Петиция против целогодишното шофиране на фарове през деня

  • 5 419
  • 139
  •   1
Отговори
# 90
  • Мнения: 4 587
А защо тогава в други страни, включително и членки на ЕС, на същата географска ширина като България,  не въвеждат карането на светлини?
А) Те са жестоки и не им пука за избитите им съграждани по пътищата.
Б) Политиката на правителствата им не е толкова дупедавски отворена за едрия бизнес.
Мисли, човече, и отговори. Затова имаш главица.

# 91
  • Мнения: 4 587


Всяка кола бърка в джоба, който няма пари да я поддържа, да слиза и да тръгва пеша, все пак колите не са задължителни  Peace
Ами точно това правят съгражданите ми, и катастрофите намаляват, защото намаляват возилата по пътя. А ти си мислиш, че са намалели, защото светиш като крушка.

# 92
  • Мнения: 599
Ами точно това правят съгражданите ми, и катастрофите намаляват, защото намаляват возилата по пътя. А ти си мислиш, че са намалели, защото светиш като крушка.

Ми щом това е причина джигитите да си оставят колите поради липса на средства да ги карат, а оттам са намалели катастрофите - екстра, мен ме устройва.

# 93
  • Мнения: 20 394
А защо тогава в други страни, включително и членки на ЕС, на същата географска ширина като България,  не въвеждат карането на светлини?
А) Те са жестоки и не им пука за избитите им съграждани по пътищата.
Б) Политиката на правителствата им не е толкова дупедавски отворена за едрия бизнес.
Мисли, човече, и отговори. Затова имаш главица.

Защото там ако в закона е записано, че се ползват при намалена видимост, при най-малкото съмнение, че видимостта е намалена, се пускат. А хората не разсъждават в посока - еми, аз си виждам идеално. И защото там нямат нужда от секундата преднина, която дават включените фарове, за да регистрираш тези с превишена скорост, неправилно изпреварващи идиоти по пътя.

# 94
  • Мнения: 4 587
Светнатите фарове ми пречат да различа дали това е малка кола наблизо, или голяма надалеко.
Дали е широк мерцедес с разстояние между фаровете два метра надалеко, или е матизче с разстояние между фарчетата един метър, но два пъти по-наблизо от мерцедеса?
А ти как регистрираш скоростта на насрещно движещ се автомобоил по светлината на фаровете?
Както аз по нарастващите габарити на насрещно движещ се автомобил с невключени фарове.
Откъде ти идва секундата по-бърза преценка?
Пишеш, защото ти се пише.

# 95
  • Мнения: 20 394
Не регистрирам скоростта, а че са в насрещното. И да не е секунда, а части от нея, автомобили с включени фарове се забелязават по-бързо.

# 96
  • Мнения: 47 352
А защо тогава в други страни, включително и членки на ЕС, на същата географска ширина като България,  не въвеждат карането на светлини?...

Защото си карат на фарове и без закон. Ако и тук караха така, нямаше да има нужда да се спуска отгоре.

Намаляват колите  Shocked явно живеем в различни страни, около мен се роят все повече и повече, чак ми идва в повече.

Онова от последния пост е смешно. Всичко си го преценяваш и като при загасени фарове, просто с фарове регистрираш наличието на автомобил много по-рано във времето, и имаш повече време да преценяваш каквото ти дуа иска.
И пак казвам, ако ви заслепяват денем, то и нощем ще ви заслепяват, защо не ревете с/у тях?

# 97
  • Мнения: 4 587
Ами като сте се нагъчкали в София, там плътността на колите се увеличава.
Говоря общо за страната, нали общо за страната ми показвате цифри как само благодарение на светнатите фарове били намалели ПТП-тата. България не е само твоето местоживеене.
Този "факт" австрийците защо не го отчетоха? Подсказка - защото не лижат толкова очебийно на едрия бизнес, който пък спонсорира предизборни кампании.

# 98
  • Мнения: 47 352
Аз съм от малък град и пътувам често, наблюденията ми не са само за София  Simple Smile

Няма смисъл да показваш единственото изключение. То само потвърждава правилото  Laughing

# 99
  • Мнения: 4 587
А не ти ли прави впечатление, че страните, приели това правило, са много по на север от България, с почти целогодишно ниско слънце, което може да е мааалко над автомобила, идваш отсреща? Не, не ти прави.
Няма изключение, потвърждаващо правилото. Това е алогично, оксиморон и клише.

Ако имаш предвид Австрия, тя дори не е изключение. Има и други страни, и членки на ЕС в това число.

# 100
  • Мнения: 8 999
То и в България целогодишно има ниско слънце, нали. Все пак то изгрява и залязва и тогава е ниско. Дали ще е по-ясно и дали повече ще се спазва, ако се определи лятно и зимно фаропускане, съобразено със слънцестоенето на небосвода?
А факт е, че дори при прекрасна видимост, в слънчев и безоблачен летен ден, по обед, по-бързо виждам фаровете на колите, отколкото самите коли. За мен конкретно има полза. И номерът не е в това аз да си осветявам пътя, за да го виждам по-добре, а да забелязвам по-навреме другите коли /независимо дали съм шофьор или пешеходец/, както и те да забелязват мен /когато шофирам/. Удобството е както за тези, които са зад волана, така и за тези, които крачат по улиците.

# 101
  • Мнения: 4 587
Ти хабер си нямаш какво е ниско слънцестоене. С месеци наред да е залепнало за хоризонта.
На нито един мой въпрос не даваш отговор, само ми натрапваш влошеното си зрение и липса на концентрация. Така не се води спор.

# 102
  • Мнения: 47 352
Вълкът с дълъг ник, не знам как с лека ръка се сравняваш с развити държави с пътища като слънце. Нашите са ошумени, със завои, има много проходи (в които никой не си пускаше фаровете преди, редовно минаваме Петрохан и го казвам от опит, мъгла, дъжд, дреме им на..., карат си без светлини #Cussing out).

Страните, които изключваш от тези със задължителните, наистина нямат закон, но препоръчително се кара на фарове през деня. И го спазват доброволно, затова нямат нужда от закон. Ако спрат да ги пускат, ще им спуснат и на тях закона. И тук, ако всички си ги пускаха, нямаше да вкарват закон  Laughing

В Италия, доколкото знам имат закон, пък не са на север.

# 103
  • Мнения: 8 999
Ти хабер си нямаш какво е ниско слънцестоене. С месеци наред да е залепнало за хоризонта.
На нито един мой въпрос не даваш отговор, само ми натрапваш влошеното си зрение и липса на концентрация. Така не се води спор.

Абе човек, приеми, че в движението по пътищата не участват само шофьори. Има и пешеходци. Има и хора с по-лошо зрение.
Тоя закон не е създаден да обслужва само теб и твоята перфектна координация.
И в България може да няма ниско слънце в продължение на месеци, но пък го има всеки божи ден - по изгрев и по залез. По-удобно ли ще е да се вторачваш в часовника непрекъснато и да следиш дали е настъпил моментът за включване на светлини, ако беше съобразен законът със слънцегреенето? /примерно през лятото от 18 до 9 часа да са задължителни/

# 104
  • Мнения: 5 681
Изумително е как хора, които казват, че се чувстват по- добре на пътя с този закон, биват убеждавани, че не трябва да се чувстват по- добре  Shocked

Общи условия

Активация на акаунт