Пейпал - помощ - 8-ма тема!

  • 33 640
  • 741
  •   1
Отговори
# 90
  • Мнения: 5 790
Няма да имаш проблем.
Като си влезеш в профила ще го видиш вдясно от табличката.

# 91
  • Мнения: 6
Моля за пощом, това ми изписва като се опитам да платя - Your account access is limited. Въведох наново номера на банковата карта, смених паролата, два секретни въпроса и отговора и отново ми е ограничен акаунта. Предварително блогодаря на отзовалите се!  bouquet

# 92
  • Мнения: 5 790
Верифицирана ли е картата?
Отворени диспути да имаш - по твоя инициатива, от купувач?

# 93
  • Мнения: 6
Верифицирана е, нямам диспути.

# 94
  • Мнения: 1 070
Четирицифреният код, който трябва да получа от банката за да верифицирам картата (става дума за Visa Electron към ПИБ ) мога ли да го видя от сайта на банката (и в кое меню точно?), където съм регистрирана или трябва да ходя  до банката?

И дали има някакво значение, че старата карта я изгубих, извадиха ми нова, иначе сметката е същата, регистрирах  новата карта, смених и адреса и когато верифицирам картата веднага ли ще мога да се разплащам с нея, включително и суми над 100 евро?

Също и да питам - ако добавя още пари в картата, т.е. да ги внеса в брой по сметката, след колко време  ще мога да плащам онлайн с тях?

Последна редакция: вт, 01 яну 2013, 23:10 от ⅞ ...and Happily Ever After

# 95
  • София
  • Мнения: 3 401
⅞ ...and Happily Ever After четирицифрения код можеш да го видиш в my.fibank.bg в менюто справки-Картови авторизации.
След като си приключила верификацията-можеш спокойно да плащаш по-големи суми.
Ако захраниш сметката си на каса в клон на fibank - веднага се виждат парите в сметката и можеш да плащаш с тях.

# 96
  • Мнения: 1 070
Супер благодаря за бързия отговор, видях кода в сайта и верифицирах картата вече!    Hug

# 97
  • Мнения: 262
къде в пейпал да канселирам диспута?
Аз поне не виждам такъв бутон.  newsm78

да се цитирам,  Embarassed

# 98
  • Мнения: 663
Няма да имаш проблем.
Като си влезеш в профила ще го видиш вдясно от табличката.
Алекс1,благодаря за отговора само нерзабрах като получа в интернет банкирането си кода -къде в пейпал акаунта го въвеждам?!

# 99
  • Мнения: 5 790
Като си влезеш в акаунта в Пейпал, вдясно от табличката гледаш.
Там пише нещо подобно - Confirm my card. Не мога да цитирам точно, защото картите са ми верифицирани отдавна и такъв надпис нямам.

# 100
  • София
  • Мнения: 971
Момичета, моля за инфо:
ако някоя от вас има виза от ПИБ с кешбек - като се пазарува през пейпал има ли кешбек на сумите които минават през картата?

# 101
  • Мнения: 1 719
И аз тук с въпрос - имам отворен и ескалиран кейс, ПП трябваше да се произнесе до 29ти декември, според описаното в диспута, но до този момент нямам решение и датата си стои 29.12.2012г. Дали да напомням нещо или да чакам само?!

# 102
  • Мнения: 5 790
Няма смисъл, като са готови - ще се проинесат.
Явно са претрупани.

# 103
  • Мнения: 22
Искам да споделя следния проблем, който се отнася за сайт с платена доставка от Китай - Сами дрес.
Днес пуснах диспут, защото е 45-ти ден от липсата на стока. Отговорили са ми през Пей Пал да чакам чинно, но са ми дезактивирали акаунта, дори и като дадох заявка за забравена парола......
новата не става!
А от там чакам още 5 поръчки!!!!  Няма да ви кажа как ми се изправи косата! Пробвах със забравена парола - дава ми нова, въвеждам я - и отново не мога да се логна в акаунта си!
Писах им с тикет през стара поръчка, но ....нищо, глас в пустиня.

След информиране в Пейпал, че след като съм пуснала диспут, са ми отрязали достъпа, уж нямало проблем, а ми се възстанови достъп до акаунта   Wink
Чудя се, на 05 трябва да пусна нов диспут /защото е 45-ти ден от още една поръчка, която не идва/ - да го направя ли или съвсем ще ги вкисна? Имали ли сте такива случаи?

Имате ли лични впечатления от този сайт/доставчик/, може ли да му се има доверие?

# 104
  • Мнения: 1
ЧНГ на всички! Платила съм на доставчик през Пейпал но като гост. Нямам идея как може да е станало това. Как мога сега да отворя диспут?

Общи условия

Активация на акаунт