Какво повече няма да купя - Тема 4

  • 114 129
  • 891
  •   1
Отговори
# 525
  • София
  • Мнения: 47 081
Сърчи нещо вашата е дефектна или нещо батериите, ние имаме 2 бр, купувани преди около 2 месеца, плуват перфектно, даже още не са им свършили батериите...

2 риби има - акула и онази като Немо. Всъщност Немо-то се развали.
Първо смених батериите, защото реших, че са изтощени, но не тръгна. Мъжът ми я пробва с мултицет, но казва, че някъде има прекъсване в самата риба и просто не може да се оправи.
Купих ги и двете от Комсед, нямат гаранция.


моят има немото и една зелена...ти пробва ли с бележката да искаш замяна, какво ще рече нямат гаранция, то си е дефектна стока, следва да ти я подменят.

# 526
  • Мнения: 447
Омекотител Bingo Soft. Толкова са го разредили, че вече не прилича на нищо. Препоръчителната доза за омекотяване на една пералня пране е (забележете!) две пълни мерителни капачки, които са с доста голяма вместимост. Дори при спазването на тази препоръка дрехите стоят твърди и почти не миришат. Преди време продуктът беше чудесен, ползвах го често. Мои клиенти в Продавалника са ми писали да питат какви препарати съм ползвала за прането на дрешките, които им изпращам. Сега обаче производителите тотално са му разказали играта. Покупката на този препарат е абсолютна загуба на пари! Stop
Бингото наистина са го съсипали,водичка без аромат.

Нали?! А колко хубав беше преди... Tired
Хубаво е, че още някой е забелязал. Така съм сигурна, че грешката не е в моя телевизор, както се казва. Peace

# 527
  • Мнения: 21 776
Ама лошото е, че не е само Бингото с тоя никакъв аромат на пластмасова бутилка! Повечето в магазина бяха така и аз реших, че е от жегата.

# 528
  • Мнения: X
Бинго софт ползвам вече само във варианта концентрат-той си е доста гъст и ми омекотява и ароматизира перфектно.Ето такъв:

# 529
  • Мнения: 527
Мразя номерата на Лидл. Не е точно по темата. Но да ви предупредя. Там промоциите се правят само, за да хвърлят прах в очите на хората. Ходих и снощи, и днес, за да си купя сладолед от промотирания, а то както обикновено няма.Бях в три магазина, а управителят ми каза "Дреме ми на мене какви сладоледи има! "

Да знаете. Колко са отговорни и коректни към клиентите си!

# 530
  • Мнения: 2 215
Запомнила съм те с недоволството ти от Лидл. Защо продължаваш да ходиш там?!
Ако на мен управител ми отговори така, ще напиша писмо до централата, а не само в бг мама да мрънкам
П.С. Не беше ли точно ти тази, която си купи 100 сладоледа от предната промоция? Ако всеки купува такива количества как искаш да останат. Laughing

# 531
  • София
  • Мнения: 15 845
  Аз така и не харесах нищо от единственото ми ходене там.Все си викам, ако отида втори път, може да си харесам нещо, но още не съм отишла!А като беше Рамстор, през ден бях в магазина.

# 532
  • Мнения: 1 103
Цитат
Цитат на: Sourcherry в Пет., 16 Авг. 2013, 23:45
Цитат на: Angel_Dust в Пет., 16 Авг. 2013, 08:53
Сърчи нещо вашата е дефектна или нещо батериите, ние имаме 2 бр, купувани преди около 2 месеца, плуват перфектно, даже още не са им свършили батериите...

2 риби има - акула и онази като Немо. Всъщност Немо-то се развали.
Първо смених батериите, защото реших, че са изтощени, но не тръгна. Мъжът ми я пробва с мултицет, но казва, че някъде има прекъсване в самата риба и просто не може да се оправи.
Купих ги и двете от Комсед, нямат гаранция.

