Петиция против целогодишното шофиране на фарове през деня

  • 5 419
  • 139
  •   1
Отговори
# 120
  • Мнения: 112
Законът всъщност си е много добър, защото решава точно проблема с шофьорите, които "си виждат". Ама че тях не ги виждат, това не е техен проблем, другите да се оправят.
Но дотук фракцията на противниците се очертава много интересна - един неделен шофьор и един шофьор от сравнително малък град. Тези им особености очевидно влияят много зле на преценката им за особеностите на пътното движение в голям град като София или Варна.

# 121
  • Мнения: 3 292
Какви са резултатите от петицията засега?
А, видях, 215 подписа  Joy Joy Joy

vl, не ти отива на годините да се държиш като недовоно детенце от 1 група, с най-добри чувства. Разбирам, че не си доволен, но повечето са, още преди закона го искаха, така че ще трябва да се примириш  Peace

А на теб дали ти отива да се държиш като ПРЕВЗЕТА И РАЗГЛЕЗЕНА ГОСПОЖИЦА, която винаги казва "стрижено"????
 newsm78

Дали пък ти не си заинтересована от продажбата на повече гориво?

Че дори и подписите следиш.... Аз пък не ги следя. Тази петиция не е моя. Само я подкрепям.


Ще обобщя този безумен закон така:"ЛЪЖЕМ СЕ, ЧЕ НЕЩО ПРАВИМ ЗА БЕЗОПАСНОСТТА." Населението се лъже, че и дори си вярва!

Последна редакция: пт, 11 яну 2013, 15:17 от vl

# 122
  • До морето :)
  • Мнения: 328
Те сигурно и затова не пускат мигачите, за да пестят от фаровете.  ooooh!

# 123
  • Мнения: 3 292
Те сигурно и затова не пускат мигачите, за да пестят от фаровете.  ooooh!

Не зная, но по-назад го коментирах(поради същата причина не мият колите си). Четете! Важният въпрос е колко акта са съставени за неподаване на мигач.

Има и други важни въпроси-колко акта са съставени за неправилно изпреварване(дори без катастрофа), превишена скорост, неспазване на предимство(без катастрофа), употреба на алкохол(без катастрофа), употреба на наркотици(?) пак без катастрофа и колко за неправилно паркиране?!
Колко книжки са прибрани и за колко време са наказанията? За превишена скорост май вече не ги прибирали.

Последна редакция: пт, 11 яну 2013, 15:14 от vl

# 124
  • Мнения: 4 587
Аз съм се обаждал в полицията за пиян водач, който дори караше по тротоара, събори пътен знак. Имам го на снимка знака. Свързаха ме с местните ченгета, те не ме изслушаха до край, и сънено ми пожелаха - Жив и здрав бъди.
В малките градове се знае кой кой е, знакът бе подменен, забележете, в неделя. И пластмасите от брони, подкалници, изчезнаха.

# 125
  • Мнения: 2 931
     Не подкрепям петицията. Целогодишно карам на фарове от  години. Не забелязвам рязко повишение на актовете за шофиране без включени светлини, но все пак живея в сравнително малък град.
     Колкото до повишения разход на гориво, в предишната тема имаше много хубаво изчисление, не помня точно, ако някой иска да рови, но за "печалбите" от това повишено потребление просто не си струва да се лобира.
     Тук има някаква статистика.

# 126
  • Мнения: 13
Автомобили, произведени през последните няколко години имат дневни светлини и хората от западна Европа си ги използват. До колкото знам това е изискване за европейските производители вече. Тук понеже караме 8-15 годишни таратайки и си нямаме дневни светлини, ще се налага да пускаме късите и да се приемат закони.

# 127
  • Мнения: 3 292
    Не забелязвам рязко повишение на актовете за шофиране без включени светлини, но все пак живея в сравнително малък град.

Обаче не отговаряш на въпросите ми за другите актове.  newsm78

Явно, че имаш подробна информация.

# 128
  • Мнения: 2 931
     Нямам подробна информация, те са част от работата ми. Срещам актове за всякакви нарушения, не мога да кажа тези са повече от другите.

# 129
  • Мнения: 3 292
    Нямам подробна информация, те са част от работата ми. Срещам актове за всякакви нарушения, не мога да кажа тези са повече от другите.

