От Франция до България - превоз на покупките ни (16)

  • 53 257
  • 751
  •   1
Отговори
# 555
  • Варна
  • Мнения: 7 081
 Tired Oх, защо не писа по-рано ... или да беше се консултирала в темата за пейпал. Диспута е затворен и няма да ти върнат парите. Като отваряш диспут се дава срок от 20дена в който купувач и продавач да се споразумеят какво да правят. Ако се споразумеят в това време, този който е отворил диспута го затваря и нещата приключват/напр. продавача ти се е съгласил и ти е върнал парите и ти затваряш диспута/. Ако това обаче не се случи, в рамките на тези 20 дена ти трябва да ескалираш диспута т.е. основанието е, че не можеш да постигнеш споразумение с другата страна и искаш Пейпал да реши казуса. Започват да текат нови 10 дена през което време пейпал 'решава', може да поиска допълнителна информация и т.н. и накрая те затварят диспута с решение в ползва на едната страна/по принцип в полза на купувача/. Ти обаче не си ескалирала диспутите - за пейпал това означава, че евентуално сте се споразумели или пък си си получила нещата или ... абе има някакво развитие. И на 20тия ден служебно диспутите се затварят... ох дано ме разбра.
Лошото е, че чрез пейпал повече не можеш да си търсиш парите. Единствено можеш да почнеш да пишеш на ларедут с молби да ти възстановят сумите... не знам дали би се получило за съжаление.

# 556
  • Мнения: 47
ако имаш доказателства,че нещата ти са пристигнали на френския адрес(това можеш да помолиш от ларедут да ти пратят) започваш да се занимаваш с превозвача защото 160 евро не са хич малко пари

# 557
  • Мнения: 2
Tired Oх, защо не писа по-рано ... или да беше се консултирала в темата за пейпал. Диспута е затворен и няма да ти върнат парите. Като отваряш диспут се дава срок от 20дена в който купувач и продавач да се споразумеят какво да правят. Ако се споразумеят в това време, този който е отворил диспута го затваря и нещата приключват/напр. продавача ти се е съгласил и ти е върнал парите и ти затваряш диспута/. Ако това обаче не се случи, в рамките на тези 20 дена ти трябва да ескалираш диспута т.е. основанието е, че не можеш да постигнеш споразумение с другата страна и искаш Пейпал да реши казуса. Започват да текат нови 10 дена през което време пейпал 'решава', може да поиска допълнителна информация и т.н. и накрая те затварят диспута с решение в ползва на едната страна/по принцип в полза на купувача/. Ти обаче не си ескалирала диспутите - за пейпал това означава, че евентуално сте се споразумели или пък си си получила нещата или ... абе има някакво развитие. И на 20тия ден служебно диспутите се затварят... ох дано ме разбра.
Лошото е, че чрез пейпал повече не можеш да си търсиш парите. Единствено можеш да почнеш да пишеш на ларедут с молби да ти възстановят сумите... не знам дали би се получило за съжаление.

незнам до сега съм имала проблеми само с ибей и като пусна диспут си ми връщаха парите, не разбрах че този път е трябвало да направя нещо  #Cussing out

# 558
  • Мнения: 3 823
Гони превозвача. До дупка. Peace

# 559
  • Мнения: 47
Гони превозвача. До дупка. Peace
не им е за първи път,ама наистина за толко пари ще ида в русе чесно

# 560
  • София-Лагера
  • Мнения: 2 850
Гони превозвача. До дупка. Peace
Peace
Не оставай така нещата.

# 561
  • Мнения: 1 350
Моля момичетата с изчезналите поръчки да споделят какво се случва с тях?!
За моята имам пуснат диспут в пейпал, паралелно си пишем със Сабине. Жената следва процедури но ми отговаря бързо на въпросите.... последно обаче почти 2 седмици чака от 'получателя на френския адрес' да и върне попълнена и подписана някаква форма. Засега това не се случва...
Всичко това за поръчка без подарък т.е. с номер и доставена отдавна според френските пощи, не и според Франсето обаче. Но те не вземат участие  в случващото се ... трябва да им докажа, че са я получили. Но обвиняват френските пощи в лъжа... та и срещу документ, че пратката е получена от представител на фирмата която ползват, пак не е сигурно, че ще признаят грешка...

и аз не получих 2 поръчки на стойност над 200 евро при проследяването ми излиза че са предадени на франсето, пуснах диспут делата приключиха на 29 ти декември и все още нямам отговор дали ще ми възстановят парите , ако някой има подобен проблем моля да ми пише какво се случва, благодаря  Cry


пиши на сайта че не си получила поръчките,искай им документ с който да ти докажат че са получени на френски адрес(подпис и име на получател) ако трябва се обади по телефона заплаши ги че ще подадеш жалба в полицията и европейската комисия за защита на потребителите,пиши на страницата им във FACEBOOK и докато не си получиш документите не ги оставяй на мира,след като ти го дадат превозвача или трябва да ти върне парите или да ти даде поръчката но без този документ никой нищо няма да направи!
можеш да подадеш жалба и във банката като не получена пратка!
от кой сайт са поръчките?

Последна редакция: ср, 09 яну 2013, 17:47 от snow22

# 562
  • ВАРНА
  • Мнения: 2 812
Момичета,сега влизам в темата по случай предстоящите намаления в ларедут,вече имам и изпратени 3 поръчки към адреса на ФранстоБг ,понеже влизайки в сайта им не видях да има някакви промени,сега тук чета,че иам проблеми някакви  newsm78 Ще ми обясните ли моля проблемите с някой определен курс ли са,сега пристигат ли поръчки на адреса им и кога ще има нов курс?Питам тук понеже им писах,но отговор нямам,ако трябва да пренасоча към другия превозвач поръчките,там как стоят нещата?

# 563
  • Мнения: 47
Момичета,сега влизам в темата по случай предстоящите намаления в ларедут,вече имам и изпратени 3 поръчки към адреса на ФранстоБг ,понеже влизайки в сайта им не видях да има някакви промени,сега тук чета,че иам проблеми някакви  newsm78 Ще ми обясните ли моля проблемите с някой определен курс ли са,сега пристигат ли поръчки на адреса им и кога ще има нов курс?Питам тук понеже им писах,но отговор нямам,ако трябва да пренасоча към другия превозвач поръчките,там как стоят нещата?
никой нищо не знае,аз лично им писах и във фейсбук и къде ли не,но отговор няма!

# 564
  • Мнения: 13
аз се обаждах и по телефона, само дето не ми казаха да си гледам работата.

# 565
  • Мнения: 23 097
Мислех да ползвам франсето за една поръчка, а сега се чудя.
Но то май няма кой знае какъв избор..

# 566
  • Мнения: 1 350
в края на другата седмица очакват курс 43 Франсето

# 567
  • София
  • Мнения: 435
Здравейте дами!
Понеже от лятото не съм влизала и  явно съм изпуснала доста неща, сега исках да ви попитам за Ларедута, как да си сменя адреса за доставка с френски(т.е. на превозвача), тъй като на 2-ра стъпка ми дава моя адрес и не мога да разбера от къде да го променя. След това so colissimo или a domicile ?
А исках да питам дали има промяна в адреса на смарт деливъри?
Предварително благодаря!

# 568
  • София
  • Мнения: 3 404
Натискаш Je modifie mon adresse (намира се под адреса) и се появява прозорчето, което е показано като пример на 1-ва страница с адреса на смарта.

# 569
  • Мнения: 1 093
Момичета, някой някой говорил ли е или писал с FrancetoBG тази седмица?

Общи условия

Активация на акаунт