ВТОРИ клас - 3

  • 39 916
  • 735
  •   1
Отговори
# 690
  • София
  • Мнения: 9 517
При нас вчера е било още по-зле. Две деца от класа публично, пред всички, и то в час, са размахвали контролното на моето и са настоявали пред учителката да му намали оценката, защото не можело, то да има по-висока бележка от тях. Било преписвало, било по-глупаво от тях, не искали вече да са приятели.....
Сега, освен унижението и сълзите, детето се е зарекло да се провали на следващите контролни, за да има другарчета в класа.
За първи път откакто детето е в училище ми загорча.

това е ужасно, според мен трябва да говориш с класната и тя да говори с класа, че подобни прояви са неприемливи...

# 691
  • Мнения: 298
Здравейте,ние всички в къщи сме болни и уж баткото го хванахме на време и започнахме да се лекуваме,но днес ми вдигна Т не е висока.До края на седмицата ще си е в къщи.Поне малката няма вече температура,че вдигаше висока.
Е това е ужасно направо,ако трябва и с родителите говори не само с класната.

# 692
  • Мнения: 1 883
Попитах детето ,не се  коментират въобще оценки сред децата. Което за сега е много добре.

По англ. език до кой урок сте, ние сме на 15 ,не са го взели целия. Понякога един урок го взимат на два пъти.
При нас вчера е било още по-зле. Две деца от класа публично, пред всички, и то в час, са размахвали контролното на моето и са настоявали пред учителката да му намали оценката, защото не можело, то да има по-висока бележка от тях. Било преписвало, било по-глупаво от тях, не искали вече да са приятели.....
Сега, освен унижението и сълзите, детето се е зарекло да се провали на следващите контролни, за да има другарчета в класа.
За първи път откакто детето е в училище ми загорча.

това е ужасно, според мен трябва да говориш с класната и тя да говори с класа, че подобни прояви са неприемливи...
Напълно споделям твоето мнение.

Последна редакция: вт, 12 фев 2013, 13:29 от vela

# 693
  • Мнения: 889
Може ли пак на вълна училище да ми занимая?  Grinning

Има ли прояви на бележкарство и как се проявяват те при децата ви и/или техните съученици?


Страшна история е  ooooh!, мерят си броя на шестиците непрекъснато. А дали има покритие- на никой не му пука. Днес показвам елементарна грешка- а тя се обръща и ми вика ''Ама нали имам 6!" Не се оплаквам от госпожата- старае се хем да не им пише твърде нереални оценки, хем да не им смачка самочувствието. Пише най- високите в бележниците, а другите по тетрадките. Но те гледат само бележниците и половината имат само 6-ци. Не ми се мисли какво ще бъде като се прибере с първата по- ниска оценка.  Tired

# 694
  • София
  • Мнения: 1 861
Касита, не само/точно бележкарство долавям аз в случката. Интересно ми е как е реагирала класната на момента, за да пресече подобни изяви?

Слава Богу при нас подобна атмосфера няма, поне доколкото ми е известно. Да, май си броят 6-ците, но драми и конфликти от това не знам да е имало. Дори от отделни случки оставам с впечатление, че се радват на "чуждите" успехи. Дано наистина е така...

# 695
  • Мнения: 10 547
Класната е реагирала много адекватно, като е обяснила, че даром оценки никому не пише, погледнала е контролното, поискала е и това на репликиращите, за да се видят ясно разликите. Е, тук освен всичко друго, се поставя под съмнение и авторитета на учителя.
Разбира се, ще ходя да говоря с нея.

# 696
  • София
  • Мнения: 6 810
Ужасна ситуация. На мен това ми говори най-вече за лоша атмосфера в класа. Според мен това е плод на отношението на родителите. Съмнявам се, че ако вкъщи не се подронва учителският авторитет ще се стигне до тук.

# 697
  • Мнения: 5 160
Класната е реагирала много адекватно, като е обяснила, че даром оценки никому не пише, погледнала е контролното, поискала е и това на репликиращите, за да се видят ясно разликите. Е, тук освен всичко друго, се поставя под съмнение и авторитета на учителя.
Разбира се, ще ходя да говоря с нея.

  Тук според мен основна роля има учителят (а не семейството, както е обикновено).
Пожелавам Ви да намалеят тези подмятания  Peace
Сещам се в първи клас, нашата класна се е постарала да парира различия по повод дрехи, несесери и подобни щуротии.
От време на време получава похвала - по четене, че само то е имало 6 на три теста, но няма оплаквания за злобни забележки. Дано си остане така!
Просто в днешно време "зубърите" съвсем съвсем не са на почит. Много много по-зле е от едно време. И в гимназиалните класове е още повече ад за един такъв ученик - който се старае и си гледа работата.

# 698
  • Мнения: 928
Оценките нас не ни вълнуват. Аз пък се дразня, че чак толкова не му пука, но това е положението. Малки са за оценки и всички тези случки го потвърждават.

Здравейте,ние всички в къщи сме болни и уж баткото го хванахме на време и започнахме да се лекуваме,но днес ми вдигна Т не е висока.До края на седмицата ще си е в къщи.Поне малката няма вече температура,че вдигаше висока.

