Ужасно съм разочарована от Британика

  • 33 197
  • 75
  •   1
Отговори
  • Мнения: 498
Да ви кажа какво се случи, моля споделете при вас така ли е ?
Всяка година преди да запишем детето на английски питаме колко е максималният брой деца в една група ! Отговорът започна от 8-10 деца преди 2 години, миналата година стана 10-12. Тази година попитахме същото и отговорът отново беше 10 максимум 12 ! Вчера за мое изумление преброих 15 деца натъпкани в една малка стая. Опитаха се да ме излъжат че са 14, но бройката от 15беше неоспорима. Оказа се че някои училища са си обърнали смените и видители трябвало да наместят децата по другите групи  Shocked Rolling Eyes Днес се обадих в централният им офис от където също се опитаха да ме излъжат, с понятието максимален среден брой от 12, иначе в Британика групите били по 15  #Crazy Което не е нищо друго освен лъжа разбира се, защото освен аз поне 20 други майки питаха за максималният брой деца в една група и ни се казваше 10-12. В крайна сметка си поискахме декларация в която се отписваме заради тази бройка деца, за което те дори не ни уведомиха. Щели да ни върнат парите. Изобщо.........не съм очаквала подобно нещо, толкова лъжи, такава меркантилност и т.н. Споделете при вашите деца как е в тази школа ?

# 1
  • София
  • Мнения: 18 043
Доколкото знам ги връщат, но с удръжка. Confused Поне това чух от  приятелка на дъщеря ми. Момичето беше се записало на английски, когато класната му в 8 клас в езикова по език, различен от английски, посъветва родителите  за една година обучението по английски да бъде спряно, с цел избягване смесването на двата езика. Британика бяха предложили два варианта - или да върнат с удръжка парите, или да ги задържат за обучение през следващата година Shocked Дано детето нещо да не е доразбрало тогава.

С моя приятелка станах свидетел и на други неразбории на Британика. Дете, учило при тях седем поредни години, от рано си плаща сумата за  следващата, като изрично помолва да е в групата на определен преподавател, чужденец. Разбира се, ако смяната в училище позволява. Е, позволяваше, но детето, макар и толкова рано записано, пак не беше в тази група. Оправдаха се с много голям наплив за този учител. После сгрешиха и учебниците, дали на майката учебници за една година по-напреднали. Регистрирали си грешката и й звъннали да отиде за подмяна. Аз бях с нея. Размотаваха я, караха я да чака на опашка, че били заети в момента с по-важната задача записване  на ученици. Сякаш вината  беше нейна. Останах с много неприятно впечатление от грубостта на служителката им.

И на трето място, цените им са по-високи от тези на други школи, като  успеваемостта в другите определено не е по-ниска.

Последна редакция: чт, 04 окт 2012, 13:03 от eine in Rente gegangene Nixe

# 2
  • Мнения: 819
Аз също съм разочарована от Британика още когато големият ми син ходеше при тях.Затова пък сега съм намерила прекрасна школа в лицето на Фондация Английски клуб,където броят на децата в група е максимум 6.Обучението е както при другите школи,по два пъти седмично и в удобно за нас време!Цената е наполовина в сравнение с тази на Британика.

# 3
  • Мнения: 498
Аз бях шокирана от огромното количество лъжи, които чух и от двете служителки. Всячески се опитваха да замажат бройката от 15 деца ! Днес ще ми се обадят да ми кажат дали децата ще ги редуцират на 12 , или да напускаме. Ужасно безобразие. Да не говорим че ме излъгаха и че служителките им са с английска филология. Твърдяха че са и на предучилищната група и евентуално 1 ниво не са, другите били със. Е нашата не е. Пак лъжа.
Ние напускаме не по наша вина, а по тяхна. Следователно те са длъжни да изплатят цялата внесена сума.

# 4
  • София
  • Мнения: 11 710
виртуална в кой клон се случва всичко това?

# 5
  • Мнения: 4 204
Бях решила да запиша синът ми  там за тази година.
Яви се на изпит още Юли, защото имало голям наплив и да не изпуснел местата. Изкара 95%, което автоматично означава, че трябва да се яви на нов тест за по-високо ниво. От Юли до септември никой не се обади, само аз ги търсех. Записаха ми приемен час за 5 септември. Междувременно започнах да търся алтернативи. И аз като Mnogodetna mama  се спрях на Фондация Английски клуб. Обадих се в Британика да съобщя, че няма да отида на уговорената среща и попаднах на управителката на Прага. Изведнъж стана много отзивчива, с огромно желание да удовлетвори всичките ни нужди. Отговорът ми беше, че съм ужасно разочарована от организацията и некомпетентността на служителите и докато ги чакам съм си намерила ново място.
Междувпрочем във  Фондация Английски клуб цената е наполовина.
В групата на сина ми са 4 деца.
За сега сме доволни.

# 6
  • Мнения: 498
Какъв е този Фондация Английски клуб ? Кажете нещо повече за него, дайте координати моля.

Става дума за клона в Гео Милев.

И да добавя, че отново ме излъгаха. Казаха че ще се свържат с мен до края на работния ден, а още не са...

# 7
  • Мнения: 9 990
Моят опит с Британика е само за една година и повече не си тормозих детето.Първо-самото дете не се почувства добре-все се оплакваше, че нищо не разбира.Пък учителката-все със суперлативи за нея-оказа се, че даже азбуката не знаеше вярно на финала детето...
Инак относно организацията-втори срок ни бяха преместили в друг филиал, без дори да си направят труд да ни уведомят-сменяли групи, размествали, отваряли нов клон, бла-бла-неща, които слабо ме интересуваха.Как така ще  и сменят локацията?аз съм си направила сметка да ходим на едно определено място, а не на кое да е, да ни е близко поне малко все пак.Разправии големи бяха.Еми-не се подлъгах втори път, намерих си друг вариант, оказа се, че нямат и съботно-неделни групи за вариант, когато детето е следобяд и сутрин няма кой да го води.Като нямате-много ви здраве.И така.Три пъти ми звъняха да ни чуят как сме и как се развива детето от тогава.Сякаш ги интересува....хахахаха

# 8
  • Мнения: 4 204
Какъв е този Фондация Английски клуб ? Кажете нещо повече за него, дайте координати моля.

Става дума за клона в Гео Милев.

И да добавя, че отново ме излъгаха. Казаха че ще се свържат с мен до края на работния ден, а още не са...


Незнам дали ще ти е удобно, защото за сега има само в центъра.

http://www.englishclub-bg.org/index.php?option=com_content&t … 00&Itemid=134

# 9
  • Мнения: 498
Ама защо се излагат така тези хора ? Вместо да си задържат клиентите....
Аз се обадих в другите им филиали, имат групи и с по 6 деца, но в неудобни часове. Затова явно компенсират в вечерните групи с по 15 бройки  ooooh! Ще мислим с мъжа ми какво ще правим, до уикенда трябва да решим.
Герка мерси за инфото, ще видим и този вариант.

# 10
  • Мнения: 205
Наблюденията (разочарованието) ми от Британика-клон Прага са от преди 3-4 години. След като забелязах, че преподаването е неподходящо, малки зали, но много деца и т.н. твърдо реших, че обучението там е загуба на време и пари, а имиждът им е само кух маркетинг и реклама. Аз бях доволна от Британско-български информационен център, там групите са малки, преподават поне по 2 учителки, т.с. децата свикват с различен подход и беше близо до училището на детето (41ОУ), освен това имат безплатна библиотека с книги и филми.

