Първокласници - набор 2005 г. - Тема 10

  • 30 767
  • 740
  •   1
Отговори
# 450
  • Разпиляна във въображението
  • Мнения: 28 129
Здравейте. Един въпрос. Записахте ли децата си в програмата "УСПЕХ"? Аз много се чудя, основно защото не знам кой ще я води и прибира Thinking

# 451
  • София
  • Мнения: 5 690
Така.Най-накрая да се включа,все не ми оставаше време.
Първият учебен ден мина добре.
На вторият госпожата забравила Марти сам в двора на училището.Добре,че го е намерила моя позната майка та ми се обади.Факта,че работя до училището ми помогна бързо да отскоча до там,за да видя,какъв е проблема.Неоправени списъци,пълно"мазало",никаква организация.Неяснота кой е на занималня,кой не е и това съответно става причина едно дете просто да не го забележат,дори преброят.В крайна сметка добре,че моята позната е намерила г-жата от занималнята та са оправили проблема.
Трети ден-той не иска да ходи,защото госпожата пак ще го забрави.
Четвърти-вече е по-спокоен,но ядосан защото са им казали,че преди да започнат да си пишат домашните в занималнята,ще ги извеждат навън малко да поиграят.Няма такова нещо.Никой не ги води на въздух,поне малко да разпуснат напрежението.
Пети ден-примирен.Ясно е няма друг избор.Ще се учи 12 години.
С домашните няма проблеми.Според мен не са много.За седмица имаме научени две стихчета от по четири реда,две три упражнения по бълг.и математика,и две шестици.
Доволна съм как се справя,нищо не е загубил,за сега се старае.
Това е от мен момичета.

# 452
  • Мнения: 2 349
Здравейте. Един въпрос. Записахте ли децата си в програмата "УСПЕХ"? Аз много се чудя, основно защото не знам кой ще я води и прибира Thinking
 нашите СИП-ове са по тази програма мисля. Лошото е, че са в неучебно време и проблемите с воденето и взимането и т.н. са повече. Щом е ваканция и почивни дни, значи трябва да си почине и да се откъсне от учебния процес.

# 453
  • София
  • Мнения: 12 148
Зла вещица ЧРД!  bouquet
Много здраве и късмет ти желая!


Здравейте. Един въпрос. Записахте ли децата си в програмата "УСПЕХ"? Аз много се чудя, основно защото не знам кой ще я води и прибира Thinking

Да записах я,но заниманията ще бъдат след 24.05 т.е. по време на лятната ваканция.Воденето е ясно,прибирането ще го мисля по-късно,мисля че има вариант.

Да кажа за домашните  Grinning Дъщеря ми е попълнила почти всичко в тетрадките по БЕЛ и МАТ. Става й интересно и като почне давай страница след страница, за съвсем кратко време приключва. Много й хареса учебника по английски , защото в него има само песни и нищо за писане  Mr. Green Имаме и диск и днес цял следобед слушаха песните. Много й харесва и рисуването, твърди че госпожата и обръщала специално внимание и била усмихната винаги, за разлика от класната й  newsm78 Чакаме тези помагала за 1 клас да видим какво представляват. Засега няма да сме на занималня.

А какво ще прави детето докато останалите през годината попълват тетрадките?
Нашите помагала са на Кронос.Не знам дали ще стоят в училище или в събота и неделя ще ги носи в къщи.Нямах възможност да ги разгледам на 17.09,надявам се най-късно другата седмица да го сторя.

# 454
  • Мнения: 4 683
Здравейте. Един въпрос. Записахте ли децата си в програмата "УСПЕХ"? Аз много се чудя, основно защото не знам кой ще я води и прибира Thinking

какво е това? Може ли повече инфо?

# 455
  • Бургас
  • Мнения: 316
По програма "УСПЕХ" нашата госпожа води клуб "Млад предприемач" и я записахме там. Като гледах програмата става въпрос за 16-32 часа годишно или 1-2 на седмица. Предполагам, че все ще се намери кой да я води.

http://uspeh.mon.bg/?m=1 ето тук можеш да прочетеш повече.

Последна редакция: пт, 21 сеп 2012, 09:47 от addi

# 456
  • София
  • Мнения: 4 201
Здравейте  Hug.
Като прочетох последните 2 - 3 страници се успокоих, че има и други деца със загубени вещи. Сигурно вече ще стана смешна, но моя син вчера отново си загубил кутията за сандвичи. Вече не знам какво да го правя ooooh!. Вчера като го взимам и му казвам да си вземе кутията и шишетата и той: "Ами, аз не знам къде е?", Аз: "Ама как не знаеш, къде я остави?", Той: "На двора." Обиколихме и двата двора на у - щето и ги няма. Проверихме и в класната стая и там нищо. Казах на госпожата и тя обеща, че ще я потърси. Казах му, че кутия няма да купуваме и, че утре ще е без. Днес сандвичите му ги сложих в плик. Те на нищо няма да приличат, но да се научи. Има и други липси - един молив, лепило, ножица (твърди, че госпожата е взела. Може наистина да е така, за да не се наранят) и пастели, а са минали само 3 дни. Ако продължава така да губи, то след 2 седмици ще трябва да купуваме на ново всичко ooooh!.

