Пейпал - помощ - 8-ма тема!

  • 33 652
  • 741
  •   1
Отговори
# 105
  • Ямбол
  • Мнения: 23
Здравейте! Имам следния проблем - пуснах диспут за неполучена пратка на 44-я ден. Още на следващия ден продавача ми възстанови парите с рефюнд. Днес обаче пратката ми дойде - става дума за един калъф за телефон за 2 паунда. Какво трябва да направя сега и по какъв начин да му върна парите? Не зная колко време е стояла пратката в пощата. Нямах известие и отидох до там. Дадоха ми пакета малко смутено и нито съм се разписвала някъде като друг път, нито са ми искали лична карта /всеки на мое място можеше да го вземе така/

П.С. Сега видях, че пощенското клеймо е от 14.12.2012 г. Как може толкова време да е стоял пакета там Shocked

Последна редакция: пт, 04 яну 2013, 10:06 от katiastamenova

# 106
  • Мнения: 98
... нито са ми искали лична карта /всеки на мое място можеше да го вземе така/

В Български пощи е така Sad Добре, че предимно китайски джунджурии чакам, та не ме  е страх.

# 107
  • ВАРНА
  • Мнения: 7
здравейте, след новата 2013г имам проблем с Пей Пал ползвам го от 5 години и сега изведнъж картата ми от verified  изведнъж е Unverified, не съм сменяла карта не съм повдигала диспут, картата ми е със срок 09/2014 от дск виртуална. Не знам на какво се дължи това иска наново да попълня номера на картаа и секюрити кода попълвам ги, но ми дава следното съобщение :

We're sorry. That credit card is already linked to the maximum allowable number of PayPal accounts. Please link a different credit card.

Моля ви помогнете ми! Praynig

# 108
  • Мнения: 1
Здравейте! Имам следния проблем: платила съм на доставчик през Пейпал но като гост. Нямам идея как може да е станало това. Как мога сега да отворя диспут за транзакцията? Моля някой ако е запознат, да ми даде съвет.

# 109
  • Мнения: 1 425
А сигурна ли си, че е през Пейпал....... Thinking

# 110
  • Мнения: 1
А сигурна ли си, че е през Пейпал....... Thinking

Да, през Пейпал е. Получила съм имейл от тях, в сметката ми също пише че е чрез Пейпал. Понеже в имейла от пейпал нямах транзакшън номер, писах на пейпал. Те ми отговориха че че съм направила плащането като Гост (нямам идея как е станало така, като и друг път съм плащала) и ми дадоха транзакшън номер. Но въпроса е сега как да вляза като гост да потърся тази транзакция и да отворя диспут. Имах още едно таково плащане, но пратката се е върнала при доставчика, те ми върнаха парите чрез пейпал и вече са в сметката ми.

# 111
  • Мнения: 1 070
Здравейте! Имам следния проблем - пуснах диспут за неполучена пратка на 44-я ден. Още на следващия ден продавача ми възстанови парите с рефюнд. Днес обаче пратката ми дойде - става дума за един калъф за телефон за 2 паунда. Какво трябва да направя сега и по какъв начин да му върна парите? Не зная колко време е стояла пратката в пощата. Нямах известие и отидох до там. Дадоха ми пакета малко смутено и нито съм се разписвала някъде като друг път, нито са ми искали лична карта /всеки на мое място можеше да го вземе така/

П.С. Сега видях, че пощенското клеймо е от 14.12.2012 г. Как може толкова време да е стоял пакета там Shocked

Ако съм на твое място веднага ще подам оплакване - как може да се дава пакет на някой, без да му се иска документ за самоличност. Така аз ако знам, че комшийката е поръчала например телефон в някой сайт и мога да отида вместо нея да питам в пощата дали се е получил  и да го взема. Все пак е платен предварително. И после какво правим?

По въпроса за плащането на получената пратка, според мен пиши на сайта и обясни как стоят нещата и че  ще им преведеш сумата, понеже пратката е пристигнала. Това ако искаш да не си длъжница де  Wink

Иначе не знам дали имат законно основание и дали ще се занимават да си търсят парите, ама щом на теб не са искали документ при получаването и не може да се докаже, че ти си го взела, то спокойно могат да пият една студена вода, все едно пратката се е загубила някъде. Едва ли някой ще търси сума от 2 паунда.
А останалото е въпрос на съвест.