Още ми е смешно като си спомня как една девойка-учителка в Британика, по време на родителска среща за курс за сертификат изтъкна наличието на сертификат за владеене на ниво като предимство при кандидатсвтване в гимназия, защото всеки директор би предпочел дете със сертификат пред друго без такъв.  

Колегите ми са много недоволни и от курсовете за възрастни. Явно Бритника лежи на стара слава и не прави нищо за да си поддържа нивото, даже напротив руши си го.

# 11
  • Мнения: 498
silvi mama дай инфо моля те, за този Британско-български информационен център.

Момичета как разбирате дали преподавателите в школите владеят добре езика? В Британика за нивото Стартърс учителките са масово момичета завършили педагогика с английски език. Това достатъчно ли е, как човек да разбере? Имате ли идея в другите школи учителите какво са завършили ? Става дума за деца 1-3 клас.

# 12
  • Мнения: 9 990
Аз просто спрях да се занимавам с школи.Аз самата езика не го владея, за да преценявам учителите.Доверих се на близък до мен човек, който работи с детето ми индивидуално.

# 13
  • Мнения: 1 417
Нямам впечатления от Британика, но пък аз съм недоволна от начина на обучение в Берлиц.
Персонала е много любезен, групите бяха с малко деца, но затова пък какичките явно нямаха достатъчно опит, за да могат да ги контролират и да въдворят дисциплина. Да не говориме, че за 3 год. / от 4 до 7г./ там детето не знае да чете и пише и се наложи да го запиша Начално ниво в Алианс. Далече ми е но предпочетох да заложа на гарантирано добра школа, отколкото да си губя времето и парите.
Там децата 18 Shocked но явно г-жата овладява обстановката, защото детето за 3 седм. вече пише думите, които са взели има домашни и въобще съм доста доволна, засега.

# 14
  • Мнения: 911
След тази тема звъннах бързо на дъщеря ми да преброи колко деца са в група  Twisted Evil.

Оказаха се 9  Peace. Доволна съм, но аз съм работила в Британика и всичко, което е написано тук знам, че се случва. Изобщо нямам илюзии, че ако има желаещи няма да ги направят и 15 деца в група. Когато записвах моето дете, чух че трудно ще съберат деца за нашата група. Бяха на границата - 6, а аз знам, че при 7 деца правят група. Така и стана, но няма гаранция, че втория срок няма да попадне в голяма група. Госпожата им е строга и явно ги поставя на място, а това на моята госпожица й допада най-много - реда.

# 15
  • Мнения: 639
Да не говориме, че за 3 год. / от 4 до 7г./ там детето не знае да чете и пише

Нормално е при деца между 4 и 7 години обучението да не е на база четене и писане - та те на български не могат, какво остава на чужд език! Сега детето Ви като е на 7 г. (вероятно първи клас) - затова започва да учи чрез писане, а не (само) защото сте го преместили в Алианса.

# 16
  • Мнения: 205
silvi mama дай инфо моля те, за този Британско-български информационен център.

Момичета как разбирате дали преподавателите в школите владеят добре езика? В Британика за нивото Стартърс учителките са масово момичета завършили педагогика с английски език. Това достатъчно ли е, как човек да разбере? Имате ли идея в другите школи учителите какво са завършили ? Става дума за деца 1-3 клас.

Ето линк към страницата на този езиков център: http://www.bbilcentre.com/
Разбира се, всеки родител търси различни неща и трябва да намери покритие на различни критерии.
Относно вторият ти въпрос, мога да отговоря конкретно за един от показателите, който ми индикираха за ниското качество на кадрите в Британика. Аз не съм филолог, изучавала съм английски с частни уроци и курсове и го използвам в работата си, но колкото и да не съм професионалист, не мога да приема за логичен и коректен следният начин за изучаване на специфичната промяна в 3 лице, ед. число. А именно, дъщеря ми, през втората година на посещението си в Британика първо научи, че в 3 лице, единствено число се добавя “s”   след глагола, после научи, че have се заменя с has и чак след това разбра, че има местоимения, кои са те за единствено и за множествено число. Тази схема много ме учуди и реших, че дъщеря ми е разбъркала последователността, затова специално погледнах тетрадката и на приятелката и даже попитах учителката дали детето нещо не е разменило в поредността.

# 17
  • Мнения: 911
Ако учителят е по призвание такъв ще намери начин да предаде знанията си, а ако не и филолог да е пак няма да ги научи на нищо.
Преподавателката ми по английски език в основното образование нямаше английска филология, но успя да ме научи на основните правила. И до сега всичко, което знам е благодарение на нея. В езиковата гимназия учих немски. Учителките - все филоложки. Е... не обясняваха така добре да обясняват и ми беше много трудно. Едва в университета при изучаването на старогръцкия разбрах смисъла на падежите и защо се ползват.
Едва ли те са били по-зле подготвени от първата ми учителка по английски, но е факт, че тя знаеше как да предаде знанията си. Затова моето мнение, че квалификацията е важна, но и личностните умения да създадат контакт и мотивират децата да учат са  по-определящи.

# 18
  • София
  • Мнения: 11 710
виртуална в кой клон се случва всичко това?

Отново искам да попитам в кой клон се случи това?При мен ситуацията беше точно обратната.Отказаха записване в определени групи,защото били пълни.

# 19
  • Мнения: 911
За клонът в  Гео Милев е писала виртуална и моето дете е там.

# 20
  • Мнения: 1 417
Да не говориме, че за 3 год. / от 4 до 7г./ там детето не знае да чете и пише

Нормално е при деца между 4 и 7 години обучението да не е на база четене и писане - та те на български не могат, какво остава на чужд език! Сега детето Ви като е на 7 г. (вероятно първи клас) - затова започва да учи чрез писане, а не (само) защото сте го преместили в Алианса.
Решението си окончателно взех след като една майка от форума пусна клип във ФБ с 6 год. си син, който четеше гладко на английски- не ходеше на у-ще, предучилищна група и учеше англ. в Алианс. Не си спомням името на преподавателката.

Иначе цялата групичка от първокласници, които бяха в Берлиц от мин. година се премести по други школи. Зная, че имат някаква по особенна система на обучение и наблягат на вербалната комуникация, но съдейки по мен - в момента 70% от английският ползвам в писменна форма.

# 21
  • Мнения: 911
Важно е да си доволна от решението си. Вероятно е имало и други неща, които не си харесвала.

# 22
  • Мнения: 1 417
Важно е да си доволна от решението си. Вероятно е имало и други неща, които не си харесвала.

newsm10 ще разбера в края на годината, живот и здраве! Нямам други забележки, просто явно очакванията са ми били други...

