ВТОРИ клас - първи срок - 2

  • 57 611
  • 734
  •   1
Отговори
# 705
  • София
  • Мнения: 9 517
ааа, питат, питат - как е Гошко, как е Тошко... но като имам предвид, че май само майките на "непроблемни" деца ходим, всички са ОК, обаче до колко са ОК - той и моя беше ОК, но аз далеч не мислех така  Peace

# 706
  • Мнения: 2 755
Дзвер, напълно те разбирам за занималнята. За моето дете, конкретно, се оказа загуба на време. Кога написал, кога не написал, кога домашното е проверено от учителката, кога не. Само този срок посещава занималнята и то за 2 часа, докато свърша работа. Втория срок минават втора смяна, което за нас е изключително неудобно. Занималня няма да посещава. Предстои направата на нов график за извънкласните занимания, а това няма да е лесно.....за мен най-вече.  Tired
Под допълнителна работа с детето вкъщи, по отношение учебният материал, разбирам - проверка на работеното в клас и написаните домашни / или ненаписаните /  Wink, с цел ориентиране, как се справя детето, има ли пропуски и/или затруднения. С една дума - контрол.  Mr. Green
За родителските срещи - редовно присъствам. Мотивите са ми същите като на Yana_a_n. Имам нужда от обратна връзка не само с учителката, но и с родителите на децата с които дружи детето ми. Информацията е полезна и за двете страни.

# 707
  • София
  • Мнения: 10 215
Що да споменава поименно?

Да де, и аз това питам Wink- някои родители са недоволни, че не казва имена, а говори общо.

# 708
  • Мнения: 7 837
Ние нямаме общи родителски срещи, освен една, в началото на годината, когато набързо ни се представя учебния материал. Останалите срещите са винаги персонални. Миналата седмица получих рапорта за края на 2 срок и утре имам среща с учителката. Ако няма нещо извънредно, обикновено се виждаме 2-3 пъти годишно.

# 709
  • Мнения: 3 379
Ние нямаме много чести родителски срещи, но не ми се е случвало да пропусна засега и никога не са споменавали проблемни деца, камо ли пък имената им. Аз също разчитам на личен контакт с учителката, за да получавам обратна връзка, а тя е много отзивчива, а и праща много неща по емейл, което много ме устройва.

Аз мисля, че именно контролът върху детето е много пагубен за мотивацията. Аз не проверявам нищо. Имам му доверие, че си е написал и ако е имало нещо, което не разбира, пита. Ако правим нещо, то е извън това, което учат в училище, пак касаещо подобен материал. Засега успявам явно да налучкам правилната стратегия с детето, защото е много отговорен. Прави ми впечатление, че почна ли да ръчкам за домашни, почва да се дърпа и му става все по-неприятно да седне да ги пише. Понякога имат по-дълги домашни по английски и той се дърпа да ги пише,което го разбирам, защото и аз да трябваше да преписвам като гламава думи, щях да се дърпам. Не виждам никакъв смисъл от това на този етап, но това е друга тема де...

Между другото, аз също съм от работещите майки, даже с няколко различни неща се занимавам и лудницата е пълна понякога. Поне е хубаво, че ми е гъвкаво времето и мога до голяма степен аз да си направя програмата.

Мерси много за линка, на мен също много ми допадна.

Някой знае ли от КМС докога раздават наградите и какви са?Трябва да отида до 125-то, ама кога ще намеря време...

# 710
  • Мнения: 47 352
Ние нямаме общи родителски срещи, освен една, в началото на годината, когато набързо ни се представя учебния материал. Останалите срещите са винаги персонални. Миналата седмица получих рапорта за края на 2 срок и утре имам среща с учителката. Ако няма нещо извънредно, обикновено се виждаме 2-3 пъти годишно.


Е, то и нашите са 1 в началото и една в края. Другото - лично  Peace
Май има и една в средата, но не съм сигурна.

# 711
  • Мнения: 1 884
Ние нямаме общи родителски срещи, освен една, в началото на годината, когато набързо ни се представя учебния материал. Останалите срещите са винаги персонални. Миналата седмица получих рапорта за края на 2 срок и утре имам среща с учителката. Ако няма нещо извънредно, обикновено се виждаме 2-3 пъти годишно.


Е, то и нашите са 1 в началото и една в края. Другото - лично  Peace
Май има и една в средата, но не съм сигурна.
Тази в средата мина, преди Коледа беше. Wink

Момичета ,я  споделете вашите второкласници какви задължения имат в къщи? Аз го карам да си оправя стаята/ креват ,играчки/. Ако не си е легнал и аз съм успяла да изгладя ,си прибира дрехите. Обича да ходи да пазарува дребни неща в близкия магазин и ми помага / не винаги/  с масата.

Освен стаята ,другото май не е задължение, а като го помоля ми помага.

