теб кога ти отговориха веднага след като приключи делото или по късно

# 550
  • Варна
  • Мнения: 7 085
Ами делото приключва с някакво становище т.е. в ползва на една от страните.
Трябва да си получила имейл на 29ти...какво пише на него?
В пейпал има ли отразено нещо при транзакциите?
Ти всъщност ескалира ли диспутите? newsm78

# 551
  • Мнения: 2
Ами делото приключва с някакво становище т.е. в ползва на една от страните.
Трябва да си получила имейл на 29ти...какво пише на него?
В пейпал има ли отразено нещо при транзакциите?
Ти всъщност ескалира ли диспутите? newsm78
The dispute that you opened regarding payment to La Redoute on Nov 7, 2012
(Transaction 6UD14190D2513370B) has automatically closed because it has
been open for more than 20 days.

-----------------------------------
Transaction Details
-----------------------------------


Seller's Name: La Redoute
Seller's Email: servicepaypal@redoute.fr
Seller's Transaction ID: 79216255XK485890M

Transaction Date: Nov 7, 2012
Transaction Amount: -153.80 EUR
Invoice ID: 20123124868636
Your Transaction ID: 6UD14190D2513370B
Case Number: PP-002-108-889-859

Buyer's Transaction ID: 6UD14190D2513370B


We hope that the dispute has been resolved.

Thank you,



 ето това са ми пратили, какво трябваше да направя

# 552
  • Мнения: 47
Ами делото приключва с някакво становище т.е. в ползва на една от страните.
Трябва да си получила имейл на 29ти...какво пише на него?
В пейпал има ли отразено нещо при транзакциите?
Ти всъщност ескалира ли диспутите? newsm78
The dispute that you opened regarding payment to La Redoute on Nov 7, 2012
(Transaction 6UD14190D2513370B) has automatically closed because it has
been open for more than 20 days.

-----------------------------------
Transaction Details
-----------------------------------


Seller's Name: La Redoute
Seller's Email: servicepaypal@redoute.fr
Seller's Transaction ID: 79216255XK485890M

Transaction Date: Nov 7, 2012
Transaction Amount: -153.80 EUR
Invoice ID: 20123124868636
Your Transaction ID: 6UD14190D2513370B
Case Number: PP-002-108-889-859

Buyer's Transaction ID: 6UD14190D2513370B


We hope that the dispute has been resolved.

Thank you,



 ето това са ми пратили, какво трябваше да направя


и имаш ли върнати пари в пей пал акаунта ти?

# 553
  • Мнения: 2
Ами делото приключва с някакво становище т.е. в ползва на една от страните.
Трябва да си получила имейл на 29ти...какво пише на него?
В пейпал има ли отразено нещо при транзакциите?
Ти всъщност ескалира ли диспутите? newsm78
The dispute that you opened regarding payment to La Redoute on Nov 7, 2012
(Transaction 6UD14190D2513370B) has automatically closed because it has
been open for more than 20 days.

-----------------------------------
Transaction Details
-----------------------------------


Seller's Name: La Redoute
Seller's Email: servicepaypal@redoute.fr
Seller's Transaction ID: 79216255XK485890M

Transaction Date: Nov 7, 2012
Transaction Amount: -153.80 EUR
Invoice ID: 20123124868636
Your Transaction ID: 6UD14190D2513370B
Case Number: PP-002-108-889-859

Buyer's Transaction ID: 6UD14190D2513370B


We hope that the dispute has been resolved.

Thank you,



 ето това са ми пратили, какво трябваше да направя


и имаш ли върнати пари в пей пал акаунта ти?

не нямам върнати пари, писах им няколко пъти но не ми и отговарят, от никъде нямам отговор, да не би да е трябвало да направя нещо  newsm78

# 554
  • Мнения: 47
Ами делото приключва с някакво становище т.е. в ползва на една от страните.
Трябва да си получила имейл на 29ти...какво пише на него?
В пейпал има ли отразено нещо при транзакциите?
Ти всъщност ескалира ли диспутите? newsm78
The dispute that you opened regarding payment to La Redoute on Nov 7, 2012
(Transaction 6UD14190D2513370B) has automatically closed because it has
been open for more than 20 days.

-----------------------------------
Transaction Details
-----------------------------------


Seller's Name: La Redoute
Seller's Email: servicepaypal@redoute.fr
Seller's Transaction ID: 79216255XK485890M

Transaction Date: Nov 7, 2012
Transaction Amount: -153.80 EUR
Invoice ID: 20123124868636
Your Transaction ID: 6UD14190D2513370B
Case Number: PP-002-108-889-859

Buyer's Transaction ID: 6UD14190D2513370B


We hope that the dispute has been resolved.

Thank you,



 ето това са ми пратили, какво трябваше да направя


и имаш ли върнати пари в пей пал акаунта ти?

не нямам върнати пари, писах им няколко пъти но не ми и отговарят, от никъде нямам отговор, да не би да е трябвало да направя нещо  newsm78
превеждам си го,че делото е проключено защото са минали 20 дни от отварянето му

Общи условия

Активация на акаунт