При нас не могат да се прибират сами. Трябва да занесем декларации, кой ще го прибира.

Здравейте. Един въпрос. Записахте ли децата си в програмата "УСПЕХ"? Аз много се чудя, основно защото не знам кой ще я води и прибира Thinking

На нас, още нищо не са ни казали. Ако не е задължително, няма да го записваме, защото в събота е на немски, а неделята е за почивка.
Вчера беше получил първата си 6 - ца по рисуване Mr. Green. Беше много щастлив Grinning.

# 457
  • Мнения: 498
Ами какво ще прави, ще й дава госпожата нещо друго. Тя госпожата вече се е ориентирала кои деца се справят  по бързо , кои по добре , кои по бавно и давала на някои допълнителни неща. Няма как дъщеря ми свободно пише, почти без грешки, смята много добре без никакви грешки. Не могат всички деца да се приравнят в един клас, всички са с различни възможности и знания. И тъкмо тук е ролята на учителя да съумее да работи с всички деца в клас, така че да няма изоставащи, а напредналите да не се чувстват ощетени и скучаещи в час. Но не по малка роля имат и родителите да следят децата си и да изискват от тях да учат, да им обясняват, изобщо в къщи също да им се обръща внимание. Не може да се чака само на училището. Ние ще наблегнем на четенето - чете всякакви текстове, но бавно, притеснява се, не е уверена, ако са по дълги не знам дали успява да разбере смисъла в тях. А имаше дечица, които още на 6 години четяха гладко и бързо и сигурно са разбирали прочетеното. Ясно ми е че не може по всичко да сме добре и от първите затова лека полека ще догонваме Simple Smile

# 458
  • Мнения: 13 425
Здравейте. Един въпрос. Записахте ли децата си в програмата "УСПЕХ"? Аз много се чудя, основно защото не знам кой ще я води и прибира Thinking

Аз-да, защото повечето деца от класа се записаха.Но не зная подробности за часове, занимания и т.н.

# 459
  • През девет земи в десета
  • Мнения: 2 001
Зла Вещица ЧРД, много здраве и късмет и никакви ядове  bouquet  bouquet  bouquet

Днес отидохме почти първи на училище. Имаше само 2-3 деца в стаята. Обаче госпожицата е задавала зор да тръгваме още от 7 и 15 и в крайна сметка се подадох на провокацията. Същата е като батко си, той в 11 клас продължава да отива 1 час по-рано на училище ooooh!

Надявам се да не решат да ги изкарват навън на този студ и вятър или поне да ги подсетят да си закопчаят якетата. За всеки случай мислят да отида малко по-рано пред училището.

На нищо допълнително няма да я записвам, въпреки, че в училището има народни танци и заниманията ще се провеждат по време на следобедните часове. Демек няма да има допълнително развеждане или натоварване за детето. Обаче от друга страна тя е по-малка и ми се струва, че въпреки ентусиазма е доста изморена. Като се приберем се мие и заминава право в леглото да си почивала.
Вчера реших да разгледаме буквара. Ами...много тъп ми се видя. На някакво издателство "Даниела Убенова" е, издание 2011г.
Има картинки, за които се чудихме с голямата ми дъщеря какво е това. Laughing и съответно не можахме да се сетим. Примерно на буквата "Ъ" има нещо като орел или сокол, поне така изглежда, но кое пиле с Ъ ще да е това......???? После има една кошница със зеленчуци, отдолу в плетката на кошницата букви, за морков сложени "М"-тата, "Р"-тата и "О"-тата, едното вътре е морков, той се разпознава, обаче другите неща, за които хем има букви, не успяхме да разпознаем, иска се въображение, дано децата да го имат в повече.... Simple Smile  И като сложили едни имена, примерно Манол, не че е лошо името, но не се среща често и детето вчера слага ударението на "А" като го чете Laughing После, още такива имена: Сирма, Лейла, Анани, Бона, Лино....или Филип има Ферари Laughing, още отсега Ферарита. Има също баобаб и боа, та ги гледахме в Гугъл как изглеждат и четохме какво представляват. Ааааа и още нещо, думата НЛО, написано точно така. Първо обяснявах, че се чете ЕН-ЕЛ-О, след това какво значи, а след това пък че най-вероятно се има в предвид летяща чиния, тъй като става въпрос за луната, която била объркана с НЛО Laughing
Хем ми е смешно, хем положението с учебниците, след всеки нов и по-нов учебник става все по трагично.