# 23
  • Варна
  • Мнения: 2 442
Aз пък противно на написаното тук искам да споделя колко съм доволна от Британика - синът ми е там вече втора година, няма лабаво. Казвам го от позицията на човек, който е завършил АЕГ и след това АУ. Но явно колкото и да е до учител, толкова е и до дете - явно свръзката си казва думата. Синът ми тази година е в Starters, личи си че и домашните станаха повечко, и темпото се забърза и той си развързва все повече и повече езика. Но мога да кажа, че още това лято след ниво Founders той по собствено желание прочете няколко адаптирани книжки за неговото си ниво - пърите две купих от Британика, останалите - ги чете онлайн от www.wegivebooks.org. Синът ми завърши годината с 97% и всеки процент от това си го заслужава. И честно, не мога да разбера как родителите едва в края на годината разбират, че децата им нищо не са научили, след като по време на годината имат текущи проекти, включително и изнанадващи съчинения в клас, които според мен са най-показателни за прогреса на детето.

Ако трябваше пак да избирам, пак бих го записала в Британика. И макар в началото таксите да ми се струваха високи, като ги разделя на общите часове, се получава по 6.50 лв на час. За разлика от Британския съвет, където последвотелността малко куца и таксите варират, варират и варират.

# 24
  • Мнения: 9 990
Само да ти кажа, че дъщеря ми завърши с по-висок процент. LaughingБих снимала диплома, за да го сложа тук, ама за какво?
Обаче нищо не знаеше, сори.Азбуката беше грешно заучена.Теста е елементарен, бебешки...малката от градината каквото беше учила-го знаеше.Няма текущи проекти и изненадващи бла-бла в час.Поне нямаше преди две години при нас.Имаше една родителска среща, на която се държаха с нас като с малоумни-проведоха ни урок.И толкоз....

# 25
  • Мнения: 40 931

Решението си окончателно взех след като една майка от форума пусна клип във ФБ с 6 год. си син, който четеше гладко на английски- не ходеше на у-ще, предучилищна група и учеше англ. в Алианс. Не си спомням името на преподавателката.


Едно дете не определя нищо. Ако беше нормално това майката нямаше да се хвали във ФБ. Утре, ако твоето дете не е така, не обвинявай школата.

# 26
  • Варна
  • Мнения: 2 442
Само да ти кажа, че дъщеря ми завърши с по-висок процент. LaughingБих снимала диплома, за да го сложа тук, ама за какво?
Обаче нищо не знаеше, сори.Азбуката беше грешно заучена.Теста е елементарен, бебешки...малката от градината каквото беше учила-го знаеше.Няма текущи проекти и изненадващи бла-бла в час.Поне нямаше преди две години при нас.Имаше една родителска среща, на която се държаха с нас като с малоумни-проведоха ни урок.И толкоз....

Sorry, но нещо не ми се вързва в твоята версия! Има много текущи контролни тестове, на база на които се поставят оценки в %, на база на което се поставя окончателния % за годината. Дълбоко се съмнявам, че филиал Варна учат по различен начин от филиал София, но дори и да го допуснем това, ако приемем че нямат текущи тестове, как според теб са поставили окончателната годишна оценка на дъщеря ти?! Не, че искам да споря, но освен тестовете, които според мен едно дете в детската градина, което не пише, не знам как би се справило с тях (намиране на думи в кръстословица, объркан словоред, дописванен на изречения с отворен край и т.н.), имаха и две  изненадващи съчинения в клас, които децата трябваше сами да напишат с обем около 70 думи - първото беше на тема да опишат една маймунка, второто - да опишат себе си - какво могат и не могат, какво обичат и не обичат и т.н. Освен това имаха да описват и играчките у дома, които са им любими. Оценяването е обективно, защото намаляват 0.25% за всяка грешка. Освен това РС са три за годината и няма как да забравиш за тях, защото една седмица предварително ти напомнят поне няколко пъти по телефона. Получаваш текущи писмени отчети два пъти годишно. При всички тези изисквания, не знам дете, което не познава азбуката как би се справило с писмените задачи! А става дума за най-първото ниво! И апропо, деца, които са завършили с успех между 95-100% ги канят на събеседване и писане на есе, за да изберат три от тях, които ще получат пълна или частична стипендия.

# 27
  • Мнения: 498
Само да ти кажа, че дъщеря ми завърши с по-висок процент. LaughingБих снимала диплома, за да го сложа тук, ама за какво?
Обаче нищо не знаеше, сори.Азбуката беше грешно заучена.Теста е елементарен, бебешки...малката от градината каквото беше учила-го знаеше.Няма текущи проекти и изненадващи бла-бла в час.Поне нямаше преди две години при нас.Имаше една родителска среща, на която се държаха с нас като с малоумни-проведоха ни урок.И толкоз....

Sorry, но нещо не ми се вързва в твоята версия! Има много текущи контролни тестове, на база на които се поставят оценки в %, на база на което се поставя окончателния % за годината. Дълбоко се съмнявам, че филиал Варна учат по различен начин от филиал София, но дори и да го допуснем това, ако приемем че нямат текущи тестове, как според теб са поставили окончателната годишна оценка на дъщеря ти?! Не, че искам да споря, но освен тестовете, които според мен едно дете в детската градина, което не пише, не знам как би се справило с тях (намиране на думи в кръстословица, объркан словоред, дописванен на изречения с отворен край и т.н.), имаха и две  изненадващи съчинения в клас, които децата трябваше сами да напишат с обем около 70 думи - първото беше на тема да опишат една маймунка, второто - да опишат себе си - какво могат и не могат, какво обичат и не обичат и т.н. Освен това имаха да описват и играчките у дома, които са им любими. Оценяването е обективно, защото намаляват 0.25% за всяка грешка. Освен това РС са три за годината и няма как да забравиш за тях, защото една седмица предварително ти напомнят поне няколко пъти по телефона. Получаваш текущи писмени отчети два пъти годишно. При всички тези изисквания, не знам дете, което не познава азбуката как би се справило с писмените задачи! А става дума за най-първото ниво! И апропо, деца, които са завършили с успех между 95-100% ги канят на събеседване и писане на есе, за да изберат три от тях, които ще получат пълна или частична стипендия.

Кое ниво описваш ? Останах с впечтление че е Founders. Дъщеря ми беше това ниво миналата година в София и със сигурност не са имали съчинения в час с по 70 думи ! Да, научи се да чете и пише думите, беше й трудно защото не беше започнала 1 клас, но пък на всички тестове през годината имаше 100 %, само един го беше объркала защото не разбрала вярното или грешното да зачертава. Явно тук е важно и на колко години е детето, защото моето няма да може да прочете самичка адаптирана книга на английски, ако не я е изучавало преди това.
Лично аз съм горе долу доволна, по скоро горе Simple Smile от обучението в Британика, но според няма как това да се случи в големи групи.Сега групата ни е останала с 13 или 14 деца, но пак са много ! Реших да я прехвърля в друг клон в група с 8 деца ! Вече й харесаха учебниците и е писала в тях....взехме решение да я оставим. Ако обаче нещата не се променят в организационно отношение и си записват в групите по колкото си щат деца, ще си търсим нова школа за догодина.

# 28
  • Мнения: 498
виртуална в кой клон се случва всичко това?

Отново искам да попитам в кой клон се случи това?При мен ситуацията беше точно обратната.Отказаха записване в определени групи,защото били пълни.