За тези разбрахме, кажи нещо за другите! Отклоняваме се от темата, но си струва. Би трябвало да можеш да кажеш кои актове преобладават. 

# 130
  • Мнения: 2 931
     Наистина не бих могла, за всякакви нарушения срещам актове, а и не всички се обжалват. Хората си ги плащат. Може би доста често срещани са за липсваща застраховка (тези не са по ЗДвП, а по Кодекса за застраховането), неправоспособни водачи, превишена скорост, има за неправилни маневри, при които е допуснато ПТП, управление без колан.
    Доколкото знам в големите областни градове електронните фишове са много, защото там има камери. Т.е санкционират се водачи за превишена скорост. виждала съм и много актове за управление без винетка.
    Преди години много често срещах актове за отказ от алкохолна проба, но сега глобите и лишаването от права са много високи и вече почти не срещам такива.
    Това не носи сериозна информация, защото моите впечатления не обхващат голяма част от работата на МВР. Не знам дали публикуват някъде подобни отчети.
 

# 131
  • Мнения: 8 999
Оф! Някой може ли да определи в цифри /изразяващи левове/ колко в повече му излиза месечно ползването на автомобил с включени светлини? За мен това е пренебрежимо малка сума, която обаче си струва, дори и да се спаси един човешки живот. На няколко пъти намекнах, че в движението по пътищата има И пешеходци. По-голям процент се пада на възрастни хора и деца, които или нямат добро зрение, или нямат съвършени реакции, или нямат точна преценка, или и трите.
Тази практика, за целогодишно и целодневно включени светлини и аз видях в чужбина преди 20 г. Хареса ми и затова карам винаги така. Включването на фаровете за мен е рефлекс, равносилен на слагането на колан и запалването на двигателя. Нито ме напряга, нито ме уморява, нито ми създава дискомфорт. Има само положителни положителни страни. Хубавото е, че всички, за които няма положителни страни, са застрашени от глоби и волю неволю включват.
Егати великият поблем - да цъкнеш едно копче и да похарчих няколко стотинки повече!

# 132
  • Мнения: 3 292
Оф! Някой може ли да определи в цифри /изразяващи левове/ колко в повече му излиза месечно ползването на автомобил с включени светлини? За мен това е пренебрежимо малка сума, която обаче си струва, дори и да се спаси един човешки живот. На няколко пъти намекнах, че в движението по пътищата има И пешеходци. По-голям процент се пада на възрастни хора и деца, които или нямат добро зрение, или нямат съвършени реакции, или нямат точна преценка, или и трите.
Тази практика, за целогодишно и целодневно включени светлини и аз видях в чужбина преди 20 г. Хареса ми и затова карам винаги така. Включването на фаровете за мен е рефлекс, равносилен на слагането на колан и запалването на двигателя. Нито ме напряга, нито ме уморява, нито ми създава дискомфорт. Има само положителни положителни страни. Хубавото е, че всички, за които няма положителни страни, са застрашени от глоби и волю неволю включват.
Егати великият поблем - да цъкнеш едно копче и да похарчих няколко стотинки повече!

Ох, как не се умори да повтаряш ЕДНИ И СЪЩИ НЕЩА до втръсване???

Не виждаш ли накъде е отишла темата? Не разбра ли, че икономията ни е последна грижа??? Какво още искаш??? Поне нещо ново да беше казала.....Австрийците и японците сигурно са ПО-ГЛУПАВИ от нас. И ПО-БЕЗОТГОВОРНИ, разбира се.

Последна редакция: сб, 12 яну 2013, 01:42 от vl

# 133
  • Мнения: 8 999
Ох, ама и ти умора нЕмаш! Дай някой смислен аргумент срещу светлините, защото не мога да схвана срещу какво точно роптаеш.

# 134
  • Мнения: 599
Австрийците и японците сигурно са ПО-ГЛУПАВИ от нас. И ПО-БЕЗОТГОВОРНИ, разбира се. [/b]

Карам японска кола произведена за Австрия и въобще за Европа с фабрични дневни светлини. Вземи ти спри най–накрая с глупавите си твърдения Stop

Общи условия

Активация на акаунт