Не съм гледала учебниците по другите предмети, не посмях, че ще се окаже, че или аз съм много тъпа или пък учебниците на децата за нищо не стават.

Последна редакция: пт, 21 сеп 2012, 10:31 от Зла Гад - Пиги®

# 460
  • Мнения: 4 683
Дали точно тази програма нямаше предвид нашата учителка, като каза, че кандидатства по проект за допълнителни занимания, които тя ще води, и за който й изискват поне 12 деца, които да могат да присъстват в някои съботи, както и по 2-3 дена от ваканциите newsm78 Нейните занимания щели да са основно свързани с четене и драматизиране на приказки, посещения на куклен театър и т.н.

И аз имам въпрос, по-точно - дайте съвет. В двора на училището свободно си се разхождат няколко бездомни кучета. По-точно - там си живеят. Вчера бяха 3, днес бяха 5!!! Тичат между учениците, закачат ги, децата ги гонят, галят, дори се опитват да ги яздят. Едри са. Не ми се стори на някой изобщо да му прави впечатление, но дъщеря ми има страх от кучета и всяка сутрин  влиза направо вцепенена, стиска ми ръката до посиняване, крие се зад мен. Първият ден като я взимах, я заварих кацнала като пиле на един нисък перваз на едно остъкление, около метър над земята - безстрашните деца тичаха и галеха кучетата, играеха си с тях, а тя не смееше да мръдне от убежището си. Като ме видя буквално се хвърли в мен и ме задърпа моментално да си тръгваме.
Чудя се какво да направя? С директорката ли да говоря, в Екоравновесие ли да се обадя, въпреки че природозащитниците ще скочат, че милите кучета нищо не са направили. Да, те засега не са, но съм катогерочна, че мястото им не е в училищния двор.

# 461
  • София
  • Мнения: 5 690
Относно прибирането,ние сме дали декларации кой ще го прибира,но днес се налага да го вземе моя колежка и да ми го доведе в работата,та поради тази причина се обадих лично на госпожата да я информирам.

# 462
  • Мнения: 844
Привет и от мен,

Ние като оценки имаме печатчета - една жаба - имал една грешка, и една калинка - доколкото разбрах - това е по-добре от жабата. Гледам на дъската, изписани на всички деца имената и всеки има по една калинка. Отварям бележничето, където се водят записки от госпожите и виждам отличен 6 по английски. Впечатлен е от английския - вика ми, че се поздравяват с "Hello students" и "Hello teacher!", вече знае думички за майка, баща, брат, сестра и пр. Малко по малко започват да ги учат като на игра.
С чертичките се оправя горе долу, но коя тетрадка е за училище и коя за занималня, госпожата каза, че станало голямо объркване, всички писалии домашните не където трябва и тя за по-сигурно тетрадките за занималня на всички ги прибрала при нея и ще им ги дава всеки ден.
Раздадоха ни листовки за групи пи баскетбол в училише. Питам го, дали иска да ходи, а той вика "ами да, на баскетбол и футбол ще ходя". Другата седмица треньорът ще идва на родителската среща и тогава ще разбера подробности.
Хубав ден на всички мами от мен!

# 463
  • Пловдив
  • Мнения: 14 822
Момичета, благодаря много  Hug Hug Hug

Ами какво ще прави, ще й дава госпожата нещо друго. Тя госпожата вече се е ориентирала кои деца се справят  по бързо , кои по добре , кои по бавно и давала на някои допълнителни неща. Няма как дъщеря ми свободно пише, почти без грешки, смята много добре без никакви грешки. Не могат всички деца да се приравнят в един клас, всички са с различни възможности и знания. И тъкмо тук е ролята на учителя да съумее да работи с всички деца в клас, така че да няма изоставащи, а напредналите да не се чувстват ощетени и скучаещи в час.

С това предварително попълване та тетрадката вие сами спомагате за скучаенето в час. Всеки може да накара детето си да попълни тетрадките предварително, но никъде не е казано, че има някакво състезание за това. Напротив - тетрадките са за работа в клас и мястото за попълването е там, а не в къщи предварително. Ако има нещо за попълване в къщи се казва, когато му дойде времето.

# 464
  • София
  • Мнения: 12 148
Мартеа  най-вероятно за същото става въпрос.Нашите занимания ще са със същата тематика,но са изместени за края на месец май.Но при нас максимума деца е 15.Имаше деца,които останаха извън списъка.
За бездомните кучета дъщеря ми е същата,много страхлива.Лично аз първо бих разговаряла с ръководството на училището.Тези от Екоравновесие не вярвам да свършат работа.А любимо ми е да ми обясняват как кучето не хапело!

Общи условия

Активация на акаунт