Вече писах че става дума за Гео Милев. Обясниха ми че там залите били най големи и съответно можели да побират най много деца Simple Smile Което съгласете е абсурдно, по тази логика могат да наемат зала в Ректората и да сложат 100 или 500 деца в една група примерно  Crazy Стана ми много неприятно, че всеки гледа да те прецака и се следят само паричните потоци от децата , а не качеството на обучението им !

# 29
  • Варна
  • Мнения: 2 442
Виртуална, точно за Founders става дума, при това синът ми преди това не беше учил английски. Разтърсих се из портофолиото му за миналата година  и намерих първото съчинение-описание за маймунката, което беше дадено в клас без предупреждение.

http://media.snimka.bg/s1/1209/028662701.jpg?r=0

Следващото съчинение беше доста дълго, дори на РС ми обясниха, че е препоръчително детето да се придържа към определен брой думи (обхвата между 50 и 70 думи), а синът ми беше писал повече, но не мога да го покажа, защото госпожата го беше взела, както и проекта му за играчките, за да го закачи на таблата пред стаите. Предполагам ако питаш дъщеря си, ще си спомни за какво става дума.
 След това лятото сам прочете Lawnu mends the sky и The magic pot, закупени от Британика, адаптирани точно за деца зършили Founders и преди Starters. Колкото до четенето, и на него му се отдава, така, че ако и аз постна един клип, ще се види - но това умение е по-скоро заради собственото му усърдие, защото колкото и да наливат нещо в главата на едно дете, ако то не възприема, не възприема.

За мен лично въпроса с школите е двустранен - не може само да се очаква там да се научи всичко, детето трябва да положи и известни старания у дома, за да затвърди наученото, да прочете нещо странично и най-важното - самостоятелно да се остави да се справи с материала. аз съм доволна от преподаването в Британика, защото виждам резултати.  Тази тема започна с организационни неуредици, които за мен лично са си маловажни и са нещо различно от начина на преподаване - все едно да кажа, че в училище не ми харесва защото са 22 деца в клас и няма време да се обърне внимание на всяко. Ами няма всеки час, но ако вкъщи се следи да се учи редовно, резултатите са налице.

# 30
  • София
  • Мнения: 3 824
Размерът на групата има огромно значение. Ако сте ходили на курсове по чужд език сте го забелязали. Колко упражнения може да направи едно дете ако в групата има 15 деца? Докато дойде реда му да отговори, то забравя за какво става въпрос, губи нишката и губи интерес от упражнението. Бързината на усвояване, зависи от това в колко упражнения участва активно, а не от това как му е обяснена теорията преди това.
Ако има родител вкъщи да му подготвя задачки и да го упражнява, тогава може и да има резултат, но ако няма, не вярвам, че ще научи много.

# 31
  • Варна
  • Мнения: 2 442
Размерът на групата има огромно значение. Ако сте ходили на курсове по чужд език сте го забелязали. Колко упражнения може да направи едно дете ако в групата има 15 деца?

Eлл, като човек завършил английска гимназия в далечната 1995, когато тогава да учиш в английска ЕГ си беше върха на елита, мога смело да кажа, че размера на групата няма значение, защото целият клас учеше, без значение дали ще те изпитат или не. И основното учене беше у дома когато сам упражняваш до припадане преподаденото в клас. И бързината на учене идва след това от допълнителната прочетена литература и допълнително написаните есета - колко хора биха заменили Keep it simple  с eschew obfuscations? Защото нас на времето ни караха да превеждаме Йовков и Елин Пелин на английски, а това да намериш правилния нюанс, правилната конотация на думата е съвсем индивидуално усещане. Разбира се, по курсовете никой не те кара да правиш така, но исках да кажа, че ученето на език преди зависеше от вътрешни стимули, а не от броя на съучениците ти в клас.

Ето това е проблема на днешните родители към днешните школи - всичко да е смляно, да става в клас и ако може да няма домашни. Ами така език не се учи, въпреки, че днес е много по-лесно да се учи английски, защото отвсякъде сме заляти с английска реч.

Последна редакция: нд, 07 окт 2012, 19:31 от Manzhelka

# 32
  • Мнения: 498
Manzhelka ти говориш за деца 8 клас в АГ, а тук става дума за 6-8 годишни. В  английската имате всеки ден английски, а тук 2 пъти в седмицата за час и половина. Как да няма значение броя на децата в групата ? Дали е по добре да са 8 или  да са 15 ? После моето дете както казах е по малко от другите и аз при записването съм питала за броя деца в група. Защото моето дете пише по бавно. Сигурно и чете по бавно и и има нужда от внимание. Е в сегашната група, която наброи 15 деца, госпожата дори не беше забелязала че не е записала домашнато. Детето казва че все бързала, бързала а и аз съм с такова впечатление докато ги гледам навън какво правят. Старае се госпожата им, но някакси гледа да изпее нещата и кой разбрал рабрал. При 15 деца на тази възраст какъв контрол има ? И накрая е супер неетично да си платиш при едни условия и без да те уведомят да ги променят еднолично.

# 33
  • София
  • Мнения: 3 824
Размерът на групата има огромно значение. Ако сте ходили на курсове по чужд език сте го забелязали. Колко упражнения може да направи едно дете ако в групата има 15 деца?

Eлл, като човек завършил английска гимназия в далечната 1995, когато тогава да учиш в английска ЕГ си беше върха на елита, мога смело да кажа, че размера на групата няма значение, защото целият клас учеше, без значение дали ще те изпитат или не. И основното учене беше у дома когато сам упражняваш до припадане преподаденото в клас. И бързината на учене идва след това от допълнителната прочетена литература и допълнително написаните есета - колко хора биха заменили Keep it simple  с eschew obfuscations? Защото нас на времето ни караха да превеждаме Йовков и Елин Пелин на английски, а това да намериш правилния нюанс, правилната конотация на думата е съвсем индивидуално усещане. Разбира се, по курсовете никой не те кара да правиш така, но исках да кажа, че ученето на език преди зависеше от вътрешни стимули, а не от броя на съучениците ти в клас.

Ето това е проблема на днешните родители към днешните школи - всичко да е смляно, да става в клас и ако може да няма домашни. Ами така език не се учи, въпреки, че днес е много по-лесно да се учи английски, защото отвсякъде сме заляти с английска реч.
Именно:
Цитат
Ето това е проблема на днешните родители към днешните школи - всичко да е смляно, да става в клас и ако може да няма домашни. Ами така език не се учи, въпреки, че днес е много по-лесно да се учи английски, защото отвсякъде сме заляти с английска реч.
но аз не бих го нарекла това проблем. Защо трябва да ти е трудно, като може да е лесно (а да не говорим, че родителите плащат немалка сума за това)? Децата ни нямат 16 часа на ден само, за да учат английски до припадък и не е това идеята ни. Език се учи много по-лесно с упражнения, на практика, отколкото с четенето на граматика. Именно за това езиковите школи работята по този начин - малки групи и много упражнения. Иначе по твоята методика може да си учим децата и в къщи, що да даваме стотици левове по школи.

