Vivacom - нагли измамници

  • 7 439
  • 52
  •   1
Отговори
  • Мнения: 1 296
Искам да изразя възмущението си към Виваком. От 31ви март нямам интернет - имам предплатени такси вкл. и за Април. След разговор по телефона ми обясниха, че правили миграция. Това беше снощи. Днес още няма нет. След повторен разговор преди малко ми бе съобщено, че до 24 часа са щели да ми звъннат да ми кажат какво става, но това не значило, че ще има нет..  ooooh! Такова безочие и наглост не съм виждала. А няколко дена без нет ще върнат ли парите - не! Дори във ФБ не мога да им пиша на страницата, защото са ме блокирали, поради факта, че преди 2 месеца заявих, че не съм доволна от тях и скоростта не отговаря на истината. Не мога да повярвам как се подиграват с клиентите си!! ooooh!

# 1
  • Мнения: 1 262
Наистина са измамници. И аз не съм доволна от тях!

# 2
  • Ямбол
  • Мнения: 28 236
Аз не можах да разбера в какво се състои измамата.
Има живот и извън Интернет, тъкмо са ти помогнали да го откриеш.

# 3
  • Мнения: 46 600
Кукумицин, стават и аварии, подай си писмена жалба с входящ номер, би трябвало да те компенсират. Тогава вече, след като получиш официален отговор, можеш да ги наричаш измамници  Peace

Има живот и извън Интернет, тъкмо са ти помогнали да го откриеш.

Ако е като мен и работата ѝ е 100% свързана с интернет, може да стане доста неприятно.

# 4
  • Galaxy 13197853088
  • Мнения: 2 392
С мен са били коректни.

# 5
  • Costa Rica
  • Мнения: 551
Аз не можах да разбера в какво се състои измамата.
Има живот и извън Интернет, тъкмо са ти помогнали да го откриеш.
Я да видим, ако работата ти зависи от наличие на Интернет, дали ще си толкова ларж Mr. Green

Оная вечер се карах с тях по темата. Съчувствам ти.

# 6
  • Ямбол
  • Мнения: 28 236
Да, прави сте. Може би заради цитирания неделен ден и парите, за които се жали, реших, че става дума за Нета у дома. Ако беше за работа, щеше да си каже дамата, че губи от това, а тя се жали само за предплатената сума.
На мен и работата ми донякъде е зависима от Интернет, та, не е като да не знам какво е.

# 7
  • Мнения: 46 600
Да, прави сте. Може би заради цитирания неделен ден и парите, за които се жали, реших, че става дума за Нета у дома. Ако беше за работа, щеше да си каже дамата, че губи от това, а тя се жали само за предплатената сума.

Платила си го е, дала е парите, така че е нормално да жали за нещо, за което е извадила пари  Simple Smile

П.П. Аз работя от вкъщи и нямам работно време, неделя, понеделник, когато трябва Peace

# 8
  • Costa Rica
  • Мнения: 551

П.П. Аз работя от вкъщи и нямам работно време, неделя, понеделник, когато трябва Peace
+1
Неделя през нощта е най-плодотворно време за работа. И ако спешно трябва да пратиш мейл, да ползваш речник или да търсиш инфо, а нетът ти играе на "тука има, тука нема", става гадничко.
Отделно, след като съм подписала договор и редовно си плащам таксата, нормално е да очаквам отсрещната страна да ми предостави качествена стока по всяко време (дори и ако ми се гледа порно в 3 през нощта Mr. Green). А не да крада нет от съседите, защото те са имали благоразумието да не се вържат на вивакомска въдица. Naughty

Последна редакция: вт, 02 апр 2013, 16:27 от Делфина фон Ю.

# 9
  • София
  • Мнения: 632
Мен ме закопаха с 2 години договор, при положение, че само ми звъннаха, питаха ме дали искам договор, аз отговорих с не и им затворих. После пристига един колет с gsm в него и пишеше за договора, че е изпълнен, аз не съм подписвала нищо, не съм искала никакъв gsm, имаше разправии, караници и т.н. и вече никога не им вдигам телефона. Отвратена съм от тях.

# 10
  • на брега на морето
  • Мнения: 6 289
Това е т.н. сделка от разстояние. Май ги забраниха.

# 11
  • Мнения: 1 788
... стават и аварии, подай си писмена жалба с входящ номер, би трябвало да те компенсират. Тогава вече, след като получиш официален отговор, можеш да ги наричаш измамници  Peace

 Peace

Аз също съм кажи-речи доволна от тях и за сега нямам фрапиращи случаи. Уточнение, че ползвам мобилните им телефонни услуги само.
Дали интернетът е за работа или не, няма никакво значение, след като е платена, принципно дадена услуга трябва да я има.

# 12
  • Sunshine state
  • Мнения: 12 198
Бяхме в подобна ситуация преди 3 години-едвам се откопчихме от тях. Пускай жалба,да ти дадат изх. номер и чакай отговора.Опиши подробно какво,що.На нас ни уважиха жалбата,но нямаше и как да не я уважат. После имахме и други разправии,но това е отделно.. Rolling Eyes

# 13
  • Мнения: X
То май не остана българин, който да не е изревал от тях поне веднъж.
В момента комуникираме чрез имейли.....за уточняване на нещо, за което в сайта им пише, че може, обаче "умните" магазинери казват "не може".     Laughing
Имам чувството, че ги подлагат на тест за глупост и наемат най-тъпите.

# 14
  • Мнения: 527
Искам да изразя възмущението си към Виваком. От 31ви март нямам интернет - имам предплатени такси вкл. и за Април. След разговор по телефона ми обясниха, че правили миграция. Това беше снощи. Днес още няма нет. След повторен разговор преди малко ми бе съобщено, че до 24 часа са щели да ми звъннат да ми кажат какво става, но това не значило, че ще има нет..  ooooh! Такова безочие и наглост не съм виждала. А няколко дена без нет ще върнат ли парите - не! Дори във ФБ не мога да им пиша на страницата, защото са ме блокирали, поради факта, че преди 2 месеца заявих, че не съм доволна от тях и скоростта не отговаря на истината. Не мога да повярвам как се подиграват с клиентите си!! ooooh!

Действително имам чувството, че ги взимат с конкурс за олигофрения  и наглост!  Мен също ме дразнят ужасно като ме карат в един разговор със 123 да са давам 100пъти Егн -то. Има и доста други проблеми.

Съчувствам на авторката. Моят съвет е да подаде жалба в КРС.  Ще има светкавично решение въпроса.

Докато народа е толкова "овчи" и да не си търси правата ще продължават да са позволяват много!

Общи условия

Активация на акаунт