# 112
  • София
  • Мнения: 3 401
dzhekova Преди време, някой беше изпаднал в същото/подобно положение като теб, но не си спомням как е решил проблема. Съжелявам, че немога да ти помогна, но те моля, ако намериш решение-опиши подробно стъпките през които си минала. Пожелавам ти в най-скоро време (още утре) пратката ти да пристигне  Simple Smile !

ПП Намерих къде съм чела за такъв проблем http://www.bg-mamma.com/index.php?topic=668103.msg22496865;topicseen#msg22496865

# 113
  • Мнения: 1
dzhekova Преди време, някой беше изпаднал в същото/подобно положение като теб, но не си спомням как е решил проблема. Съжелявам, че немога да ти помогна, но те моля, ако намериш решение-опиши подробно стъпките през които си минала. Пожелавам ти в най-скоро време (още утре) пратката ти да пристигне  Simple Smile !

ПП Намерих къде съм чела за такъв проблем http://www.bg-mamma.com/index.php?topic=668103.msg22496865;topicseen#msg22496865

Благодаря ти. Вчера доста имейли си разменихме с Пейпал и уж ескалираха claim вместо мен и чакат отговор на доставчика. Ще чакам отговор и ще видя как ще се развият нещата.

# 114
  • Мнения: 4 903
Здравейте момичета и за много години! Simple Smile

Нахълтвам в темата с един въпрос. До сега съм плащала през Пей Пал без проблеми. Вчера направих плащане към La Redoute за първи път чрез Пей Пал (преди съм плащала само с карта). Гледам, че статусът в профила ми в Пай Пал е още "pending". В сметката има пари, няма как да е заради недостатъчна наличност.  newsm78 Някой сблъсквал ли се е с такъв казус? Прегледах темата на две - на три (признавам си  Embarassed), но мисля, че не срещнах такъв случай поне в тази тема.

# 115
  • Мнения: 1 162
@steraki

 Означава, че още не са изтеглени. ще ги изтеглят при обработка на поръчката. Съществува вероятност, че поръчката може да бъде и отказана  Wink  това вече зависи от самия сайт, но основно просто теглят парите по-късно.

# 116
  • Мнения: 124
Здравейте, отворих за диспут за пратка, която още не съм получила от тийнито и  ми излезе това съобщение какво следва да направя оттук  Your dispute is open

Thank you. We’ll email you when the seller responds. If the seller does not respond, your dispute will automatically close on Jan 25, 2013 unless you escalate it to a PayPal claim. Don't worry; we'll email you a reminder before the dispute automatically closes. Please note that when you escalate a dispute to a claim, you're asking PayPal to review the case and decide the outcome.

To learn more about the PayPal dispute resolution process, review our step-by-step tutorials.

# 117
  • Мнения: 4 903
fandango, благодаря за отговора  Hug Ще почакаме тогава до понеделник и ще видим какво ще стане.  Whistling

# 118
  • Мнения: 225
Здравейте, получих Refund от Buyincoins в Paypal, понеже нещата, които бях поръчала така и не дойдоха. Сега обаче само ги виждам на сайта на Paypal, въпросът ми е как да ги върна обратно в моята банкова сметка? Нещо не мога да се оправя, а рових доста...  newsm78

# 119
  • София
  • Мнения: 971
Здравейте, получих Refund от Buyincoins в Paypal, понеже нещата, които бях поръчала така и не дойдоха. Сега обаче само ги виждам на сайта на Paypal, въпросът ми е как да ги върна обратно в моята банкова сметка? Нещо не мога да се оправя, а рових доста...  newsm78
Трябва да отидеш на менюто Withdraw
Оттам да посочиш на коя карта да изтеглиш, но ще струва 2 евро. Ако ще пазаруваш скоро пак просто ги остави в пейпал  Peace

Общи условия

Активация на акаунт