# 34
  • Мнения: 487
И основното учене беше у дома когато сам упражняваш до припадане преподаденото в клас......
Ето това е проблема на днешните родители към днешните школи - всичко да е смляно, да става в клас и ако може да няма домашни. Ами така език не се учи, въпреки, че днес е много по-лесно да се учи английски, защото отвсякъде сме заляти с английска реч.
При сугестопедичните курсове по метода на д-р Лозанов,се учи точно по този начин-без никакви домашни.За 5 седмици, по 4 часа дневно се минава едно ниво.В първо ниво знам ,че се излиза с около 2000 запомнени думи.Самия учебен процес е много приятен и за деца и за възрастни хора.
Утре (08.10.2012г.) започва курс по английски за начинаещи-от 18,30ч. до 22,00 ч.(5 седмици от понеделник до петък).Доколкото знам ще присъства жената,която е била най- близкия   съратник на проф.Лозанов в последните години от живота му и ,която единствено има право да обучава преподавателите по сугестопедия.За тези,които се интересуват давам телефон за връзка:0988833411

Последна редакция: нд, 07 окт 2012, 23:02 от vale3000

# 35
  • София
  • Мнения: 3 824
vale3000,  нещо си объркала цитатите и си ми сложила думите на Manzhelka, с които ама изобщо не съм съгласна  Confused . Моля те, редактирий си поста или ми изтрий името от него.

# 36
  • Мнения: 487
vale3000,  нещо си объркала цитатите и си ми сложила думите на Manzhelka, с които ама изобщо не съм съгласна  Confused . Моля те, редактирий си поста или ми изтрий името от него.
Извинявам се за недоглеждането,поправих се.

# 37
  • Варна
  • Мнения: 2 442
Елл, не е въпроса само до ученето на езика, ми то химията и математиката пак по този начин се учи - в училище или на курс ти дават основата, упражненията и затвърждаването - сам. С цитата си по-горе исках само да подчертая, че е по-важно (според мен) детето да иска да учи, а не да карат да повтаря като папагал нещо в клас. Защото и в Британика никой не те изпитва на думите, които си учил преди 5 урока примерно, а се върви напред. В групата на сина ми всъщност тази година има такива деца - "Ама госпожо, защо са ми тези думи сега, нали ги учихме миналата година", примера е от уводните часове с преговора през септември. В началото ми беше смешно, ама като чета и тук, вече не ми е. И още нещо, това, че сме платили определена сума, не ни дава право на нищо повече освен другата страна да си изпълни договореното. Щото по същата логика в училище като не плащаме нищо, могат да ходят и без домашни ли?

Иначе съм съгласна с Виртуална, че не е етично да променят условията в последствие.

А колкото до сугестопедията, не съм запозната с нея, но ми изглежда нереално само да си пееш песни и изведъж, хоп, пишеш без грешка думи като hors d'oeuvre. Може и да греша, изивинявам се за което.
Ми те хората са го казали - No pain,no gain.

# 38
  • София
  • Мнения: 3 824
Изобщо не си права за химията и математика. Когато въпросът опре до практически упражнения групите са малки. Лабораторните упражнения по химия и физика в университета протичат с не повече 10 човека в група. Когато се подготвят практически децата за някоя олимпиада също са малки групите. Английският език не е един речник, който трябва да се научи наизуст и някава граматика. Трябва ти много практика. Ако идеята беше езика да се учи по товоя начин, защо групите в школите не са по 20-30 деца, както на курсовете по математика и български?

# 39
  • Мнения: 9 990
Само да ти кажа, че дъщеря ми завърши с по-висок процент. LaughingБих снимала диплома, за да го сложа тук, ама за какво?
Обаче нищо не знаеше, сори.Азбуката беше грешно заучена.Теста е елементарен, бебешки...малката от градината каквото беше учила-го знаеше.Няма текущи проекти и изненадващи бла-бла в час.Поне нямаше преди две години при нас.Имаше една родителска среща, на която се държаха с нас като с малоумни-проведоха ни урок.И толкоз....

Sorry, но нещо не ми се вързва в твоята версия! Има много текущи контролни тестове, на база на които се поставят оценки в %, на база на което се поставя окончателния % за годината. Дълбоко се съмнявам, че филиал Варна учат по различен начин от филиал София, но дори и да го допуснем това, ако приемем че нямат текущи тестове, как според теб са поставили окончателната годишна оценка на дъщеря ти?! Не, че искам да споря, но освен тестовете, които според мен едно дете в детската градина, което не пише, не знам как би се справило с тях (намиране на думи в кръстословица, объркан словоред, дописванен на изречения с отворен край и т.н.), имаха и две  изненадващи съчинения в клас, които децата трябваше сами да напишат с обем около 70 думи - първото беше на тема да опишат една маймунка, второто - да опишат себе си - какво могат и не могат, какво обичат и не обичат и т.н. Освен това имаха да описват и играчките у дома, които са им любими. Оценяването е обективно, защото намаляват 0.25% за всяка грешка. Освен това РС са три за годината и няма как да забравиш за тях, защото една седмица предварително ти напомнят поне няколко пъти по телефона. Получаваш текущи писмени отчети два пъти годишно. При всички тези изисквания, не знам дете, което не познава азбуката как би се справило с писмените задачи! А става дума за най-първото ниво! И апропо, деца, които са завършили с успех между 95-100% ги канят на събеседване и писане на есе, за да изберат три от тях, които ще получат пълна или частична стипендия.

Кое ниво описваш ? Останах с впечтление че е Founders. Дъщеря ми беше това ниво миналата година в София и със сигурност не са имали съчинения в час с по 70 думи ! Да, научи се да чете и пише думите, беше й трудно защото не беше започнала 1 клас, но пък на всички тестове през годината имаше 100 %, само един го беше объркала защото не разбрала вярното или грешното да зачертава. Явно тук е важно и на колко години е детето, защото моето няма да може да прочете самичка адаптирана книга на английски, ако не я е изучавало преди това.
Лично аз съм горе долу доволна, по скоро горе Simple Smile от обучението в Британика, но според няма как това да се случи в големи групи.Сега групата ни е останала с 13 или 14 деца, но пак са много ! Реших да я прехвърля в друг клон в група с 8 деца ! Вече й харесаха учебниците и е писала в тях....взехме решение да я оставим. Ако обаче нещата не се променят в организационно отношение и си записват в групите по колкото си щат деца, ще си търсим нова школа за догодина.


Нищо от описаното от Manzhelka нямаше при нас.Какви съчинения?Та те за цялата година надиплиха около 100-120 думи общо, за целия курс на обучение.Междинни тестове не е имало, нито са ми звънели по телефона да ме подсещат.Никога не са ми звънели, освен, след като отписах детето-половин година след това, за да ме разпитват как е детето  hahahaДумите бяха наизустени и почти не им се знаеше значението, защото ги караха да рисуват превода, а не да го напишат, моето дете не умее да рисува и после си гадаеше-това кон ли бешеее,,,жираф ли бешеее, или пък жаба... CrazyВъобще за изречения не е ставало и въпрос.Да се описват или подобни-абсурд-не.Само думи.И една книжка с приказката май беше Дядо вади ряпа, на английски, която бе заучена като стихче-без да се знае превода.
Сега разбирам защо са ме преследвали така упорито като не продължихме при тях, сигурно заради стипендията, за която така и не са ми споменавали никога, защото детето беше със 100% успеваемост според техния тест.Пазя си го в рамка и му се смеем често. hahaha

# 40
  • Мнения: 498
Според сайта на Британика такъв тест за стипендия правят децата завършили ниво Стартърс и нагоре. За завършилите Фаундърс не се предлага такова нещо. При нас беше по скоро както го описва Jizzlobber с тази разлика, че имаха тест на всеки месец горе долу и така сформираха годишните проценти успеваемост. Двете книжки детето ми ги разбра след като аз ги четох с него и тук там превеждах. Още помни тази за ряпата и вчера каза по някакъв повод The turnip doesn't move Wink Нищо не са писали. Не че не може да напише това което сина на Manzhelka е написал. Просто миналата година се съмнявам че е могла сама да напише толкова изречения в последователност. Друг е въпроса че беше й в предучилищна, но и децата в 1 клас от нейната група не знам да са писали нещо. Явно Manzhelka като човек знаещ много добре английски от рано се е занимавала с детето си и успехите му не могат да се препишт на Британика изцяло. Дали обаче повечето родители чийто деца са там са завършили английската гимназия или знаят езика ???

