CV-та пишем безкрай, все ще ни вземат, знай!-тема №26

  • 47 349
  • 754
  •   1
Отговори
# 570
  • Мнения: 87
Много харесвам Пловдив и въобще не съм си помисляла за такива проблеми относно работа и заплащане, докато не го прочетох тук. Затова ще си замълча за по-малките градове като този, в който живея, положението е отчайващо.

# 571
  • Мнения: 1 446
Ние сме подписали цял отделен анекс за конфиденциалността, както и за това къде можем и къде не можем да работим след като напуснем/ни напуснат.

Това оцветеното е само в сферата на пожеланията - на практика работодателят не може да ограничи правото ти да започнеш работа където и да е. Остава единствено етичният аспект.

Относно транспорта - честно казано, и на мен преди ми беше абсолютно безразлично къде точно ще ми е офиса. Сега се улавям, че локацията ми е основен критерий - не повече от 25-30 минути с кола  Tired Ограничаващо условие, но наистина нямам друг вариант да наместя семейния пъзел.

Знам,че не могат, но се пънат.  Mr. Green И най-интересното,че много добре знаят, че не могат да ме ограничат.

То и сега хората намират начини да работят от вкъщи, стига да искат, но определено не е толкова гъвкаво, колкото трябва да бъде.

Между другото, търся доста специалисти в момента, обявите са в Джобс.

# 572
  • София
  • Мнения: 6 221
Спорът "кое е по-далеч и по-неизгодно" е безмислен, независимо за кой град става въпрос. Всеки си знае истината и джоба.
Само да вметна, че разход за път от/до работното място около 200 лв. на месец е само мечта за живеещите в София. Ако се придвижваш с кола придвижването излиза средно 300 лв. (само бензин), при това - не най-отдалечените места, а напр. квартал - център и обратно. С гр. транспорт излиза по-евтино, но с 2 часа по-дълго. А предвид това, че работа в офис се заплаща средно около 600 лв. и работното време е пак като в Пловдив или Бургас (напр.), сметката не е по-розова.

тук се изхвърли. мъжът ми работи на майната си повече от 150 лева за бензин не даваме на месец. При все, че работи и в неделя, а и няма начин да отиде на работа без кола, защото е на място, до което престо не стига транспорт. Да не говорим, че много малко са хората, които карат коли на бензин или дизел. Масово колите са на газ, че и на метан.


Единственото нещо, за което си мечтая наистина да се промени в БГ е транспорта, да има влакове като света и метро. Дано! Ама надали. Ако В София стане, то в провинцията хората много ще трябва да почакат. За съжаление.

# 573
  • Мнения: 1 446
То и метрото ни не е цветущо. Особено новата линия. Аз така й се зарадвах, че ми спестяваше две спирки, но....уви--по-бавно е дори от наземния.
Но за зимата е за предпочитане. Много искам да се подобрят влаковете,защото аз живея извън София, а работя в близост до Подуене, и ще ми е супер удобно с влак. Но уви--нямам удобна връзка сутрин.

# 574
  • София
  • Мнения: 6 221
то ти там, където работиш и там, където живееш имам чувството, че трябва да смениш поне два транспорта.

Аз нямам против да пътувам час и половина до работата, обаче ако е във влак или с метро, в което да си извадя например киндъла и да чета нещо интересно или да извадя лаптоп и да върша нещо, а не 4 пъти да сменя рейс и да стана на шушулка по спирките.

# 575
  • Мнения: 1 446
В момента сменям три  Peace Излиза ми един час. Понякога повече. Преди имах маршрутка от нас до тук, ама я спряха  ooooh!
С кола--абсурд. Имахме служебни по едно време, сега трябва да ходя да се моля за такава. Няма да ми откажат, но не съм такава.

# 576
  • Мнения: 478

тук се изхвърли. мъжът ми работи на майната си повече от 150 лева за бензин не даваме на месец. При все, че работи и в неделя, а и няма начин да отиде на работа без кола, защото е на място, до което престо не стига транспорт. Да не говорим, че много малко са хората, които карат коли на бензин или дизел. Масово колите са на газ, че и на метан.

