Пейпал - помощ - 8-ма тема!

  • 30 728
  • 741
  •   1
Отговори
  • Мнения: 5 790
Пейпал е система за онлайн разплащания.
Регистрацията в нея е бърза и лесна.
Използването й ви гарантира, че продавачът/магазинът няма да видят данните от кредитната ви/дебитната ви карта и да злоупотреби с тях.
За да регистрирате кредитна/дебитна карта в Пейпал, трябва да има задължително пари в нея, около 5 лева са достатъчни. В момента на добавянето на картата ще ви блокират 1 долар, който няма да изтеглят въобще. Това се прави, за да се провери, че такава карта наистина съществува. При верифицирането, ще ви изтеглят 1.50 евро, които ще ви върнат в баланса, след като въведете правилния код за верификация, получен от разпечатката на трансакциите ви, които дава банката ви, или го видите в електронното банкиране.

Регистрация в Пейпал

Как да смените курса, така че да ви таксува по курса на банката ви:
Начините са 3:

Първи:
-> My Account
-> Profile
-> Financial Information
-> Recurring Payments
-> Edit Funding Options
-> Conversion Options
-> Bill me in the currency listed on the seller's invoice.
-> Submit

Втори: Ако нямате такава опция:
-> Credit/Debit Cards
-> Bank Accounts
-> Currency Balances
-> Gifts and Discounts
-> My preapproved payments
-> Manage the automatic payments you send to merchants.
-> My preapproved payments
-> Set Available Funding Sources
-> Conversion Options
-> избирате втората опция
-> Submit

Трети:
Ако нямате нито една от трите опции, в момента на плащането с Пейпал, избирате Bill me in the currency listed on the seller's invoice. И на всяко следващо плащане проверявате дали тази опция е отметната.

Как да верифицирате картата си:

Картата се верифицира, за да може да плащате с нея над 100 евро. Това означава, че когато изхарчите от тази карта 100 евро, ако не е верифицирана, картата  ще се блокира до въвеждането на кода за верификация. Може да платите 2 х 50 евро, или 100 пъти х 1 евро, на на следващото евро картата ви ще е блокирана.
За да верифицирате картата, трябва да го наредите в Пейпал. Само не става. След като наредите верификация, ще получите кода от вашата банка.
Като си влезете в акаунта, от страни, вдясно пише:
To Do List - Verify my Account.
Системата ще ви изтегли 1.50 евро.
Кодът се полава в месечното ви извлечение от банката-издател на картата ви. Може също да си поискате разпечатка на транзакциите си, или да го видите в електронното банкиране, ако имате такова.
Кодът не се получава веднага, а след 3-4 работни дни, когато се осчетоводи транзакцията.
Срещу него пише - PAYPAL EXPUISE XXXX, където ХХХХ са четирите цифри, които е кодът.
Когато въведете правилния код, системата ще ви върне 1.50 евро и те ще останат в акаунта ви, като може да плащате с тях.

Ако регистрирате втора карта, защото старата ви е изтекла, трябва отново да я верифицирате. Това е задължително вече и няма как да се избегне.
Ако регистрирате нова карта, защото старата ви е изтекла, но със същия номер, но различен секюрити код и дата на валидност - в общия случай не се налага да се верифицира отново. Въпреки това, проверете в началото на акаунта, в таблицата дали има To do list - Verify/Confirm my card.

Как да пуснете диспут:

За да пуснете диспут, намирате трансакцията, отваряте я и избирате Resolve a problem with this transaction. Следвате стъпките и описвате случая.
Ако не сте получили стоката - избирате I haven't received my item.
Ако стоката се различава от описанието - избирате The item I received is significantly not as described. В този случай ще ви накарат на върнете стоката за ваша сметка и едва след като продавачът си получи пакета, ще ви върне парите.
Внимавайте да не затворите диспута, защото няма да можете да го отворите отново.
Ако не намерите решение с продавача в диспута, може да ескалирате до Claim. По този начин оставяте решението за спора ви с продавача да бъде взето от Пейпал. Бутонът за ескалиране до Claim се появява няколко дни след пускането на диспута, не веднага.

Имайте предвид, че в Пейпал НЕ СЕ ВИЖДА наличността по картата, която сте регистрирали. Там ще седят само нули, ако ще и милиони да имате по картата. Това не е електронно банкиране и няма как да ви се виждат парите.

Старите теми:
Пейпал - помощ
Пейпал - помощ - 2-ра тема
Пейпал - помощ - 3-та тема
Пейпал - помощ - 4-та тема
Пейпал - помощ - 5-та тема
Пейпал - помощ - 6-та тема
Пейпал - помощ - 7-ма тема

Успех в пазаруването!