# 41
  • Мнения: 182
Аз мисля, че родителите дават МНОГО пари за това, че децата им да бъдат научени на езика. Аз записах детето в пловдивската Британика, засега са в началото на азбуката, но се надявам да има резултат това начинание. Ако ли не- ще се замислим за друг вариант.

# 42
  • София
  • Мнения: 62 595
Аз още преди години ги отписах въпросните от позитивния списък с школи. Много лошо отношение, много! Държаха се с мен и децата ми така, все едно сме някакви дебили, които трябва да бъдат баламосани. Отклониха всички мои въпроси, а към децата се държаха ужасно пренебрежително, все едно са някакви предмети, чието мнение не е важно.

# 43
  • Мнения: 494
Без да имам каквото и да било впечатление от Британика, всъщност една приятелка води там Първи сертификат и избяга ужасена, а тя е доста добра преподавателка, преподава в университет, каза че са имали много лошо отношение към нея, че са й се карали като не им отиде на семинарите, също беше казала че са 16 деца в групата; та всъщност исках да кажа, че прочетох внимателно съчинението на момченцето от Варна и видях, че една грешка не е поправена

one hair - един косъм
hair - коса - неброимо

така де, да не го научава детето грешно

# 44
  • Мнения: 40 931
Без да имам каквото и да било впечатление от Британика, всъщност една приятелка води там Първи сертификат и избяга ужасена, а тя е доста добра преподавателка, преподава в университет, каза че са имали много лошо отношение към нея, че са й се карали като не им отиде на семинарите, също беше казала че са 16 деца в групата; та всъщност исках да кажа, че прочетох внимателно съчинението на момченцето от Варна и видях, че една грешка не е поправена

one hair - един косъм
hair - коса - неброимо

така де, да не го научава детето грешно

Hair значи коса, но значи и косъм. Съвсем законно и правилно е да се употреби и в бройна форма, когато става дума за косъм. Ето ти пример от Светото евангелие на Матей Grinning


"You have no control or right over your own life. You cannot even change one single hair"

# 45
  • Мнения: 494
да разбирам ли тогава, че маймуната има цифром и словом един /1/ косъм?

# 46
  • Мнения: 40 931
да разбирам ли тогава, че маймуната има цифром и словом един /1/ косъм?

Не знам за конкретния тест (за каква маймуна става дума). Казвам, че има две значения - бройно и небройно. Пък де да знам, може някаква маймуна да има един стърчащ косъм на главата си.
Но в това " one hair - един косъм" няма нищо грешно.

# 47
  • Мнения: 494
нямам против човек да води диалог със себе си, но е хубаво от време на време поне, да води диалог и с другите; също така е хубаво да се говори в частност, а не изобщо, не за друго, комуникацията се къса

# 48
  • Мнения: 40 931
Писах за твоя постинг. Не съм следила темата и не знаех, че някъде напред има тест. Затова се изказах само по твоето твърдение. Това не е диалог със себе си, а с теб.
Сега намерих теста, но честно казано не видях никаква коса по маймунката. Нито бройна, нито небройна Grinning Не знам защо е написано това.

# 49
  • Мнения: 494
не, не водиш диалог с мен, защото слушаш само себе си, изобщо не си обърнала внимание, че съм казала абсолютно същото, ама когато друг го казва, ти за това нямаш слух или по-точно зрение, все едно, това не е диалог

# 50
  • с/у ОколоМръсТното
  • Мнения: 19 148
Трябва да имаш късмет, да попаднеш на добър педагог, не само в Британика.
Е, ние явно сме го имали и нямам забележка към тех. Само към моето несериозно дете.

Ноо... в края на уч. година, Британика дават цялата папка с всички тестове и контролни на детето. Та сбор от 100% на завършване може да се получи само със подобни резултати през годината.
Джиз, нямаш ли такава папка?
То там всичко си личи.

# 51
  • Мнения: 8 567
Аз май съм единствената доволна от Британика.  newsm78

В първите нива не бях много сигурна, мислела съм да го отписвам даже по някое време, струваше ми се, че нищо не вдява, но към края на годината се избистряха нещата и се оказваше, че доста неща е научил. 
Не само се справя, ами му и харесва, записа и втори език там.

ПП. Всичките папки на децата са подредени на етажерки в коридорите и всеки родител по всяко време може да ги разглежда колкото си иска.

# 52
  • Мнения: 9 990
Трябва да имаш късмет, да попаднеш на добър педагог, не само в Британика.
Е, ние явно сме го имали и нямам забележка към тех. Само към моето несериозно дете.

Ноо... в края на уч. година, Британика дават цялата папка с всички тестове и контролни на детето. Та сбор от 100% на завършване може да се получи само със подобни резултати през годината.
Джиз, нямаш ли такава папка?
То там всичко си личи.

Не.Ни папка, ни тестове.По едно време се мярнаха един-два теста де....и толкоз.

# 53
  • Мнения: 911
В кой офис на Британика се е случило?

 Абсолютно задължение на учителите и офис-мениджърите на Британика е да създават такива портфолиа на всяко дете. Поставя се входящия тест на детето и текущия контрол. А на края на годината се прави анализ. Тези папки се следят от методистите.

# 54
  • Мнения: 9 990
Този до Дойран, под Гоце Делчев.Не помня как го водеха точно като клон или офис.Сега даже си направих труда да изровя сертификата, който получи, или както се нарича и ясно си спомням, че имаше два теста, като за край на всеки срок все едно по един.Входящ тест и да е имала-аз не знам.Ежемесечни тестове и да е имала-също не знам.Получи на края на годината нещо като анализ, да, но-постно и нищо съществено като информация, недемонстрирани знания някакви.Папка не съм и помирисала.Може и да е имала, но аз нито съм разбрала, нито видяла.

# 55
  • Мнения: 8 567
Според мен детето не си е взело портфолиото, да не  е отсъствало, дават им ги последните дни.
Този до Дойран е филиал Бели брези, и там сме били, категорично всяко дете има портфолио, на втори етаж в коридора са, наредени на едни етажерки, през цялата година са си там.
Освен сертификата получаваш и писмо, с характеристика на гърба, а отпред са резултатите от тестовете, май.
За кой клас/ниво говориш?