моят има немото и една зелена...ти пробва ли с бележката да искаш замяна, какво ще рече нямат гаранция, то си е дефектна стока, следва да ти я подменят.
В неделя на РД-то си,дъщеря ми получи 2 бр,Немо и една зелена,зелената я отворихме и изобщо не заплува,Немото работи 1 ден и отказа,сменях батериите,нищо,не тръгват и това е,купувани са от Хиполенд!Дано ни ги сменят,че то голяма излагация,риби за по 20лв,а пълен боклук се оказват!

# 533
  • Мнения: 527
Запомнила съм те с недоволството ти от Лидл. Защо продължаваш да ходиш там?!
Ако на мен управител ми отговори така, ще напиша писмо до централата, а не само в бг мама да мрънкам
П.С. Не беше ли точно ти тази, която си купи 100 сладоледа от предната промоция? Ако всеки купува такива количества как искаш да останат. Laughing

Ако ти мрънкаш, аз не мрънкам! Кого и как си запомнила се е изцяло твой проблем! Защо ходя е моя работа, а не твоя! И 100 сладоледа е условно казано (близко е до акъла)! И да искаш да купиш 100 няма как, защото те нямат такива количества!

Постът е с цел предупреждение към другите!!!!!!!!!

В темата за лидл има доста оплакали се точно от това. ама ти вероятно следиш само моите постове.

# 534
  • Мнения: 20 926
Мразя номерата на Лидл. Не е точно по темата. Но да ви предупредя. Там промоциите се правят само, за да хвърлят прах в очите на хората. Ходих и снощи, и днес, за да си купя сладолед от промотирания, а то както обикновено няма.Бях в три магазина, а управителят ми каза "Дреме ми на мене какви сладоледи има! "
Да знаете. Колко са отговорни и коректни към клиентите си!
В такива случаи питаш любезно за името на служителя на фирмата с когото разговаряш, и сядаш тук да пишеш.

http://www.lidl.bg/cps/rde/xchg/SID-D50D6C6D-B6B2C26A/lidl_bg/hs.xsl/6539.htm

# 535
  • София
  • Мнения: 44 822
Да ви кажа една информация за Лидл - в огромния им общ склад в Равно Поле има всичко.
Но защо управителите на магазини не зареждат както трябва и то промоционални продукти, за нас остава мистерия. И разочарование.

# 536
  • Мнения: 79
Сори, че разводнявам темата, ама какво му се навирате на този Лидл?  Thinking
Преди няколко месеца зорлем се насилех няколко пъти да пазарувам от там, ами то първо, че няма избор и второ хубавите неща са по-скъпи сравнени с другите вериги. След това при този малък оборот, който правят имам дълбоки съмнения колко са пресни продуктите  Naughty
Едно време искахме големи, заредени магазини, сега се натискаме най-калпавия от всичките  Crossing Arms
И никак не харесвам магазини, които си пробутват чуждите- родни стоки на нашия пазар.

# 537
  • Пловдив
  • Мнения: 3 572
Била съм два пъти в Лидл-Пловдив. Първо бях в този в близост до МОЛ-Пловдив, защото имах работа в района и да разгледам. След това бях в тракийския, защото имахме някакви талони от ШЕЛ за отстъпка. Оттогава не съм повторила - имам впечатления по-скоро за склад, отколкото за верига за пазаруване. Има достатъчно други такива вериги и за себе си съм си намерила това, което ме устройва.

# 538
  • Мнения: 21 776
Да, и аз влязох веднъж в Лидл, няма да повторя. Не знаех кое къде е, всички марки млека и сирена например с други наименования, явно лидълски. Пълна мистерия какво съдържат определени кутии. До ботушите наредени зарзаватите, след това бисквитите. Гледах, гледах и накрая един хляб, един салам и супер скапано месо за готвене си взех. Салфетки и ванилия така и не можах да намеря.....Добре, че не ми е квартален този магазин.

# 539
  • София
  • Мнения: 47 081
Ако ти беше квартален щеше да си свикнала...месо от лидл и аз не мисля, че ще повторим, 2 пъти сме правили грешката, все е кофти, но други неща имат доста добри.

Общи условия

Активация на акаунт