# 1
  • Shumen
  • Мнения: 1
благодаря за темата    bouquet и мога ли да попитам след като съм пуснала диспут за неполучена поръчка вече 45ти ден и продавача ми отговаря да му пиша чак след 8 седмици трябва ли нещо друго да правя, че досега каквото успях да прочета в предната тема не ми стана ясно? За първи път ми е и ще бъда благодарна ако някой ми обясни  Hug

# 2
  • София
  • Мнения: 1 006
   Можеш да изчакаш ако му имаш доверие, че е изпратил нещото и ще пристигне, а можеш да ескалираш веднага щом ти излезе тази възможност (май след 7-8 дена).

# 3
  • Пловдив
  • Мнения: 126
Имам получени пари в акаунта,виждам ги в транзакциите,но балансът ми е 0. Вече 7-8 ден е така,за първи път получавам пари със сенд мъни гудс, какво трябва да направя,за да се появят в баланса,искам да си ги дръпна към картата.

# 4
  • Мнения: 5 790
Имам получени пари в акаунта,виждам ги в транзакциите,но балансът ми е 0. Вече 7-8 ден е така,за първи път получавам пари със сенд мъни гудс, какво трябва да направя,за да се появят в баланса,искам да си ги дръпна към картата.

А провери ли да не са вече отишли по картата?

# 5
  • Пловдив
  • Мнения: 126
Пpовеpих,все още ги няма.

Пише: 
Status: 
 Completed - имам опция за рефънд.

Последна редакция: вт, 18 дек 2012, 13:43 от hris80

# 6
  • Мнения: 5 790
А като отвориш детайлите на трансакцията пише ли - Pending until... /дата/ някъде?

# 7
  • Мнения: 1 480
Да се следя и аз как да си решавам проблемите. Благодаря за хубава тема.  bouquet

# 8
  • Мнения: 17
 Здравейте,
искам да попитам нормално ли е да ми звънят от Пейпал по телефона?
Не можах да разбера за какво ми звънят,защото жената говореше страшно бързо,английския ми не е много добър и тъпата връзка взе че се разпадна накрая.На някой звъняли ли са му?

# 9
  • Мнения: 5 790
Не мисля, че на някого са звъняли.
Кейсове отворени имаш ли?

# 10
  • Мнения: 17
Не нямам.
И аз се очудих че ми звънят, и така и неразбрах причината.

# 11
  • Мнения: 262
Здравейте,
не ми се е налагало досега, но наистина съм нямала случай, който да не си получа пратката  Confused.
но ето и това се случи. 40 дена чакам и нищо. Продавача ми пише, че ще ми прати нова, ако до края на седмицата не си получа поръчката.
Аз няма как да се съглася на това, разбира се, защото не знам ккви ги върти. мине ли срока за пускане на дисипут, ще трябва да пия студена вода.
А останаха 5 дена, ако е така, както съм разбрала от прочетеното п овъпроса.
Преди малко получих имейл от продавача, с напомнящ инвойс  Shocked  Shocked Shocked
Все едно не съм платила нищо, и сега ще пазарувам, като ми дава опция за начин на плащане  Shocked Shocked
Не знам каква се опитва да направи този човек, честно.
Какво ще ме посъветвате вие?
За първи път се сблъсквам с подобен проблем.  Rolling Eyes

# 12
  • Мнения: 125
Алекс  Hug

KRISTI4, пиши на продавача, че не можеш да чакаш повече и искаш пълен рефънд. Ако не ти върне сам парите до 2-3 дни - отваряй кейс.

# 13
  • Мнения: 262
Алекс  Hug

KRISTI4, пиши на продавача, че не можеш да чакаш повече и искаш пълен рефънд. Ако не ти върне сам парите до 2-3 дни - отваряй кейс.
Да, много благодаря Aia' .
Така ще направя, въпрехи, че го "заплашвах"  Laughing, и знае много добре какво ще направя.
Но поне водихме диалог. но последното му съобщение доста ме позачуди и мисля, какво ли иска да направи  Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes
Отваряйки ми стр. , т. е давайки ми линк към плащане (начини на плащане)
какво/???, че не съм платила ли  #2gunfire

# 14
  • Мнения: 125
Нямам представа какво е това. Покажи го тук ако искаш или направо го питай за какво ти го изпраща, след като ти си платила отдавна.

Общи условия

Активация на акаунт