Последна редакция: вт, 15 яну 2013, 21:34 от vela

# 712
  • София
  • Мнения: 10 215
Пускам ви нещо, което класната на детето ми прати тази вечер, може и да ви е интересно:
http://www.segabg.com/article.php?id=0001301&issueid=4588&sectionid=5

# 713
  • София
  • Мнения: 9 517
Пускам ви нещо, което класната на детето ми прати тази вечер, може и да ви е интересно:
http://www.segabg.com/article.php?id=0001301&issueid=4588&sectionid=5
много точно написано - споделя изцяло и моето мнение за образованието  Peace

vela, моят второкласник има задължението да си слага дрехите за пране, да си отнася чинията като се нахрани, да слага храна и вода на кучето и от време на време да прибира играчките. Когато е светло и той обича да ходи до магазина за някои неща - общо взето това е. Де факто нищо от това не се върши, без да напомня  ooooh!

# 714
  • Мнения: 5 790
Да се смея ли, да плача ли...
Бях на родителска. Дъщеря ми се замеряла с кексчета и дребни сладки на коледния базар и отбивала атаките с метален поднос!
На всичкото отгоре, госпожата й написала забележка - Липсва поправка на преразказа! И след това се подписала. Дъщеря ми отдолу написала "Да, защото бях болна!". И също се подписала!!!

# 715
  • Мнения: 2 755
...Аз мисля, че именно контролът върху детето е много пагубен за мотивацията. Аз не проверявам нищо. Имам му доверие, че си е написал и ако е имало нещо, което не разбира, пита. Ако правим нещо, то е извън това, което учат в училище, пак касаещо подобен материал. Засега успявам явно да налучкам правилната стратегия с детето, защото е много отговорен...
Колкото деца, толкова и стратегии.  Wink Децата са различни и всеки родител преценява коя стратегия е подходяща за подход към неговото дете. На този етап виждам, че детето ми се справя отлично с материала в у-ще. Дърпане за писане на домашни почти няма, но забравяне че има това или онова за домашно е на лице. Много е разсеян и ако разчитам само на неговия самоконтрол, няма да се получат нещата. По този показател "крушата е паднала далече от дървото". Нямам спомен родителите ми да са ме контролирали за домашните и учебният материал. Искаха да видят само бележника. Както и да е. Продължавам упорито с опитите да го науча на самостоятелност, дано се получи в бъдеще. 

# 716
  • София
  • Мнения: 7 468
Е аз честно, не разбирам защо да има РС, ако ще се говори общо. Някой деца се справят, други не. Страшна информация!!! Много, много полезна!  ooooh!
Продължавам да съм на мнението на SZA.  Joy Вербализира ми всички мисли!  Hug
Съдя най-вече по себе си, но Никол е по характер чисто моя. Много, ама много мразех да ми се виси на главата! Побеснявах! Имах си баба учителка, която много държеше да проконтролира и да участва дейно! Разбираемо, някак, не съм била на занималня. Но аз сама си се справях и много ми тежеше това присъствие. Бързо се отървах, слава Богу. Колко ли й е коствало на нея да се примири, ей това никога няма да разбера! Но да го причиня доброволно на детето си, не, нивгаш!

# 717
  • Мнения: 5 790
Моята майка също ми висеше непрекъснато на главата. Не ми беше никак приятно, да не кажа друга дума. Не успях да се преборя с нея да ме остави на мира. В резултат учех с усилие, направо намразих ученето.
Сега се опита да приложи тактиката и на Виктория, но я отрязах много бързо. Малко се разсърди, но по-добре така, отколкото да се случи същото и с детето ми.
Аз не вися над главата. Пише си сама домашните, само поглеждам за грешки. Ако не е написала нещо е предупредена, че сама си носи отговорността пред госпожата и да не очаква да я оправдавам. Засега е доста съвестна.

# 718
  • София
  • Мнения: 7 468
Да, това с отговорността е другото, което се надявам да възпитам и у двамата. Всички последствия си ги носиш сам, това е. Не мога да се оплача от това, отговорни ми се струват. И възпитани и добри, че и умни. Може често да пищя от тях, но явно забравям, че са все пак деца. А аз очаквам да реагират и да се държат като възрастни.  Embarassed Реално успявам да ги оценя колко са "в час" само на фона на други деца, а вкъщи все са в гаф.
Много емоционално приемам всичко, ужас!

# 719
  • София
  • Мнения: 7 673
За писането на домашните и задължителната училищна подготвка не вися над главата му. Диктовки допълнителни съм правила и продължавам да правя, слава Богу - вече ги поразредихме.
В първи клас съм правила и по 2-3-4 диктовки на ден. Вече минахме на 2-3 седмично (в рамките на уикенда).
Има сборника на Евелина....по математика. Паралелно с училищния материал и там решава задачи. Той си преценява кога и как. Аз искам в неделя да е наваксан материала в сборника, а другото са подробности.
Книгите - на ден се чете минимум по 1 час на ден. Сега сме на лесносмилаемата поредица Goosebumps, но и това е нещо. Книжките са по 120-140 стр.. Определила съм лимит от 1 книжка седмично.
На плуване ходи всеки ден от понеделник до четвъртък, по 1 час.
Петък и  събота са дни за игра, учи се в неделя (освен ако няма много да дописва по математика  Twisted Evil )
Не му вися на главата, но изисквам. Английския съм го изпуснала, при все че и аз спокойно мога да му преподавам, но нещо не ги виждам времево нещата. Вече съжалявам, че тази година пропуснахме курсовете. Другата година няма да се разминат.
Не съм вярвала, че ще съм такъв цербер, но се страхувам да не го изпусна...

Общи условия

Активация на акаунт