# 56
  • Мнения: 911
Джийз, този офис им беше един от най-изрядните. Странно ми е, че са подходили така, но пък и детето е било малко и едва ли е имало толкова писмени работи. Аз вече видях 1 тест на моето. Имат доста за писане. Домашното го готвихме в неделя и вчера, защото и трябваха около 3 часа, за да схване всичко, но при нас по-различно, защото тя влезе във високо ниво, а няма граматически знания и наваксваме Simple Smile.
Относно отношението към персонала съм абсолютно съгласна, че Британика не е мечтания работодател, но се надявам като потребител да съм доволна.

# 57
  • Мнения: 9 990
Малко, малко-1 клас, не е било детскоградинско 5-годишно.Писането бе-по ред новата дума, сумарно за цялата година около 120 думи имаха,смятай.Няма значение, ние сме намерили Нашия модел и само година по-късно детето беше на светлинни години. Peace

# 58
  • Мнения: 911
Права си, че в 1 клас не е малко. Изгубили са една старателна ученичка Simple Smile.

# 59
  • София
  • Мнения: 38 515
Нямам опит с Британика, т.е. - не съм си давала детето там.
Няма и да го дам никога.
Непрекъснато, от години им вървят обяви за администрация и преподаватели.
Ходила съм на интервюта и за двете.
Имат страшно текучество на персонал -  и администрация и преподаватели.
И аз съм говорила с преподаватели, напуснали недоволни от там.
Просто не знам как се работи при този "вихър" от хора.

# 60
  • Мнения: 36
 L'Agent   Peace точни са ти наблюденията . Много некоректни работодатели са, не се ядосвай, че не си започнала работа при тях. Толкова манипулативен народ на едно място  Sick. Промиват им мозъците на девойките там и затова не им се сърдя като се опитват да ме подхлъзнат  Joy. Забавлявам се, но от 2001 г. до сега не са мръднали особено. Едни и същи постановки.

# 61
  • Мнения: 1 547
Не вярвам в традиционните методи за учене на език.

А това no pain, no gain - е толкова агресивно, че думи нямам.

Език се учи с удоволствие и лекота - миналата година изкарах сугестопедичен курс по английски. Преживях всяка минута там, с тези хора, с песничките, танците, рисуването на английски, театъра и пр. И който каквото иска да си мисли: децата няма да научат английски, ако учат по принцип, а не в контекст. Ужасно съжалявам, че няма сугестопедия за деца. Подготовката на материалите отнема твърде много време и енергия, но вярвам, че това е бъдещето и че детски курс ще се случи скоро.

Образователен център Медиа вече го предлага.

А към момента моят първокласник ходи на английски в International House - Sofia. Преподава им Хенри, който е фантастичен и няма 6-5 - няма български и виждам колко бързо дърпа човекът. А и очакването, че език се учи за една година е твърде преувеличено. Но да, участие в курс през годината, през ваканцията Drama School in English и се получава. Без насилия, без натоварване, с игри, песни и танци. И им е интересно, и участват с удоволствие. Няма оценки, има подкрепа и екип.

# 62
  • Мнения: 31
Смърфиета, а каква са горе-долу цените, че не успях нищо да открия на сайта им. Интересувам се за дете на 8 г., като много ми харесва, че преподавателите са native speakers? Благодаря за инфото предварително

# 63
  • софия
  • Мнения: 4 985
Аз пък съм много доволна от Британика  Peace

И двете ми деца  ( на 10 и 13) са в клона на Бели брези от няколко години (голямата беше 3-ти клас, малката предучилищна). Вече говорят езика! Грешат, но говорят и веднъж сгрешили се усещат на момента и втори път тази грешка я няма. Но и ние вкъщи имахме нещо като игра- определяхме си ден от седмицата (през зимните скучни месеци) и всички вкъщи си говорихме за 2-3 часа на английски- много се забавляваха момичетата.

Преди време използвахме английския с мъжа ми за да изкоментираме по нещо без деата да ни разберат- сега мисията е невъзможна.

Може би основната разлика при мен е, че аз не натискам за резултати. Предпочитам бвано но славно, отколкото да натрупат някакъв страх към виждаш ли този ужасен и досаден език, който в последствие ще се превръща в ощюе по-голямо тегло.

Мисля че има време за всичко- и това на което съм свидетел тази година с голямата ми дъщеря- огромна самомотивация за успех. Понеже не достигна желаните резултати (сама си е вдигнала летвата) сега е твърдо решена, че ще заложи лятото на самоподготовка и ще се яви в началото на годината на входящо ниво за да е с по-добър резултат. Абсолютно нямам намеса в решението и. Както казах, аз искам ( и като че ли успявам) да ги науча че да се сгреши и да не се успява е нормално и даже е верния път към това да не се отказваме и да сме по-добри!

Малката пък преминава с две нива нагоре ( казват, че бързо се справяла).

Верно е че е свързано с пари - обаче от парите по ценното е философията да се справят и да искат да могат- което само  със изисквания не става, защото се разжда страха от провал.

На втория етаж има папки, винаги когато съм искала съм им разглеждала досиетата. Особенно много се радват на писмата които получават от учитлеките си в края на всеки срок - там учителката се е постарала в лично обръщение към детето да каже къде са му силните и слабите места (изключително тактично).... И задължително пожелава весела ваканция и колко много ше се радва ако прочете еди коя си книжка за да могат да я обсъдят когато се видят, или пък детето да и напише писмо в дневник за да може тя да знае за преживяваният през ваканцията.

Тази година си сменихме адреса - не посмя да сменя клона. Пътувах всеки път по 40 минути в едната посока за да ги закарам - (първия срок беше кошмар- в различни дни им бяха групите). Но не исках да рискувам с друг клон. На всичкото отгоре започанхме с месец по-късно (поради неразбории с преместването) и успяха да ни запишат, успяха и такасата да ни намалят ( та на всичкото отгоре нямах пари в началото та доста по-късно я платихме)

особенно много се радвам и на спектакъла им за приключването на годината в НДК.

Аз съм доволна! И леееееееко уплашена защото тази година ще прехвърля момичетата в клона в Младост (дано не съжалявам)

# 64
  • Мнения: 9 990
Тъй като мина време от момента, в който отписах дъщеря ми от Британика, скоро се присетих за тях, случва се да ми звънчт да ме питат как сме и детето учи ли езика. Laughing
Основната разлика, така като чета Амели не е в това, че натискаме за резултати. Аз не натискам, напротив. Laughing
Основната разлика е в самите деца. Едно се справя, друго е малко по-бавно, но на курса се минава и се продължава по материала-никой никого не чака. И като не си разбрал едно, вместо да се изчисти и отработи, се минава на следващото.
Е, моето дете излезна от Британика с грешно научена азбука  Crazy, точно от филиала на Бели брези, с ръководител мис Мира.
Към момента също говори и пише доста добре. Две години по-късно реално. Приятелката и, с която тръгнаха заедно и която още е там-е по-назад от нея.

# 65
  • софия
  • Мнения: 4 985
Тъй като мина време от момента, в който отписах дъщеря ми от Британика, скоро се присетих за тях, случва се да ми звънчт да ме питат как сме и детето учи ли езика. Laughing
Основната разлика, така като чета Амели не е в това, че натискаме за резултати. Аз не натискам, напротив. Laughing
Основната разлика е в самите деца. Едно се справя, друго е малко по-бавно, но на курса се минава и се продължава по материала-никой никого не чака. И като не си разбрал едно, вместо да се изчисти и отработи, се минава на следващото.
Е, моето дете излезна от Британика с грешно научена азбука  Crazy, точно от филиала на Бели брези, с ръководител мис Мира.
Към момента също говори и пише доста добре. Две години по-късно реално. Приятелката и, с която тръгнаха заедно и която още е там-е по-назад от нея.

