Всъщност малката рисува, пише букви, кратки думи, решава детски пъзели, не е зарязана интелектуално. Фината и моторика е ако не отлична, то поне добра.
И тук идва големият шок. Въпросната учителка заяви, че щом отказва да държи по "правилния начин" трябва да консултираме детето с психолог! Дори!!!! понякога премествала химикала в лявата ръка ... ауууу! Аз реагирах рязко на думите и, но пиша да си сверя часовника. Да неби грешката да е в моя телевизор? Питах забелязва ли други проблеми, които да я навеждат на мисълта за детски психолог. Отговори, че не. Разбрахме се да я наблюдава и да ми съобщи, ако има нещо ДРУГО притеснително. Мен искрено не ме плаши факта, че детето не държи химикала според нечии норми. Но пък съм особено стресната кой възпитава детето ми в ДГ!