СЕДМИ клас - първи срок - 2 тема

  • 40 850
  • 746
  •   1
Отговори
# 60
  • Майничка
  • Мнения: 13 821
И аз се боря с това. Нито ги учат, нито им го търсят.

# 61
  • I want it all and I want it now.
  • Мнения: 4 719
И аз държа така да ги изписва Peace , но ми отговаря че в училище не го правят.

# 62
  • Мнения: 363
и ние сме така за съжаление ooooh! и ми се казва, че съм изисквала много Simple Smile

# 63
  • Мнения: 290
Уффф, да се оплача: не мога да го науча да подрежда задачите си!
Особено на геометричните ме влудява!
Аз го карам да записва:
Дадено:....
Търси се...
После да изписва формулите, които ще се използват и едва тогава да започва с пресмятанията.
Всичко това - едно под друго вляво, а от дясната страна - чертжче.

Едиствено му позволявам като записва 'дадено' да променя мерните единици, ако са различни.

Но срещам страшен отпор! Никой не го бил учил така да подрежда, нито в у-ще, нито в школата!

При вас как седи въпроса с прегледността?





Ходи ли школа или уроци детето. Защото там нали го изискват

# 64
  • Мнения: 416
И аз да се запиша.

Относно сборниците по математика, в училище / ние сме мат. паралелка/ ни искат този на изд. Коала Прес, а на частните уроци г-жата - сборника на Архимед.  Според втората двата сборника са най-добрите и трябва да решаваме от тях.  
В училище госпожата ги учи как да подреждат задачите и дори на родителската сруща заяви, че който не го прави според правилата, дори и при вярно решена задача ще намалява оценката.

В школата по БЕЛ ни беше обяснено, че до м. февруари ще вземем материала за цялата година, а след това само ще се упражняват и подготвят за матурата.

Относно помощта - ако не го изпитам по разказвателните, рискувам да отиде на училище с половин научен урок. Може на някой да му е смешно, че в 7 клас се налага да го изпитвам, но като си знам стоката, няма друг начин. По мат. сам се оправя.

По разказвателните при вас изпитват ли ви устно? Нашите госпожи са казали, че няма да има такова изпитване, а само тестово. Това е в нарушение на Наредба 3 за оценяването, а и детето се успокоява, че не е нужно всеки ден да учи, а само преди тест.

# 65
  • Мнения: 290
И аз го изпитвам. Дори съм купила допълнително тестове по физика ,химия география и биология  икато свърши съответния дял му ги давам.Надявам се да се справя сам ама май критериите за научен урок са му занижени.

# 66
  • I want it all and I want it now.
  • Мнения: 4 719
Ами по география сам е пожелал да го изпитат. Точно тогава е станало на въпрос че ще имат само 3 бр. оценки по този предмет. Предполагам ,че не е разбрал правилно. Peace Би трябвало 3 оценки да са от устно изпитване и 2 писмено. Иначе ги изпитват и устно и по останалите предмети.

# 67
  • Мнения: 12 314
И аз мойта девойка я изпитвам по разказвателните предмети,иначе когато няма време (а напоследък все няма Wink) претупва нещата . Мисля,че на повечето деца критериите за научен урок са занижени ,за съжаление. Confused

# 68
  • Майничка
  • Мнения: 13 821
Изпитваме я по всички основни разказвателни. Нов урок, два предходни и по някой и друг въпрос напосоки, където отворя учебника. Не я караме да разказва целия урок, но като задам тема, трябва за 3-4 минути да предаде синтезирано информацията, без "таковата" и "хъката-мъката", че много се отплесва като заговори. Специализираните термини много я зорят, все се чуди с каква асоциация да ги запомни. със сълзи сме се хилили снощи за едни трима хомо-монаси с камшици (трихомонаси Mr. Green).

# 69
  • Мнения: 290
Май с момичетата са по добре нещата относно разказвателните предмети.

# 70
  • I want it all and I want it now.
  • Мнения: 4 719
gargamela   Joy Joy Joy

# 71
  • Варна
  • Мнения: 1 123
Здравейте! Надничам в темата от миналата година, но не съм се разписвала Embarassed. Много полезни линкове откривам тук, за което благодаря на всички Hug Моя седмокласник ходи на школа по БЕЛ и Мат, и от началото на годината го  оставих само на тази подготовка. Днес са правили контролно на разлагане на многочлени ииии... Цял следобед решаваме задачи, защото от това което аз проверих - той не може да прилага формулите Confused Благодаря на ganis за ясното обяснение, изключително навреме и намясто!



Друг пример:
3x^2+x-10
a=3; b=1; c=-10  (внимаваме със знаците. Всяко число се взима със знака пред себе си.)
Тогава търсим:u.v=3(-10)=-30; u+v=1=>u=6; v=-5=>
x^2+6x-5x-30=x(x+6)-5(x+6)=(x-5)(x+6)


само тук решението не е ли (3х-5)(х+2)

# 72
  • Мнения: 416
Географията тази година му е любимия разказвателен предмет. Нашите преподаватели преценяват, че три оценки на срок по разказвателен предмет са напълно достатъчни. Едната е от входното, третата е от теста на края на срока, а втората ще бъде от друг тест на свършен дял. При това не винаги на края на дела правят тестове. Завиждам ви, че имате и устно изпитване. 

# 73
  • Там, където ме обичат
  • Мнения: 3 681

.... а и детето се успокоява, че не е нужно всеки ден да учи, а само преди тест.

Не се сърди на детето.  Peace
Ако сме на негово място, и ние бихме постъпили така.
Така са Оправните деца, нагаждат се според условията.

# 74
  • София
  • Мнения: 19 961



Друг пример:
3x^2+x-10
a=3; b=1; c=-10  (внимаваме със знаците. Всяко число се взима със знака пред себе си.)
Тогава търсим:u.v=3(-10)=-30; u+v=1=>u=6; v=-5=>
x^2+6x-5x-30=x(x+6)-5(x+6)=(x-5)(x+6)


само тук решението не е ли (3х-5)(х+2)

Да, така е. Ганис в бързината май е преписала и съответно разложила на последния ред друг полином, не  дадения. Имаме :

3x^2+6x-5x-10= 3x(x+2) - 5(x+2)=(x+2)(3x-5)

Общи условия

Активация на акаунт