разбира се основната разлика е в самите деца. Както казах голямата ми дъщеря се справя доста по-трудно. Но пък се вслушах в съвета на учителката и за следващата гоина не я записах на следващото ниво, а в странично - нещо като полуниво - така хем си премина пак през материала, хем се справи, хем продължи да си трупа нови знания!

Радвам се, че сте намерили доброто място вас. То това е важно- човек да се чуства добре и уверен в избора. Дано и аз се чуствам така догодина с новия филиал  Peace

# 66
  • Мнения: 5 234
Амели, доволна ли си от филиала в Младост?
папугай, твоето дете къде го премести след Британика?

# 67
  • с/у ОколоМръсТното
  • Мнения: 19 148
Амели, доволна ли си от филиала в Младост?

вече има 2 филиала в Младост.

# 68
  • Мнения: 5 234
Да, и за двата бих оценила отзиви.  Peace
Както и за други школи.

Последна редакция: чт, 12 юни 2014, 21:19 от Barbabelle

# 69
  • София
  • Мнения: 1 654
След вече успешно приключила година в АВО-Бел мога да кажа - доволна съм,
че сменихме Британика.  Peace

# 70
  • Мнения: 75
Какъв е този Фондация Английски клуб ? Кажете нещо повече за него, дайте координати моля.

Става дума за клона в Гео Милев.

И да добавя, че отново ме излъгаха. Казаха че ще се свържат с мен до края на работния ден, а още не са...


Незнам дали ще ти е удобно, защото за сега има само в центъра.

http://www.englishclub-bg.org/index.php?option=com_content&t … 00&Itemid=134

Предполагам, че тази връзка ще е по-полезна Simple Smile:

http://englishclub.bg/%d0%ba%d0%be%d0%bd%d1%82%d0%b0%d0%ba%d1%82 … 1%84%d0%b8%d1%8f/

Последна редакция: чт, 19 юни 2014, 11:23 от ПримаДона

# 71
  • out of space
  • Мнения: 8 573
Трябва да имаш късмет, да попаднеш на добър педагог, не само в Британика.
Е, ние явно сме го имали и нямам забележка към тех. Само към моето несериозно дете.

Ноо... в края на уч. година, Британика дават цялата папка с всички тестове и контролни на детето. Та сбор от 100% на завършване може да се получи само със подобни резултати през годината.
Джиз, нямаш ли такава папка?
То там всичко си личи.

Това е ключът към бараката!  Simple Smile
Дъщеря ми ходи 6 години в Британика- клон Младост. Всяка година има различна преподавателка, случвало се е в 1 година да се сменят две.
Винаги е завършвала със степен "А", старае се, езикът й се отдава, ноооо...тази година завърши със степен "В". Крайно обидно се почувства, обвини Мис, че е некомпетентна. Действително, прегледах тестовете и проектите през годината и се натъкнах на странни поправки с червено по тях.
Например: "Когато ходя в гората, винаги намирам гъби", поправено на "Когато ходя в гората, често намирам гъби".  ooooh!
Тази седмица ходих да записвам сина ми за трета година при тях, любезните момичета ми зададоха въпроса защо не записвам й дъщеря ми. Отговорих, че до година е седмокласничка и трябва да се готви за матурите. Преспокойно можеше да наклепам въпросната Мис-ка, но се сетих, че жената е в деветия месец и всеки момент ще ражда.

Като цяло съм доволна от всичко- администрация, бързина, своевременно уведомяване, родителски срещи и т.н. Само тази преподавателка ме разочарова, но здраве да е.  Simple Smile

Забравих да спомена, че в курса на дъщеря ми са били 13 деца, но в съседната група само 3. Това е втория срок, бяха ни предупредили още в края на първия и имахме избор в коя група да я запиша.

Последна редакция: чт, 19 юни 2014, 20:19 от Ери

# 72
  • Мнения: 36
Аз определено съм разочарова на "Британика". Очаквах много по отношение на преподаването. Имам спомени как се изискваше 2000-2001 г. от преподавателите. Колко се работеше с децата и какви големи портфолия имаха при завършването. Миналата година се случи точно така. сериозна работа в клас, сериозни домашни и големи успехи. Без да се замисля го записах и следващата година. Сега получих портфолиото. То е 3 пъти по-тънко от миналогодишното и показва за мен отношението към работата.Липсват упражнения за затвърждаване на знанията. Премина ссе само през учебния материал, без да се упражняват граматичните конструкции. Жалко е, че тази година е загубена, но ще ми е за обеца на ухото: Цяла такса не се плаща! После няма връщане ако си недоволен.
Цяла година на въпроса ми как мина? Какво учехте днес? Отговорът е - Супер беше. Играхме.
Да, но аз не плащам, за да играят. Ако се отнасяха сериозно към учебния процес щеше да има баланс между сериозното учене и  игрите. Доста упражнения за затвърждаване на знанията. Тази година ще бъде в друга школа.

Последна редакция: сб, 21 юни 2014, 08:12 от Hope_54

# 73
  • Мнения: 498
ние също ще се преместим, мисля да видя как е в Интелект. някой има ли отзиви от тази школа ??? В британика са 12 деца са в група поне, това е много ама много. много шум в клас, не им се обръща нужното внимание. материала не се затвърждава, може да се учи много повече. ще опитаме в друга школа за половината пари в която децата са 5-6.....да видим как е.

# 74
  • Мнения: 1
Здравейте мили майки днес претърпях едно поредно огромно разочарование от БРИТАНИКА моето дете е записано там от 5 год,за броя на децта и смяната редовно на учители дори не искам да споменавам,то е ясно за всички....,моето разочарование е за това защото детето ми пропусна при тях една година защото я преместих във фарос че ми беше по удобно не искам да ви казвам ,че там ме увериха че детето има пропуски и не може л да го пуснат в по напреднала група.Съгласих се въпреки че не вярвах тъй като тя ходи от 5 год.в училището и имат седмично 10ч.и отделно е на частните уроци.Както и да е ,тази година от училището в което сме има частни уроци от БРИТАНИКА и аз я записвам по тяхно уверение детето има ПРОПУСКИ и ние пак се връщаме на ниво 1,аз помолих да направят тест на детето и да видим на кое ниво е все пак защото 3 год.да си учим едно и също ниво ми е малко ....... без коментар.Момичета опитах всякакви методи НО не стана не можело сед като е почнала годината днес сме 30.09 демек 1 месец е минало аз ги водя разговорите от преди 2 седмици нямало как да я преместят.
Нямам думи за отношението и загриженоста на тази ФИРМА към децата всичко е печатница за пари учебници ужжжж домашни който дори не се проверяват.Много съм разочарована сега мисля да я махна от там намразих и англ.заради тях нагли и безкруполни.

# 75
  • Мнения: 40 931
Абе, като гледам как пише майката, може и да са прави...

Общи условия

Активация на акаунт