При нас грипа мина по-бързо от очакваното. Може би, защото при появата на хрема го почнах с осцилококсинум, а 2 дни по-късно, когато се появии Т, дадох Изопринозин. Вдигна Т още два пъти и това беше.
От вчера е на училище, но са само 6 деца в класа.
Бързо оздравяване и на вас  Hug

# 699
  • София
  • Мнения: 4 412
Касита, много неприятна история. Дано да намерите правилното решение!

Валенцето, ти никога не си писала за тези подмятания към дъщеря ти, но те може да са основни за бележкарството.

И като ви чета и двете си мисля , че учителя има основна роля - известно нахъсване към оценки може да има, но трябва баланс. Ако някое дете има залитания да се сравнява по оценки, госпожата да го обгрижи по въпроса навреме.

При нас не съм усетила бележкарство, но май децата не са много по ученето - госпожата постоянно казва, че някои не могат да четат, други да смятат. Дъщеря ми има най-често 5 1/2 или 6 . И винаги ми казва 5 и 6 са хубави оценки. Та аз трябва да дообяснявам, че все пак 6 е по-хубава.

# 700
  • Мнения: 1 883
Аз  акцентирам не на оценките , а на грешките. Ето например преди няколко дни са правили самостоятелна работа и моя каза ,че била " бебешка". Аз му отговорих,че както е "бебешка" и току виж получил 4. Е, няма четворка  , а 4.50.
Като се прибере ще разнищваме грешките. Пак е бързал. По англ. има 6= ,предал си е работата преди госпожата да успее да раздаде на всичките деца листовете. Shocked
За къде бърза ,не мога да го разбера. От това бързане ще си пати най-много. Naughty

# 701
  • Варна
  • Мнения: 2 133
При нас точно бележкарство не съм забелязала, даже се радват на оценките (дори и не шестици, само да бил пълен бележникът ?!), но го отдавам на това, че засега голяма част от оценките са главно мотивиращи, а и всяко иска да е забелязано...  Чувала съм подмятания, които могат да се изтълкуват като леко злобни (макар че за дете не мога да ги квалифицирам така) и го отдавам на растящото у тях желание да са номер едно. Ако вече си си извоювал някакво име в класа, всеки признак, че можеш да бъдеш детрониран се елиминира доста директно Simple Smile Но това желание вече е въпрос на характер, както и на домашно възпитание. Учителката също може да тушира нещата, но ако в къщи се натяква на детето, ти си най-големият пич, събори ги, размажи ги (чувала съм такива изрази), детето се мъчи да отговори на тези критерии, било то с труд или по по-лесния начин. Касита, приемете го като повод да разберете какво точно се случва между децата и успех!

# 702
  • София
  • Мнения: 1 285
Касита,  Hug една топла прегръдка за твоето дете и стискам палци да теб в борбата.
 Много гадно и много от рано. Аз познавах един клас с гаднярчета, постоянно си казвахме за тях "Остави ги, тези са ..." Всички най-вероятно ни чака същото, да обясняваме кое е добро и кое - не, но наистина втори клас е много рано.

# 703
  • София
  • Мнения: 9 892


Валенцето, ти никога не си писала за тези подмятания към дъщеря ти, но те може да са основни за бележкарството.


Писах тогава- беше еднократно подмятане  и аз все още не съм убедена, че е казано с цел подигравка. Просто моето дете приема нещата винаги навътре и все още не може да отсява кога нещо е на майтап и кога сериозно. Такива наблюдения имам върху дъщеря си и вкъщи, не винаги схваща шегите ни, всичко приема за чиста монета.
Има огромно значение учителят, съгласна съм. Детето ми беше разказвало случай, в който един съученик неин бил много, много щастлив от шест с два минуса на контролното си. Тогава госпожата обяснявала надълго и нашироко, че всъщност е много недоволна от този негов резултат , защото е направил грешки на изключително лесна задача и просто не е внимавал. Обяснила, че  оценката не бива толкова да го радва, а трябва да обърне внимание на грешката си, да се интересува не от бележката само, а от знанията, които е показал...и такива работи. Нееднократно малката ми докладва за подобни разговори, които учителката провежда с тях по отношение на бележките. Смятам, че класната им се опитва наистина да ги накара да мислят за знания, не за оценки....но това все пак са деца във втори клас и според мен на част от тях наистина им е трудно да разберат все още някои неща. Друг е въпросът, че като гледам само моето дете в класа така реагира на бележника- с притеснения и рев..така като говоря с част от другите майки никоя не е споменавала за подобни терзания и притеснения .

Последна редакция: вт, 12 фев 2013, 17:32 от Валенцето

# 704
  • Мнения: 9 909
при вас не е добре това с бележкарството, но при нас е точно обратното и пак не е добре. Синът ми смята, че е добър, защото му казват, че е добър и не се стреми да стане по-добър. Децата се поощряват повече, отколкото всъщност заслужават. Така имам гадното чувство, че синът ми е на едно средно ниво, програмата се минава бавно и славно, няма юркане, но няма и никакви амбиции. "Ама учителят ми каза, че съм добър!" Ами добър, казано на английски, няма същото значение като на бг, може и обикновена учтивост да е. И сега той казва, защо да правя допълнителни задачи, като съм добър.
или пък изпълнява домашното в най-лесния му вариант. Защо да прави по-сложен, учителката каза, че може и така! Ит`с ок и толкоз, всичко е ок....ако иде без домашно, ит`с ок. Ако иде три пъти без домашно, пак ще е ок.

Общи условия

Активация на акаунт