Браво на вас! Моята месечна сметка показва горепосочената от мен сума, но не ми се навлиза в подробности да обяснявам колко важно е по кое време на деня накъде пътуваш, от къде минаваш, колко време пътуваш. Защото елементарната математика е следната : 12-13 км. в едната посока, умножени по 25-26 работни дни, правят 650 км. При разход 10/100, резултата е 65л.х 2,80 лв.= 182 лв. И това е при положение, че не стоиш по светофари и задръствания, т.е. идеалния случай, при който 12 км. изминаваш за 15-на мин., а не за час, колкото пътуваш реално... но какво ли разбирам ?!
Иначе - да! Когато построят изцяло метрото, положението значително ще се промени. И ние живеем на място, забравено от всички по отношение на гр. транспорт и придвижването ни е изключително трудно, където и да трябва да отидем.

# 577
  • София
  • Мнения: 6 221
кофти избрана кола... 10/100 е много разход на гориво. Но пак не стана 300 лева по твоята сметка гледам.

# 578
  • Мнения: 1 446
кофти избрана кола... 10/100 е много разход на гориво. Но пак не стана 300 лева по твоята сметка гледам.

А какво е значението? Аз ако тръгна с кола, 200 лева не ми мърдат. А сега давам 50, и то поети от компанията. Иначе ще ми дават 40 за гориво....демек доникъде. Те,че нашите са цигани--цигани са, може поне по 60 да дават, но пак няма да ми стигнат. Плюс висене по задръствания--не, мерси.

# 579
  • Sofia
  • Мнения: 5 034
Метрото не ми помага на мен, не е ефективен плана за него. По Цариградско отново има трафик, Лозенец не е толкова гъсто населен, а можеше например по бул. България да се направи, около който живеят над 300 хил. души. За бензин даваме около 300лв на месец, защото работим на 10км от вкъщи, добре че и двамата сме в 1 посока.

# 580
  • Мнения: 1 446
А добре,че половинът ми е на 5 минути пеша. Иначе не знам какво щеше да е. Много е неприятна ситуацията с пътуването, ама нямаме избор, особено ако наистина се налага да изкарваме пари.  Peace

# 581
  • София
  • Мнения: 6 221
А добре,че половинът ми е на 5 минути пеша. Иначе не знам какво щеше да е. Много е неприятна ситуацията с пътуването, ама нямаме избор, особено ако наистина се налага да изкарваме пари.  Peace

аз затова гледам да стигам само с едно превозно средство до работа, за да има някакъв баланс. иначе 300 лева и на нас няма да ни мърдат.
моят половин преди работеше на супер удобно място и можеше да пътува само с един транспорт, и го правеше. преместиха го, заради промени в производството и условието да приеме беше да му дадат пътни. обещаха сума, от която дадоха половината. Пак е по - добре от нищо и си остана, но ако пътува с градски транспорт трябва да смени два или три такива и да върви около 15 мин през едни халета, калищо и глутници с кучета.

# 582
  • София
  • Мнения: 6 103
В градски условия с много задръствания раходът на гориво скача минимум с 0,6,а ако минаваш през най-големите задръствания ое повече . Дай боже всеки да има най-новата с нисък разход на гориво кола,но то трябва за това и добре платена работа, и нещата пак се закучват.

# 583
  • Мнения: 3 182
Ред, може ли да дадеш сайт или друг източник на информация, в който се публикуват прогнози относно бизнес нагласи, среда и тенденции за години напред?
Извинявам се, ако е давано вече, но не си спомням, откакто следя темата - година вече.
  bouquet

# 584
  • София
  • Мнения: 1 262
Ох, транспортът наистина е болна тема. На месец за две коли, интензивно шофиране, даваме поне 500 лева, без да калкулирам застраховки, поддръжка и т.н.

Но локацията на офиса не мисля, че е добре да е основен критерий при избора на работа  Peace
Имам приятелка, която живее в Банкя и работи до летището. Без да взима космическа заплата, е супер мотивирана от работата си и няма никакво намерение да я сменя  Crazy

Общи условия

Активация на акаунт